Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν ξερω αν ισχυουν τα ιδια στις στρατιωτικες ναυπηγησεις με τις εμπορικες, αλλα στις εμπορικες τουλαχιστον και εφ' οσον ο αγοραστης δεν εχει παραλαβει το ναυπηγημα, αυτο παραμενει ιδιοκτησια του ναυπηγειου. Απο κει και περα σε καθε συμβολαιο υπαρχουν σχετικες ρητρες οσον αφορα την παραδοση και το χρονικο οριο/ορους κατω απο τους οποιους ο αγοραστης μπορει να κανει ή να αρνηθει την παραλαβη. Μην εχοντας γνωση των ορων δεν μπορω να πω κατι. Αλλα με μια πρωτη ματια, το δημοσιευμα μου φαινεται μαλλον σαν μια αποπειρα πιεσης προς την Ελλαδα για να παραλαβει το ναυπηγημα και να πληρωσει την τελευταια δοση του ποσου αγορας, η οποια δινεται παντα αμεσως πριν την παραδοση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κάτι άκουσα το πρωί στον city (Καρζή με Καρβουνόπουλο), αλλά τίποτε το νεώτερο.Τα ίδια...ότι διαπραγματεύονται τον Παπανικολή με τους Πολωνούς...ότι οι Γερμανοί λένε ότι μαζί με τον Παπανικολή κινδυνεύει και το πρόγραμμα για τα 3 υπόλοιπα...ότι έτσι θα κινδυνεύσουν να κλείσουν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά κλπ. Πάνω στη κουβέντα είπαν και για τις φρεγάτες που δόθηκαν στη Γαλλία με αποτέλεσμα να είναι κατενθουσιασμένοι:rolleyes: οι Γερμανοί...για κάτι κρακ στη θωράκιση κάποιων Λέοπαρντς...και γενικώς των εξοπλισμών και των προμηθευτών το κάγκελο πρέπει να γίνεται. Αναμασήματα των ήδη γνωστών, αλλά σίγουρα για να ανακινηθούν...κάτι παίζει στο παρασκήνιο.;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Το υποβρύχιο μετά από τόσο παροπλισμό όσο και να έμεινε αχρησιμοποίητο οι φθορές θα είχαν αρχίσει , οπότε δεν μπορεί να πληρώνεις κάτι για καινούριο όταν στην ουσία δεν είναι.

Από ότι έμαθα στην νέα συμφωνία με τους Γερμενούς, για τα επόμενα 3 υποβρύχια θα πέσουν στο νερό θα ολοκληρωθούν θα γίνουν όλα τα trials και μετά θα παραληφθούν αν όλα πάνε καλά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

οι γερμανοι (HDW και η εδω διοικηση των Ελληνικων Ναυπηγειων) κατηγγειλαν τη συμβαση για τα υποβρυχια (και για το γνωστο τεφαρικι και τα αδερφια του και για τον εκσυχρονισμο καποιων αλλων) και θα πανε το θεμα σε διεθνη διαιτησιοα. η ειδηση επαιξε στα καναλια και στα πιο πολλα οικονομικα sites

Link to comment
Share on other sites

Και βεβαίως μέχρι να βγει άκρη με τη διαιτησία....ούτε νέα υποβρύχια θα έχουμε....ούτε θα εκσυγχρονισθούν τα παλιά...και μάλλον ούτε Ναυπηγεία Σκαραμαγκά θα έχουμε...και θα μας ζητάνε και 520 εκ. Ευχάριστα τα νέα λοιπόν...

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελίας σύμβασης....συνέχεια...

ThyssenKrupp: Ζητά αποχώρηση Ελλήνων αξιωματικών από τα ναυπηγεία της

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2009

Να αποχωρήσουν το ταχύτερο δυνατό από τους χώρους των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, αλλά και του Κιέλου, κάλεσε η γερμανική ναυπηγο-κατασκευαστική εταιρεία ThyssenKrupp τους Έλληνες αξιωματικούς του ΠΝ, οι οποίοι βρίσκονται εκεί για το πρόγραμμα ναυπήγησης των υποβρυχίων.

Τα στελέχη του Πολεμικού Ναυτικού ενημερώθηκαν ότι, μέχρι να αποχωρήσουν δεν μπορούν να κυκλοφορούν στις εγκαταστάσεις των Ναυπηγείων χωρίς τη συνοδεία ανθρώπων της γερμανικής εταιρείας.

