Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μπορει να κανω και λαθος, αλλα πιστευω πως ελλειπε απο εδω μια αναφορα στο στολο του μεγαλου Σμυρνιου.

παρολο που οι αναφορες στον Ωναση ειναι πολλες στο internet, δεν βρισκει κανεις πολλα πραγματα για τον εναπομειναντα στολο. ο λογος ειναι οτι τα πλοια που φερουν το ιστορικο σινιαλο με το Ω ανηκουν στο Ιδρυμα Ωναση, το οποιο φημιζεται για τη μυστικοπαθεια του.

Στο site του ιδρυματος γινεται μια επι τροχαδην αναφορα στην πορεια του στολου του Ωνασση, απο το Αριστον
του 1933, μεχρι το Οlympic Future του 2004.

υπαρχει και μια λιστα με τα πλοια του ομιλου, οπως ειχαν το 2005.

Για να μην ειμαι αδικος, εχει γινει και στο shipfriends, ενα αφιερωμα στην καθελκυση του πρωτου υπερδεξαμενοπλοιου (για τα τοτε δεδομενα, του Τινα Ωναση

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Σε συζητηση με γείτονα μου που το καλοκαίρι ταξίδεψε την συγκεκριμένη εταιρεία σαν δόκιμος, μου ανέφερε τα καλύτερα όσο αφορά την εταιρεία, τα πλοία της και τους ανθρώπους της.

Αυτό που μου έκανε περισσότερο εντύπωση ήταν ότι για να μπεις χρειάζεσαι πολύ καλές γνωριμίες και ότι από την την στιγμή που θα μπείς το πιο πιθανό είναι να πάρεις σύνταξη από εκεί.

Οι φωτογραφίες που είδα από το εσωτερικό του Olympic Future έδειχναν το μεγαλείο της εταιρείας και σε τι περιβάλλον θα πρέπει να εργάζονται αυτοί που δουλευουν στην θάλασσα.

Link to comment
Share on other sites

μακραν οι καλυτερες συνθηκες για τα πληρωματα σε σχεση με αλλες της ποντοπορου. οχι μονο τωρα που τα πλοια ειναι λιγα και δεν υπαρχει αφεντικο, αλλα ηδη απο τη 10ετια του 50 οταν ο ωνασης μεσουρανουσε. μπορει να ειχε αλλα στραβα σαν ανθρωπος, αλλα σε σχεση με αλλα "γνωστα" ονοματα οι συνθηκες για τα πληρωματα ηταν αψογες.

εχω και γω εναν... γειτονα που μπηκε στα τελη της 10ετιας του 40 και βγηκε αρχες αυτης του '80.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 1 year later...
  • 8 months later...

για σουτ ειναι και αλλα δυο αδελφα, τα olympic melody & olympic merit

Το ex- OLYMPIC MERIT (1985, IMO 8315217) αφίχθη σήμερα το απόγευμα στη ράδα του Πειραιά, με νέο του όνομα το AK ABBA (δύο λέξεις) από την 01/09/2011, και με πλοιοκτήτρια εταιρεία την Abba Navigation Sa (Care of Zeytin Denizcilik Gemi Tasimacilik Sanayi ve Ticaret Ltd Sti, Istanbul, Turkey).

ShipSpotting.com

1496242.jpg

© fabianv

Το Olympic Melody πρέπει να πουλήθηκε σε εταιρεία από τη Συρία έναντι 5,2 εκ $

Προς το παρόν δεν επιβεβαιώνεται από καμμία πηγή πώληση ή μετονομασία του OLYMPIC MELODY.

Link to comment
Share on other sites

Και ακριβώς κάτω από το OLYMPIC MELODY στην λίστα που μας παραπέμπεις, βρίσκεται το ΚΑΛΛΙΡΟΗ ΠΑΤΡΟΝΙΚΟΛΑ, το οποίο επίσης αναφέρεται να έχει πουληθεί σε εταιρεία από την Συρία αντί 5,25 εκ. $.

Τι να κάνουμε όμως, που και τα δύο πλοία τα βρίσκουμε ακόμα στο AIS με τα ίδια ονόματα και σημαίες, όπως το ίδιο επίσης και στο equasis, με πλοιοκτήτρια ακόμα εταιρεία την SPRINGFIELD SHIPPING CO SA του Ωνάση και με τελευταίο update στις 14/02/2012 ??? Να τα πουλήσουμε με το ζόρι ??? :P

Eγώ δεν είπα ότι το είχες βγάλει από το μυαλό σου, σίγουρα κάπου θα το είχες διαβάσει - ακούσει. Είπα απλά ότι "Προς το παρόν δεν επιβεβαιώνεται από καμμία πηγή πώληση ή μετονομασία του OLYMPIC MELODY."

