Jump to content
Shipfriends

European Express (IMO 7355272)


Recommended Posts

τελικα οι ΙΑΠΩΝΕΣ ξερουν να φτιαχνουν γαστρες στα πλοια τους!εντυπωση μου εκαναν κ οι μεγαλες προπελες κ η κλιση του pitch που ειχαν...οντως ειναι θαλασσοβαπορο :D

εκτος απο θαλασσοβαπορο ειναι κ μαιτζεβελο

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ταξίδεψα με τον ΕΥΡΩΠΑΙΟ Κυριακή 22 Απριλίου Πειραιάς - Χίος.

Είναι από τα πλοία της γενιάς του που προσωπικά μου αρέσουν.

Στην πρύμνη στο επίπεδο 5 (γύρω από καμπίνες) φτιάχτηκε ένα σαλονάκι με καθίσματα (καινούρια) αεροπορικού τύπου (δεν θυμάμαι να υπηρχε τον Σεπτέμβριο που ξαναταξίδεψα και δεν νομίζω να μου ξέφυγε). Τα καθίσματα είναι 120 τον αριθμό, με αρίθμιση από 101 εως 220.

Τα καταστρώματα δεν ήταν βαμμένα και ιδιαίτερα τα πάνω μπροστά με σκουριές και πασαλείμματα.

Άλλες διαφορές δεν διαπίστωσα, ο καπνός πολύς κατά τα γνωστά.

Link to comment
Share on other sites

Στην πρύμνη στο επίπεδο 5 (γύρω από καμπίνες) φτιάχτηκε ένα σαλονάκι με καθίσματα (καινούρια) αεροπορικού τύπου (δεν θυμάμαι να υπηρχε τον Σεπτέμβριο που ξαναταξίδεψα και δεν νομίζω να μου ξέφυγε). Τα καθίσματα είναι 120 τον αριθμό, με αρίθμιση από 101 εως 220.

Εχω την εντυπωση οτι το σαλονακι που λες ειναι στο deck 4 και οχι στο deck 5.Στο deck 5 ειναι οι υπολοιποι κοινοχρηστοι χωροι του πλοιου.Αν λεμε το ιδιο τοτε αυτο προϋπηρχε και ειναι και το μοναδικο σαλονι με αεροπορικες που εχει το βαπορι.Η αληθεια ειναι οτι εκει που ειναι χωμενο δεν το βρισκει κανεις ευκολα.

Link to comment
Share on other sites

Το σαλονάκι είναι πράγματι κρυμμένο, βρίσκεται ένα deck κάτω από αυτό που καταλήγουν οι σκάλες εισόδου και μπορεί να φτάσει κανείς από μία πόρτα που βρίσκεται ενδιάμεσα στις σκάλες ή μία σκάλα κάτω από τη ρεσεψιόν και το διαδρομο προς τα πίσω. Γύρω γύρω έχει καμπίνες.

Πιθανόν να ξαναταξιδέψω άμεσα, να επιβεβαιώσω και το αριθμό του deck.

Η αλήθεια είναι ότι το φθινόπωρο δεν το είχα "ανακαλύψει". (Τότε μπορούσε κανείς να βγάλει αριθμημένη θέση;)

Πάντως τα καθίσματα είναι εμφανώς καινούρια, η κατασκευή εχει γίνει σίγουρα από τη ΝΕΛ.

Στα 2 καταστρώματα της πρύμνης διατηρήθηκαν τα καθίσματα που υπήρχαν, δεν προστέθηκε ούτε καθισμα ούτε στέγαστρο στα πλαινά, ούτε υπήρχαν διαθέσιμες φορητές πλαστικές καρέκλες.

Link to comment
Share on other sites

Τα αεροπορικα ειναι καινουρια ή τουλαχιστον δεν ειναι 90s οπως του ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Τα φορετα καλυμματα που λες ειναι στο σαλονι της διακεκριμενης θεσης

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ταξίδεψα, όπως είχα προαναγγείλει, με τον ΕΥΡΩΠΑΙΟ Παρασκευή 4 Μαίου, Χίο - Πειραιά. Η αρίθμηση των deck είναι:

5 καμπίνες, καθίσματα αεροπορικού τύπου

6 σαλόνια, self service, bar, κατάστημα

7 καμπίνες

8 γέφυρα

Στο σχεδιάγραμμα του πλοίου εμφανίζεται ένα ακόμη σαλόνι αεροπορικού τύπου στο μπροστινό μέρος του deck 7, που στην πραγματικότητα δεν υπάρχει. Στη θέση αυτή υπάρχει ένα μικρό σαλονάκι με καρέκλες και τραπεζάκια, που ήταν όμως άδειο και κλειδωμένο. Δεν ξέρω αν μπορεί να προσεγγιστεί από άλλο σημείο, γιατί είχα μια δυσκολία να κινηθώ στο διαδρομο, γιατί είχε καταληφθεί από ξαπλωμένους φαντάρους που μετακινούνταν για τις εκλογες.

