Jump to content
Shipfriends

Skania (ΙΜΟ 9086588)


Recommended Posts

Ηρθαν τα γεραματα.

συμφωνα με το ferries of southern europe και ισπανικα media, επαθε βλαβη την τριτη 31/10 μια ωρα μετα την αναχωρηση απο Civitavecchia. γυρισε πισω αρον αρον. οι επιβατες εμειναν ιταλια και πηγαν βαρκελωνη με τον (Προμηθεα Eurostar Barcelona πλεον) την επομενη. το πρωην κοκκινο αναμενοταν να ξαναξεκινησει σημερα 4/11.

εδω στη φωτογραφια, αρχες αυγουστου του 1995, τραβηγμενο απο (που αλλου) το κεφαλονια. τοτε που το κοκκινο παταγε τα 25 και το μπλε τα 21:(

post-13-128326960291_thumb.jpg

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Καποιος ελεγε οτι τα βαπορια αυτα μετα τη δεκαετια θα ειναι τενεκεδακια.

Δεν εχω μπει ποτε ουτε στο 1 ουτε στο 2 αλλα νομιζω οπως ειχε πει καποτε και ενας ναυπηγος των μινωικων οτι ειναι λιγο fast σε ολα τους

Και θυμηθηκα μια ιστορια που μου εχει πει ενας απο το πληρωμα που το παρεδωσε οτι φυγανε απο Ελευσινα με 4 μηχανες και μεχρι να πανε πανω δουλευε μονο η 1. Αρα κατι λεει αυτο και για τα μαστορια της γειτονος οποτε μην τα ισοπεδωνουμε ολα.

Παντως οντως τα τελευταια χρονια και στην Ελλαδα κουτσοπηγαινανε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

τι γινεται με το βαπορι ρε παιδια; εχει αφεθει στο ελεος του κυριου (και του παπα Βενεδικτου;:D)

συμφωνα με το F.o.S.E., τη διαρκη πηγη πληροφοριων (Gary Andrews) και τον Paris MoU το βαπορι επιασε jack pot σε παρατηρησεις.

From Paris MoU

EUROSTAR ROMA

Inspection details :

Date of first boarding : 27/11/2007

Date of final boarding : 03/12/2007

Port of inspection : Barcelona, Spain.

Type of inspection : More detailed inspection

Nb of deficiency(ies) : 14

Nb of deficiency(ies) ground(s) for detention : 5

Duration of detention : 7 days

Ship's particulars at the time of inspection :

IMO number : 9086588

Name : EUROSTAR ROMA

Flag : Italy

Callsign : IBOM

Ship type : Roro passenger ship

Gross tonnage : 23933

Keel date : 1994

Classification society :

- Class certificate issued by Registro Italiano Navale (RINA),

classification society responsable for issuance of class certificate as at

date of first boarding

Statutory certificates :

- Load lines certificates is issued by Registro Italiano Navale

(RINA)

- Oil pollution prevention (iopp) is issued by Registro Italiano

Navale (RINA)

Ship manager

- INDUSTRIA ARMAMENTO MERIDIONAL, Via m. Campodisola nº13 - 80133,

Napoli, Italy

Areas inspected :

- Accommodation and galley

- Car deck

- Engine and steering room

- Navigation bridge

- Outside decks and forecastle

- Passenger spaces

Operational controls carried out

- Abandon ship drill

- Communication equipment

- Emergency fire pump

- Emergency generator

- Fire drill

- 15 ppm OWS tested

Deficiencies :

- Fire safety measures, Doors within main vertical zone,

Malfunctioning, ground for detention

- Fire safety measures, Fire pumps , Inoperative, ground for detention

- Fire safety measures, Fire-dampers, Inoperative, ground for

detention

- Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation, Not as

required, ground for detention

- Life saving appliances , Inflatable liferafts

- Life saving appliances , Lifeboats

- MARPOL annex I, Oil filtering equipment, Inoperative, ground for

detention

- MARPOL annex I, Oil record book

- Propulsion & aux., Cleanliness of engine room

- Propulsion & aux., Insulation wetted through (oil)

