Jump to content
Shipfriends

European Express (IMO 7355272)


Recommended Posts

  • Replies 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

η αξιοποιηση ορισμενων ανεκμεταλευτων χωρων του εσωτερικου

στους ανεκμεταλλευτους γιατι δεν κανουν dormitories ή χωρους για οποιον θελει να κοιμηθει σε υνπνοσακους; θα ηταν μια φτηνη λυση, για να αυξηθει η δυναμικοτητα του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο κατα πάσα πιθανότητα θα περάσει στα χέρια της ΝΕΛ τον Οκτώμβριο και το σενάριο λέει Ελληνική Σημαία, Είσοδος Επιβατών και κάποια αλλαγή ακόμα στο τομέα του ξενοδοχείου + κάποια αεροπορικά στο deck 5 εκεί που βρισκόταν το καζίνο.

Φίλε JIMMYS έπεσες μέσα. Από ό,τι άκουσα τον Οκτώμβρη το πλοίο θα αλλάξει σημαία, ενώ στα πλάνα της εταιρίας είναι και οι αλλαγές που ανέφερες. Επίσης θα τοποθετήσουν ράμπα στο γκαράζ, στην πλώρη, και θα τοποθετήσουν χειριστήρια στις βαρδιόλες και θα τις σκεπάσουν.Τέλος, θα ολοκληρωθούν και οι υπόλοιπες καμπίνες ,ενώ υπάρχουν σκέψεις για την αξιοποίηση και του duty free.

Το καζίνο πρόκειται να μετατραπεί σε χώρο καθισμάτων αεροπορικού τύπου, ενώ το duty free δεν έχει αποφασισθεί τι θα γίνει. Κατα τη γνώμη μου πρέπει να μετατραπεί σε χώρο φαγητού ( ή σελφ-σερβις ή εστιατόριο ) γιατί ο ήδη υπάρχον χώρος είναι πολύ μικρός. Τέλος ο χώρος του 6 ντεκ μπροστά στον καθρέφτη θα γίνει VIP σαλόνάκι. Όλα αυτά μάλλον κατά την επισκευή του πλοίου.

Κι αν δεν γινουν ολα αυτα τωρα(που βολευει η περιοδος μιας και η κινηση ειναι πολυ περιορισμενη)τοτε ποτε? :rolleyes:

Η ιδεα παντως με τα dormitories δεν ειναι ασχημη,το πλοιο θα ζησει μεγαλες στιγμες :D

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ξέρω τι συμβαίνει από κινήσεις και μόνο υποθετικά, ίσως το βαπόρι να έχει αρκετή κίνηση και να φέρνει μπικικίνια!Ειδικά τώρα που αποχώρησε το Λισσός. Το European σχεδόν έχασε την καλοκαιρινή σεζόν, αν (λέω εγώ τώρα) αν έχει κάποια επαρκή κίνηση γιατί να τη χάσει; Αν δεν εφερνε καθόλου χρήμα ενδεχομένως θα είχε την τύχη του Ν.Ροδος που είδαμε στο άλλο τοπικ, που ξεκίνησε καλοκαίρι, δεξαμενίστηκε στο ενδιάμεσο λόγω του τράκου και τώρα βγαίνει για 2μηνη ακινησία...Δεν συγκρίνω εννοείται τα βαπόρια μεταξύ τους, απλά βλέπω δυο περιστατικά και κάνω μια υποθετική εξήγηση. Κάποιος που ξέρει από πληρόττηες ίσως μπορεί να μας πει.

