Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

O Μειμαρακης στις τελευταίες δηλώσεις για το θέμα (μέσα Δεκεμβρίου αν δεν κάνω λάθος) είχε δηλώσει ότι αφού γίνουν οι διορθώσεις και πλέον τηρούνται οι προδιαγραφές το Υ/Β θα παραληφθεί.... Δηλαδή με λιγα λόγια κάποια στιγμή θα το δούμε δεμένο στην Βάση Υποβρυχίων στη Σαλαμίνα χωρίς πολλά πολλά πανηγύρια...

Παντως στην επίσημη σελίδα του Π.Ν.μετά από πολλές αλλαγές στις περιγραφές και στις ημερομηνίες παραλαβής έχουν καταλήξει σε μια μικρή και απλή αναφορά (από το 2006).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο Βερύκιος στις 20/01 στην Ημερησία πάντως ισχυρίζεται ότι το μπαλάκι για την παραλαβή είναι πλέον στους Έλληνες:

¨.........Οσο για την παράδοση του υποβρυχίου «Παπανικολής» δεν έχει προκύψει καμία εξέλιξη, αφού η γερμανική εταιρεία HDW εξακολουθεί να μην αναγνωρίζει την ύπαρξη των τεχνικών προβλημάτων που έχει εντοπίσει η ελληνική πλευρά. H υπόθεση βρίσκεται πλέον στα χέρια των ναυάρχων του Πολεμικού Nαυτικού, οι οποίοι καλούνται ως Aνώτατο Nαυτικό Συμβούλιο να αποφασίσουν υπέρ ή κατά την παραλαβής του υποβρυχίου.....¨

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ακόμη γέρνει

*Επειτα από ένα τετράμηνο διαπραγματεύσεων, βομβαρδισμού ανακοινώσεων από την κατασκευάστρια εταιρεία και «ανορθόδοξου» πολέμου στο παρασκήνιο, το περιβόητο υποβρύχιο «Παπανικολής» βγήκε στη θάλασσα της Νορβηγίας και παρουσία αξιωματικών του Π.Ν. ξεκίνησε προχθές δοκιμές για να διαπιστωθεί αν τελικά υπάρχει πρόβλημα στην ευστάθεια του σκάφους (στις μεγάλες κλίσεις που παίρνει). Και αφού στις διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών δεν βγήκε άκρη, το έβγαλαν στη θάλασσα. Το υπουργείο επιμένει ότι γέρνει, οι Γερμανοί ισχυρίζονται το αντίθετο. Και, εκτός της κλίσης, έχουν καταγραφεί και άλλα προβλήματα...

*Που προς το παρόν έχουν μπει στην άκρη.

ΠΑΣ

απο την αποκριατικη κυριακατικη ελευθεροτυπια το σχολιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Υπάρχει καμμια πληροφορία σχετικά με την κατασκευή των "ελληνικών" 214?

Εχει παγώσει η κατασκευή τους? Συνεχίζεται με αναθεωρημένα σχέδια μετα το φιάσκο παπανικολή?

Link to comment
Share on other sites

Ακουλουθεί η φωτογραφία του 2ου της σειράς Υποβρυχίου που κατασκευάζεται στην Ελλάδα λίγες μέρες πριν αυτό πέσει στο νερό. Από ότι με ενημέρωσαν αυτό έγινε την προηγούμενη εβδομάδα. Το αν αυτό θα παρουσιάσει τα προβλήματα του μεγάλου του αδελφού θα το ξέρουμε σε 6 μήνες περίπου όποτε και θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά. Το ότι η κατασκευή του ξεκίνησε πριν ολοκληρωθεί η κατασκευή του πρώτου ίσως να μην είναι καλός οιωνός...

post-344-128326962953_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εκτός των αλλαγών στην ThyssenKrupp Marine Systems, σήμερα ο ΥΕΘΑ Β.Μεϊμαράκης συναντήθηκε τον Γερμανό ΥΕΘΑ Franz Josef Jung, ο οποίος πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στην Αθήνα. Στην κοινή συνέντευξη τύπου είπαν πολλά και ενδιαφέροντα για Υποβρύχια και λοιπούς εξοπλισμούς, αλλά και για το Σκαραμαγκά και το μέλλον του. Τα παρακάτω αποσπάσματα αφορούν μόνο τα σχετικά με το θέμα σημεία.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα ήθελα να ρωτήσω αν συζητήθηκαν οι σχέσεις Ελλάδας - Γερμανίας υπό το πρίσμα της παραλαβής των υποβρυχίων «214» και των αρμάτων μάχης Leopard 2HEL, καθώς και αν συζητήθηκε η ανακοίνωση των ΗΠΑ για την εγκατάσταση πυραυλικού συστήματος στην Πολωνία και στην Τσεχία.

