Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ενημερωτικά ρωτάω. Δεν ήξερα από που μπαίνει κάποιος μέσα. Είχα πάει από την Ιχθυόσκαλα του Κερατσινίου και βγήκα στο εργοστάσιο του Λούλη, αλλά δεν μπόρεσα να βρω από που πηγαίνει στον Μώλο (δεν είχε και κανέναν να ρητώσω) και υπέθεσα ότι μπορεί και να απαγορεύεται η είσοδος.

Link to comment
Share on other sites

Τελωνης υπηρχε σιγουρα μεχρι πριν απο ενα μηνα.Δυστυχως προχτες που εκανα μια βολτα δεν περασα απο μωλο ΔΕΗ.Φανταζομαι παντως οτι ο φιλος gtogias εννοει κανονικο security οπως εχει και στο Περαμα.

Η εισοδος παντως για να μπεις ειναι μετα την ιχθυοσκαλα,και απεναντι απο εκει που ειναι δεμενα κατι μικρα γκαζαδικακια.Εκει υπαρχει μια πορτα η οποια ειναι μονιμα ανοιχτη 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν είδα κανέναν, δε με σταμάτησε κανείς. Ίσως επειδή επιταχύνω λίγο εκεί, αλλά δεν ήρθε και κανείς να μου ζητήσει το λόγο εισόδου όταν προχώρησα. Δηλαδή σε σταματάνε και σου ρίχνουν άκυρο;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Στο Μωλο ΔΕΗ λιγο πιο μακρια από το ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ υπαρχει παρατημένος ενας καταπέλτης χρωματος πορτοκαλι.

Επειδή το ΚΟΡΑΗΣ εχει καταπελτη μηπως ξερουμε από που μπορει να είναι;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Βύθιση της Φορτηγίδας Λάντζας Άγιος Ιωάννης στο Κερατσίνι

Quote

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Κερατσινίου για τη βύθιση της Φορτηγίδας–Λάντζας ''ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ” Ν.Π. 2051 στην θαλάσσια περιοχή του μόλου ΔΕΗ λιμένα Κερατσινίου.

Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Διενεργείται προανάκριση από το Β' Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 5/1/2010 at 4:06 PM, proud_ionian said:

μια συνοψη του τι περασε (απο εμπορικα πλοια) το τελευταιο τριμηνο: wakil star

 

Δέκα ολόκληρα χρόνια μετά τη θέαση του πλοίου από τον Proud τον Ionian στην Πάτρα, εμείς το βλέπουμε να αποπλέει από το μώλο ΔΕΗ με προορισμό το Gemlik της Τουρκίας, για να φορτώσει φαντάζομαι. Επί τη ευκαιρία το ΙΜΟ του είναι 8003058 και είναι χτισμένο το Δεκέμβριο του 1981 στο ναυπηγείο Balenciaga(298) της Χώρας των Βάσκων, όπως μαρτυρά και το πρώτο του όνομα, Sota Arritokieta. Το 1987 έγινε Mango, το 2009 έγινε Wakil Star και το 2012 Itidal με σημαία Togo. Οι πλοιοκτήτες του φαίνεται να είναι Λιβανέζοι και το deadweight του στους 3,550 τόνους ενώ η μηχανή του είναι Barreras.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Το Μεγαλόχαρη XIV, το Πανορμιτης και το Ιονιον Πέλαγος στη νέα βάση της Mega Tugs στο μωλο της ΔΕΗ, μιας και είναι η δεξαμενή του Σπανοπουλου στη θέση του στο Ν.Μ. Δραπετσώνας για τα έργα της επέκτασης του λιμένα Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Από ότι μαθαίνω ο ΟΛΠ πιέζει τους χρήστες του μωλου της ΔΕΗ να φύγουν από τους nτόκους, άλλα και οι εγκαταστάσεις των εταιρειών που κάνουν χρήση του χερσαίου χώρου, έτσι ώστε να ξεκινήσουν εργασίες για να γίνει χώρος για το Ro-Ro Carrier.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πραγματικά τόση ζήτηση χερσαίου χώρου για διαμετακομιστικούς σκοπούς; Ήδη χρησιμοποιεί το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, κάτι το οποίο με την έναρξη της κρουαζιέρας δεν μπορεί να συνεχιστεί φυσικά. 

Αλλά ο ΟΛΠ γιατί δεν δηλώνει δημόσια τις προθέσεις του; Ποιά τα σχέδιά του για το Car terminal; Πόσα γραμμικά έχει διαθέσιμα αυτή τη στιγμή και τι ανάγκες καλείται να εξυπηρετήσει στο προσεχές μέλλον;

Δεδομένου οτι ο μώλος ΔΕΗ χρησιμοποιείται ενεργά για εργασίες επισκευής και ακινησίες, που σκοπεύει να μετακυλήσει αυτές τις δραστηριότητες; Στο κορεσμένο Πέραμα; Στο νέο μώλο; 

Καλά κάνει και ζητάει να φύγουν για ιδία χρήση, αλλά ως ΟΛΠ οφείλει να εξυπηρετεί όλες τις δραστηριότητες.