Dormitories ε;;καθόλου κακή ιδέα! να θυμηθούμε λίγο τα παλιά!! ;):D

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Το οτι ειναι η περιοδος με την μικροτερη κινηση,ειναι δεδομενο,αρκει να δεις οτι ολες οι εταιριες τωρα διαλεγουν να κανουν τις ετησιες ακινησιες των πλοιων τους.Απο κει κ περα εγω πιστευω οτι στην ΝΕΛ ειδαν οτι κ ετσι που ειναι το πλοιο μια χαρα γεμιζει οποτε δεν χρειαζεται να ξοδεψουν παραπανω ευρω για να το βελτιωσουν.Εξαλλου δεν υπαρχει πλεον κι ο ανταγωνισμος=ΛΙΣΣΟΣ ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλά σαφώς και η κίνηση είναι κατά πολύ μικρότερη σε σχέση με το καλοκαίρι, αυτό δεν το συζηταμε!! ;) Έτσι κι αλλιώς, όσον αφορά τα του εσωτερικού στο κάτω κάτω νομίζω πως ακόμα και κανονικά στα δρομολόγια να είναι το πλοίο θα μπορούν να γίνουν κάποιες εργασίες...Αρκεί βεβαίως βεβαίως να θέλουνε να βάλουν το χέρι στην τσέπη. Βέβαια εδώ το έβαλαν για την κουτσή - Μαριώ ;) γιατί να μην το κάνουν κι εδώ; ο καιρος θα δείξει!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το έχω δει και με πάνω από 22, αλλά γενικά γυρω στο 20+ κινείται...Αν τώρα σερνόταν ίσως αυτό που του έδωσαν να φάει του κάθισε λίγο βαρύ...; :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Καλα η αληθεια ειναι οτι βγηκε τον Ιουλιο οποτε ουτε 6 μηνες δεν εχουν περασει.Το θεμα ειναι οτι δεν κανουν τις εργασιες που λεμε σε παραπισω μνματα(εσωτερικοι χωροι,καταπελτης επιβατων) :rolleyes:

Απο κει κ περα εγω πιστευω οτι στην ΝΕΛ ειδαν οτι κ ετσι που ειναι το πλοιο μια χαρα γεμιζει οποτε δεν χρειαζεται να ξοδεψουν παραπανω ευρω για να το βελτιωσουν.Εξαλλου δεν υπαρχει πλεον κι ο ανταγωνισμος=ΛΙΣΣΟΣ ;)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αληθεια,οι Μυτιληνιοι πως προφερουν το ονομα το πλοιου :P ?

Να στου πω σκαλιώτκα; :P

"Θα γιορτάσουμε στου Γιουροπιαν" (τόνος είτε στην παραλήγουσα είτε στην προπαραλήγουσα ότι προτιμάς :P )

Σαν την ΖΑΜΦΩ όμως τίποτα!! :D

Πάντως από περιοχή σε περιοχή όλο και κάτι ακόμα θα αλλάζει!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ρε παιδιά η γνώμη μου είναι αυτό το βαπόρι είναι το πιο αντι-φωτογραφικό θα τολμήσω να πώ που έχει περάσει από το νησί μας ,δεν έχει τις γραμμές δεν έχει την αισθητική δεν έχει την φινέτσα δεν έχει τις γωνίες δεν έχει αυτό το κάτι ώστε να σε εμπνέυσει και να σε τραβήξει να το φωτογραφίσεις με όλη σου την καρδιά !!Και όταν κάθεται στο λιμάνι είναι σηκωμένο σούζα δηλ έχει μια ανηφορική κλίση !!

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Μάνο θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω εδώ...Το κατατάσω στα όμορφα βαπόρια ακριβώς επειδή έχει εξαιρετικες γραμμές. Δεν είναι κουτί, έχει σφηνοειδή μορφή, πλωράκλα, γενικά έχει μια "αθλητική" φιγούρα! Ειδικά αυτή η πλώρη είναι όλα τα λεφτά, και φέρνει στο νου πολλά ;)

Link to comment
Share on other sites

Οι Φιλιππινέζοι έχουν βγάλει για πώληση το αδελφό του εδώ και καιρό αλλά μέχρι τώρα δεν βρέθηκε αγοραστής.

Για τον αν έχει ακόμα δεν είμαι σίγουρος, αλλά σίγουρα, όπως βλέπουμε, κάποτε είχε.

Ποιος τη χάρη σου NHSOS XIOS, τέτοια βαπόρια μόνο στη Χίο, τη Μυτιλήνη και τις Φιλιππίνες ταξιδευουν :D

Εμα εγω τα εχω πει για το ALIAGA EXPRESS;) Αλλοι το εχουν βγαλει νεοτευκτο και βλεπουν την τριηρη στην τσιμινιερα και κανουν χαρουλες:rolleyes:

εμενα με φτιαχνει αυτο το Negros Navigation:D. δε νομιζω να υπαρχει καποιος ρατσιστικος υπαινιγμος.:D

Μάλλον δεν ταξιδεύουν στις Φιλιππίνες, καθώς το πλοίο δεν ανήκει πλέον στην NEGROS. Άρα έχουμε την αποκλειστικότητα:D:D:cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...