Jump to content
Shipfriends

European Express (IMO 7355272)


Recommended Posts

  • Replies 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και όμως αυτά δεν είναι και κάτι σημαντικό σε σχέση με το τι εβγαζε στην αρχή της σταδιοδρομίας του στη ΝΕΛ ... :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ειχε δεξαμενιστει τον Φεβρουαριο,μηπως τωρα παει για τον ιδιο λογο που ξεκινησαν τους δεξαμενισμους τα ναυλωμενα της ΝΕΛ?

Μήπως ετοιμάζεται για ηρωική έξοδο από τα δεσμά της τριήρους και ο δεξαμενισμός έγινε για να βεβαιωθεί ο Λελάκης ότι είναι εντάξει;

Link to comment
Share on other sites

Πολυ fast δεξαμενισμος. Αν δεν εχει μπεξει κατι σε προπελα-προπελακι-τιμονι κτλ λετε κι αυτο μετα τον Ιπποτη να την κανει απο την μεγαλη αγκαλια της ΝΕΛ?

Link to comment
Share on other sites

το σχεδον ιδιοκτητο, θυμιζει κατι αγγελιες που λενε.. "σχεδον γυναικα". ;):ph34r:

περσυ λεγοταν οτι το πλοιο (που ανηκε παλια στο Βαλσαμη, ειχε περιελθει στα χερια της Millenium και το εδωσε στη ΝΕΛ να το δουλεψει). επισημως το εχει ναυλωσει απο την off shore "ROYAL DIAMOND SHIPPING LIMITED"

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Από όσα έχω ακούσει δεν νομίζω να υπάρχει θέμα λήξης ναύλωσης του πλοίου.

Το πλοίο είναι ναυλωμένο για ένα διάστημα και προφανώς στην συμφωνία υπάρχει η αγορά του πλοίου με το πέρας της ναύλωσης.

Κάτι αντίστοιχο έχει γίνει με το ΑΚΟΥΑ ΣΠΙΡΙΤ το οποίο είναι ναυλωμένο για 4 χρόνια και με το πέρας υπάρχει η τελική συμφωνίας πώλησης του πλοίου στην ΝΕΛ.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Αν πάντως κάποιος διάβαζε τα στοιχεία ιδιοκτησίας του πλοίου που αναφέρονται στο equasis, θα σχημάτιζε την "εντύπωση" ότι το πλοίο ανήκει στην ΝΕΛ, μιας και η ROYAL DIAMOND SHIPPING CO αναφέρεται ως "θυγατρική" της.

Ship manager : NEL LINES - 2nd Floor, 116, Kolokotroni Street, 185 35 Piraeus, Greece - since 01-10-2010

ISM Manager : NEL LINES - 2nd Floor, 116, Kolokotroni Street, 185 35 Piraeus, Greece - since 01-10-2010

Registered owner : ROYAL DIAMOND SHIPPING CO - Care of NEL Lines (Maritime Co of Lesvos SA), 2nd Floor, 116, Kolokotroni Street, 185 35 Piraeus, Greece - since 13-04-2010

Link to comment
Share on other sites

αν είναι να αφήσει ένα πλοίο η νελ ο θεόφιλος βολεύει. μεγάλο γκαράζ, πολλά κρεββάτια και ποιο οικονομικός από το γιορόπα (που λεν και τα μουρέλια)

Link to comment
Share on other sites

To CRUISE EUROPA της ΝΕΛ λοιπον :P,διαθετει στα μπαλκονια πισω,πλαστικο καθισματακι του 70,το οποιο σιγουρα συναρπαζει καθε γνησιο 'καραβολατρη' που θυμαται την ακτοπλοια του 'τοτε' και του σηκωνεται...η τριχα καγκελο :D

Επισης κατι που παρατηρησα στην συγκεκριμενη φωτο,ειναι το ποσο φαινονται οι νομεις στα υφαλα,το οποιο ειναι μαλλον φυσιολογικο οταν το πλοιο ταξιδευει 37 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι χτυπήματα (τουλάχιστον τα περισσότερα) απλά επέλθει λυγισμός στα ελάσματα,η έχουν δημιουργηθεί απο παραμένουσες τάσεις στις συγκολήσεις με τα ενισχυτικά (νομείς)-συχνό φαινόμενο,δεν είναι κάτι ανησυχητικό απο τη στιγμή που οι νομείς παραμένουν στη θέση τους.

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τραυματισμός επιβάτη σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο στη Μυτιλήνη

Απογευματινές ώρες χθες, κατά την φόρτωση του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «EUROPEAN EXPRESS» σημαίας Κύπρου, στο λιμάνι της Μυτιλήνης, πριν τον απόπλου του για Πειραιά, τραυματίστηκε 63χρονη επιβάτης του πλοίου, η οποία γλίστρησε στις κυλιόμενες σκάλες και τραυματίστηκε στο κεφάλι, ενώ από τον τραυματισμό της ανωτέρω έπαθε νευρικό κλονισμό ο σύζυγός της.

