Jump to content
Shipfriends

Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Αγκώνα


Recommended Posts

Δείτε αυτό το άρθρο ασάφειες που έχει. Στην πρώτη παράγραφο αναφέρεται σε 2 καινούρια πλοία που θα προστεθούν στα ήδη υπάρχοντα ενώ στην πραγματικότητα θα φύγουν τα 2 υπάρχοντα και θα έρθουν 4 καινούρια. Αμέσως μετά λέει ότι τα 2 πλοία που μέχρι τώρα εξυπηρετούσαν την σύνδεση με τη Ελλάδα θα γίνου 4 ενώ 4 ήταν από πρίν με τα πλοία από το Μπρίντεζι. Και στο τέλος λέει ότι οι Μινωικές είναι εταιρεία 100% του ομίλου ενώ είναι λίγο ποιό χαμηλό το ποσοστό.

«Κήρυξη πολέμου» από Γκριμάλντι στην Αδριατική | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (kathimerini.gr)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τι 96, τι 100...

Αλλά αυτά τα σχόλια στείλε τα και στον Ηλία Μπέλλο, μπας και μάθει λίγο μπαλίτσα και μάθει να αρθρογραφεί.

Στην Ελλάδα η ναυτιλιακή ειδησεογραφία απλά ΔΕΝ υπάρχει. 

Link to comment
Share on other sites

Στην ουσια των οσων γραφει ειναι σωστος,Το ποιο πλοιο παει που κ ποσα κλπ δε νομιζω οτι ενδιαφερει και πολυ το αναγνωστικο κοινο της Καθημερινης. ;) 

Ειναι μια κινηση που πρεπει να τη διαβασουμε πισω απο τις γραμμες(και δεν εννοω τις ακτοπλοικες γραμμες).

Link to comment
Share on other sites

Από τη μεριά του επιβάτη στο ακουσμα Vinsetini, ευχαριστώ πολυ δεν θα παρω!!!! Κοινοπραξία κ αγιος ο Θεός... Επειδή εχω ταξιδέψει κ οχι μια φορα, με τον Αστεριωνα τον ορθοδοξο για Βενετία, απλα γελαω.... Τα καραβια αυτα για τις γραμμές του νοτου ειναι υποφερτα, γιατι οι αποστάσεις δεν ειναι μεγαλες!! Για το Βορρά όμως ειναι ακατάλληλα!! Το απόλυτο τίποτα!! Σαλονια? Καμπίνες? Εξ.χώροι?? Αρέσει ή όχι σε κάποιους η είσοδος τους στη γραμμη ειναι πισογυρισμα μεγαλο!! Το μεγαλύτερο ποσοστο της κινησης ειναι απο/προς την Νιτσα. Εεε δεν ξερω πολλούς που όταν εχουν εναλλακτική θα τα επιλέξουν 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τροποποιήσεις της κοινοπραξίας στη γραμμή την επόμενη εβδομάδα. Εκτός το XI αυτές τις μέρες.

Quote

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε ότι τα δρομολόγια στη γραμμή της Ανκόνα από 08/03 έως και 11/03/2021 τροποποιούνται ως ακολούθως:

SUPERFAST XI                                                                   Δευτέρα 08/03/2021                           ακυρωμένο δρομολόγιο

ΠΑΤΡΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΑΝΚΟΝΑ

Αναχώρηση

Άφιξη

Αναχώρηση

Άφιξη

ΔΕΥ 17:30

ΔΕΥ 23:30                        

ΔΕΥ 23:59

ΤΡΙ 16:30

HELLENIC SPIRIT                                                              Τρίτη 09/03/2021                                αναθεωρημένο δρομολόγιο

ΠΑΤΡΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΑΝΚΟΝΑ

Αναχώρηση

Άφιξη

Αναχώρηση

Άφιξη

ΤΡΙ 17:30 

ΤΡΙ 22:30                        
(αντί 23:30)                        

ΤΡΙ 23:15                      
(αντί 23:59)

ΤΕΤ 14:00                           
(αντί 16:30)

 

OLYMPIC CHAMPION                                                       Τρίτη 09/03/2021                θα εκτελεστεί ως προγραμματισμένα

ΑΝΚΟΝΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΠΑΤΡΑ

Αναχώρηση

Άφιξη

Αναχώρηση

Άφιξη

ΤΡΙ 13:30 

ΤΕΤ 08:00

ΤΕΤ 08:30

ΤΕΤ 14:30

OLYMPIC CHAMPION                                                      Τετάρτη 10/03/2021           θα εκτελεστεί ως προγραμματισμένα

ΠΑΤΡΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΑΝΚΟΝΑ

Αναχώρηση

Άφιξη

Αναχώρηση

Άφιξη

ΤΕΤ 17:30 

ΤΕΤ 23:30                        

ΤΕΤ 23:59

ΠΕΜ 16:30

 

HELLENIC SPIRIT (αντί SUPERFAST XI)                    Τετάρτη 10/03/2021                           αναθεωρημένο δρομολόγιο

ΑΝΚΟΝΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΠΑΤΡΑ

Αναχώρηση

Άφιξη

Αναχώρηση

Άφιξη

ΤΕΤ 16:30                     
(αντί  13:30) 

ΠΕΜ 09:30                      
(αντί 08:00)

ΠΕΜ 10:00                    
(αντί 08:30)

ΠΕΜ 15:00                          
(αντί 14:30)


HELLENIC SPIRIT                                                            Πέμπτη 11/03/2021                                  ακυρωμένο δρομολόγιο

ΑΝΚΟΝΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΠΑΤΡΑ

Αναχώρηση

Άφιξη

Αναχώρηση

Άφιξη

ΠΕΜ 13:30 

ΠΑΡ 08:00

ΠΑΡ 08:30

ΠΑΡ 14:30

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ας κανουμε μια καταγραφη του προγραμματος της Grimaldi στη γραμμη.

Απο Πατρα τα Cruise Bonaria και Europa Palace αναχωρουν για Αγκωνα καθε Δευτερα στις 19:00,καθε Τριτη στις 18:30,καθε Πεμπτη κ Παρασκευη στις 16:30,καθε Σαββατο στις 17:00 και καθε Κυριακη στις 18:00.Τεταρτες υπαρχει διανυκτερευση.

Απο Ηγουμενιτσα για Αγκωνα τα Florencia και Corfu αναχωρουν καθε βραδυ στις 21:30.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί λόγω του καθολικού Πάσχα ακυρώνουν τo δρομολόγιο της Παρασκευής για Βενετία (και του Σαββάτου για μπάρι) για να ενισχύσουν την αγκώνα και επίσης τα μισά δρομολόγια της βδομάδας να είναι με πλήρη ταχύτητα παρόλο που υπάρχουν 3 πλοία. Πώς τη συμφέρει την εταιρεία αυτός ο σχεδιασμός;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Θα περάσει σήμερα έκτακτος από Ηγουμενίτσα το Europa Palace, για να πάρει τα φορτηγά που ήταν να φύγουν με το Corfu.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Kostas18gr said:

Τελευταίο δρομολόγιο ήταν το σημερινό για το Corfu στην γραμμή Ανκόνα Ηγουμενίτσα . Θα μπει στην γραμμή Νάπολι Παλέρμο Κάλιαρι. Μένει να δούμε ποιο θα το αντικαταστήσει.

To Venezia θα το αντικαταστησει.Ο λογος της αλλαγης ειναι οτι το Corfu εχει περισσοτερα κρεβατια για τη γραμμη του Καλιαρι.

Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια βλέπουμε ότι υπάρχει γενικά μια αδιαφορία για την γραμμή της Ανκόνας Ηγουμενίτσα  από τον Ιταλό , κανένα σωστό πλάνο στρατιωτική . Ας μην μιλήσω το ότι φτάνει από Ανκόνα 18 το απόγευμα Ηγουμενίτσα ποιο αργά και από την Βενετία . Και αυτό το μικρό ποσοστό κίνησης από επιβάτες που θα είναι παραπάνω από πέρυσι φαίνεται να μην θέλει να το κερδίσει . Κατά μεγάλο ποσοστό οι επιβάτες θα επιλέξουν την κοινοπραξία στην γραμμή Ανκόνα Ηγουμενίτσα Πάτρα

Δεν μπορώ να καταλάβω τι σχεδιασμός είναι αυτός και πως πιστεύουν ότι θα πάρουν κόσμο . 

Link to comment
Share on other sites

Την τσεπη του κοιταει και σιγουρα για να τα εκανε φετος ετσι ανω κατω ο συγκεκριμενος θα ηταν επειδη κατι ειδε οτι τον συνεφερε που εμεις δεν μπορουμε να το δουμε.

