Jump to content
Shipfriends

Διασύνδεση λιμανιών με τον σιδηρόδρομο


Recommended Posts

On 6/21/2019 at 11:02 PM, proud_ionian said:

για του αγιου π ανημερα παει το θεμα.B)

το επικρατεστερο σεναριο ειναι το 2020 στο αιγιο, θεου θελοντος το 2023 στο ριο και οταν ξαναβγει το ΠΑΣΟΚ αυτοδυναμο, με αρχηγο και πρωθυπουργο τον Ανδρεα Γ. Παπανδρεου (του GAP):P, θα εχει ολοκληρωθει το υπογειοποιημενο τμημα: Ριο - Νεο λιμανι

ο αρμοδιος υπουργος (κωστακης του αχιλλεως), ηταν στη δημοκρατικη :P πατρα προχτες και εταξε και αυτος με τη σειρα του

θα υπογειοποιηθει το κομματι κανελλοπουλου - αγιος ανδρεας. κανελλοπουλου ειναι η μεγαλη ευθεια που κατεβαινει απο την εθνικη στην παραλιακη (ηρωων πολυτεχνειου).

εχει βρεθει χρηματοδοτηση μεσω ΕΣΠΑ. μισο δις πλεον ΦΠΑ το κοστος. διπλη γραμμη, διατηρειται ο προαστιακος (η παλια μετρικη γραμμη που χρησιμοποιειται σαν προαστιακος).

η επιφανεια πανω απο το τουνελ, θα ειναι χωρος πρασινου και ποδηλατοδρομοι και στην πραξη θα φυγει καθε εμποδιο αναμεσα στην πολη και τη θαλασσα.

αυτα ειπε ο υπουργος. μενει να τα δουμε στην πραξη. ο δημος ζητα υπογειοποιηση απο το Ριο, συντασσομενος με τους κατοικους του Ριου και του Καστελοκαμπου

εδω ειναι το video του υπουργειου υποδομων

ρεπορταζ εχει το euro2day, οπως και πολλα αλλα πανελλαδικα και πατρινα sites.

να αναφερουμε οτι πριν λιγες μερες το τραινο ξεκινησε εμπορικα δρομολογια μεχρι το αιγιο. 6 τη μερα για αθηνα. 3 για αεροδρομιο και 3 για πειραια.

ωραια ειναι τα 5,5 χλμ σηραγγα και μακαρι να υπογειοποιηθει το τραινο. να θυμομαστε βεβαια θα δημοπρατηθει το 2021 και στην ουσια  προκειται για σηραγγα μετρο, σε μια απολυτως προσχωσιγενη περιοχη, οπου οποιος σκαβει για να χτισει, βρισκει νερο ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
17 minutes ago, Shippihs said:

Άμα τελειώσει και το τρενο Καλαμπάκα-Ηγουμενιτσα πριν την υπογειοποίηση Πάτρας:P , θα συμφέρει ακόμα καλύτερα 

Η υπογειοποίηση της Πάτρας θα γίνει του Αγίου... ανήμερα.

Το Καλαμπάκα Ηγουμενίτσα κατασκευάζεται η είναι στο'θα"?

Link to comment
Share on other sites

Απ όσο θυμάμαι που έχω διαβάσει από δω και από κει κατα καιρούς, έχουν γίνει μελέτες αλλά αναμένει την ένταξη σε κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, καμία σύνδεση απ' αυτές που λένε δεν έχει ξεκινήσει.  Όλες είναι στο "θα" και "να γίνουν διαγωνισμοί" και... "ανταγωνιστικός διάλογος" κλπ, κλπ......  😄   😄  Καληνύχτα σας...  Αλλά και να προχωρήσουν οι κατασκευές, θα πρέπει να έρθει και νέο τροχαίο υλικό!  Εδώ τα τρένα που έχουμε δε φτάνουν να καλύψουν τις υπάρχουσες γραμμές, όχι να γίνουν κι άλλες!  Ακόμη και η νέα σύνδεση του μετρό στον Πειραιά, οι συρμοί είναι τρομακτικά λίγοι!!!  Φανταστείτε στις γραμμές του ΟΣΕ τι γίνεται από ελλείψεις τρένων!

Link to comment
Share on other sites

Πιο  ώριμο έργο είναι της Πάτρας, το οποίο για να βγει να μιλήσει και υπουργός με αριθμούς και στοιχεία (χρονιδιαγραμματα κτλ-  μέχρι το 2030 θα εχει γινει.)  Απλώς δικαιολογώ πολίτες της Πάτρας οπως ο @proud_ionian να έχουν μια δυσπιστία και φόβο.

Το οτι έχει συμφωνήσει η αριστερά με τη δεξιά (Πελετίδης και ΝΔ) ειναι στα πολυ μεγάλα συν του έργου. Υπόγειος σιδηρόδρομος υπάρχει και στην Ιταλία για ενα απλό παράδειγμα ,εμάς μας φαινεται περίεργο . Θυμάμαι στη Μπολόνια , ειχα κατέβει στο -7  στην επιστροφή απο Φλωρεντια και ανεβήκαμε με ασανσέρ, υποθέτω ειχε -6-5-4-3-2-1 αποβάθρες και ισογειο απο το οποίο ειχα φυγει για Φλω.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 11/9/2022 at 2:54 PM, proud_ionian said:

Καλαμπάκα Ηγουμενίτσα κατασκευάζεται η είναι στο'θα"?

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην αποψινη συνέντευξη στον Θεοδωράκη, απέκλεισε κάθε τέτοιο ενδεχόμενο. Δεν είναι δυνατή η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...