Άμεσα ενημερώθηκε ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ το οποίο παρέλαβε τους τραυματισθέντες και τους μετέφερε στο Γενικό Νοσοκομείο Μυτιλήνης, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και εν συνεχεία εξήλθαν.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης.

http://tidis.yen.gr/

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, το ατύχημα αποτελεί και μια καλή ευκαιρία απόσυρσης του European.

Εάν θυμάμαι καλά όταν ξεκίνησε η ναύλωση του πλοίου είχε γραφτεί στο forum ότι το πλοίο θα αγοραστεί από την NEL LINES!! Θα αγόραζε ένα πλοίο που ήθελε να το αποσύρει τόσο σύντομα??

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Εάν θυμάμαι καλά όταν ξεκίνησε η ναύλωση του πλοίου είχε γραφτεί στο forum ότι το πλοίο θα αγοραστεί από την NEL LINES!! Θα αγόραζε ένα πλοίο που ήθελε να το αποσύρει τόσο σύντομα??

το european όπως έχει γραφτεί και εδώ είναι σχεδόν αγορασμένο,στην ουσία είναι μια πώληση μεταμφιεσμένη σε bare boat ναύλωση,συχνό φαινόμενο στη ναυτιλία άρα δεν νομίζω να υπάρχουν πολλές πιθανότητες να αποσυρθεί...

Link to comment
Share on other sites

δεν πρεπει να καιγονται παντως να το ετοιμασουν. το horizon με πολυ σοβαροτερη ζημια φτιαχτηκε αμεσως και επι τοπου.

Πολλα και 'ωραια' απο το σημερινο ΕΜΠΡΟΣ

Εν τω μεταξύ, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το «European Express» έδεσε και είναι άγνωστο πότε θα ολοκληρωθούν οι επισκευαστικές εργασίες που χρειάζεται το πλοίο. Παράλληλα, διακόπηκαν και οι συμβάσεις των ναυτικών που εργάζονταν σε αυτό.Το πότε θα επιστρέψει το πλοίο στα δρομολόγιά του, είναι άγνωστο αυτήν τη στιγμή.

μπα, το πλοίο είναι σχεδόν ιδιόκτητο

επισήμως η νελ πληρώνει δόσεις αγοράς

Απο την στιγμη που το πλοιο 'σχεδον' ανηκει στην ΝΕΛ και επεσαν καποια χρηματα το προηγουμενο καλοκαιρι για να φτιαχτει το εσωτερικο του,γιατι δεν 'καιγονται' να το επισκευασουν? Δεν υπαρχει cash για την επισκευη και τα περιμενουν ολα απο τις ασφαλιστικες?

Link to comment
Share on other sites

Δεν περιμένουν να πληρωθούν από τις ασφαλιστικές για να ξεκινήσουν οι εργασίες αποκαταστάσεις των ζημιών!!! Πρώτα θα πρέπει να γίνουν κάποιοι έλεγχοι για τα αίτια του ατυχήματος, θα δουν τις ζημιές και οι ασφαλιστές των δυο εταιρειών και στη συνεχεια θα ξεκινήσουν οι εργασίες. Εξάλλου οι ασφαλιστικές θα πληρώσουν αφού κάνει το claim η NEL (συνήθως γίνεται αφού ολοκληρωθούν οι εργασίες). Εάν το ποσό είναι πολύ μεγάλο οι ασφαλιστικές δίνουν κάποια χρήματα κατά τη διάρκεια των εργασιών, αλλιώς μετα από κάποιους μήνες από το πέρας των εργασιών. Να σημειώσω ότι μπορεί να επισπευτεί η πληρωμή από την ασφαλιστική μόνο εάν η εταιρεία εκχωρήσει το πόσο της αποζημίωσης για την αποκατάσταση των ζημιών στο συνεργείο, που θα αναλάβει την επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα θα πρέπει να γίνουν κάποιοι έλεγχοι για τα αίτια του ατυχήματος,

οπως λενε και στα τροχαια ατυχηματα, ο "πισω" φταει. το ενα πλοιο ηταν δεμενο και ο αλλος στουκαρε πανω του: ο κορναρος πληρωνει το ευρωπεαν. τωρα ηταν λαθος, ηταν ο καιρος, ηταν τεχνικο προβλημα, αυτο αφορα τον κορναρο, τη λανε και την ασφαλιστικη τους, ΔΕΝ αφορουν την ευθυνη απεναντι στη ΝΕΛ και το ευροπεαν. πληρωνουν κανονικα.

ολα τα αλλα που αναφερονται ειναι διαδικαστικα, που αν υπηρχε... καψα να ξαναβγει το βαπορι αμεσως, θα ειχαν ηδη λυθει και θα ειχαν ηδη ξεκινησει εργασιες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...