Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Ποσειδών (IMO 7302885)


Recommended Posts

  • 2 months later...

Ας δούμε αλλη μια φωτο του Ποσειδώνα τραβηγμένη με διαφορά λίγων δευτερολεπτων από αυτή του Neptune

Πιστευω πως ήταν "παρεξηγημένο" γιατι ανέλαβε το δυσκολο ρόλο της αντικαταστασης του θρυλικου Ποσειδώνα και οι συγκρίσεις ήταν αναπόφευκτες. Το μόνο θετικό που του εβρισκα ηταν η προσβαση στην κοντρα γεφυρα αλλά κι αυτό κόπηκε καποια στιγμή. Θυμάμαι πάντως σ'ενα ταξίδι για Νάξο, απο τις πρωτες χρονιες του πλοιου στις κυκλάδες, οτι τα είχαμε ρίξει στον Ανεμο κοντα στον Πατροκλο.

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζω για τον Ποσειδωνα και οι μνημες με ξαναζουν στους χωρους του πλοιου. Εαν εχεις φιλε μου Proud Ionian μια εστω φωτογραφια απο το εσωτερικο του (σαλονι , αεροπορικα κτλ) θα θελα να την ανεβαζες. Επειδη ταξιδεψες μαζι του στα τελευταια του

Link to comment
Share on other sites

μεσα μπηκα ελαχιστα. σχεδον δεν το θυμαμαι. με τοσο κοσμο που ειχε γινοταν το αδιαχωρητο (εχω γραψει παλιοτερα οτι μας εκαναν δυο καταμετρησεις σε εκεινο το ταξιδι). το περισσοτερο ταξιδι το βγαλαμε στην κοντρα γεφυρα και απο καποιο σημειο και μετα στα πρυμνια decks.

εχω βαλει απο παλιοτερα εξωτερικες φωτο στο gallery και προσθεσα αλλες δυο σημερα. ολες ειναι του 2004 σε ναξο και πειραια, εκτος απο μια που εινα του 2002.

gallery_1817_82_1143180.jpg

να θυμησω οτι το πλοιο ειχε κανει, για καμια 5ετια, καριερα στη γραμμη ηγουμενιτσα κερκυρα bari, ως δημητριος εξπρες (και με ελληνικη και με ξενη σημαια). ηρθε εσπευσμενα στην ακτοπλοϊα το 1996, μετα το ναυαγιο του original poseidon express, ως Poseidon Express 2. για να ελαφρυνει λιγο το βαπορι και να κερδισει λιγο δρομο (και ευσταθεια) ειχαν αφαιρεθει οι ανεμοθορακες απο την κοντρα γεφυρα και πρυμα και 8 βαρκες αντικατασταθηκαν απο MES και βαρελακια.

ειχε μια ηλεκτρογεννητρια πανω απο τη γεφυρα που δουλευε το προπελακι. το ειχα ακουσει πριν ταξιδεψω με το βαπορι. αλλο ομως να στο εχουν πει, και αλλο να το ακους σε μανουβρα. λες και μαρσαρε φορτηγο στην κοντρα γεφυραB)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 9 months later...
  • 3 years later...

Επίσης είναι παράξενο το γεγονός ότι πάλι σε μια άλλη φωτογραφία δεν φαίνονται τα sponsons

d1cffd91f644448184d51d8f74f1b495.png

http://www.photoship.co.uk/ Συνοπτικά μπορούμε να πούμε ότι το Εξπρές Ποσειδών θεωρούταν εξαιρετικό πλοίο κατά την άποψη μου που άδικα κατέληξε στο διαλυτήριο το πλοίο σε σχέση με τον άλλο Ποσειδώνα μπορεί να υστερούσε σε ταχύτητα αλλά είχε πολύ καλύτερους εσωτερικούς χώρους και γκαράζ θυμάμαι ότι το πλοίο στην πρύμνη είχε και πισίνα που την χρησιμοποιούσε όταν έκανε Αδριατική πιστεύω ότι ήταν η σοβαρότερη μετασκευή που έκανε ποτέ η Arkadia Lines κατά το τέλος του αν θυμάμαι καλά ο κύριος Μουλόπουλος ήθελε να το πάρει πίσω αλλά η Hellenic Seaways δεν τον άφησε

 

Edited by Bobking
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ας μεταφερθουμε στον Δεκεμβριο του 2004 ,για να δουμε το πλοιο παροπλισμενο στα 200αρια,λιγους μηνες πριν αναχωρησει για τελευταια φορα απο τον Πειραια

Αν δεν κανω λαθος εκεινη την εποχη το πλοιο είχε ηδη πουληθει και ετοιμαζοταν.