Ε. ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ: Το δεύτερο θέμα δεν συζητήθηκε. Ως προς το πρώτο πρέπει να σας πω ότι η Ελλάδα και η Γερμανία έχουν πάρα πολύ καλές σχέσεις και στον τομέα της άμυνας και της αμυντικής συνεργασίας. Πρέπει να σας πω ότι το κάθε πρόγραμμα, το κάθε οπλικό σύστημα, η κάθε προμήθεια, έχει την δική της αυτοτέλεια και είναι ένα μεμονωμένο γεγονός που δεν επηρεάζει, δεν σκιάζει, τις σχέσεις των δυο χωρών, αλλά ούτε και τα υπόλοιπα προγράμματα και παραγγελίες που μπορεί να βρίσκονται σε εξέλιξη. Εκφράσαμε την άποψή μας στον κύριο Υπουργό για το θέμα των υποβρυχίων ότι η Ελλάδα θέλει τα υποβρύχια γι΄αυτό και τα έχει παραγγείλει. Είναι απαραίτητα για το Πολεμικό Ναυτικό, αλλά ταυτόχρονα επιθυμούμε κατά τη διάρκεια της παραλαβής να έχουν τηρηθεί όλοι οι συμβατικοί προβλεπόμενοι όροι, θέση την οποία ο κ. Υπουργός κατανοεί και είπε ότι θα συμβάλει και αυτός με την δική του επιρροή προς την συγκεκριμένη γερμανική εταιρία, ώστε να υλοποιηθούν το ταχύτερο δυνατόν όλα αυτά τα ζητήματα και να ξεπεραστούν τα όποια εμπόδια μπορεί να έχουν προκύψει.

Όσον αφορά στο θέμα των αρμάτων σήμερα έγινε γνωστό ότι από τις συζητήσεις που έχουν γίνει σχεδόν έχουν ξεπεραστεί τα ζητήματα, τα οποία είχαν υπάρξει και θεωρώ ότι μετά και από τις τελικές συζητήσεις που θα έχει ο κ. Βασιλάκος με την εταιρία, το πρόγραμμα για τα Leopard θα προχωρήσει, σε σύντομο χρονικό διάστημα γιατί και αυτά τα θέλει ο Ελληνικός Στρατός, καθώς θα αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος των χερσαίων δυνάμεών μας. Κατά συνέπεια ό,τι είχε παραγγείλει η Ελλάδα μέχρι σήμερα το χρειάζεται, το θέλει και είμαστε έτοιμοι εφόσον πληροί τις συμβατικές υποχρεώσεις -γεγονός αυτονόητο - να το παραλάβουμε.

Dr. Franz Josef Jung: Και σε αυτό το θέμα είμαστε σύμφωνοι. Είναι βέβαιο ότι θα πρέπει να εμβαθύνουμε τη συνεργασία στο θέμα των εξοπλισμών. Θα πρέπει, όμως, να δούμε το όλο θέμα και σε σχέση με τις θέσεις εργασίας που έχουμε στην Ελλάδα στο πλαίσιο αυτών των εξοπλιστικών προγραμμάτων και θα πρέπει να καταβάλουμε όλες εκείνες τις προσπάθειες, οι οποίες θα επιτρέψουν την διασφάλιση αυτών των θέσεων εργασίας.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα ήθελα να ρωτήσω αν τελικά κατά την γνώμη σας, αν έχω καταλάβει καλά κύριε Υπουργέ, το εργασιακό μέλλον των εργαζομένων στα ναυπηγεία εξαρτάται από την παραλαβή ή όχι των υποβρυχίων;

