margaritis24 Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 (edited) βλεπουμε πως οι εργασιες αντικαταστασεις των ζημιων εχουν ξεκινησει!φαινεται κ στραβωμενος νομεας του πλοιου Edited October 29, 2011 by proud_ionian τεχνικη βοηθεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 αυτο εβλεπα μαργαριτη. εχει αρπαξει για τα καλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2011 Author Share Posted November 8, 2011 Επί της ευκαιρίας έχουν βγάλει το καταπέλτη του πλοίου και τον έχουν ακουμπήσει στο ντοκο αριστερά από το πλοίο, όπου κάνουν κάποιες εργασίες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Aλλάζουν δαχτυλίδια και κάποιες λαμαρινοδουλειές στην κάτω πλευρά του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2011 Author Share Posted November 9, 2011 Δακτυλίδια και πείρους καλά θα κάνουν να αλλάξουν γιατί ο καταπέλτης του «έπαιζε» αρκετά ακόμα και όταν ένα αυτοκίνητο ανέβαινε πάνω στο καταπέλτη του!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Τι γινεται με τον ευρωπαιο,τελειωσαν οι εργασιες επισκευης? Θα κανει και ετησια τωρα η θα δρομολογηθει αμεσα στην θεση του ΤΕΟ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 To βαπόρι βρίσκεται ακόμη στον νέο μώλο Δραπετσώνας. Απέξω οι λαμαρινοδουλειές έχουν σχεδόν τελειώσει και μένει να φτιάξουν το εσωτερικό των 9 καμπίνων .Από ότι πήραν τα αυτιά μου η επαναδρομολόγησή του πάει από τον άλλο μήνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Δεξαμενή από πότε έχει να πάει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr1 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Αν δεν κάνω λάθος από το Φεβρουάριο. Το Μάιο που είχε σταματήσει δεν νομίζω να είχε πάει δεξαμενή. Οπότε μήπως συνδυάσουν και ετήσια/δεξαμενισμό έτσι ώστε το βαπόρι να είναι έτοιμο για τη συνέχεια ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Απέξω οι λαμαρινοδουλειές έχουν σχεδόν τελειώσει και μένει να φτιάξουν το εσωτερικό των 9 καμπίνων. Σωστά. Το "τραύμα", τουλάχιστον εξωτερικά, δείχνει να έχει επουλωθεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2011 Author Share Posted November 30, 2011 Το European Express έχει ναυλωθεί από την Royal Diamond Shipping Ltd από τις 30/06/2010 έως 30/06/2015. Σύμφωνα με τις φήμες όταν ναυλώθηκε το πλοίο στο τέλος θα αγοραζόταν από την NEL LINES. Από ότι άκουσα σχετικά πρόσφατα η NEL LINES πρότεινε στο πλοιοκτήτη να του επιστρέψει το πλοίο και ο πλοιοκτήτης τους απάντησε αρνητικά (δεν το θέλει πίσω). Όποτε συνεχίζει να παραμένει ναυλωμένο από την NEL LINES. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Από ότι άκουσα σχετικά πρόσφατα η NEL LINES πρότεινε στο πλοιοκτήτη να του επιστρέψει το πλοίο και ο πλοιοκτήτης τους απάντησε αρνητικά (δεν το θέλει πίσω). Τελικά, ήρθες στα λόγια μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Από ότι άκουσα σχετικά πρόσφατα η NEL LINES πρότεινε στο πλοιοκτήτη να του επιστρέψει το πλοίο και ο πλοιοκτήτης τους απάντησε αρνητικά (δεν το θέλει πίσω). Όποτε συνεχίζει να παραμένει ναυλωμένο από την NEL LINES. H NEL δηλαδη πανω στον 1.5χρονο που εχει πληρωσει δοσεις για να το αγορασει μεχρι το 15 δεν το θελει και αναγκαστικα θα συνεχισει τις πληρωμες επειδη ο