Jump to content
Shipfriends

Διασύνδεση λιμανιών με τον σιδηρόδρομο


Recommended Posts

Σύσκεψη για τη σιδηροδρομική διασύνδεση των λιμένων, πραγματοποιήθηκε χθες υπό τη προεδρία του Γενικού Γραμματέα Λιμένων & Λιμενικής Πολιτικής Γεώργιου Βλάχου, στην οποία συμμετείχε ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων σύμβουλος του Ο.Σ.Ε. Νικόλαος Μπαλτάς και Κωνσταντίνος Γιαννακός αντίστοιχα.
Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στη:

- Σδηροδρομική διασύνδεση των λιμένων Πειραιά, Θεσσαλονίκής, Αλεξανδρούπολης, Καβάλας (περιοχή Καρβάλης), Βόλου, Πάτρας, Ηγουμενίτσας και Ελευσίνας.
- Σύνδεση των λιμένων του Λαυρίου και της Ραφήνας με τον Προαστιακό σιδηρόδρομο.
- Δυνατότητα σύνδεσης ιδιωτικών λιμενικών εγκαταστάσεων με τον εθνικό σιδηροδρομικό ιστό με στόχο τη μείωση του μεταφορικού κόστους και την αύξηση τη ανταγωνιστικότητας των ελληνικών προϊόντων.
Με τα τεχνικά θέματα θα ασχοληθούν σε σειρά συναντήσεων υπηρεσιακοί παράγοντες του ΥΕΝ και του ΟΣΕ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 29/03/05

επιτελους αρχισαμε να αντιλαμβανομαστε το ρολο του σιδηροδρομου

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

.

Για όλα τα άλλα τα λιμάνια το καταλαβαίνω, άντε να δεχθώ (μεσοπρόθεσμα) και για Ραφήνα και Λαύριο.

Αλλά για την Ηγουμενίτσα, τι συζήτησαν? Προέκταση της Σιδηροδρομικής γραμμής από Καλαμπάκα, μήπως από Φλώρινα μέσω Σκοπίων-Αλβανίας ή μήπως από την Παραιόνια γραμμή που θα περνάει από την Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης, όποία δεν έχει πρόβλεψη για Σιδ. γραμμή?

Μήπως θα πηγαίνουν τα βαγόνια Πάτρα-Κρυονέρι με Ferry Boat (όπως τον καιρό του Νώε)?

.

Link to comment
Share on other sites

μη γελας καθολου νηρεα!!!:D

ο αξεχαστος βερελης ειχε πρετεινει να μετατραπουν καποιες απο τις παντοφλες σε πλοια μεταφορας βαγονιων.

νομιζω οτι ακομη ειναι η επισημη προταση του υπουργειου μεταφορων. γραμμη μεχρι το ριο και απο κει παντοφλα και ξανα γραμμη απο αντιρριο και πανω

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά ο έξυπνος ο έλληνας έφτιαξε μια τεράστια γέφυρα και μια γραμμή για τραίνο δεν πρόβλεψαν να έχει... Πάντως τα τραίνα θα δώσουν συγκριτικό πλεονέκτημα σε αρκετά λιμάνια, αλλά κυρίως του Πειραιά. Βέβαια εδώ βλέπουμε κυρίως ευχολόγια και μελλοντικά (πολύ) σχέδια... μέχρι τις πράξεις έχουμε όπως έγραψα και ποίο πάνω αρκετές δεκαετίες...

Link to comment
Share on other sites

Στην Ηγουμενίτσα ειδικά,θα ήταν πιο εφικτό από την πλευρά της Εγνατίας να υπάρξει σιδηροδρομική σύνδεση.

Μπορεί να τραβήξουν χάραξη απο Κοζάνη ή κάπου από εκεί πάνω.

Το λιμάνι της Θεσ/νίκης πάντως που είναι σιδηροδρομικός κόμβος στα Βαλκάνια,θα ήταν πολύ χρήσιμο να αποκτούσε διασύνδεση με την Ηγουμενίτσα.