Πχ αυτα που γλυτωνει σε καυσιμα μονο απο αυτα τα ωραρια ειναι πολλαπλασια απο τα οποια εσοδα θα του εφερνε το 10% παραπανω επιβατων που θα ταξιδεψει φετος στη γραμμη σε σχεση με περυσι τις 5 βδομαδες της σεζον.

Και αυξησε κ τη δυναμικη του στα φορτηγα.

Τωρα για οποιον θελει καλυτερες συνθηκες μεχρι την Ηγουμενιτσα,οπως σωστα ειπες υπαρχει ο ανταγωνισμος.

Link to comment
Share on other sites

Με ιντριγκάρισες με την απάντησή σου, μπαίνω λοιπόν στον πειρασμό να κάνω έναν υπολογισμό με βάση τις 90 μέρες του καλοκαιριού για το τι μπορεί να σημαίνει αυτό σε χρήμα. Προφανώς και η εταιρεία ξέρει τι κάνει, αλλά δεν μας εμποδίζει εμάς αυτό να προσπαθήσουμε να βάλουμε μια χρηματική αξία δίπλα στην κίνηση. Μιλάμε για 40-50 κρεβάτια, ας κάνουμε λοιπόν την υπόθεση πως πρόκειται για 44 κρεβάτια σε 11 τετράκλινες καμπίνες, για να διευκολυνθούμε στον υπολογισμό. Περιορίζω τη σύγκριση στους καλοκαιρινούς μήνες γιατί και μετά αλλάζουν τα δεδομένα, δεν πρόκειται να κάνουν διαφορά οι έξτρα καμπίνες αλλά και γιατί είναι σχεδόν δεδομένο πως ο Grimaldi θα αλλάξει πάλι πλοία.

 

Παίρνουμε λοιπόν ένα ευνοικό για την εταιρεία σενάριο, ότι δηλαδή όλες αυτές οι καμπίνες θα είναι γεμάτες για τις επόμενες 90 ημέρες. Το Corfu λοιπόν κάνει συνολικά 6 περάσματα την εβδομάδα, 4 στο Cagliari - Palermo και 2 στο Napoli - Cagliari. Κόστος τετράκλινης εσωτερικής καμπίνας EUR 245 στο Napoli - Cagliari και EUR 257 στο Cagliari - Palermo. Άρα εισόδημα από τις έξτρα καμπίνες είναι (4 x 245 + 2 x 257) = (980 + 514) = EUR 1,494 την εβδομάδα x 12 εβδομάδες, συνολικά έσοδα EUR 17,928 για τους 3 καλοκαιρινούς μήνες. Δεν ξέρω αν αυτές οι έξτρα καμπίνες ανεβάζουν και το πρωτόκολλο του πλοίου, οπότε είναι ένα ερώτημα αν αυτοί οι 44 άνθρωποι κάθε μέρα είναι έξτρα, άρα μπορεί κανείς να υπολογίσει και το τι θα φάνε/πιούνε επάνω στο πλοίο, στα έσοδα του πλοίου. Ή αν έχουν αυτοκίνητο ή είναι πεζοί. Για τους σκοπούς του υπολογισμού, λέμε πως ήταν ήδη επιβάτες του πλοίου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, απλά τώρα βρήκαν καμπίνα.

 

Από την άλλη βέβαια, το Venezia που θα κάνει Ηγουμενίτσα - Ανκόνα έχει αντίστοιχα 11 τετράκλινες καμπίνες λιγότερες. Και εδώ έχουμε 6 περάσματα την εβδομάδα με την τιμή της μιάς τετράκλινης καμπίνας να είναι EUR 606 για το αυριανό πέρασμα του Florencia που είδα μόλις τώρα. Οπότε εδώ έχουμε EUR 606 x 6 μέρες την εβδομάδα x 12 εβδομάδες = EUR 43,632 σαν χαμένα έσοδα όλης της σεζόν από τις 44 κλίνες που λείπουν από τη γραμμή Ηγουμενίτσα - Ανκόνα.

 

Με άλλα λόγια με βάση αυτό που υπολογίζω παραπάνω, δεν βγαίνει -φαινομενικά- νόημα γιατί το κόστος μιας τετράκλινης καμπίνας στο Ηγουμενίτσα - Ανκόνα είναι υπερδιπλάσιο από το αντίστοιχο κόστος στις Ιταλικές γραμμές που θα πάει το Corfu. Κάτι δεν σκέφτομαι καλά κατά πάσα πιθανότητα αλλά τι?

