proud_ionian Posted June 1, 2023 Author Share Posted June 1, 2023 (edited) Με πρώτο πλοίο το κοσμαγάπητο Κεφαλονιά Voila Edited June 1, 2023 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 25, 2023 Share Posted September 25, 2023 On 5/20/2023 at 10:27 AM, Panagia Ekatontapiliani said: η Διώρυγα θα είναι διαθέσιμη για τη ναυσιπλοΐα από την 1η Ιουνίου 2023 έως και την 30η Σεπτεμβρίου 2023. Από την 1η Οκτωβρίου οι εργασίες θα μπούνε στο τελικό στάδιο και εκτιμάται ότι τον Φεβρουάριο του 2024 η Διώρυγα θα επανέλθει σε κανονική 24ωρη λειτουργία. Η διώρυγα θα παραμείνει ανοικτή μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, οπότε τα έργα θα ξεκινήσουν από την 1η Νοεμβρίου και θα μείνει κλειστή μέχρι τον Μάρτιο του 2024. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 Ελπιζω τουλαχιστον να λυθει οριστικα το προβλημα μετα απο τα εργα Link to comment Share on other sites More sharing options...
gioannis Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 (edited) ....μην ελπίζεις, οι παρεμβάσεις γίνονται από την πλευρά τις Πελοποννήσου και για 2 το πολύ 3 χλμ και σκέψου οτι το συνολικό μήκος είναι 6χλμ από κάθε πλευρά ! Δικό σας .....😱 Edited September 26, 2023 by polmyt quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 23, 2023 Author Share Posted December 23, 2023 Νέα κατολίσθηση, σε άλλο σημείο, κάτω από την παλιά γραμμή του ΟΣΕ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 23, 2023 Author Share Posted December 23, 2023 Οπτικοακουστικό υλικό από το Korinthos TV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gioannis Posted December 23, 2023 Share Posted December 23, 2023 On 9/26/2023 at 4:17 PM, gioannis said: ....μην ελπίζεις, οι παρεμβάσεις γίνονται από την πλευρά τις Πελοποννήσου και για 2 το πολύ 3 χλμ και σκέψου οτι το συνολικό μήκος είναι 6χλμ από κάθε πλευρά ! Δικό σας .....😱 .... ότι σπέρνεις, θερίζεις, στην διώρυγα ΜΟΝΟΝ θέριζαν και συνεχίζουν να θερίζουν ! σφυρίζοντας. Καλές γιορτές σε όλους και όλες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted December 23, 2023 Share Posted December 23, 2023 (edited) On 4/16/2021 at 8:32 AM, nomikos said: Πολύ καλή η τοποθέτηση του @rantanplan.Αυτό που θα ήθελα εγώ να προσθέσω-θυμίσω είναι πως όταν έφυγαν οι Γερμανοί από την Ελλάδα,ανατίναξαν τη διώρυγα και έριξαν βαγόνια τραίνου μέσα.Ίσως από τότε τα υποθαλάσσια πρανή να έπαθαν ζημιά η οποία δεν ήταν-είναι ορατή στο μάτι.Σίγουρα η κατάσταση έχει επιδεινωθεί επειδή η διώρυγα δε συντηρείται τόσα χρόνια ούτε στοιχειωδώς.Τέλος θα ήθελα να προσθέσω πως ορισμένα μεγάλα πλοία κακώς πέρασαν από τη διώρυγα(βλ Braemar) ,πρέπει να μπαίνει περιορισμός στο μέγεθος του εκάστοτε πλοίου. Το πρόβλημα συνεχίζεται και είναι σύνθετο. Από τότε που ξεκίνησαν να περνούν τη διώρυγα ορισμένα μεγάλα κρουαζιερόπλοια ξεκίνησαν οι κατολίσθησεις.Παλιά δε θυμάμαι να υπάρχει αυτό το φαινόμενο.. Edited December 23, 2023 by nomikos Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 24, 2023 Author Share Posted December 24, 2023 On 4/10/2021 at 12:38 PM, rantanplan said: Κατά την κατασκευή της διώρυγας τα υποθαλάσσια πρανή είχαν επενδυθεί με κρηπιδότοιχο από λιθοδομή για προστασία. Ο κρηπιδότοιχος διακρίνεται ακόμα σε κάποια τμήματα, ωστόσο στο μεγαλύτερο τμήμα του έχει πλέον καταστραφεί, λόγω παρέλευσης δεκαετιών χωρίς συντήρηση και της διέλευσης με τα χρόνια όλο και μεγαλύτερων πλοίων σε μικρή απόσταση από τη διώρυγα, μέσω της ροής του νερού. Με την καταστροφή του κρηπιδότοιχου η διάβρωση φτάνει στα υποθαλάσσια πρανή και στα τμήματα που οι βραχώδεις σχηματισμοί είναι πιο τεκτονισμένοι παρατηρούνται αστοχίες. Από τις αστοχίες των υποθαλάσσιων πρανών προκύπτει απώλεια μάζας και στήριξης και στα ορατά πρανή πάνω από τη στάθμη της θάλασσας, με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται η ευστάθειά τους και να σημειώνονται χαλαρώσεις και τελικώς καταπτώσεις. Συνεπώς το βασικό πρόβλημα δεν είναι τόσο τα πρανή, αυτό είναι το σύμπτωμα, το βασικότερο πρόβλημα είναι το υποθαλάσσιο τμήμα και η επίλυσή του (με διατήρηση του πλάτους της διατομής) έχει σοβαρές τεχνικές δυσκολίες. On 4/10/2021 at 5:54 PM, gioannis said: Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα-προγράφοντα...... Σωστή τοποθέτηση της κατάστασης. On 9/26/2023 at 4:17 PM, gioannis said: ....μην ελπίζεις, οι παρεμβάσεις γίνονται από την πλευρά τις Πελοποννήσου και για 2 το πολύ 3 χλμ και σκέψου οτι το συνολικό μήκος είναι 6χλμ από κάθε πλευρά ! Δικό σας .....😱 Να τα έχουμε μαζεμένα, γιατί πιστεύω σε αυτά τα ποστ συνοψίζεται η ουσία του προβλήματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gioannis Posted December 24, 2023 Share Posted December 24, 2023 20 hours ago, nomikos said: Το πρόβλημα συνεχίζεται και είναι σύνθετο. Από τότε που ξεκίνησαν να περνούν τη διώρυγα ορισμένα μεγάλα κρουαζιερόπλοια ξεκίνησαν οι κατολίσθησεις.Παλιά δε θυμάμαι να υπάρχει αυτό το φαινόμενο.. .... όχι ο συγκεκριμένος τύπος, όλο και μεγαλύτερα, όλο και με μεγαλύτερα βυθίσματα, χάριν του θερισμού που αναφέρω πιο πάνω, και μηδενική συντήρηση ! όλα από κεκτημένη ταχύτητα ! (απόδοση : εξακολουθητική ταχύτητα σώματος παρά την παύση της κινούσης αιτίας που το έθεσε σε κίνηση / κάτι που συνεχίζει να γίνεται χωρίς να υπάρχει λόγος) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now