- Propulsion & aux., Insulation wetted through (oil)

- Propulsion & aux., Other (machinery)

- Safety of navigation, Type approval equipment

- Ship's certificates and documents , Tonnage certificate

ειδικα απο fire safety και μηχανοστασιο πρωτευσαμε:eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Symfona me to Ferries of Northern Europe etoimazetai kai afto na afisei tin omorfi italia kai na anevei se voreiotera nera... To agorase i Polish steamship company gnosti os Polsteam kai tha to onomasei Scania.

Tha taksideyei metaksy Swinoujscie Ystad. Toulaxiston pali kala pou den pige pouthena kata asia meria... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Κι απ οτι φαινεται η κανουργια του εταιρια το προσεψει αρκετα σε σχεση με τους προηγουμενους ιδιοκτητες,που το ειχαν εμφανως παραμελημενο...:rolleyes: 'Εφαγε' και αυτο τις μινι μετασκευες του αλλα οπως φαινεται στο

παραμενει ακομα ομορφο!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Καποιος ελεγε οτι τα βαπορια αυτα μετα τη δεκαετια θα ειναι τενεκεδακια.

Δεν εχω μπει ποτε ουτε στο 1 ουτε στο 2 αλλα νομιζω οπως ειχε πει καποτε και ενας ναυπηγος των μινωικων οτι ειναι λιγο fast σε ολα τους

Και θυμηθηκα μια ιστορια που μου εχει πει ενας απο το πληρωμα που το παρεδωσε οτι φυγανε απο Ελευσινα με 4 μηχανες και μεχρι να πανε πανω δουλευε μονο η 1. Αρα κατι λεει αυτο και για τα μαστορια της γειτονος οποτε μην τα ισοπεδωνουμε ολα.

Παντως οντως τα τελευταια χρονια και στην Ελλαδα κουτσοπηγαινανε.

Σαν επιβεβαίωση των λεγομένων του Νεπτσουν, δυστυχώς ο "γενάρχης" SF1 είναι ολίγον τι κουτσός μετα απο 15 χρόνια.

Στη γραμμή που ταξιδεύει τώρα χτυπάει 16 μίλια στις καλές του και συνήθως είναι στο 14-15.

Χωρίς ενημέρωση βέβαια με τι στροφές και ποσες μηχανές, ελπίζω να πηγαίνει απλά κομμένο :rolleyes:

post-21-128326977561_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ισως να μη χρειαζεται να παει παραπανω. Το αδερφακι του παντως πληροφοριακα αν και ξεκινησε φουριοζο εχει καταληξει κι αυτο να πηγαινει με 17-18

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως,δεν χρειαζεται να πηγαινει παραπανω,γιατι του εχουν βγαλει ετσι τα δρομολογια για τα 92μιλια αποσταση που εχει να διανυσει.Μαλλον επρεπε να πηγαινει και με πιο λιγα αλλα ισως να φοβουνται μηπως 'μπουκωσει':p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σύμφωνα με αυτή την πηγή, το SKANIA πήρε μαζί του το αλιευτικό GITTE 12.

173-m, 23,663-gt Skania (former Superfast I, IMO 9086588), Polish port Swinemunde to Ystad in Sweden, collided with German F/V Gitte 12 miles east of Ruegen Island, Germany, on Feb. 17 at 0120LT. The ferry continued its voyage after the end of investigations by the Neustadt police. In Ystad a thorough damage survey will take place. The Gitte was advised to enter the port of Sassnitz, having lost its anchor, anchor chain as well as parts of its railing.

