proud_ionian Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 (edited) Μπορει να κανω και λαθος, αλλα πιστευω πως ελλειπε απο εδω μια αναφορα στο στολο του μεγαλου Σμυρνιου. παρολο που οι αναφορες στον Ωναση ειναι πολλες στο internet, δεν βρισκει κανεις πολλα πραγματα για τον εναπομειναντα στολο. ο λογος ειναι οτι τα πλοια που φερουν το ιστορικο σινιαλο με το Ω ανηκουν στο Ιδρυμα Ωναση, το οποιο φημιζεται για τη μυστικοπαθεια του. Στο site του ιδρυματος γινεται μια επι τροχαδην αναφορα στην πορεια του στολου του Ωνασση, απο το Αριστον του 1933, μεχρι το Οlympic Future του 2004. υπαρχει και μια λιστα με τα πλοια του ομιλου, οπως ειχαν το 2005. Για να μην ειμαι αδικος, εχει γινει και στο shipfriends, ενα αφιερωμα στην καθελκυση του πρωτου υπερδεξαμενοπλοιου (για τα τοτε δεδομενα, του Τινα Ωναση Edited November 14, 2023 by Nick the Greek tag
A 377 Posted November 14, 2006 Posted November 14, 2006 Σε συζητηση με γείτονα μου που το καλοκαίρι ταξίδεψε την συγκεκριμένη εταιρεία σαν δόκιμος, μου ανέφερε τα καλύτερα όσο αφορά την εταιρεία, τα πλοία της και τους ανθρώπους της. Αυτό που μου έκανε περισσότερο εντύπωση ήταν ότι για να μπεις χρειάζεσαι πολύ καλές γνωριμίες και ότι από την την στιγμή που θα μπείς το πιο πιθανό είναι να πάρεις σύνταξη από εκεί. Οι φωτογραφίες που είδα από το εσωτερικό του Olympic Future έδειχναν το μεγαλείο της εταιρείας και σε τι περιβάλλον θα πρέπει να εργάζονται αυτοί που δουλευουν στην θάλασσα.
proud_ionian Posted November 14, 2006 Author Posted November 14, 2006 μακραν οι καλυτερες συνθηκες για τα πληρωματα σε σχεση με αλλες της ποντοπορου. οχι μονο τωρα που τα πλοια ειναι λιγα και δεν υπαρχει αφεντικο, αλλα ηδη απο τη 10ετια του 50 οταν ο ωνασης μεσουρανουσε. μπορει να ειχε αλλα στραβα σαν ανθρωπος, αλλα σε σχεση με αλλα "γνωστα" ονοματα οι συνθηκες για τα πληρωματα ηταν αψογες. εχω και γω εναν... γειτονα που μπηκε στα τελη της 10ετιας του 40 και βγηκε αρχες αυτης του '80.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Χθες ήταν στη ράδα Πειραιά ένα πλοίο της εταιρείας του Ωνάση, πρόκειται για το Olympic Future
proud_ionian Posted June 5, 2011 Author Posted June 5, 2011 τα olympic miracle & mentor πουληθηκαν en bloc για $13εκ USD. για σουτ ειναι και αλλα δυο αδελφα, τα olympic melody & olympic merit
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 για σουτ ειναι και αλλα δυο αδελφα, τα olympic melody & olympic merit Το ex- OLYMPIC MERIT (1985, IMO 8315217) αφίχθη σήμερα το απόγευμα στη ράδα του Πειραιά, με νέο του όνομα το AK ABBA (δύο λέξεις) από την 01/09/2011, και με πλοιοκτήτρια εταιρεία την Abba Navigation Sa (Care of Zeytin Denizcilik Gemi Tasimacilik Sanayi ve Ticaret Ltd Sti, Istanbul, Turkey). ShipSpotting.com © fabianv Το Olympic Melody πρέπει να πουλήθηκε σε εταιρεία από τη Συρία έναντι 5,2 εκ $ Προς το παρόν δεν επιβεβαιώνεται από καμμία πηγή πώληση ή μετονομασία του OLYMPIC MELODY.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2012 Posted February 20, 2012 Εδώ υπάρχει αναφορά σε λίστα του optimashipbrokers για την πώληση του Olympic Melody
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 20, 2012 Posted February 20, 2012 Και ακριβώς κάτω από το OLYMPIC MELODY στην λίστα που μας παραπέμπεις, βρίσκεται το ΚΑΛΛΙΡΟΗ ΠΑΤΡΟΝΙΚΟΛΑ, το οποίο επίσης αναφέρεται να έχει πουληθεί σε εταιρεία από την Συρία αντί 5,25 εκ. $. Τι να κάνουμε όμως, που και τα δύο πλοία τα βρίσκουμε ακόμα στο AIS με τα ίδια ονόματα και σημαίες, όπως το ίδιο επίσης και στο equasis, με πλοιοκτήτρια ακόμα εταιρεία την SPRINGFIELD SHIPPING CO SA του Ωνάση και με τελευταίο update στις 14/02/2012 ??? Να τα πουλήσουμε με το ζόρι ??? Eγώ δεν είπα ότι το είχες βγάλει από το μυαλό σου, σίγουρα κάπου θα το είχες διαβάσει - ακούσει. Είπα απλά ότι "Προς το παρόν δεν επιβεβαιώνεται από καμμία πηγή πώληση ή μετονομασία του OLYMPIC MELODY." "Προς το παρόν" και "δεν επιβεβαιώνεται"........