Dr. Franz Josef Jung: Σήμερα το απόγευμα θα έχω την ευκαιρία να επισκεφθώ τα Ελληνικά Ναυπηγεία και θέλω να υπογραμμίσω τα λεγόμενα του συναδέλφου Υπουργού ότι υπάρχει ενδιαφέρον από την ελληνική πλευρά για τα γερμανικά υποβρύχια και είναι σαφές και είναι και σωστό σε αυτό το σημείο να συζητηθούν τα διάφορα ανοιχτά ζητήματα που υπάρχουν διότι επιλύοντας αυτά τα ζητήματα σίγουρα θα δημιουργηθεί μια καλύτερη βάση για την διασφάλιση αυτών των 1.600 θέσεων εργασίας. Θα ήθελα, όμως, να τονίσω ότι είμαι ιδιαιτέρως αισιόδοξος ότι θα καταλήξουμε σύντομα σε πολύ θετικά αποτελέσματα, έτσι ώστε και οι δυο πλευρές να είναι ευχαριστημένες και να μπορέσουμε να προχωρήσουμε με αισιοδοξία στο μέλλον στην συνεργασία μας.

Ε. ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ: Σε αυτό το σημείο θα μου επιτρέψετε να προσθέσω το ενδιαφέρον της Ελληνικής Κυβέρνησης για την συμπαραγωγή σε κάθε οπλικό σύστημα, έτσι ώστε να τονώνεται δι’ αυτού συνολικά η ελληνική οικονομία. Ξέρετε ότι εμάς μας ενδιαφέρει πολύ περισσότερο το ζήτημα των ναυπηγείων, διότι όλες οι θέσεις εργασίας είναι θέσεις Ελλήνων εργαζομένων. Κατά συνέπεια πιστεύω ότι ένα τέτοιο μεμονωμένο ζήτημα, το οποίο ευελπιστώ και αισιοδοξώ ότι θα βρει την λύση του, θεωρώ ότι δεν θα είναι εμπόδιο για την περαιτέρω συνεργασία και με τα ναυπηγεία, διότι όπως γνωρίζετε η Ελλάδα έχει πολλά θέματα ανοιχτά και θα προχωρήσει και στην κατασκευή των φρεγατών που ζητάει το Πολεμικό Ναυτικό, αλλά και σε άλλου είδους παραγγελίες που θα δώσουν εργασία και στα δύο ελληνικά ναυπηγεία. Θεωρώ, λοιπόν, σημαντικό στον τομέα της οικονομίας και της ανάπτυξης το ζήτημα αυτό, αλλά δεν νομίζω ότι σε καμία περίπτωση μπαίνει ως πρωτεύον ζήτημα, το αν το συγκεκριμένο υποβρύχιο πληροί ή όχι τους συμβατικούς όρους. Αυτό είναι το αυτονόητο. Από εκεί και πέρα η Ελλάδα και η Γερμανία έχουν συμφωνήσει κατ’ επανάληψη στο παρελθόν, σε τέτοιου είδους συμπαραγωγές και πιστεύω ότι θα προχωρήσουμε και στο μέλλον .

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πιστεύετε ότι τα ναυπηγεία θα πρέπει να αρχίσουν να ψάχνουν πελάτες και πέραν του Ελληνικού Δημοσίου;

Ε. ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ: Κοιτάξτε. Δεν παρεμβαίνουμε ούτε εγώ ούτε ο κ. Υπουργός στην πολιτική που ακολουθούν οι επιχειρήσεις. Βεβαίως υποστηρίζουμε τις επιχειρήσεις των χωρών μας, θεωρούμε ότι πρέπει να έχουν την απαραίτητη εργασία που συμβάλει σε θέσεις εργασίας και στην οικονομική ανάπτυξη, αλλά από εκεί και πέρα είναι θέμα της στρατηγικής, της Διοίκησης των ναυπηγείων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Σχετικά λίγες οι πληροφορίες που κυκλοφορούν σχετικά με το θέμα. Άρα μάλλον όλα γίνονται στο παρασκήνιο. Η είδηση αυτή είναι σχετικά με τον