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που δεν επαρκεί ο χώρος είναι γιατί δεν έχει χτιστεί αποθηκευτικός χώρος σε ύψος. Αν επένδυαν σε 1-2 μεγάλες αποθήκες δε θα υπήρχε θέμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ένα crude oil tanker μόλις 3 ετών, πλοιοκτησίας Thenamaris βλέπουμε δεμένο στο μώλο της ΔΕΗ. Πρόκειται για το Seavision (IMO 9790971), κατασκευής Hyundai Samho(S885) με dwt κοντά στους 158 χιλιάδες τόνους και μηχανή ΜΑΝ. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, είναι νεότευκτο της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/23/2021 at 3:21 PM, Nick the Greek said:

Ο λόγος που δεν επαρκεί ο χώρος είναι γιατί δεν έχει χτιστεί αποθηκευτικός χώρος σε ύψος. Αν επένδυαν σε 1-2 μεγάλες αποθήκες δε θα υπήρχε θέμα.

Κάτι σαν αυτο φαίνεται να υπαρχει στη Τουλόν(όσο φαινεται) που δεν τους περισσεύει και πολύς χωρος,είναι ένα αρκετά στενό λιμανι

20210529_104418.thumb.jpg.77276ce0222181ce1e7a098c50b6a94b.jpg

Από το χρήστη Kalie Deshayes

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το δεξαμενόπλοιο SUNBEAM έχει δέσει στον μώλο της ΔΕΗ , γνωρίζουμε κάτι για το μέλλον του πλοίου το οποίο μεθόρμισε από την ντανα της Ελευσίνας;

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
1 hour ago, Annivas said:

Αξιοπρόσεκτη η πορεία του Μπλε Κουβαλητή νούμερο 1 , η οποία φανερώνει το τι γίνεται απο θάλασσα. 

Ερχόμενο απο Βαθύ πλησιάζοντας τα Γιουρα γύρισε βορειότερα και πήγε  πάνω απο αυτά και την Τζια (κλασική πορεία με νότια ) , κατέβηκε μέχρι τον Σαν Τζωρτζιο και γύρισε βάζοντας πορεία για separation, αν δεν χρειαστεί να κάνει κάποια άλλη εναλλαγή πορείας γιατί πραγματικά ο Σαρωνικος βράζει αυτή την στιγμή .

 

Βλέπω στο marine traffic 4 ρυμουλκά σε δράση στη λεκάνη ανάμεσα σε ΝΜΔ και Μώλο ΔΕΗ. Το Μιχάλης V πρέπει να ασχολείται με την πλώρη του Ιωσήφ Κ ενώ τα Αλέξανδρος, Χρήστος XV και Κερύνεια, πιθανόν να ετοιμάζονται να πιάσουν τον Μπλέ Κουβαλητή 1 ο οποίος δεδομένα θα χρειαστεί βοήθεια εκεί μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην σου πω ότι αν έχει θέμα το Ιωσηφ ίσως να περιμένει ο Μπλε Κουβαλητής. Είναι πολύ ζόρικο να μπει μέσα με αυτό τον καιρό και να δέσει ασφαλώς ιδιαίτερα αν ο άλλος δίπλα του δεν έχει σταθεροποιηθεί και έχει γυρίσει . 
 

ΥΓ: και Νεο Μωλο γίνεται χαμός , οπότε Δευτέρα βλέπω ο κορωνακης κι ο Κατραδης να μην προλαβαίνουν τις παραγγελίες για κάβους . 😎

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να έχεις δίκιο, και στο Marine Traffic φαίνεται να έχει ξεφύγει ο Ιωσήφ. Εν τω μεταξύ έχουν σπεύσει επιπλέον των προαναφερομένων και τα ρ/κ Dolphin I, Ήφαιστος 2 και Χρήστος V. Το Blue Carrier 1 είναι ανοιχτά της Πειραικής με 6.5 κόμβους και μάλλον περιμένει πράσινο φως για να μπεί.

 

Αν υπήρχε Λιμεναρχείο και ΟΛΠ, θα του έδιναν μια άλλη θέση. Μα στη Μερτζάριο, μα στο κεντρικό λιμάνι στην Παγόδα. Δε γίνεται ούτε να πέσει δίπλα στο Ιωσήφ με αυτές τις συνθήκες, ούτε και να τη βγάλει αρόδου όλη νύχτα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...