-Οσον αφορά τα άλλα λιμάνια, Πάτρα-Ελευσίνα-Πειραιάς-Βόλος-Θεσ/νίκη-Καβάλα-Αλεξ/πολη είναι στο αντίστοιχο (σιδηροδρομικό) ΠΑΘΕ της χώρας οπότε μιλάμε μόνο για μερικά χιλιόμετρα επιπλέον γραμμών.

-Το Λαύριο ουτως ή άλλως επιβατικό λιμάνι δεν πρόκειτε να γίνει αν δεν φτάσει ο Προαστιακός.

-Η Ραφήνα είναι πολύ δύσκολη για τραίνο γιατί δεν μπορώ να φανταστώ να καταφέρει καμμία κυβέρνηση να "πάρει" τα χωράφια που χρειάζονται για την χάραξη δικτύου.

Εδώ, "δεν μπορεί" δεκαετίες τώρα να γκρεμίσει κανένα αυθαίρετο ξενοδοχείο απο τις παραλίες, σιγά μην πάρει τα νόμιμα..

Πάλι καλά που κατάφεραν και δώσαν και δύο ρεύματα στην Λ.Μαραθώνος λόγω Ολυμπιακών..

Link to comment
Share on other sites

Για την Ηγουμενίτσα κάτι έχω ακούσει πριν 1 χρόνο περίπου σχετικά με σιδ. σύνδεση αλλά όχι Ηγουμ.-Θεσσαλονίκη μέσω Εγνατίας αλλά Ηγουμ-Αντίρριο μέσω της Ιονιας οδου. Θα ήταν πολύ καλό αυτό αλλά ουτε το 2050 δεν θα έχει αρχίσει......ο δρόμος-ας φανταστούμε πότε θα αρχίσει η σιδηρ. σύνδεση!

Link to comment
Share on other sites

Η δική μου γνώμη:

1.Τα περισσότερα μεγάλα λιμάνια τής χώρας ήδη συνδέονται καί σιδηροδρομικώς (π.χ.σιδηροδρομική διασύνδεση τών λιμένων Πειραιώς και Πάτρας-η γραμμή τού ΟΣΕ Πελοποννήσου ξεκινά απέναντι από το λιμάνι τού Πειραιά καί φτάνει στο λιμάνι τής Πάτρας,ή Πειραιώς-Θεσσαλονίκης-η "μεγάλη" γραμμή τού ΟΣΕ ξεκινά από τον Αγ.Διονύσιο δίπλα στήν προβλήτα τών Κρητικών πλοίων καί φτάνει μέχρι λίγο πρίν από το λιμάνι τής Θεσσαλονίκης (τί θέλουν δηλαδή,νά τραβήξουν μιά γραμμή ένα χιλιόμετρο γιά να μπή το τραίνο στο terminal τού λιμανιού τής Θεσσαλονίκης:o.Ομοίως γιά Πειραιά-Αλεξανδρούπολη (ο σταθμός τής Αλεξανδρούπολης είναι δίπλα στίς προβλήτες τού λιμανιού) κλπ κλπ.

2.Ποιόν θά εξυπηρετούσε άραγε μιά απ'ευθείας σιδηροδρομική διασύνδεση π.χ.Πειραιώς-Ηγουμενίτσας,όταν όποιος φτάνει στόν Πειραιά από νησί τού Αιγαίου μπορεί μετά να πάρη το τραίνο (όπως ανέφερα πιό πάνω) από τον Πειραιά,νά πάη στην Πάτρα καί από εκεί να πάρη το πλοίο γιά τα νησιά τού Ιονίου,την Ηγουμενίτσα (όλα τα πλοία από Πάτρα πιάνουν ΚΑΙ εκεί) ή την Ιταλία;

3.Αυτό που θα είχε όντως νόημα θα ήταν μιά προέκταση τής γραμμής Θεσσαλονίκη-Κοζάνη μέχρι Ηγουμενίτσα ώστε οι κάτοικοι τών νησιών τού Βορείου Αιγαίου (αλλά καί τής Βόρειας Ελλάδας γενικώτερα) νά μήν χρειάζεται νά κατεβαίνουν στόν Πειραιά γιά να πάνε στα νησιά τού Ιονίου μέσω Πάτρας.