"Προς το παρόν" και "δεν επιβεβαιώνεται"........ :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Δεν γνωρίζω τι ακριβώς έκανε αλλά έδωσε slops και πήρε bunkers. Τράβηξα και 2-3 "ποζες" Παρασκευή και Δευτέρα απόγευμα με κινητό αλλά παλεύω ακόμη να τις "περάσω" στο pc. :wacko::angry:

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

μετα τις πωλησεις ολων των bc των 80s που πουλησε πριν 3 χρονια το ιδρυμα, πρεπει να αγορασε en bloc δευτερο χερι 4 bc 5-10 ετων και τους εδωσε ονοματα παλιων bc των 60s

 

δεν εχω δει την ειδηση, αλλα τα πετυχα στο marinetraffic: olympic peace, olympic pioneer, olympic pride & olympic progress

Link to comment
Share on other sites

Το πόστ σου με έβαλε σε σκέψεις πόσα dry πλοία αγόρασε η Olympic. Απο ένα research που έκανα σε lloyds list and tradewinds as well as broker sites βρήκα τα εξής.

Έχουν δύο πλοία υπό παραγγελία απο 180.000 dwt το καθένα που πρέπει να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία. Δεν υπάρχουν πληροφορίες απο ποιον αγόρασαν τα συμβόλαια.

Αγόρασε επίσης 7 second hand bulker

1) Olympic Pride: (ex Dyna Crane) built in 2006, Supramax, 49.628dwt. IMO: 9303015 and purchase price 21.5m$.

2) Olympic Peace: (ex Atlantic Adventure) built in 2003, Supramax, 55.709dwt. IMO: 9303883 and purchase price around 22-23m$.

3) Olympic Gemini: (ex Grand Challenger) built in 2004, Kamsarmax, 82.992dwt. IMO:9331397 and purchase price around 25-26m$.

4) Olympic Galaxy: (ex Sea of Harvest) built in 2009, Kamsarmax, 81.383dwt. IMO:9375915 and purchase price 27-28m$.

5) Olympic Glory: (ex B MAX) built in 2011, Kamsarmax, 84.091dwt. IMO: 9510694 and purchase price around 24m$.

6) Olympic Pioneer: (ex South) built in 2012, Supramax, 55340dwt. IMO: 9513830, purchase price 25m$.

7) Olympic Progress (ex West) built in 2011, Supramax, 55415dwt. IMO: 9513854 and purchase price 25m$.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 8 months later...

Σε νέα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC επενδύει η Olympic Shipping

Quote

Δύο ακόμη δεξαμενόπλοια τύπου VLCC προστίθενται στον στόλο της Olympic Shipping, της ναυτιλιακής εταιρείας του Ιδρύματος Ωνάση, η οποία περνά σε μία νέα εποχή έχοντας στο πηδαλιό της από τις αρχές του έτους τον κ. Γιώργο Καραγεωργίου.

Όπως πληροφορείται η «Ν», πρόκειται για τα δύο τελευταία VLCC που είχε στον στόλο της η Metrostar Management του Θεόδωρου Αγγελόπουλου, από μία σειρά οκτώ δεξαμενοπλοίων που είχε συμφωνήσει να κατασκευάσει στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.

Η Olympic, σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους, κατέβαλε 81 εκατ. δολάρια για το κάθε ένα από τα δύο δεξαμενόπλοια. Η τιμή βρίσκεται λίγο κάτω από τα 82 εκατ. δολ. που δίνουν σαν εύλογη τιμή για πλοία αυτών των χαρακτηριστικών οι Clarksons.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

To Ιδρυμα Ωναση (Olympic Maritime), ψωνισε απο την οικογενεια Αγγελοπουλου.