ΠΙΠΙΝΟ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Στο Κιελο βρεθηκε ο Παπαχελάς ερευνόντας την τύχη του Παπανικολής. Η εκπομπή με το θέμα αυτό θα προβληθεί κατά πάσα πιθανότητα την Τρίτη 16/10 στις 11.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή -δημοσιογραφικά- εκπομπή. Και μπορώ να πω ότι επιβεβαίωσε τα όσα έχουμε διαβάσει παραπάνω. Ενδιαφέρον στοιχείο η παρουσία του αξιωματικού-επικεφαλής του κλιμακίου Κιέλου...προφανώς με επίσημη άνωθεν άδεια...και ο οποίος επιβεβαίωσε, επισήμως, όλα όσα έχουν αναφερθεί. Το μόνο που δεν είπε είναι: το τι πρέπει να γίνει για να υπογράψει την παραλαβή. Επίσης, ενδιαφέρον είχε και η "πολιτικώς ορθή" τοποθέτηση του Δ/ντος Συμβούλου του Σκαραμαγκά. Δεν παραδέχθηκε τα προβλήματα των Υ/Β, αλλά είπε ότι "ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο, όταν τα αιτήματά του απορρέουν από την σύμβαση"...ή κάπως έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Την εκπομπή μπορείτε να την δείτε και εδώ. Όλα τα λεφτά ο Γερμανός Κυβερνήτης του υποβρυχίου πως δηλώνει πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα και πως όταν περνει κλίση το σκάφος θα πρέπει να προσέχεις απλά να μην σου χυθεί ο καφές!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ας κάνουμε ενα update στα υποβρύχια:

Το S120 Παπανικολής κάθεται και ρίχνει πασιέντζες εδώ και πολύ καιρό σε ενα ντοκ του Κιέλου, χωρίς να γίνεται καμμιά βελτιωτική επέμβαση. Τονίζω πως αισίως είναι τρία χρόνια μεσα στο νερό (καθέλκυση το μακρινό 2004) με ό,τι φθορές συνεπάγεται αυτό.

Τα καλά νέα τώρα: το εν Ελλάδι κατασκευαζόμενο S121 Πιπίνος στις δοκιμές εν όρμω που συνεχίζονται εντατικά πάει πολύ καλά. Τα συστήματα φαίνεται να συνεργάζονται ικανοποιητικά και να μην παρουσιάζουν τα αναπάντεχα crash του παπανικολή. Και υπάρχει η πεποίθηση πως λόγω των διαφορετικών συνθηκών θαλάσσας στο Αιγαίο δεν θα παρουσιαστούν ακραίες κλίσεις όταν σύντομα αρχίσουν οι δοκιμές στο Αρχιπέλαγός μας (υπενθυμίζω πως δομικά τα S120-S121 είναι καθ'όλα όμοια).

Το σενάριο λέει πως αν το συνολο των δοκιμών του Πιπίνου ικανοποιήσει τους Ελληνες επιτελείς θα παραληφθεί πρώτα το S121 και κατόπιν θα ξεκινήσει και πάλι διαπραγμάτευση για τον παπανικολη, με βαση τις επιδόσεις του S121.

Link to comment
Share on other sites

Και υπάρχει η πεποίθηση πως λόγω των διαφορετικών συνθηκών θαλάσσας στο Αιγαίο δεν θα παρουσιαστούν ακραίες κλίσεις όταν σύντομα αρχίσουν οι δοκιμές στο Αρχιπέλαγός μας

Ενδιαφέρουσα άποψη, ότι το Αιγαίο δεν κάνει θάλασσες?

Τώρα, ως προς το ακραίο και πως είναι αυτό μάλλον θα είναι υποκειμενική κρίση.

Link to comment
Share on other sites

Οσο καιρό και να βγάζει στο Αιγαίο, άλλο το κύμα ενος κλειστού πελάγους και άλλο του Βόρειου Ατλαντικού. Ισως βέβαια στο κοφτό κύμα του Αιγαίου να υπάρχουν λιγότερα, τα ίδια, ή μεγαλύτερα προβλήματα ευστάθειας, αυτο μονον οι δοκιμές θα το δείξουν αλλά γενικά υπάρχει αισιοδοξία.

Ως ακραίες κλίσεις χαρακτηρίζονται αυτές που καθιστούν το υποβρύχιο επιχειρησιακά ανενεργό (πχ μεγιστη κλίση λειτουργίας μπαταριών, AIP κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Ευαχαριστούμε για την ερμηνεία, αλλά

1. Δηλαδή στο Κίελο απο φουρτούνα μπατάρει?

2. Αν στην περιοχή στο Κίελο κάνει μπουνάτσες, άρα δεν μπατάρει άρα το φέρνουμε στο

Αιγαίο και με φουρτούνα, μπατάρει και αν όλα καλά.. πάμε και το παρκάρουμε στο ΝΣ,

μέχρι να έλθει η ώρα του για να γίνει μουσείο.