4.Γιά την Ραφήνα ειδικά,που ήδη έχει σημαντική ακτοπλοϊκή κίνηση,η σύνδεσή της μέ τον Πειραιά καί Αθήνα μέ τον προαστιακό επιβάλλεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σε τοπική εφημερίδα διάβασα πως το Σεπτέμβριο θα ανακοινωθεί ο ανάδοχος του έργου: Ιωάννινα-Αντίρριο (όχι Ηγουμενίτσα , γιατί υπάρχει η Εγνατία). Σε 1-2 χρόνια πιστεύω να αρχίσουν ( η Πάτρα θα είναι 2-2,5 ώρες το πολύ από Ιωάννινα) και μέχρι το 2020 να έχουν τελειώσει!!! Η απόσταση είναι 195 περίπου km.

Link to comment
Share on other sites

Στο Πέραμα/Ν.Ικόνιο έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό τα έργα για υπόγεια σιδηροδρομική γραμμή που, περνώντας μέσα από το βουνό, θα καταλήγει στο Σχιστό. Στην κατηφόρα του Σκαραμαγκά, πριν την Εθνική φαίνεται το άκρο του τούνελ. Έχω την εντύπωση ότι είναι της ιδίας γραμμής. Απ'οτι έχω ακούσει, θα υπάρξει σύνδεση ώστε να μην είναι αναγκαία η είσοδος των φορτηγών στο τμήμα του Ικονίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Στα πολύ μακροπρόθεσμα σχέδια αυτού του τόπου είναι και η σύνδεση με τραίνο Βόλου - Ηγουμενίτσας.

Προς το παρόν στα βραχυπρόθεσμα σχέδια αυτού του τόπου είναι η σιδηροδρομική σύνδεση του Βόλου με...την Λάρισα!!!!!

Καθώς, με τις χθεσινές νεροποντές κατέρρευσε η γέφυρα του ΟΣΕ στον χείμαρο Ξηριά και το τραίνο δεν φθάνει στο Βόλο, σταματάει πλέον στο Βελεστίνο. Και θα πάρει μερικούς μήνες μέχρι να γίνει η καινούρια.

Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, θα πάει λίγο παραπίσω και η σύνδεση του Βόλου με την Ηγουμενίτσα!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
Καθώς, με τις χθεσινές νεροποντές κατέρρευσε η γέφυρα του ΟΣΕ στον χείμαρο Ξηριά και το τραίνο δεν φθάνει στο Βόλο, σταματάει πλέον στο Βελεστίνο. Και θα πάρει μερικούς μήνες μέχρι να γίνει η καινούρια.
Οι ζημιές στη γέφυρα του Ξηριά αποκαταστάθηκαν και, όπως ανακοίνωσε ο ΟΣΕ, από σήμερα (16/3) επαναλειτουργεί κανονικά η γραμμή Λάρισας-Βόλου. Άντε να φτιαχτεί και η γραμμή Αγριά-Λεχώνια...να χαρούμε και εμείς οι trainfriends;)
Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με οσα δημοσιευθηκαν στον τοπικο τυπο, μετα την επισκεψη Λιαπη, το Master Plan για την Πατρα της επομενης δεκαετιας, (παμε ολοι μαζι: Γουαου!!B) ), προβλεπει οτι η νεα, υπερσυχρονη, διπλη, ηλεκτροκινητη σιδηροδρομικη γραμμη που θα συνδεει την πατρα με αθηνα θεσσαλονικη κλπ, θα εχει καταληκτικο σταθμο μεσα στους χωρος του, υπο κατασκευη, νεου λιμανιου. θα υπαρχει και αλλος ενας σταθμος στο υψος του τωρινου "14".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Επειδή, εκτός από τα καράβια έχω και μια συμπάθεια στο τραίνο...έχω να πω ότι οι πρόσφατες εντυπώσεις μου από τον ΟΣΕ είναι δραματικές. Όλο το δίκτυο είναι μπάχαλο. Παντού έργα ημιτελή. Η γραμμή Κόρινθος-Άργος (Ναύπλιο)-Τρίπολη-Καλαμάτα έχει διακοπεί εδώ και πολλούς μήνες. Το ίδιο και η γραμμή Οινόη-Χαλκίδα. Ανακατασκευή του δικτύου το λένε, αλλά δεν το βλέπω να τελειώνει σύντομα. Στα Καλάβρυτα τα νέοπαραληφθέντα βαγόνια "βρίσκουν" στις γαλαρίες και έχει διακοπεί η γραμμή μέχρι να τις μεγαλώσουν. Τα τραίνα δεν φτάνουν πλέον στον Πειραιά και ο όμορφος σταθμός είναι έρημος και το μέλλον αόρατον. Οι εκτροχιασμοί είναι πλέον πολύ συχνοί και η αιτιολογία "ανθρώπινο λάθος" δεν επαρκεί...πρόκειται για βαθύτερο οργανωτικό πρόβλημα. Η τιμή του Intercity για Θεσ/νίκη φθάνει σχεδόν αυτή του ΙΧ (για 1 άτομο). Η διαδρομή του Προαστιακού Αεροδρόμιο-Πειραιάς είναι μια μικρή οδύσσεια. Στο site του ΟΣΕ δεν υπάρχουν πλέον ούτε δρομολόγια ούτε τιμές. Πραγματικά δεν είναι μόνο το δίκτυο στην εποχή του Τρικούπη, αλλά και η διαχείριση του ΟΣΕ. Θα μου πείτε τώρα γιατί τα λέω? Πολύ απλά (και χοντρικά) για τους εξής λόγους:

