Jump to content
Shipfriends

European Express (IMO 7355272)


Recommended Posts

  • Replies 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ξεχασες και τα νησια.

 

Υπο διαχειρηση Βεντουρη και Μπαρι-Ηγουμενιτσα-Κερκυρα-Κεφαλονια-Ζακυνθο απο τον επομενο μηνα το πλοιο(και αυτο ειναι οριστικο ;) ).

 

ΥΓ: ventouris ferries

Link to comment
Share on other sites

Παντως το πλοιο σε καμια περιπτωση δεν παει για λογαριασμο του Βεντουρη πανω. Για λογαριασμο της Νελ παει, και ο Βεντουρης κανει το εμπορικο κομματι της διαχειρισης μιας και εχει ετοιμη την πελατεια. Και η αληθεια ειναι οτι τις πληροτητες που εχει ηδη απο κρατησεις δε θα τις εβλεπε σε καμια γραμμη στο Αιγαιο.

Link to comment
Share on other sites

Mε το Κωνσταντης (τον γνωστό από τους...γνωστούς ;) "κόκκινους") δίπλα του τροφοδοτείται ο βάπορας. Ελπίζω να έφτιαξε η βλάβη του και να μην σέρνεται. Καλή συνέχεια και μακάρι να τα πάει καλά στη γραμή!

Link to comment
Share on other sites

Αν συνεχισει με την ιδια ταχυτητα, υπολογιζω κατα τη δυση του ηλιου να ειναι Ηγουμενιτσα. Στο openseas δινει πρωτο δρομολογιο Κυριακη βραδυ.

Link to comment
Share on other sites

Αντιδράσεις ακούω για το πλοίο, απο τα σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, καθώς κάνουν λόγο για πρόσληψη αλλοδαπών ως επιβαίνοντες, χωρίς ναυτολόγιο και μή εξόφληση δεδουλευμένων προηγούμενου απολυμένου πληρώματος!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μιας και σήμερα πήρα παραμάζωμα το "Εμπρός" επιτρέψετε μου να παραθέσω (ετεροχρονισμένα) τα πιο ενδιαφέροντα κομμάτια από το άρθρο :

 

 

Ορισμένα δημοσιεύματα ήθελαν το πλοίο να έχει περάσει στον έλεγχο της Ventouris Lines, κάτι το οποίο δεν ισχύει σύμφωνα με τη ΝΕΛ. Η δρομολόγησή του στις γραμμές τις Αδριατικής έχει γίνει από θυγατρική εταιρεία του ομίλου τής ΝΕΛ, όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας.

 

Ας σημειωθεί ότι η ΝΕΛ ενδιαφέρεται να δρομολογήσει το «European Express» στις γραμμές των Δωδεκανήσων. Η εταιρεία έχει κερδίσει άγονη γραμμή στην περιοχή αυτή, ωστόσο δεν έχει ξεκινήσει η εκτέλεση των δρομολογίων λόγω δικαστικής εμπλοκής. Κατά της ανάθεσης της γραμμής στη ΝΕΛ έχει προσφύγει η Blue Star Ferries, που διεκδικούσε την ίδια γραμμή με το πλοίο «Διαγόρας».

Τέλος, δεν ενεργοποιήθηκε φέτος το καλοκαίρι η σύνδεση Μυτιλήνης - Δικελί που μέχρι πέρυσι εξυπηρετούνταν από το «Κωνσταντίνος Γ.». Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν πως υπάρχει ενδιαφέρον για τη γραμμή από Τούρκους επιχειρηματίες.

 

 

Να πούμε επίσης ότι από δρόμο έχει ένα 16,5 - άντε 17 μέσο όρο ενώ max 19.

 

Από κίνηση δεν γνωρίζω πως πηγαινει...

 

Άραγε τελικα με τα ντουμάνια που ρίχνει την έχει σκαπουλάρει προς το παρόν ; :P

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοάς ; ; ; ; :P Στο AIS πάντως το έχω πετύχει Ηγουμενίτσα και Μπάρι, τώρα τι γίνεται ένας Θεός το ξέρει...

Link to comment
Share on other sites

Εννοαω ... :P ... οτι ενα πηγαινελα Ηγουμενιτσα-Μπαρι-Ηγουμενιτσα την προηγουμενη εβδομαδα εγινε μονο με το προσωπικο... Τωρα μετα δεν ξερω τι εκανε κ αν οντως κανει δρομολογια κανονικα!!!

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο κάνει κανονικά δρομολόγια! Από κίνηση σε επιβάτες και ΙΧ, πάει πάρα πολύ καλά! Οι οδηγοί των φορτηγών που μένουν εκτός από την Superfast, προτιμούν το European Express από τα πλοία του Grimaldi, λόγω καλύτερων υπηρεσιών! Το πλοίο ανήκει στη ΝΕΛ, απλώς την εμπορική εκμετάλλευση την έχει ο Βεντουρης!

Link to comment
Share on other sites

Καλα δεν βαζει και ολη την Εγνατια απο φορτηγα. 30 με το ζορι παιρνει. Κυριως ομως αυτη την εποχη δεν εχει φορτηγα η γραμμη, καμπερ και αυτοκινητα εχει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...