3. Δηλαδή έτσι αγοράζουμε υποβρύχια, αν στο κοφτό κύμα του Αιγαίου υπάρχουν,

λιγότερα.. ίδια.. η μεγαλύτερα προβλήματα??

4. Δηλαδή να θεωρήσω ότι στην μέγιστη κλίση θα δουλεύουν οι μπαταρίες και το

πλήρωμα θα είναι τάβλα? η το πλήρωμα θα είναι όρθιο και οι μπαταρίες ανενεργές?

5. Γιατί η Ελληνική πολιτεία βάζει αυστηρότερους όρους σε θέματα ασφάλειας σε πλοία που έρχονται απο Βόρειο Ευρώπη,

όπου πολλά απο αυτά ταξιδεύουν Ατλαντικό??

Με υποψιάζει ότι εάν εδώ τα κάνουν όλα να πάνε καλά, ε τότε γιατί δεν παίρνουμε και το άλλο? Δηλαδή όσοι πήγαν και στήριξαν την αντίθεση τους, απο ποιο ΠΝ είναι?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ επανέρχεται στο ζήτημα:

ΠΙΕΣΕΙΣ από Γερμανία, ίσως έφθασαν μέχρι την καγκελαρία

Με πολιτικά κριτήρια Σκαραμαγκάς, υποβρύχιο

Του Γ. ΤΣΑΚΙΡΗ

Διά της πολιτικής οδού θα βρεθεί η λύση για το μέλλον των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, που ανήκουν στο γερμανικό όμιλο HDW, μέλος του ομίλου «Thyssenkrupp», καθώς και για την παραλαβή από την Ελλάδα του νέου υποβρυχίου, που «σκουριάζει» στο Κίελο.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, έχουν εκδηλωθεί ήδη πιέσεις από κυβερνητικά στελέχη της Γερμανίας, αλλά και από διπλωματικούς κύκλους, για την άμεση εξεύρεση λύσης στα δύο θέματα, ενώ η διοίκηση της γερμανικής εταιρείας φέρεται αποφασισμένη να ζητήσει, αν χρειαστεί, παρέμβαση της καγκελαρίας, όπως είχε κάνει άλλη γερμανική εταιρεία, όταν καθυστερούσε η παραλαβή από την Ελλάδα των νέων αρμάτων «Λέοπαρντ».

Το θέμα πέρασε ήδη από χθες σε άλλο επίπεδο, μετά τη συνάντηση που έγινε στο υπουργείο Οικονομικών μεταξύ των Γ. Αλογοσκούφη, Β. Μεϊμαράκη και του προέδρου του ομίλου «Thyssenkrupp», στον οποίο ανήκουν τα ναυπηγεία του Κίελου, dr Ολαφ Μπερλιεν.

Εκεί ο Γερμανός πρόεδρος του ομίλου «Thyssenkrupp» ζήτησε από τον κ. Μεϊμαράκη από εδώ και στο εξής οι συζητήσεις να γίνονται στο δικό τους επίπεδο και όχι μέσω της HDW, θυγατρική της οποίας είναι τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Οι Ελληνες υπουργοί το δέχτηκαν και σαν πρώτο βήμα αποφασίστηκε να γίνει ένα μνημόνιο από την πλευρά της γερμανικής εταιρείας για το πώς βλέπει εκείνη την επίλυση των προβλημάτων.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, από την πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης έχει καταστεί σαφές προς τον Γερμανό πρόεδρό της ότι:

* Το θέμα των πληρωμών θα προχωρήσει, εφόσον ολοκληρώνονται τα έργα των ναυπηγείων και

* Για το υποβρύχιο το Πολεμικό Ναυτικό θέλει να το παραλάβει και το υπουργείο στηρίζει τη θέση αυτή. Σε καμιά περίπτωση, όμως, δεν θα παραληφθεί αν δεν γίνουν οι απαιτούμενες βελτιώσεις, αν δεν λυθεί το πρόβλημα με τις κλίσεις και αν δεν πιστοποιηθεί το υποβρύχιο από αρμόδιο φορέα. Επίσης διευκρινίστηκε ότι η παραλαβή του υποβρυχίου «Παπανικολής» δεν συνδέεται με τη συνέχιση του προγράμματος για την κατασκευή άλλων τριών υποβρυχίων στα ναυπηγεία στην Ελλάδα. Μάλιστα το ένα είναι σχεδόν έτοιμο και αναμένεται σύντομα να ξεκινήσουν δοκιμές πλεύσης.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 18/01/2008