1) Ακούω για κάτι τεράστια ποσά που μπαίνει μέσα ετησίως ο ΟΣΕ. Κάποιοι μάλιστα τον χαρακτηρίζουν σαν "την επόμενη Ολυμπιακή". Το γιατί? Δεν ξέρω, αλλά πιστεύω ότι ένας από τους λόγους είναι και τα φημολογούμενα "μαύρα ταμεία", τα οποία όπως ακούγεται ακουμπούν και τον ΟΣΕ.

2) Πέρασα προ καιρού από τον καταπληκτικό και έρημο πλέον ΣΣ στους ιστορικούς Μύλους. Να κλαίς με μαύρο δάκρυ. Ένας μεγάλος σταθμός που θα μπορούσε -λόγω καταπληκτικών κτηρίων, πανέμορφης τοποθεσίας και γεμάτος από παλιές ατμομηχανές- να έχει διαμορφωθεί σε ένα μοναδικό αξιοθέατο...έχει γίνει ένα μνημείο αδιαφορίας και εγκατάλειψης.

3) Την κατάσταση την βλέπω από καιρό, αλλά αυτό που με ξεχείλισε ήταν τις προάλλες που βρέθηκα στον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Αθηνών (!)...τον Σταθμό Λαρίσης. Στις πληροφορίες ήταν ένας μεσήλικας υπάλληλος, ο οποίος δεν μιλούσε Αγγλικά και όταν ένας αλλοδαπός προσπάθησε να τον ρωτήσει για κάποια δρομολόγια...αυτός απλώς του έδωσε μιά φωτοτυπία με τα δρομολόγια. Άσε που ταυτοχρόνως ένας άλλος υπάλληλος είχε πάρει το μικρόφωνο και με φωνή συνδικαλιστή σε συγκέντρωση έλεγε ποιά δρομολόγια ήταν πλήρη και σε ποιά δρομολόγια υπήρχαν ακόμα θέσεις. Μα σε ποιούς τα έλεγε? Σε αυτούς που περίμεναν να ταξιδέψουν? Αφήνω βέβαια την συνολική εικόνα του σταθμού με τα έργα διαρκείας και με τα κίτρινα αυτοκινητάκια των αποσκευών που κορνάριζαν επιμόνως για να περάσουν ανάμεσα από τους επιβάτες.

Πολλά χρόνια πίσω...δυστυχώς!!! Και το τρισχειρότερο είναι ότι έχουν πέσει πολλά λεφτά για τον εκσυγχρονισμό του ΟΣΕ.