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα μαζί του για τελευταια φορά τον Ιούνιο του 2004,από Σαντορίνη για Νάξο.Εχω να θυμάμαι πως το πρώτο κατάστρωμα πάνω από το γκαράζ ήταν καμπίνες,το από πάνω πρύμα είχε αεροπορικα στο μέσον self service και εστιατόριο ενω στη πλώρη το σαλόνι διακεκριμένης.Στο ανώτερο κατάστρωμα πρύμα εσωτερικά απλο τις σκεπαστές περατζάδες ήταν το σαλόνι οικονομικής με καναπέδες και πίστα χωρου παρακαλώ.Το σαλόνι αυτό πρέπει να το απέκτησε εδώ κατα τη διαρκεια της μετασκευής του,όπως και τα αεροπορικά,όλοι οι άλλοι χώροι πρέπει να έμειναν ανέπαφοι.Εντύπωση τότε μου είχε κάνει πως με εισητήριο οικονομικής δεν είχες πρόσβαση στο σαλόνι διακεκριμένης και ας ήταν το πλοίο άδειο και στη τελευταία του χρονιά.Ενω ο χώρος των αεροπορικών στη πρύμνη δεν είχε δίοδο προς τα πλώρα στο ίδιο ντεκ προς τα εστιατόρια κτλ παρά μόνο μία σκάλα που σε έβγαζε προς τα πάνω στο σαλόνι οικονομικής.Αν ήθελες να πας στο σαλόνι διακεκριμένης έπρεπε να πας από άλλο κατάστρωμα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Το μονο που θυμαμαι απο μεσα ηταν οτι ειχε ωραια κλιμακοστασια κ με φωτογραφιες παλιες των πλοιων της εταιρειας του,τη κοντρα γεφυρα με την ωραια θεα αλλα κ το ποσο καλο ηταν στο καιρο καθως πηγαινε τραινο μπαταρισμενο λιγο αριστερα!εσωτερικα θυμαμαι λιγα πραγματα αλλα σιγουρα ηταν το πιο ωραιο απο τα υπολοιπα της γραμμης!κ απο γκαραζ ηταν φαρδυ με 3 λωριδες δεξια κ αριστερα κ παταρια που ερχοντουσταν μεχρι εξω

Link to comment
Share on other sites

Ένας απο τους λόγους που αποφασίστηκε η πωληση του για διάλυση , ήταν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπιζε τα τελευταία χρονια της σταδιοδρομίας του με τις ηλεκτρομηχανές . 
κατα τα λοιπά , ήταν ένα πολύ καλοτάξιδο πλοίο παρότι είχε υποστεί εκτεταμένη μετασκευή, η οποία δεν ήταν και ιδιαίτερα επιτυχής .

παρόλα αυτά η Arkadia lines ,πιστεύω ότι θα έπρεπε να έβαζε το πλοιο σε αντικατάσταση του Σαμαινα σε απογευματινό δρομολόγιο Πάρο Νάξο Ικαρια Σάμο ,4 φορές την εβδομαδα . Με δεδομένο ότι στη πρωινή ζώνη σάρωνε ο ορίτζιναλ Ποσειδωνας , με την είσοδο και του δεύτερου Ποσειδωνα στην απογευματινή ζώνη τις ημέρες της εβδομαδας με την περισσότερη κίνηση , θα είχε εξαιρετικά αποτελέσματα .

 

ΥΓ: Δεν λέω για απογευματινό δρομολόγιο για Παροναξίας γιατι τότε υπήρχαν οι άδειες σκοπιμότητας και η σκοπιμότητα του Σαμαινα που είχε η εταιρεία ήταν για Σάμο - Ικαρια .

Link to comment
Share on other sites

θυμάμαι τις αμφιβολίες όταν ήταν να αντικαταστήσει τον Ποσειδωνα μετά το ναυάγιο. Ήρθε εδώ, έγινε επισκευη καλή, μετασκευές πρυμα, και ξεκίνησε άρον-άρον. Τελικά νομίζω ότι τα πήγε καλά τηρουμένων των αναλογιών και των προσόντων του, αλλά και για το βαρύ φορτίο που ανέλαβε.

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο καλοκαίρι ήταν τραγικό

On 6/24/2010 at 2:14 AM, proud_ionian said:

ταξιδεψα μαζι του μια φορα, λιγες εβδομαδες πριν δεσει. επιστροφη απο ναξο, κυριακη 08/08/04. η θαλασσα καλη, με εξαιρεση το κομματι ναξος παρος, οπου ειχε λιγο αερα, αλλα οχι κατι το τραγικο. χρονος ταξιδιου 8μιση ωρες. απο την παρο καναμε 6 ωρες. στην παρο ειχε γινει και μια καταγγελια για υπεραριθμους και μετραγανε και ξαναμετραγανε. μας ξαναμετρησανε και στον πειραια οταν φτασαμε:mad:. ταχυτητα οση ειπε και ο neptune παραπανω. τι να περιμενεις απο ενα βαπορι που σε λιγες μερες θα εδενε για παντα και που την ανοιξη που ξεκινησε, αποφασιστηκε να βγει αρον αρον, την τελευταια στιγμη.