Βεβαίως, εμείς δεν πέσαμε από τα σύννεφα, καθώς τα λέγαμε πριν από πάρα πολύ καιρό...χρόνο και βάλε! :P

[...]Επίσης, είναι γνωστό ότι στις ισχυρές χώρες η πολεμική τους βιομηχανία είναι, ίσως, η πιο ανεπτυγμένη και η πιο αγαπημένη των κυβερνήσεων. Είναι γνωστό ότι οι ηγέτες των χωρών με ανεπτυγμένη πολεμική βιομηχανία (ΗΠΑ, Ρωσία, Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία κλπ) λειτουργούν και σαν «πλασιέ» των όπλων που παράγουν οι χώρες τους και πολλές φορές «ανταλλάσσουν» πολιτική υποστήριξη με αγορές όπλων. Και είναι σίγουρο ότι εάν η υπόθεση φθάσει σε αδιέξοδο, το ζήτημα θα απασχολήσει και την Καγκελαρία. Και τότε ποιος θα πει στην/στον Καγκελάριο ότι: «δεν παραλαμβάνω, γιατί είναι σκάρτο…και φέρε πίσω τα λεφτά»? Και όταν μάλιστα εκκρεμούν σημαντικές αποφάσεις για το Νέο Ανατολικό ζήτημα της ΕΕ? Όταν έχεις ανοιχτούς λογαριασμούς με τις επιδοτήσεις στα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά ?

Και -απ' ό,τι φαίνεται- μάλλον επιβεβαιώνεται και το σενάριο που μας είπε παραπάνω ο gpan:

[...]Το σενάριο λέει πως αν το συνολο των δοκιμών του Πιπίνου ικανοποιήσει τους Ελληνες επιτελείς θα παραληφθεί πρώτα το S121 και κατόπιν θα ξεκινήσει και πάλι διαπραγμάτευση για τον παπανικολη, με βαση τις επιδόσεις του S121
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η σημερινή Ελευθεροτυπία, εκτός της άλλων, μιλάει και για «ευχάριστα νέα από την Αθήνα».

Για τους Γερμανούς σίγουρα είναι ευχάριστα...απομένει να δούμε εάν είναι και για εμας το ίδιο ευχάριστα τα νέα...

Και παραγγελία από τους Γερμανούς και έχουν λαμβάνειν από το υποβρύχιο

[...]Εν τω μεταξύ, εξέλιξη προέκυψε στη διευθέτηση των διαφορών του Ελληνικού Δημοσίου και του Σκαραμαγκά λόγω της μη παραλαβής από το Π.Ν. του υποβρύχιου «Παπανικολής» και των απαιτήσεων που η γερμανική πλευρά ισχυρίζεται ότι έχει εις βάρος του Δημοσίου.

Γέρνει ή δεν γέρνει;

Στη γενική συνέλευση μετόχων της ThyssenKrupp, που έγινε στο Μπόχουμ στις 21 Ιανουαρίου, ο επικεφαλής του γερμανικού ομίλου που ελέγχει τον Σκαραμαγκά, ανακοίνωσε «ευχάριστα νέα από την Αθήνα». Οτι δηλαδή η κυβέρνηση δέχτηκε να καταβάλει αμέσως 152 εκατομμύρια, από τα 487 που απαιτούν οι Γερμανοί έναντι των υποβρυχίων που κατασκευάζουν και του προγράμματος εκσυγχρονισμού παλαιών υποβρυχίων και φρεγατών. Οσο για τα υπόλοιπα, σύμφωνα με τον ίδιο, η καταβολή τους θα ακολουθήσει.

Η ρύθμιση φαίνεται ότι συμφωνήθηκε κατά την πρόσφατη επίσκεψη υψηλόβαθμων στελεχών της ThyssenKrupp στην Αθήνα, που συναντήθηκαν με τους υπουργούς Εθνικής Αμυνας και Οικονομίας Βαγγέλη Μεϊμαράκη και Γιώργο Αλογοσκούφη. Ωστόσο η κυβέρνηση απέφυγε να προβεί σε ανακοινώσεις, καθώς μέχρι πρόσφατα την καταβολή των ποσών συναρτούσε με την επιδιόρθωση του υποβρύχιου «Παπανικολής» (που γέρνει) και την προώθηση των άλλων έργων.

Μ.Κα.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 30/01/2008

http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=28800024

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...