Από τον ρουφ μας, το πλοίο φαίνεται να κάνει δρομολόγια, οπότε δεν πρέπει να είναι κάτι το σοβαρό.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Πορωμενος λοιπον και εκστασιασμενος,πως θα ταξιδεψει με τα(τοτε)SUPERFAST I/II

Και ελεησε ο ΘΕΟΣ να δω τον παραδεισο:DΣκεφτειτε τωρα,να τρως στην μαπα επι σειρα ετων τα ιδια πλοια(ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΘΕΟΦΙΛΟΣ κλπ)και ξαφνικα να μπαινεις στο I η ΙΙ...πολιτισμικο σοκ:eek:,λες ''που ηρθα?''!

Μεχρι τοτε(2002 η 2003 μπηκα πρωτη φορα)τα κοκκινα στολιδια τα γνωριζα απο φωτογραφιες στα περιοδικα(δεν εννοω εφοπλιστη)και καποιο ρεπορταζ στην τηλεοραση που ειχα δει.

Πρωτη συναντηση λοιπον,στο Μπαρι,ειχε βραδιασει κ το λεωφορειο μας αφησε ακριβως εξω απ τους καταπελτες.Αυτο που μου εκανε αμεσως εντυπωση,ηταν το πλατος του πλοιου,πραγματικα εξωπραγματικο για τα μεχρι τοτε δεδομενα.Αμεσως μετα το ματι επεφτε στο πανω ανοιχτο γκαραζ και στο βαθος η τζαμαρια του πρυμα σαλονιου(μαγκια!)Φυσικα,αυτο που εκανε μπαμ,ηταν η τσιμινιερα με τα φτερα που φανταζε διαστημικη.Ειχε βεβαια και τον αναλογο φωτισμο,για να της προσθετει περισσοτερο στυλ.

Παμε τωρα στα ενδοτερα:

Μπαινοντας απ την εισοδο των επιβατων(τερμα δεξια)υπηρχαν 2 κυλιομενες σκαλες που οδηγουσαν στα ντεκ των επιβατων.Δεν θυμαμαι ακριβως αν στο τελειωμα τους υπηρχε reception αλλα σιγουρα εβγαινες στο κεντρικο σαλονι με το αντιστοιχο μπαρ.Αν προχωρουσες στην δεξια πλευρα του πλοιου,συναντουσες(μετα το μπαρ)τα καταστηματα του πλοιου κ ακριβως στο βαθος,την αιθουσα των αεροπορικων.Απο κει κ περα(δηλαδη στα deck πλωρα απο τις λεμβους μεχρι την γεφυρα)βρισκονταν ολες οι καμπινες.Μαλιστα στις σκαλες που οδηγουσαν στο ακριβως απο πανω deck υπηρχαν καποιοι ευρυχωροι καναπεδες που χρησιμοποιουνταν για κρεβατια συχνα πυκνα απο επιβατες.

Αν τωρα,απ το κεντρικο μπαρ,πηγαινες προς τα αριστερα,εβγαινες στην disco-bar που η ‘τζαμαρια’ της εβλεπε πρυμα,κοινως αυτο ηταν το σαλονι που φαινονταν πανω απ το εξωτερικο γκαραζ.Προχωροντας απο αυτο τον χωρο,προς την πλωρη,συναντουσες το self service(κ πιθανον τον Earl να δοκιμαζει την εκλεκτη κουζινα των fast:D)

Ακριβως απο πανω απο αυτους τους κοινοχρηστους χωρους κ πρυμα,υπηρχε το εξωτερικο ντεκ(με μπαρ?δεν θυμαμαι)που απολαμβανες την θεα κοιτωντας την πρυμη αλλα κ ψηλα την περιφημη τσιμινιερα.Λιγο πιο μπροστα(ακριβως κατω απ το φουγαρο)υπηρχαν τα γνωστα dormitores(αντρικα-γυναικεια,που στο κεντρο χωριζονταν απο τουαλετες κ ντουζ)που προσωπικα δεν ειχα συναντησει σε αλλο πλοιο.Μαλιστα θυμαμαι,πως στην low season ηταν παντα ανοιχτα οποτε ακομα και με εισητηριο deck κοιμοσουν μεσα χωρις να σε ελενξει κανεις.Στην ουσια,εσωτερικα,ηταν ενας διαδρομος-λαβυρινθος,που εκατερωθεν,ειχε 3οροφα κρεβατακια,που το κενο τους εκλεινε με κουρτινα.