ιδιοκτητης του δεν το δεχεται ? Αν ας πουμε αυριο δεν εχουν λεφτα για τις δοσεις,δεν μπορουν απλα να διακοψουν ολη αυτη την συμφωνια? Τελικα η ΝΕΛ πληρωσε για μια εσωτερικη μετασκευη του πλοιου για να αποφασισει αργοτερα οτι μπορει να ζησει και χωρις το european - ειλικρινα δεν τα καταλαβαινω ολα αυτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Το πλοιο εχει επιθεωρηθει απο αγοραστες του εξωτερικου και ισως υπαρξουν εξελιξεις αμεσα. Ινδια ακουγεται οτι θα παει αλλα οχι για σκραπ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 (edited) Αφού μιλάς για Ινδία, δεν θα απέκλεια να το προορίζουν για αντικαταστάτη του Scotia Prince, που διέκοψε τα δρομολόγια στην αναπτυσσόμενη γραμμή μεταξύ Ινδίας και Σρι Λάνκα Edited December 4, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Τι γινεται με το πλοιο,συνεχιζει να ειναι ναυλωμενο στην ΝΕΛ? Η ΙκαροΣαμια ειναι ακομα στα πλανα της εταιριας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2012 Author Share Posted March 14, 2012 Το πλοίο συνεχίζει να είναι ναυλωμένο στη NEL LINES. Από χθες το πλοίο είναι στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος για το δεξαμενισμό του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 (edited) τελικα οι ΙΑΠΩΝΕΣ ξερουν να φτιαχνουν γαστρες στα πλοια τους!το πλοιο ειναι τοσο χρονων κ η λαμαρινα απο κατω ειναι γυαλι,ουτε σκασιματα δεν εχει...εντυπωση μου εκαναν κ οι μεγαλες προπελες κ η κλιση του pitch που ειχαν...οντως ειναι θαλασσοβαπορο Edited March 14, 2012 by margaritis24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Πριν ξεκινησει δρομολογια για τη ΝΕΛ δεν εκανε αμμοβολη στη Χαλκιδα? Δε θυμαμαι αλλα αυτο ισως εξηγει γιατι ειναι απο κατω γυαλι. Οσο για τη γαστρα και τις προπελες συμφωνω αλλα τα 25 μιλια εν ετει 1975 δεν μπορουσαν να ερθουν τυχαια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 22, 2012 Author Share Posted March 22, 2012 Το πλοίο μετά το δεξαμενισμο του εχει επιστρέψει στο Ν.Μ. Δραπετσωνας Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Στη γνώριμή του θέση εντός του κεντρικού λιμανιού βρίσκεται το πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Και απο αυριο ξανα στη γραμμη Χιος-Μυτιληνη Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Χλιαρο ειναι το ξεκινημα του απο Πειραια Αφου εχουν να δουλεψουν τις μηχανες απο τοτε με την προσκρουση για δεν το εβγαλαν για ενα δοκιμαστικο τις προηγουμενες μερες παρα το κανουν στην ουσια τωρα,στο πρωτο ταξιδι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Σιγα.... Μολις 1,5 κομβο λιγοτερο απο τον κοκκινο πυραυλο παει..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 6, 2012 Share Posted April 6, 2012 Και για να είμαστε και δίκαιοι, να σημειώσουμε ότι το European έφθασε στην ώρα του και στη Χίο και στη Μυτιλήνη. Αντίθετα με το κόκκινο που και έφυγε με αρκετή καθυστέρηση και έφθασε στη Κω με αρκετή καθυστέρηση και θα φθάσει στη Ρόδο με αρκετή καθυστέρηση. Και το σημαντικότερο για μένα είναι ότι ενώ είχε καθυστέρηση δεν ανέβασε ταχύτητα για να την καλύψει. Ε, όταν βλέπουμε τέτοια πράγματα από τα κόκκινα, μην έχουμε και πολλές απαιτήσεις από όλους τους υπόλοιπους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now