Link to comment
Share on other sites

για το θεμα εκτροχιασμων, συντηρησης, ατυχηματων κλπ, δειτε τι εγινε στη μεγαλη βρετανια. οταν ιδιωτικοποιηθηκαν οι σιδηροδρομικες συγκοινωνιες (και αλλες εταιρειες ανελαβαν τους συρμους και τη μεταφορα επιβατων, αλλες των εμπορευματων και αλλες το δικτυο σιδηροτροχιων) αυξηθηκαν κατακορυφα τα ατυχηματα.

για να επανελθουμε στο θεμα μας, για 10ετιες ακουμε για διασυνδεση των μεγαλων επιβατηγων και εμπορικων λιμανιων με το σιδηροδρομο. τη ραφηνα και το λαυριο ισως το δουν τα εγγονια μας, ενω εδω στη δυτικη ελλαδα, αν ενας δυστυχης τουριστας θελησει απο το Αεροδρομιο Ελ.Βενιζελος, να παει στην Πατρα ή την Κυλληνη με τραινο για να παρει το πλοιο, θα γινει ισοβιος πολεμιος του Ελληνικου τουρισμου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να πω κάτι? Για τη σύνδεση της Ραφήνας με τον προαστιακό, προϋπόθεση είναι να φτάσει πρώτα η Αττική Οδός στο λιμάνι αφού το τρένο θα κινείται στη νησίδα. Ο υπουργός πριν από ένα μήνα περίπου εξήγγειλε την προέκατσή της από το Πικέρμι που έχει σταματήσει τώρα μέχρι Ραφήνα. Δηλαδή τα 7 χλμ. που υπολείπονται. Το τέλος των έργων το τοποθέτησε το 2013. Άρα το τρένο το βλέπουμε περίπου 2 χρόνια μετά, συμπέρασμα 2015. Οι χάρτες του προαστιακού στους σταθμούς του, αν προσέξετε σημειώνουν και τη Ραφήνα και το Λαύριο με διακεκομμένες. Άρα στα σχέδια είναι σίγουρα. Το θέμα είναι να φτάσει πρώτα ο δρόμος στο λιμάνι, κι ύστερα εύκολα έρχεται και το τρένο. Αν έχετε δει, το παρακλάδι της Αττικής Οδού προς Πικέρμι, έχει ήδη φαρδιά νησίδα. Το έχουν σκεφτεί το τρένο, αλλά στην πράξη κολλάνε. Ας ελπίσουμε τώρα με τη βελτίωση του λιμανιού της Ραφήνας που πραγματοποιείται. να πάνε με πιο γρήγορους ρυθμούς τα πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Nick the Greek, σωστότατη η παρατήρησή σου! Πράγματι να μην αρχίσουμε με τον δήμαρχο για το τι ζημιά έχει κάνει στην πρόοδο του λιμανιού. Στη Ραφήνα όμως ίσως τα πράγματα φαίνεται να αλλάζουν αμυδρά... Και αιτιολογώ: Πρώτον, για τα μέχρι τώρα έργα η δημοτική αρχή δεν έφερε την παραμικρή αντίδραση. Όλοι μας περιμέναμε με το που θα σκάσει μύτη η επέκταση του νέου ανατολικού λιμενοβραχίονα του αλιευτικού προς τα βόρεια (έξω δηλαδή από τα μέχρι πρότινος βόρεια όρια του λιμανιού), θα γίνει χαμός στην πόλη. Κι όμως δε συνέβει τίποτα. Το αλιευτικό έχει ήδη ολοκληρωθεί (κατά 95%). Δεύτερον ξεκίνησε η επίχωση του ενδιάμεσου λιμενίσκου, έχει ήδη μπαζωθεί το μισό και παραπάνω της έκτασης που απαιτείται να μπαζωθεί, ο γερανός δουλεύει ακατάπαυστα όλη μέρα βάζοντας νέα μπλόκια βόρεια του λιμενοβραχίονα της προβλήτας #4, και πάλι δεν υπάρχει αντίδραση. Και τρίτον, στο τελευταίο φύλλο της τοπικής εφημερίδας "Ανατολική Ακτή" (πριν μια βδομάδα κυκλοφόρησε) υπάρχει ένα "οδοιπορικό" για τα νέα έργα στο λιμάνι, όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται από το δημοσιογράφο πως ο Οργανισμός Λιμένος κατάφερε να πάρει τη συναίνεση του δήμαρχου για τα νέα έργα. Μακάρι να ισχύει αυτό, ελπίζω να μην το γρουσουζέψουμε... Η ευχή όλων είναι να προχωρήσει το λιμάνι της Ραφήνας στο μέλλον, και προσωπικά πιστεύω πως για πρώτη φορά η πορεία είναι η σωστή και μάλιστα με αποφασιστικούς ρυθμούς! Με την ευκαιρία μάλιστα, να πω και πολλά συγχαρητήρια στους αρμόδιους για την πρόοδο του λιμανιού και την έξοδο από το προηγούμενο αδιέξοδο, όπως επίσης κι ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Οταν ο ΕΛΥΡΟΣ και τα ΠΑΛΑΤΙΑ θα γινουν rail ferries:D