Πιθανόν να είχανε σκοπό να φτιάξουνε δεύτερο σαλόνι αεροπορικού τύπου, να το βάλανε στο σχέδιο του πλοίου και να μην ολοκληρώθηκε η μετατροπή.

Η ταχύτητα του πλοίου είναι αξιοσημείτα καλή. Φτάσαμε στον Πειραιά ανάμεσα στα κρητικά και δέσαμε γύρω στις 6.30.

Στο προηγούμενο ταξίδι (22-4) δέσαμε στη Χίο στις 3.30. (Ίσως υπήρχε και μία βιασύνη, γιατί το πλοίο συνέχιζε μέχρι τη Λήμνο).

Χθες που επέστρεψα με το Νήσος Χίος δέσαμε 5.30 το πρωί στη Χίο, που σημαίνει ότι με τη μειωμένη ταχύτητα του Ν. Χίος ο χρόνος του ταξιδιού είναι ο ίδιος για τα δυο πλοία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο σχεδιάγραμμα του πλοίου εμφανίζεται ένα ακόμη σαλόνι αεροπορικού τύπου στο μπροστινό μέρος του deck 7, που στην πραγματικότητα δεν υπάρχει. Στη θέση αυτή υπάρχει ένα μικρό σαλονάκι με καρέκλες και τραπεζάκια, που ήταν όμως άδειο και κλειδωμένο.

Πιθανόν να είχανε σκοπό να φτιάξουνε δεύτερο σαλόνι αεροπορικού τύπου, να το βάλανε στο σχέδιο του πλοίου και να μην ολοκληρώθηκε η μετατροπή.

Το είδα το σαλονάκι, τώρ είναι ανοιχτό αν και εκτός λειτουργίας, έχουν βάλει και την ταμπέλα VIP lounge απέξω, αλλά παραείναι μικρό νομίζω. Ίσως να ήταν πιο χρήσιμο να β΄λουν μερικά αεροπορικά ακόμα αντί να κάνουν ενα κουτσικο σαλονάκι.

Σειρά μου λοιπόν να ταξιδέψω με το European χτες από Πειραιά για Μυτιλήνη. Καταρχάς από κίνηση κάτι είχε, ειδικά από επιβάτες ήταν γεμάτα και τα δυο σαλόνια πλώρα-πρύμα, καθώς και ένα μικρό σαν καθιστικό που υπάρχει πηγαίνοντας απο πρύμα προς τη ρεσεψιον, στο δεξί μας χέρι. (πρώτη φορά είδα τον εν λόγω χώρο, βέβαια γεματο από πάσης φύσεως...αναξιοπαθούντες, ακατανόητου τύπου, φυλής, προορισμού κλπ. Παίζει να άκουσα και κάτι πολύ βαριά λεσβιώτικα από τα οποία δεν κατάλαβα ούτε ένα γράμμα :D ) Στο γκαράζ είχε επίσης πράμα αν και δεν το ειδα γεμάτο (τουλάχιστον μια ώρα πριν φύγουμε).

Το πλοίο μέσα ήταν πεντακάθαρο, οι τουαλέττες άψογες (παρόλη την επέλαση των βαρβάρων, κουτσών,στραβών και λοιπών αναξιοπαθούντων :ph34r: ) προσωπικά είδα να καθαρίζονται αμέτρητες φορες από το αντίστοιχο...κλιμάκιο. Η καμπίνα, ευρύχωρη, φαρδιά, καμία σχέση με του Μυτιλήνη του οποίου είναι συνήθως σαν κουτάκια. Η θερμοκρασία αξιοπρόσεχτα σωστή, στην καμπίνα ίσως και λίγο ζεστή κάποια στιγμή.