Πηγή: www.athina984.gr

http://www.capital.gr/News.asp?id=819293

Link to comment
Share on other sites

Σε όλους τους χωρισμούς υπάρχουν ξεκατινιάσματα.... αλλά νομίζω ότι η Thyssen το παρακάνει λίγο. Είτε κυκλοφορούν με συνοδεία οι Έλληνες αξιωματικοί είτε όχι το ζήτημα είναι όλοι ζημιωμένοι έχουν βγεί από αυτή την ιστορία. Θα θυμίσω άλλο ένα φάουλ από τους Γερμανούς την εποχή που ξεκίνησε η ιστορία με την μη παραλαβή και ξαφνικά γέμισαν τα sites φωτογραφίες του υποβρυχίου από όλες τις γωνίες και κυρίως φωτογραφίες με την προπέλα φόρα παρτίδα.... Όταν ακόμα δεσμεύεσαι με συμβόλαια για κατασκευή όπλων (και ειδικά υποβρυχίων) οφείλεις να διαφυλάξεις πρώτα από όλα την ποιότητα της δουλεία σου και ύστερα να διεκδικείς.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παράθυρο για την επίτευξη ενός «κοινά αποδεκτού σχήματος λύσης» για το θέμα των γερμανικών υποβρυχίων που κατασκευάζει για λογαριασμό του πολεμικού ναυτικού η εταιρεία Thyssen Krupp διαφαίνεται μετά την συνάντηση του κ. Βαγγέλη Βενιζέλου με τον πρόεδρο του γερμανικού ομίλου. Ο υπουργός Άμυνας δέχθηκε το πρωί της τρίτης στο γραφείο του στο Πεντάγωνο τον εκτελεστικό πρόεδρο της Thyssen κ. Χάνς Κρίστοφ Αρτζποντιεν και συζήτησαν για τη διευθέτηση της εκκρεμότητας.

Κατά πληροφορίες, συμφωνήθηκε όπως η γερμανική πλευρά- ιδιοκτήτρια των ναυπηγείων Σκαραμαγκά- να καταθέσει το ταχύτερο δυνατόν τις προτάσεις της για την επίλυση του ζητήματος των υποβρυχίων.

Το υπουργείο Άμυνας δεσμεύτηκε να εξετάσει το θέμα σε συνεννόηση με τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομίας και Οικονομικών, αφού εκτός των άλλων οι Γερμανοί αξιώνουν την καταβολή ακόμη, περίπου 500 εκατομμυρίων ευρώ επικαλούμενοι το συμβατικό πλαίσιο.

Μέχρι αυτή την ώρα δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες για το περιεχόμενο των συνομιλιών. Το υπουργείο Άμυνας διαβεβαιώνει ότι θα λάβει μέριμνα κατά προτεραιότητα για την ενίσχυση της ελληνικής ναυπηγικής υποδομής για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας στον κλάδο των ναυπηγείων.

Πρώτο Θέμα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Μέσα σε μια νύχτα έκλεισε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και η ThyssenKrupp Marine Systems το θέμα των υποβρυχίων Τype 214, όπως αναφέρουν αποκλειστικές πληροφορίες του defencenet.gr! Mε συνοπτικές – κυριολεκτικά – διαδικασίες και προ του κινδύνου να πτωχεύσουν τα ΕΝΑΕ και να τιναχθεί στον αέρα η συμφωνία με την Abu Dhabi Mar που προβλέπει ότι θα προχωρήσει η αγοραπωλησία των ΕΝΑΕ από την TKMS στην ADM μόνο εφ'όσον συμφωνήσει το υπουργείο να παραλάβει τα υποβρύχια και να "μπει" η παραγγελία των δύο επιπλέον Τype 214.

Το πρωί είχαμε έκτακτη συνεδρίαση του Ανώτατου Ναυτικού Συμβουλίου (ΑΝΣ) που σφράγισε την απόφαση της διαπραγμάτευσης κυβέρνησης-ΤKMS-ADM και αμέσως μετά συγκλήθηκε το έκτακτο ΣΑΓΕ.