Και φυσικά -για όσους δεν τα πάνε καλά με το τραίνο- από την Τρίπολη προς Σπάρτη κλπ δεν υπάρχει γραμμή. Και εάν δεν κάνω λάθος έχει κοπεί και η γραμμή Κόρινθος-Άργος-Τρίπολη (μέσω Κωλοσούρτη:D) για να αναβαθμισθεί:P.

Ομολογώ ότι θα ήταν ενδιαφέρον να υπήρχε σιδηροδρομική σύνδεση στη Βόρεια Κρήτη και ίσως να ήταν και κατ΄εξοχή αναπτυξιακό έργο. Αλλά αυτό έπρεπε να γίνει στη δεκαετία του 1950, τότε που δεν είχε αρχίσει η άναρχη οικιστική και τουριστική ανάπτυξη. Τώρα είναι πλέον αργά.

Και πραγματικά απορώ με ορισμένους που θέτουν τέτοια ζητήματα...τέτοια εποχή. Εντάξει καλά θέματα είναι για καμιά διπλωματική, για κανένα διδακτορικό...αλλά όχι και να τα παίρνουμε σοβαρά.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω σήμερα, μεταξύ άλλων, στη Ναυτεμπορική:

[...]Τέλος σκέψεις για επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού του ΟΣΕ για την κατασκευή και εκμετάλλευση του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, υπάρχουν στο ΥΜΕ λόγω της διαμάχης μεταξύ των δύο κοινοπρακτικών σχημάτων, που διεκδικούν το έργο και έχουν προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητώντας τον αποκλεισμό από τη διαγωνιστική διαδικασία του έτερου διεκδικητή.

Βέβαια, η ενδεχόμενη ακύρωση του έργου πέραν της χρονικής καθυστέρησης υλοποίησής του, οδηγεί τη χώρα μας σε επιστροφή κονδυλίων τα οποία έλαβε ως χρηματοδότηση για παράπλευρα έργα.

Σε περίπτωση που ο διαγωνισμός για το έργο ακυρωθεί, η Ελλάδα θα κληθεί να επιστρέψει κονδύλια ύψους 90 εκατ. ευρώ στην Ε.Ε., τα οποία έλαβε ως χρηματοδότηση του έργου σύνδεσης του εμπορευματικού στο Θριάσιο με τον λιμένα Ικονίου.

Υπενθυμίζεται ότι, την ανάληψη της κατασκευής και εκμετάλλευσης του εμπορευματικού στο Θριάσιο διεκδικούν τα κοινοπρακτικά σχήματα: Prologis - J&P Άβαξ (στην οποία συμμετείχε αρχικώς και όμιλος ΓΕΚ) και Άκτωρ - Συγγελίδης - Θεοχαράκης - Goldair Cargo. Οι δύο κοινοπραξίες με προσφυγές στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στα ελληνικά δικαστήρια διεκδικούν η μία την ακύρωση της άλλης.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/12/14/1605366.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...