Στα εξωτερικά τώρα, αν και καθαρά από σκουπίδια τα καταστρώματα θέλουν...πλύσιμο :lol: . Τα ντουμάνια που ρίχνει το πλοίο έχουν κάνει καλή δουλειά, ειδικά στο κατάστρωμα 7, και στα πέριξ της τσιμινέρας. Δε χρειάζεται να αναφέρω ότι ο σκύλοςμου μπήκε στο πλοιο άσπρος-καφέ (ωραίο χρώμα είπε ένας από το πλήρωμα-κάτι θα ήξερε) και βγήκε με πόδια, κοιλιά και μουσούδι σταχτί. Σε σχετική μου κουβέντα σε μέλος του πληρώματος (ας μην πω βαθμό καλύτερα) μου αναφέρθηκε οτι τα καταστρώματα πλένονται τακτικά, αλλά αν κρίνω από αυτά που είδα, δεν παίζει απλά κατι τέτοιο. Κατά τα άλλα 8 νταν είμασταν στο λιμάνι της Λέσβου.

Το πλοίο παρόλη την καπνίλα του είναι αν όχι η μόνη, πάντως από τις λίγες επενδύσεις της ΝΕΛ που άξιζε. Καλό δρόμο έχει, άλλο αν δεν το ανοίγουν, καλό ταξίδεμα έχει, το εσωτερικό του είναι απόλυτα αποδεκτό, οι καμπίνες άνετες. Δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το Χίος, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν ειναι απόλυτα αξιόμαχο. :)

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Το καμαρι της ΝΕΛ πρεπει να περασει ΚΤΕΟ :D για εχει ενα θεμα με τα καυσαερια.Ντουμανιασε ολο το λιμανι χτες το βραδυ και η γνωστη(ωραια) βαποριλα κυριαρχουσε στα ρουθουνια.Το θεμα ειναι οτι και δεμενο που ειναι,φαινεται σαν να εχει παρει φωτια η τεραστια τσιμινιερα με το ντουμανι που βγαινει...

Εστω κι αν αυτη η φωτο δεν δειχνει την πραγματικη καπνιλα του Ευρωπαιου,ειναι γεγονος οτι εχει τσιμινιερα ψησταρια ^_^

Σήμα στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά απέστειλε αργά χθες το βράδυ ο Λιμενάρχης Χίου Γ. Σκανδάλης, ανταποκρινόμενος αστραπιαία στα παράπονα επισκεπτών της Προκυμαίας για την τεράστια κάπνα που «έπνιξε» την πόλη χθες αργά το βράδυ το πλοίο European Express της ΝΕΛ. Ο Λιμενάρχης δεν απέκλισε το ενδεχόμενο να ασκήσει και δικογραφία σε βάρος της εταιρίας για την δυσάρεστη κατάσταση που προκάλεσε το πλοίο της

http://www.politischios.gr/koinonia/foygaro-psistaria

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ταξίδι με τον Ευρωπαίο στις 10/8 όπου τίποτα δεν είχε αλλάξει σε σχέση με τις προηγούμενες αναφορές εδώ. Το πλοίο πεντακάθαρο, αν και πατημένο από κόσμο. Φάουλ το γεγονός ότι η σκάλα στο επίπεδο της κουβέρτας κάτω από το πλωριό μπαλκονάκι είναι ανοιχτη δίνοντας άπειρη πρόσβαση στην πλώρη. Είναι άκρως καραβολατρικό αλλά το θεωρώ μάλλον ακατάλληλο, ειδικά για την περίοδο της βλακείας την οποία διανύουμε. Όχι τίποτα θα βρει κανείς μπελά τσάμπα και βερεσέ.

Επίσης ενδιαφέρον ειχε η συμπεριφορα του πλοίου στον καιρό ( ο Ποσειδώνας ειχε τα κέφια του εκείνες τις μέρες). Ο βάπορας δεν έδειξε να προβληματίζεται ιδιαίτερα, δεν υπήρχαν χτυπήματα, και το κούνημα ήταν αποδεκτό και προοδευτικό (αν μπορώ να το αποκαλέσω έτσι) . Βέβαια επειδή μάλλον είχε τον καιρό στην μπάντα παρουσίαζε μια κλίση η οποία παρέμενε σταθερή για πολλή ώρα, στη συνέχεια ισάριζε και μετά πάλι από την αρχή. Όχι σπουδαία πράγματα, αλλά πάντως μια κλίση που την καταλάβαινες. Ο γράφων το παρατήρησε αυτό περίπου 3 φορες μετά όμως τον πήρε...ο ύπνος ! :lol:

Κατά τα λοιπά, τα γνωστα, η κάπνα παραμένει βέβαια, ενώ κατά την ταπεινή μου άποψη (νομίζω το είχα ξανααναφέρει) ο χώρος με τα crates για τα σκυλιά είναι ακατάλληλος. Χάσμα ιδεολογίας εδώ, τόσο σε σύγκριση με το Χίος όσο και με το Πάτμος. Θεωρώ ότι μια προσπάθεια παραπάνω σ'αυτό το σημείο θα έπρεπε να έχει γίνει.