Για την ιστορια,τα dormitores με ειχαν βολεψει απειρες φορες κ μαλιστα 2 φορες ειχα κοιμηθει λαθραια:Pστα γυναικεια(περισσοτερη ησυχια,λιγοτερες μυρωδιες:D)χωρις να γινω αντιληπτος(απαγορευονταν εννοειται).

Τα I και II ηταν πρωτοποριακα για την εποχη τους,σε ολους τους τομεις.(ταχυτητα-πολυτελεια-γκαραζ-εντυπωσιακη εξωτερικη εμφανιση).Θυμαμαι πολυ χαρακτηριστικα,οταν τα περιμενα στην Ηγουμενιτσα,καθως αναβαν τα φωτα μολις πλησιαζαν τον ντοκο(πλωρης-τσιμινιερας κλπ),επιπλεον φωτιζαν και τα προβολακια στο logo της εταιριας,στις 2 πλευρες του πλοιου.Απο ταξιδεμα δεν μπορω να πω με σιγουρια,γιατι συναντησα μονο 2 φορες κακοκαιρια(αλλα του εδωσε κ καταλαβε...).Αυτα...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Συλλεκτικες πλεον φωτογραφιες. Θυμαμαι σαν σημερα οτι την ημερα που μας αφησε απο τα ναυπηγεια Ελευσινας για Ιταλια μας περασε (Εξπρες Πηγασος) καπου μεσα στο separation αλλα αργοτερα πηραμε την εκδικηση μας. Μεχρι τη νησιδα Αγιος Γεωργιος του ειχαμε ριξει στο κεφαλι και αιτια φυσικα ηταν τα μηχανικα προβληματα που αντιμετωπισαν οι Ιταλοι απο το πρωτο κιολας ταξιδι. Ο θρυλος λεει οτι απο Ελευσινα ξεκινησε με 4 μηχανες και εφτασε στην Ιταλια με τη 1 με αναθυμιασεις :D

Επισης ο σημερινος πλοιαρχος του Cruise Europa πρωτοεπιασε σ αυτο καπετανιος και μου εχει πει χαρακτηριστικα οτι ηταν μακραν το ποιο ευκολο του στολου στη μανουβρα οταν ειχε 2 προπελες και 2 προπελακια να δουλευουν, αλλα αυτο συνεχισε ηταν εξαιρετικα σπανιο :D γι αυτο και πουληθηκε απο τους Ιταλους. ;)

Link to comment
Share on other sites

Στις 13 Απριλίου 2010 συμπληρώθηκαν 15 (!) χρόνια από το παρθενικό του ταξίδι στην Ancona...

Πόσοι άραγε το θυμούνται ?

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σημαντικη ημερομηνια για την εταιρια του. Σημανε την εκκινηση πολλαπλων εξελιξεων οχι μονο στο χωρο της Αδριατικης αλλα και της ακτοπλοιας μας. Την ημερομηνια δεν τη θυμομουν αλλα σιγουρα λιγες μερες πριν το ειχα σκασει απο το σπιτι (13 χρονων γαρ) και ειχα κατεβει με το τρενο να χαζεψω το βαπορι που ηταν δεμενο στην Ε9 απο κοντα :rolleyes: Πρωτη φορα εβλεπα βαπορι του κουτιου και μαλιστα συγχρονο ελληνοκτητο. Απορουσα πως μπορουν να σταθουν οι ανταγωνιστες του απεναντι του. Ελεγα ποιος ο λογος πλεον να πας στην Ιταλια με οποιοδηποτε αλλο βαπορι αφου υπαρχει αυτο το στολιδι.