την εβγαλα εξω σε ολο το ταξιδι. κοντεψα να καω στην κοντρα γεφυρα. μεσα μπηκα ελαχιστα και το μονο που θυμαμαι για το ξενοδοχειακο, σαν εντυπωση, ειναι οτι στα νιατα του πρεπει να ηταν ωραιο, αλλα τωρα ηταν παρατημενο.

το θυμαμαι αμυδρα (εξωτερικα) και σαν dimitrios express και (φαινεται και απο τις φωτο), πριν δρομολογηθει στις κυκλαδες, αφαιρεθηκαν αρκετοι ογκοι (τονοι σιδηρου) και απο την κοντρα γεφυρα και απο την πρυμη.

οι καθυστερες του το τελευταιο καλοκαιρι αφησαν εποχη.

 

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο καλοκαίρι τόσο αυτουνού όσο και του Εξπρές Ολυμπία ήταν μυθικά, με μια εταιρία σε προ Στριντζη εποχή που είχε χάσει τελείως τη μπάλα κυρίως στο τεχνικό μέρος.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω καμιά ιδιαίτερη ανάμνηση από το πλοίο όσο αυτό ταξίδευε. Συμπαθέστατο σα σκαρί και μάλιστα μου άρεσε ιδιαίτερα με τα σινιάλα της Irish Ferries. Αλλά εδώ στην Ελλάδα αντικατέστησε τον παμμέγιστο Ποσειδώνα και ήταν καταδικασμένο να μείνει υποσημείωση στην ιστορία της ακτοπλοίας. Είναι σα να έχεις θυελλώδη σχέση με τη Monica, να σε παρατάει, και μετά να ξεπέφτεις να βγαίνεις ραντεβού με τον κατιμά των ελληνικών reality:D.

 

Πλήν όμως έχω μια ωραία ανάμνηση όσο αυτό ήταν δεμένο στα 200άρια, λίγες ημέρες πρίν το πλοίο πάρει το δρόμο τον αγύριστο. Οπότε και με σύντροφο εδώ από το Shipfriends, είχαμε πιάσει κουβέντα στους Ινδούς διαλυτήριους που είχαν ήδη ναυτολογηθεί στο πλοίο και τελικά τους πείσαμε να μας αφήσουν να κάνουμε βόλτα στο κουφάρι του πλοίου, προσποιούμενοι τον παλιό ανθυποπλοίαρχο του πλοίου ο ένας και τον παλιό μπάρμαν του μπάρ της διακεκριμένης ο άλλος:D:D. Περιττό να σας περιγράψω την πλάκα που είχε η όλη φάση και το νευρικό γέλιο που μας είχε πιάσει:D. Αν θυμάμαι καλά, αντιμετώπιζαν τότε κάποιο πρόβλημα με τα υδραυλικά του καταπέλτη του πλοίου και μας ζητούσαν απεγνωσμένα συμβουλές για το τι να κάνουν. Το πλοίο μέσα εννοείται ήταν εντελώς κουφάρι, είχε αποψιλωθεί από έπιπλα, ξενοδοχειακό εξοπλισμό και εξοπλισμό εστίασης, και γενικά από ο,τιδήποτε θα μπορούσε να έχει κάποια αξία, έστω και για να πουληθεί στο παζάρι.  

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Παρατηρούσα τις φωτογραφίες του πλοίου που κυκλοφορούν στο Ίντερνετ , αλλά σε καμία δεν έχω δει τα καταπελτάκια να είναι ανοιχτά. Θυμάται κάποιος φίλος αν τα άνοιγαν ποτέ και επίσης αν είχε το βαπόρι κυλιόμενες σκάλες ? Γιατί έχω την εντύπωση πως στα ρεμέτζα στα νησιά, δούλευαν μόνο καταπέλτη .  

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Καπου διαβασα πως το πλοιο μετα που ονομαστηκε "Δημητριος Εξπρες" αλλαξε ονομα κα εγινε "Kadia express"  και μετα ξανα "Δημητριος εξπρες" ξερετε αν ισχρι οντως αυτο και αν ναι αν εχετε φοτο του?

Επισης υποτειθετε οτι με αυτο το ονομα ταξιδεψε απο το '93 ως το '94 στα δρομολογια Πειραια-Κυπρου-Ισραηλ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...