Τέλος ο βάπωρ ("ΤΟΥ ΡΗΜΑΔ" όπως -άδικα κατ'εμε- το απεκάλεσε κάποιος στα πατρογονικά μέρη του γράφοντος :lol: ) ήταν απόλυτα συνεπής στα ωράριά του, ενώ από κίνηση πρέπει να τα κατάφερε ικανοποιητικά το καλοκαίρι. Μένει να δούμε από τα νέα δρομολόγια που θα πηγαίνει παρεούλα με το Χίος πως θα μπορέσει να σταθεί, και πως θα μπορέσει να ξαναχτυπήσει τα φορτηγά. :ph34r: Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

H ΝΕΛ ανακοινωσε τα δρομολογια του πλοιου για το προσεχες τετραημερο.Το πλοιο τα κανει ολα και συμφαιρει :D

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS μετά την λήξη του απαγορευτικού

Σας ενημερώνουμε ότι υπό την προϋπόθεση βελτίωσης των καιρικών συνθηκών το πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS θα αναχωρήσει από τον Πειραιά αύριο Παρασκευή 09/11 στις 03:00' εκτελώντας το δρομολόγιο της Πέμπτης 08/11/2012.

Τα δρομολόγια διαμορφώνονται βάσει του κάτωθι πίνακα.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9/11: ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΝ. 03.00) - ΧΙΟΣ (ΑΦ. 11.40 ΑΝ. 12.30) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ. 15.30 ΑΝ. 17.00) - ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ. 22.00 ΑΝ. 22.40)

ΣΑΒΒΑΤΟ 10/11: ΚΑΒΑΛΑ (ΑΦ. 02.40 ΑΝ. 04.00) - ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ. 08.00 ΑΝ. 08.40) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ. 13.40 ΑΝ. 15.00) - ΧΙΟΣ (ΑΦ. 18.00 ΑΝ. 18.30) - ΒΑΘΥ (ΑΦ. 22.40 ΑΝ. 23.20)

ΚΥΡΙΑΚΗ 11/11: ΧΙΟΣ (ΑΦ. 02.30 ΑΝ. 03.00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ. 06.00 ΑΝ. 07.30) - ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ. 12.30 ΑΝ. 13.30) - ΘΕΣ/ΝΙΚΗ (ΑΦ. 20.30 ΑΝ. 23.00)

ΔΕΥΤΕΡΑ 12/11: ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ. 06.00 ΑΝ. 06.30) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ. 11.30 ΑΝ. 13.00) - ΧΙΟΣ (ΑΦ. 16.00 ΑΝ. 16.30) - ΒΑΘΥ (ΑΦ. 19.40 ΑΝ. 20.30) - ΚΑΡ/ΣΙ (ΑΦ. 21.30 ΑΝ. 22.00) - ΕΥΔΗΛΟΣ (ΑΦ. 23.30 ΑΝ. 23.59)

ΤΡΙΤΗ 13/11: ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΦ. 07.10)

Link to comment
Share on other sites

ΕΩΣ 22/11/2012 Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη - (Λήμνος - Καβάλα)

Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ

Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ

Βαθύ - Καρλόβασι - Εύδηλος - Πειραιάς

ΤΟ european express...!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ταξιδεψα με το πλοιο πριν απο καμια 15αρια μερες περιπου

 

Για να ειμαι ειλικρινης δεν εχω να πω και παρα πολλα πραγματα.Το πλοιο δειχνει εντονα τα χρονια του κυριως στους εξωτερικους του χωρους παρα τις προσπαθειες που φαινεται οτι γινεται απο το πληρωμα.Σε καποια σημεια στο πλοιο δεν υπηρχε προσβαση ,κυριως σε σκαλες, λογω οτι ηταν φρεσκοβαμενες,πραγμα που σημαινει οτι καποιοι ανθρωποι προσπαθουν να το διατηρησουν σε μια αξιοπρεπη κατασταση.

Στους εσωτερικους του χωρους δεν ειχαμε αλλαγες σε σχεση με το παρελθον,με το πλοιο να ειναι καθαρο.

Γενικα ταξιδευε ελαχιστος κοσμος(αν ειμασταν 250-300 ατομα ειναι θεμα),ενω το μισο γκαραζ ηταν γεματο κυριως απο φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβαίνω καλά ο Ευρωπαίος φέτος έχει να περάσει special survey σύμφωνα με τα στοιχεία που βρηκα στο equasis. Χρονιά κρίσης η φετεινή...από όλες τις απόψεις.

getves.htm

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...