Αυτή την στιγμή δια περιφοράς «συνεδριάζει» το ΚΥΣΕΑ και κλείνει – σαφώς με όφελος για την TKMS - το θέμα που ταλαιπώρησε τους πάντες και κυρίως το Π.Ν. επί τέσσερα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το δεύτερο σκέλος της συμφωνίας είναι απόλυτα κατανοητό και λογικό...το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΙΙ όταν ξεκίνησε ήταν πλέον...ύποπτα αργά (γιατί να ξεκινήσει ο εκσυγχρονισμός υποβρυχίων 30ετιας και βάλε (όταν θα τελείωνε θεωρητικά, τα υποβρύχια θα πλησίαζαν τα 35 έτη-διορθωστε με αν κάνω λάθος) Σε τι βάθος χρόνου υπολόγιζαν να γίνει η απόσβεση;;;όταν το υποβρύχιο θα έκλεινε τα 50;;;;;οπότε καλύτερα που παραγγέλθηκαν καινούρια (έστω και τα 209/1400) αλλά ακόμα καλύτερα που τελικά θα είναι 214, έστω και αν μας έρθει ο κούκος αηδόνι...τώρα όσον αφορά στο δόλιο παπανικολή, εννοείται ότι μας έπιασαν κότσο! δικαιολογημένη η σπουδή της κυβέρνησης να ξεφορτωθεί το "αγκάθι" και να προλάβει τη χρεωκοπία των ΕΝΑΕ, αλλά έχω πολλές αμφιβολίες για την ορθότητα του αποτελέσματος!

Πάντως να σημειώσω ότι όλες οι αγορές οπλικών συστημάτων που αποφασίστηκαν για τη ρημάδα θωράκιση της χώρας μετά το φιάσκο των Ιμίων, παρουσίασαν τεράστια προβλήματα, κάτι που ελαφρώς περνάει στα βαβα από την defencenet...:mad: θες vosper, θες ΝΗ-90, θες C-27, θες C130, θες υποβρύχια, θες ΕΜΖ των φρεγατών, (εκκρεμεί εντωμεταξύ ο ΕΜΖ των ΜΕΚΟ, περιμένουν φαίνεται να γίνουν κι αυτές 35 ετών...:rolleyes:), θες Leopard, θες ERIEYE,θες improved hawk (άλλο αίσχος από κει:mad:) και σ αυτά δυστυχώς ή ευτυχώς για το defencenet δε φταιει η απελθούσα κυβέρνηση αλλά μάλλον η προκατοχός της...

Δυστυχώς γενικά, στον τομέα της άμυνας μας χαρακτηρίζει η ίδια προχειρότητα και ο ίδιος ερασιτεχνισμός που μας διέπει σε όλα τα επίπεδα. Ότι έγινε και με τα υποβρύχια δηλαδή, για να κλείσω αυτή την off topic παρένθεση. Στην τούρλα του Σαββάτου τρέχουμε να μπαλώσουμε τρύπες, ε λογικό είναι να πληρώνουμε τα μαλλιά της κεφαλής μας μετά...:mad:

Link to comment
Share on other sites

και βεβαια ολοι κανουν τουμπεκι για τη συμβολη των εξοπλιστικων προγραμματων στο δημοσιο χρεος. δεν ειναι μονο το δωρο του πασχα, αλλα και τα δωρα των μεσαζοντων σε ορισμενους απο οσους υπογραφουν.

παντως η χθεσινη ηταν μερα εθνικης κυριαρχιας και εθνικης ανεξαρτησιας. ο παπανικολης παραλαμβανεται για να... πουληθει σε τριτη χωρα. παλι καλα που δεν θα τον θαψουμε με τους S300 στην κρητη

Edited by proud_ionian
μποστ
Link to comment
Share on other sites

aκριβώς φιλε! εαν το κόστος των οπλικών συστημάτων εκτοξεύεται τόσο πολύ είναι λόγω των διαφόρων που βρίσκουν την ευκαιρία να κάνουν χοντρες-μα πολύ χοντρες μπάζες. Με συστήματα προμηθειών παντελώς διάτρητα -κάτι που ούτε ο νόμος Σπηλιωτόπουλου μπόρεσε να αντιμετωπίσει-κατορθώνουμε να πληρώνουμε ΤΑ λεφτά, και τελικά αυτα που αγοράζουμε να είναι μειωμένης επιχειρησιακής αξίας (πχ τα βληματα των αρμάτων μάχης, ή οι τορπίλλες για τους παπανικολήδες που ακόμη περιμένουν...) και εν τέλει τα απαξιώνουμε και ιδιαίτερα γρήγορα αφού τα εγκαταλείπουμε στην τύχη τους μετα...Αλλά κατά τα άλλα μας έτσουξε που οι γερμανοί (κακώς προτιθέμενοι εννοείται) μας πρότειναν να πουλήσουμε ακατοίκητα νησιά...εδώ δεν μπορούμε να υπερασπιστούμε αυτά που κατοικούνται-που λέει ο λόγος- εδώ οι ίδιοι δηλωσαμε πως χάνουμε την εθνική μας κυριαρχία λόγω της οικονομικής κρίσης, θέλουμε να κάνουμε και τους έξυπνους αυτό μ αρέσει...:-(