Link to comment
Share on other sites

και απο πανω και απο κατω.;)

εχουμε ξαναπει παρα πολλες φορες στο φορουμ, οτι εκεινα τα βαπορια ηταν πειραματικα. δεν ειχαν επενδυθει πολλα στο ξενοδοχειακο τους, αλλα ηταν ενα πειραμα κατα ποσο μπορουν να επιτευχθουν και να διατηρηθουν υψηλες ταχυτητες, χωρις να εκτιναχθει το κοστος σε επιπεδα finnjet. σε καθε ταξιδι αλλαζαν καπακια, τα λεγαν fast σε ολα τους, ειχαν αλλαξει φτερα στις προπελλες νομιζω απο τον πρωτο χειμωνα και πολλα αλλα χαριτωμενα.

η ουσια ειναι οτι η εμπειρια απο τα σφαλματα και τις ελλειψεις αυτων (οπως αποδειχθηκαν στην πραξη), οδηγησαν στα υπολοιπα κοκκινα. αυτο συμβαινει παντα οταν γινεται μια καινοτομια. σε καθε τομεα και οχι μονο στην ναυτιλια. αν ηταν να μενουμε στα λαθη και τις αναποδιες και αντι να τα διορθωνουμε να κολλαμε και να κανουμε πισω, ακομη θα χτυπαγαμε τις πετρες για να αναψει η φωτια.

ωραιο ειναι να καθομαστε στη γωνια και να δειχνουμε λαθη και αρνητικα, αλλα να θυμομαστε οτι αλανθαστοι ειναι μονο ο θεος, ο τεμπελης και ο νεκρος

Edited by proud_ionian
σολοικισμοι
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Σε αυτο το βιντεακι απο το αρχειο της ΕΡΤ μπορουμε να δουμε πλανα απο τα εγκαινια του πλοιου στη Γερμανια στα οποια συμμετειχαν η Βουλα Πατουλιδου και η Χαϊκε Νρτεσλερ.Υπαρχουν πλανα απο τη δεξιωση στο πλοιο καθως και απο το σπασιμο της σαμπανιας

Το κοματι του βιντεο που μας ενδιαφερει ειναι απο το 25.40 εως 27.00.Για το υπολοιπο βιντεο μπορουμε να μιλησουμε στο αθλητικο κομματι του φορουμ

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 11 months later...

Εντυπωσιακή η είσοδος στον Πειραιά. Αλήθεια έχουν κάνει κάτι ανάλογο και άλλοι? Πως και δεν το είδαμε και με το BS Delos?

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα παει στο αλλες εποχες τοτε αλλες τωρα.Ηταν και το πρωτο κοκκινο της ΑΤΤΙΚΑ ενω τα τελευταια χρονια ειχε γινει συνηθεια η αφιξη των νεοτευκτων.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Σε αυτόν τον σύνδεσμο μπορεί να δει κανείς την πρώτη μου αγάπη και παντοτινή, όπως είναι σήμερα. Τον Μάιο του 2015, με απευθείας πτήση για Βαρσοβία, έπειτα πτήση για Szczecin και τέλος "προαστιακό", φτάσαμε στο Świnoujście της Πολωνίας, ειδικά για το Skaniaπρώην Superfast I. Μετά από δύο ημέρες στο Świnoujście, αναχωρήσαμε μαζί του στο νυχτερινό δρομολόγιο για το Ystad της Σουηδίας, ώστε να επιστρέψουμε από Κοπεγχάγη. Στις φωτογραφίες του συνδέσμου μπορεί να δει κανείς τους κοινόχρηστους χώρους του και την lux καμπίνα, ενώ από τις φωτογραφίες αυτές διαφαίνεται πως η εταιρεία του το προσέχει. Εις το επανιδείν...

02a3d8d80767cbadf5550d1047991ce3

689a85f3839da01c33f2a9f7107f642f

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...