pathfinder Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Παρασκευή με Δευτέρα το OL. SPIRIT II στην ράδα Πειραιά.
pathfinder Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 (edited) Δεν γνωρίζω τι ακριβώς έκανε αλλά έδωσε slops και πήρε bunkers. Τράβηξα και 2-3 "ποζες" Παρασκευή και Δευτέρα απόγευμα με κινητό αλλά παλεύω ακόμη να τις "περάσω" στο pc. Edited August 13, 2014 by pathfinder
proud_ionian Posted March 11, 2015 Author Posted March 11, 2015 μετα τις πωλησεις ολων των bc των 80s που πουλησε πριν 3 χρονια το ιδρυμα, πρεπει να αγορασε en bloc δευτερο χερι 4 bc 5-10 ετων και τους εδωσε ονοματα παλιων bc των 60s δεν εχω δει την ειδηση, αλλα τα πετυχα στο marinetraffic: olympic peace, olympic pioneer, olympic pride & olympic progress
fund.st Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Το πόστ σου με έβαλε σε σκέψεις πόσα dry πλοία αγόρασε η Olympic. Απο ένα research που έκανα σε lloyds list and tradewinds as well as broker sites βρήκα τα εξής. Έχουν δύο πλοία υπό παραγγελία απο 180.000 dwt το καθένα που πρέπει να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία. Δεν υπάρχουν πληροφορίες απο ποιον αγόρασαν τα συμβόλαια. Αγόρασε επίσης 7 second hand bulker 1) Olympic Pride: (ex Dyna Crane) built in 2006, Supramax, 49.628dwt. IMO: 9303015 and purchase price 21.5m$. 2) Olympic Peace: (ex Atlantic Adventure) built in 2003, Supramax, 55.709dwt. IMO: 9303883 and purchase price around 22-23m$. 3) Olympic Gemini: (ex Grand Challenger) built in 2004, Kamsarmax, 82.992dwt. IMO:9331397 and purchase price around 25-26m$. 4) Olympic Galaxy: (ex Sea of Harvest) built in 2009, Kamsarmax, 81.383dwt. IMO:9375915 and purchase price 27-28m$. 5) Olympic Glory: (ex B MAX) built in 2011, Kamsarmax, 84.091dwt. IMO: 9510694 and purchase price around 24m$. 6) Olympic Pioneer: (ex South) built in 2012, Supramax, 55340dwt. IMO: 9513830, purchase price 25m$. 7) Olympic Progress (ex West) built in 2011, Supramax, 55415dwt. IMO: 9513854 and purchase price 25m$.
pathfinder Posted May 21, 2016 Posted May 21, 2016 (edited) Olympic Trophy στην ράδα σήμερα. Η φωτό κάκιστη λόγω σφοδρής καταιγίδας κατά την λήψη. Edited May 21, 2016 by pathfinder
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2017 Posted February 2, 2017 Νέος πρόεδρος και διευθύνοντος συμβούλου στην Olympic Shipping and Management S.A. ανέλαβε από την 1η Ιανουαρίου του 2017, ο Γιώργος Καραγεωργίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 4, 2017 Posted February 4, 2017 Σε νέα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC επενδύει η Olympic Shipping Quote Δύο ακόμη δεξαμενόπλοια τύπου VLCC προστίθενται στον στόλο της Olympic Shipping, της ναυτιλιακής εταιρείας του Ιδρύματος Ωνάση, η οποία περνά σε μία νέα εποχή έχοντας στο πηδαλιό της από τις αρχές του έτους τον κ. Γιώργο Καραγεωργίου. Όπως πληροφορείται η «Ν», πρόκειται για τα δύο τελευταία VLCC που είχε στον στόλο της η Metrostar Management του Θεόδωρου Αγγελόπουλου, από μία σειρά οκτώ δεξαμενοπλοίων που είχε συμφωνήσει να κατασκευάσει στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries. Η Olympic, σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους, κατέβαλε 81 εκατ. δολάρια για το κάθε ένα από τα δύο δεξαμενόπλοια. Η τιμή βρίσκεται λίγο κάτω από τα 82 εκατ. δολ. που δίνουν σαν εύλογη τιμή για πλοία αυτών των χαρακτηριστικών οι Clarksons.