Quote

Το ίδρυμα ΩΝΑΣΗ αγόρασε δυο δεξαμενοπλοια suezmax 
από την Arcadia Shipmanagement της οικογενείας Κωνσταντίνου 
Αγγελόπουλου ,τα δυο πλοία μεταφορικής ικανότητας 
159 000 dwt το ένα είναι τα Aegean Fighter IMO 9745263 Built 2017 και Aegean Miracle IMO 9745251 Built 2017
τα οποία αγοράστηκαν στα 56 εκατομμύρια δολ. en bloc

(από την ανακοινωση του ιδρυματος στο FB)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Η ναυτιλιακή εταιρεία Olympic Shipping and Management συνεχίζει τα μεγάλα deals καθώς εξασφάλισε την κατασκευή ενός ακόμη VLCC tanker. Για την ακρίβεια η ναυτιλιακή εταιρεία έκανε χρήση μιας option που είχε με τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries και εξασφάλισε την κατασκευή του ενός ακόμη δεξαμενόπλοιου.

Η κίνηση αυτή έρχεται επτά μήνες μετά τη μεγάλη επένδυση της εξαγοράς των δύο τελευταίων νεότευκτων δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC που «έχτιζε» η Metrostar Management στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (ΗΗΙ), για το ποσό των 162 εκατ. δολαρίων -δηλαδή το καθένα στοίχισε 81 εκατ. δολάρια. Τα πλοία που αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία του Ιδρύματος Ωνάση εντός του 2018 θα ονομαστούν «Crude Med» και «Crude Progress».

Η Olympic Shipping έχει προσανατολιστεί στα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC κυρίως, καθώς διαθέτει ήδη 17 στο στόλο της, τη στιγμή που διαθέτει δύο suezmaxes και τρία aframaxes.

Αυτό θα είναι το τρίτο νεότευκτο VLCC (χωρητικότητας 319.000-dwt) της Olympic.

Link to comment
Share on other sites

εχει προβει σε μεγαλη ανανεωση του στολου της η εταιρια την τελευταια τριετια. και σε dry cargo και σε δεξαμενοπλοια. νομιζω οτι περσυ μετασκευασε και 2 OBO πενταετιας.

ΥΓ: θα δωσει ονοματα χωρις το Olympic?

Link to comment
Share on other sites

γραφει το αρθρο αλλα ονοματα

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

...εξαγοράς των δύο τελευταίων νεότευκτων δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC που «έχτιζε» η Metrostar Management στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (ΗΗΙ), για το ποσό των 162 εκατ. δολαρίων -δηλαδή το καθένα στοίχισε 81 εκατ. δολάρια. Τα πλοία που αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία του Ιδρύματος Ωνάση εντός του 2018 θα ονομαστούν «Crude Med» και «Crude Progress».

δεν εχω καταλαβει αν με αυτα τα ονοματα ειχαν παραγγελθει ή αυτα θα δωσει η Olympic. 

το ονομα Olympic ειναι κατοχυρωμενο.

η μοναδικες περιπτωσεις πλοιων της olympic που δεν ειχαν το olympic, ηταν ειτε οσα ειχαν ονοματα της οικογενειας, ειτε καποιες συμπλοιοκτησιες ή πλοια συγγενν του ωναση που διαχειριζοταν.

αν τα δυο VLCC της metrostar εχουν πουληθει, αμφιβαλλω, αν θα παραμεινουν με αυτα τα ονοματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ε να δούμε και λίγο Ωνάση, ένα από τα καινούρια του capes(ηλικίας 2 ετών) με το όνομα Olympic Hope(IMO 9750828) το οποίο και εκφορτώνει σιδηρομετάλλευμα στο Rotterdam. Είναι χτισμένο το 2016 στο ναυπηγείο JMU της Ιαπωνίας με αριθμό γιάρδας 5030. Είναι ένα design 182,000dwt το οποίο πέραν της Ιαπωνικής ποιότητας κατασκευής, έχει και πολύ καλά χαρακτηριστικά σε καταναλώσεις οικονομικών rpm, που του δίνει η Hitachi Zosen μηχανή του σε σχεδίαση MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

η εταιρια εχει προβει σε μεγαλης κλιμακας ανανεωση του στολου της, τοσο σε πετρελαιοφορα δεξαμενοπλοια, οσο και σε bulk carriers.

εχει αποφυγει δικες της ναυπηγησεις και προτιμησε second hand, πολυ μικρης ηλικιας. τρεχει και ενα project μετασκευης OBO σε VLCC, σε ναυπηγειο των εμιρατων

περισσοτερες λεπτομερειες ευπροσδεκτες.

Edited by proud_ionian
first love, everlasting love
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...