Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ανοιγω αυτο το καινουριο θεμα με αφορμη το γεγονος οτι το Lili Marleen(πρωην Ocean Countess) βρισκεται απο σημερα το πρωι στη ραδα του Πειραια. Φυσικα αυτο δεν αποτελει γεγονος. Γεγονος αποτελει το οτι συμφωνα με αδιαψευστες πηγες που παρεπλευσαν σημερα την περιοχη και ειχαν ματια και αυτια μονο για τους Shipfriends, το πλοιο επεστρεψε εχοντας τελειωσει προωρα τη σεζον του και με σβησμενη την εικονα της κυριας Marleen απο το φουγαρο του. Ειχαμε λοιπον προωρο τελος σε αυτην τη ναυλωση απο την Holiday Kreuzfahrten?

Αξιζει να σημειωθει οτι στη ραδα βρισκεται και το Mona Lisa εχοντας τελειωσει και αυτο το προγραμμα του με τον συγκεκριμενο tour operator/ναυλωτη, ομως αυτο διατηρει την μανταμ Τζοκοντα στο φουγαρο. Κατι μου λεει οτι υπαρχει αμεση συνδεση στις δυο αφιξεις, αυτο που ειναι δεδομενο οτι οι προσεγγισεις του Lili Marleen που βρισκονται στο δελτιο προσεγγισεων της εβδομαδας, δεν ισχυουν πια. Λετε να το δουμε παρεα με το Grand Victoria του χρονου στην Monarch Classic Cruises?

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προφανώς οι παραπάνω αφίξεις σχετίζονται με την παρακάτω είδηση του Maritime Matters

Bankruptcy Hits Former Countess and Ex Princess

September 21: Bad news from Germany's Holiday-Kreuzfahrten: it was reported today that the company has announced bankruptcy. Their two cruise ships, the 1966-built MONA LISA (ex KUNGSHOLM, SEA PRINCESS, VICTORIA) and the 1975-built LILI MARLEEN (ex CUNARD COUNTESS, OLYMPIC COUNTESS, OLYMPIA COUNTESS, OCEAN COUNTESS) will complete their current cruises in the Baltic ending on September 24 and 25 respectively.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To LILI MARLEEN ειναι εδω και λιγες μερες δεμενο διπλα στο AEGEAN I στην Ελευσίνα, προφανως σε αναμονή της νεας σεζόν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αποζημίωση ύψους 1,3 εκατ. δολαρίων ζητά από το αμερικανικό Δημόσιο η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Chartworld, συμφερόντων του εφοπλιστή Λου Κολλάκη, κατηγορώντας την κυβέρνηση της χώρας ότι αθέτησε μία συμφωνία για την απελευθέρωση ενός πλοίου της που είχε ακινητοποιηθεί.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η οποία έχει προσφύγει σε ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ στο Ντέλαγουερ, στις 20 Φεβρουαρίου το πλοίο της Nederland Reefer (χωρητικότητας 627.986 cbf, κατασκευής 1991) επισχέθηκε από τις τοπικές αρχές λόγω εκροής απόνερων. Η εταιρεία αναφέρει ότι ήρθε σε συμφωνία με την κυβέρνηση για την απελευθέρωση του πλοίου στις 8 Μαρτίου, όμως αυτή τελικά καθυστέρησε και έγινε μετά από 36 μέρες κράτησης, στις 28 Μαρτίου.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, 13 μέλη πληρώματος θα παρέμεναν υπό κράτηση στο Ντέλαγουερ, όμως οι τοπικές αρχές καθυστέρησαν τις διαδικασίες, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η απελευθέρωση του πλοίου.

«Η κυβέρνηση ενεπλάκη σε μία σειρά από αλληλοκατηγορίες μεταξύ υπηρεσιών, αλλά εν τέλει δεν μπόρεσε να δώσει μία ουσιαστική απάντηση στο γιατί η τοπική ακτοφυλακή δεν μπορούσε να παραχωρήσει προσωρινή άδεια στα μέλη του πληρώματος που είχαν αμερικανική βίζα των οποίων την κράτηση ζήτησε η αμερικανική κυβέρνηση», αναφέρει στην αγωγή της η εταιρεία, σύμφωνα με το TradeWinds, υποστηρίζοντας ότι ποτέ στο παρελθόν δεν έχει υπάρξει τόσο αδικαιολόγητα μακρά κράτηση ενός πλοίου.

Σημειώνεται ότι στην Chartworld και στον επικεφαλής μηχανικό του πλοίου, Βασίλη Μαζαράκη, απαγγέλθηκαν τον Απρίλιο κατηγορίες για παραποίηση εγγράφων, παρεμπόδιση του έργου της δικαιοσύνης και απόπειρα επηρεασμού μαρτύρων, με την Chartworld να αρνείται τις κατηγορίες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...