proud_ionian Posted May 10, 2017 Author Posted May 10, 2017 To Ιδρυμα Ωναση (Olympic Maritime), ψωνισε απο την οικογενεια Αγγελοπουλου. Quote Το ίδρυμα ΩΝΑΣΗ αγόρασε δυο δεξαμενοπλοια suezmax από την Arcadia Shipmanagement της οικογενείας Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου ,τα δυο πλοία μεταφορικής ικανότητας 159 000 dwt το ένα είναι τα Aegean Fighter IMO 9745263 Built 2017 και Aegean Miracle IMO 9745251 Built 2017τα οποία αγοράστηκαν στα 56 εκατομμύρια δολ. en bloc (από την ανακοινωση του ιδρυματος στο FB)
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2017 Posted December 9, 2017 Η ναυτιλιακή εταιρεία Olympic Shipping and Management συνεχίζει τα μεγάλα deals καθώς εξασφάλισε την κατασκευή ενός ακόμη VLCC tanker. Για την ακρίβεια η ναυτιλιακή εταιρεία έκανε χρήση μιας option που είχε με τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries και εξασφάλισε την κατασκευή του ενός ακόμη δεξαμενόπλοιου. Η κίνηση αυτή έρχεται επτά μήνες μετά τη μεγάλη επένδυση της εξαγοράς των δύο τελευταίων νεότευκτων δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC που «έχτιζε» η Metrostar Management στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (ΗΗΙ), για το ποσό των 162 εκατ. δολαρίων -δηλαδή το καθένα στοίχισε 81 εκατ. δολάρια. Τα πλοία που αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία του Ιδρύματος Ωνάση εντός του 2018 θα ονομαστούν «Crude Med» και «Crude Progress». Η Olympic Shipping έχει προσανατολιστεί στα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC κυρίως, καθώς διαθέτει ήδη 17 στο στόλο της, τη στιγμή που διαθέτει δύο suezmaxes και τρία aframaxes. Αυτό θα είναι το τρίτο νεότευκτο VLCC (χωρητικότητας 319.000-dwt) της Olympic.
proud_ionian Posted December 9, 2017 Author Posted December 9, 2017 εχει προβει σε μεγαλη ανανεωση του στολου της η εταιρια την τελευταια τριετια. και σε dry cargo και σε δεξαμενοπλοια. νομιζω οτι περσυ μετασκευασε και 2 OBO πενταετιας. ΥΓ: θα δωσει ονοματα χωρις το Olympic?
Nick the Greek Posted December 9, 2017 Posted December 9, 2017 Ψάχνουν vessel operator παρεπιπτόντως, όσοι πιστοί προσέλθετε.
Ariadne Posted December 9, 2017 Posted December 9, 2017 1 hour ago, proud_ionian said: ΥΓ: θα δωσει ονοματα χωρις το Olympic? Υποψιάζεσαι κάτι;
proud_ionian Posted December 9, 2017 Author Posted December 9, 2017 γραφει το αρθρο αλλα ονοματα 1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said: ...εξαγοράς των δύο τελευταίων νεότευκτων δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC που «έχτιζε» η Metrostar Management στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (ΗΗΙ), για το ποσό των 162 εκατ. δολαρίων -δηλαδή το καθένα στοίχισε 81 εκατ. δολάρια. Τα πλοία που αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία του Ιδρύματος Ωνάση εντός του 2018 θα ονομαστούν «Crude Med» και «Crude Progress». δεν εχω καταλαβει αν με αυτα τα ονοματα ειχαν παραγγελθει ή αυτα θα δωσει η Olympic. το ονομα Olympic ειναι κατοχυρωμενο. η μοναδικες περιπτωσεις πλοιων της olympic που δεν ειχαν το olympic, ηταν ειτε οσα ειχαν ονοματα της οικογενειας, ειτε καποιες συμπλοιοκτησιες ή πλοια συγγενν του ωναση που διαχειριζοταν. αν τα δυο VLCC της metrostar εχουν πουληθει, αμφιβαλλω, αν θα παραμεινουν με αυτα τα ονοματα.
Nick the Greek Posted June 15, 2018 Posted June 15, 2018 Ε να δούμε και λίγο Ωνάση, ένα από τα καινούρια του capes(ηλικίας 2 ετών) με το όνομα Olympic Hope(IMO 9750828) το οποίο και εκφορτώνει σιδηρομετάλλευμα στο Rotterdam. Είναι χτισμένο το 2016 στο ναυπηγείο JMU της Ιαπωνίας με αριθμό γιάρδας 5030. Είναι ένα design 182,000dwt το οποίο πέραν της Ιαπωνικής ποιότητας κατασκευής, έχει και πολύ καλά χαρακτηριστικά σε καταναλώσεις οικονομικών rpm, που του δίνει η Hitachi Zosen μηχανή του σε σχεδίαση MAN B&W.
proud_ionian Posted June 15, 2018 Author Posted June 15, 2018 (edited) η εταιρια εχει προβει σε μεγαλης κλιμακας ανανεωση του στολου της, τοσο σε πετρελαιοφορα δεξαμενοπλοια, οσο και σε bulk carriers. εχει αποφυγει δικες της ναυπηγησεις και προτιμησε second hand, πολυ μικρης ηλικιας. τρεχει και ενα project μετασκευης OBO σε VLCC, σε ναυπηγειο των εμιρατων περισσοτερες λεπτομερειες ευπροσδεκτες. Edited June 15, 2018 by proud_ionian first love, everlasting love
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now