Link to comment
Share on other sites

Με αγοραίες εκφράσεις, αλληλοκατηγορίες, βαρείς υπαινιγμούς και αντιπαράθεση που δημιούργησε πολεμικό κλίμα διεξήχθη η μαραθώνια συνεδρίαση της κοινοβουλευτικής επιτροπής εξοπλισμών με θέμα τα γερμανικά υποβρύχια. Το ρεκόρ έσπασε ο τέως υπουργός Άμυνας κ. Βαγγέλης Μεϊμαράκης, που χαρακτήρισε «φέρετρο» το πρωτότυπο υποβρύχιο τ.214 που φέρει την ονομασία «Παπανικολής»

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

με τις υγειες μας αδερφια. μετα τις μιζες της MIESENS/SIEMENS και της DAIMLER/MERCEDES BENZ σε ολο τον κοσμο και (γενναιοδωρα) και στην Ελλαδα, αποκαλυπτεται οτι και η Ferrostaal, που μας σερβιρε τα υποβρυχια της σειρας Παπανικολης, ειχε σκασει το κατιτις της. Να τους χαιρομαστε οσους υπεγραψαν και κονομησαν.

Edited by proud_ionian
και αλλο link
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
ο παπανικολης παραλαμβανεται για να... πουληθει σε τριτη χωρα. παλι καλα που δεν θα τον θαψουμε με τους S300 στην κρητη

τπτ απο τα δυο. ο αβερωφ δειχνει το δρομο και ο ανδρεας πετρουλακης βρισκει λυση:D

16-06-10_404652_1.gif

Link to comment
Share on other sites

Σωστός και μάλιστα προτείνω σύμβουλο της αξιοποίησης ταύτης να μπει πάραυτα η Μ.Χρουσαλά!!!:D

Αν όντως τελικά γίνει αυτό, και το λέω γιατί έχω καιρό να ενημερωθώ, είμαι πολύ περίεργος να δω ΠΟΤΕ και ΠΟΣΟ θα πουληθεί ο Παπανικολής, που φέρει ο δόλιος όνομα βαρύ!

ΚΑΙ το χρυσοπληρώσαμε, ΚΑΙ έπεσαν ΟΙ μίζες, ΚΑΙ δε μας έκανε, ΚΑΙ το παραλαμβάνουμε( ; ) ΚΑΙ δεν το χρησιμοποιούμε, ΚΑΙ κανένας δεν πρόκειται να πληρώσει τη νύφη...

Μπραβο μας!!:mad:

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Αρκετά σωστό και ενημερωμένο το άρθρο, τα εξοπλιστικά συνέβαλαν στην οικονομική κρίση της χώρας, αν και όχι σε καθοριστικό βαθμό νομίζω. Το ζήτημα είναι η στεγνή δημιουργική λογιστική η οποία αφορούσε την παρουσίαση των αμυντικών δαπανών και η οποία από το 1999 και εντευθεν σπαει κόκαλα!

Και με τους ρυθμούς που πάμε συντόμως τα 3 υποβρύχια θα καταστούν ξεπερασμένα πριν ακόμα παραδοθουν! Και έτσι θα είναι εξόχως ευτυχής και ο ελλην πρωθυπουργός που μετά το ρεζίλεμα των Ιμίων προανείγγειλε τότε βαρύ (6,6 τρις δρχ αν δεν κάνω λάθος) εξοπλιστικό πρόγραμμα, και ο ελληνικός λαός που πλήρωσε αδρότατα μεν, αλλά καθεμία από αυτές τς προμηθειες παρουσίασε τρομακτικά προβλήματα! Να μην σχολιάσω καν, πόσα λεφτά από αυτα τα τρις κατέληξαν πραγματικά στην εθνική άμυνα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αναβλήθηκε η επίσημη παραλαβή του Παπανικολη από το ελληνικό πλήρωμα.