Link to comment
Share on other sites

Οτι τον ελαχιστο απαιτουμενο αριθμο κρεβατιων που απαιτουσε η συμβαση για το Καλιαρι δεν τον επιανε το Venezia,αυτο σου ξεφυγε. ;)

Link to comment
Share on other sites

Έτσι εξηγούνται όλα, ήταν θέμα σύμβασης. Γιατί μου έκανε εντύπωση όταν διάβασα το αρχικό σου μήνυμα πόση διαφορά μπορεί να του κάνουν 40 κρεβάτια σε ένα καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν κάτσει κάνεις και ψάξει στα συστήματα κρατήσεων η ζήτηση που υπάρχει είναι αρκετά μεγάλη όχι σε επίπεδα 2017-2019 αλλά αρκετά ποιο μεγάλη από το 2020. Για παράδειγμα Ιούλιο και Αύγουστο στην κοινοπραξία υπάρχουν αρκετές μέρες που μπορείς να κλείσεις εισιτήριο μόνο για ντεκ καμία καμπίνα διάθεσιμη η και μέρες με πολύ λίγες καμπίνες διαθέσιμες . Ακόμα και σε ημέρες που έχει διπλές αναχωρήσεις από Ανκόνα .

Τώρα δεν ξέρω αν είναι στο σύστημα μέσα έχουν δώσει όλες τις καμπίνες του πλοίου δηλαδή το 100% .  🤔

Και εδώ μου κάνει εντύπωση που από την Grimaldi μεριά και εκεί υπάρχουν μέρες που τα βιζετινι είναι αρκετά γεμάτα ή με περιορισμένη διαθεσιμότητα . Δεν θα μπορούσαν τον Ζεύς παράδειγμα να περνάει και από Ηγουμενίτσα ; Το να γεμίσουν το Ζεύς και το Ευρώπη όλο το καλοκαίρι σε κάθε δρομολογίο μόνο για Πάτρα μου φαίνεται απίθανο . Ιδικά ο Ζεύς που έχει ταχύτητα και μπορεί να πιάσει τους 27 κόμβους θα μπορούσε τώρα το καλοκαίρι να έπιανε και Ηγουμενίτσα . 

Τροφή για σκέψη όπως λέμε 😝

Link to comment
Share on other sites

Φετος λογω των περιορισμων δεν πουλιονται ολα τα κρεβατια ομως οποτε στην ουσια κανενα πλοιο δεν θα γεμισει.

Τωρα για να πιανει το Ζευς ή το Ευρωπη στην Ηγουμενιτσα το θεωρω απιθανο πολυ απλα επειδη ξερω οτι υπαρχουν μερες που αφηνουν φορτηγα εξω στην Πατρα και τα παιρνει μετα το ro/ro οποτε προφανως και δεν μπορουν να εξυπηρετησουν και την κινηση της Ηγουμενιτσας.

Link to comment
Share on other sites

Παρόλο των περιορισμό αν δεν κάνω κάποιο σοβαρό λάθος η χωρητικότητα είναι στο 70-80% ;; οπότε δεν μιλάμε για μια τρελή μείωση επιβατών γύρο στα 350-400 άτομα .

Σαν σκέψη αν πάνε τόσο γεμάτα από Πάτρα και αφήνουν και φορτηγά έξω ένα 5ο πλοίο να κάνει την  σκούπα ότι μένει έξω από Ηγουμενίτσα και Πάτρα και για επιβάτες δεν θα ήταν κακό . 🤔 

 

Μιας και αν από τώρα βάση συστήματος αυτό το 70% που είναι διαθέσιμο σε πολλές μέρες έχει φύγει και έχουμε μέχρι αρχές Αυγούστου σχεδόν 2 μήνες ακόμα και σίγουρα πολλοί επιβάτες ακόμα δεν έχουν κλείσει και θα κάνουν Last minutes κρατήσεις και αφού η χωρητικότητα με τα βιζετινι στους επιβάτες έχει πέσει κατά πολύ αν βάλουμε και το 70% λόγο πανδημίας μιλάμε για χωρητικότητα γύρο στα 600 άτομα μόνο. Γι'αυτό και η σκέψη μου ποίο πάνω για τους καλοκαίρι μήνες τώρα ένα 5ο . 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...