Συμφωνα με την Ελευθεροτυπια η επισημη δικαιολογιαείναι ότι δεν έχει υπογραφεί η σύμβαση μεταβίβασης του 75,1% των μετοχών των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά από τη γερμανική εταιρεία ThyssenKrupp στην Abu Dhabi Mar ή σε συνδεδεμένη με αυτήν εταιρεία και οτι η Ελληνικη πλευρα ειναι ετοιμη στην πληρωμη της δοσης

Παρακατω ολοκληρο το αρθρο

Δεμένος στον ντόκο και υπό γερμανική κατοχή θα παραμείνει ο «Παπανικολής», το πρώτο από τα 6 γερμανικά υποβρύχια που πρόκειται να αποκτήσει το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό, καθώς αναβλήθηκε η επίσημη παραλαβή του από το ελληνικό πλήρωμα.

Τα εισιτήρια του Ελληνα υπουργού Αμυνας και της αντιπροσωπείας των αξιωματικών ακυρώθηκαν χθες το πρωί, ύστερα από μια λιτή ενημέρωση ότι η διαδικασία ανύψωσης της ελληνικής σημαίας, που ήταν προγραμματισμένη για τις 15 Οκτωβρίου, αναβάλλεται.

Ο επίσημος λόγος είναι ότι δεν έχει υπογραφεί η σύμβαση μεταβίβασης του 75,1% των μετοχών των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά από τη γερμανική εταιρεία ThyssenKrupp στην Abu Dhabi Mar ή σε συνδεδεμένη με αυτήν εταιρεία. Στην ίδια ανακοίνωση μάλιστα καθίσταται σαφές ότι η ελληνική πλευρά είναι έτοιμη καθ' όλα ακόμα και στο θέμα της πληρωμής της δόσης, που είναι 250 εκατομμύρια ευρώ.

Τα τρία κύματα

Σύμφωνα με πληροφορίες, τρία είναι τα κύματα που έγειραν το υποβρύχιο για δεύτερη φορά:

1 Η ρύθμιση που έχει αναλάβει να κάνει η ελληνική κυβέρνηση με την Ευρωπαϊκή Ενωση για τη διαγραφή προστίμου των Ναυπηγείων μεγαλυτέρου των 200 εκατομμυρίων ευρώ. Είχε επιβληθεί για παράνομες χρηματοδοτήσεις των Ναυπηγείων από την ελληνική κυβέρνηση. Σύμφωνα με το υπουργείο Αμυνας, το θέμα έχει ρυθμιστεί, το πρόστιμο έχει διαγραφεί. Επισήμως όμως δεν έχει δημοσιευθεί ώστε να γίνει η τελική διαγραφή, ενώ πηγές του υπουργείου έλεγαν ότι είναι θέμα ημερών.

2 Το χρέος, περίπου 6 εκατομμύρια ευρώ, από πρόστιμο που έχει επιβάλει το ΣΔΟΕ στα Ναυπηγεία για φορολογικές ατασθαλίες. Η γερμανική εταιρεία φέρεται να πιέζει για διαγραφή του, αφήνοντας να διαρρεύσει ότι υπάρχει δέσμευση της κυβέρνησης γι' αυτό. Από την πλευρά του υπουργείου δεν επιβεβαιώνεται τέτοια δέσμευση και αποτελεί υποχρέωση της γερμανικής εταιρείας.

3 Ξαφνικά εμφανίστηκε η αγορά των Ναυπηγείων να γίνεται από συνδεδεμένη εταιρεία με την Abu Dhabi Mar, κάτι που προβλέπεται μεν από τη σύμβαση, αλλά θα πρέπει πρώτα να γίνουν κάποιοι διαδικαστικοί έλεγχοι από την ελληνική κυβέρνηση, ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα στη συνέχεια.

Απλήρωτοι

Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία δεν έχουν πληρωθεί για τον περασμένο μήνα και κανείς δεν ξέρει πότε και αν θα πληρωθούν, διότι η μεν Abu Dhabi Mar δεν έχει ακόμα αγοράσει τα Ναυπηγεία, οι Γερμανοί δεν φαίνονται διατεθειμένοι να πληρώσουν και η ελληνική πλευρά, που πλήρωνε μέχρι τον περασμένο Αύγουστο, δεν έχει χρήματα για να πληρώσει. *

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...