polmyt Posted March 16 Share Posted March 16 Μετα απο ολα αυτα αναρρωτιεμαι τι καταληξη θα εχει το βαπορακι Μια λογικη εξελιξη θα ειναι το σκραπ αλλα απο την αλλη στην Ελλαδα των 45χρονων πλοιων, ενα βαπορακι 35 ετων και τοσο οικονομικο δεν θα ηταν απιθανο να βρει καπου δουλεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
giordim Posted March 16 Share Posted March 16 Παίρνει φορτηγά το συγκεκριμένο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
fourtounakis Posted March 16 Share Posted March 16 Πάντως το πλοίο ξεκίνησε νωρίτερα για Καλυμνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rodos1505 Posted March 16 Share Posted March 16 Το βαπορακι ολο κ ολο καπου θα μπει, δεν νομιζω να το δουμε απο τωρα σκραπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAMAINA Posted March 17 Share Posted March 17 (edited) 12 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Μα βγαίνει ανεξαρτήτως της προκήρυξης από τη στιγμή που βγήκε έκπτωτο!! Όντως ισχύει. Μπορεί όμως να πιάνουν πόρτα για τον επόμενο διαγωνισμό. Αν το κάνει τότε, θα φανεί σαν φωτογραφικός αποκλεισμός, ενώ τώρα θα έχει άλλοθι🤣. όλοι και όλα για το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ δουλεύουν Edited March 17 by SAMAINA Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted March 17 Share Posted March 17 Πάντως ότι το πλοίο βγήκε έκπτωτο όταν ολοκληρώθηκαν οι εργασίες επισκευής του είναι περίεργο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 17 Share Posted March 17 (edited) Συμφωνώ απολύτως.Το Κάλυμνος ήταν αξιοπρεπέστατο και μη ξεχνάμε πως έχει εξυπηρετήσει τη γραμμή κοντά 30 χρόνια. Δεν έχω κάτι με την εταιρεία του Σκιαδενή,ίσα ίσα που η εταιρεία του είναι πρότυπο και μου αρέσει να αναπτύσσονται οι αδύναμοι,όμως δε ξέρω κατά πόσο μπορεί να εξυπηρετήσει με συνέπεια την άγονη λόγω μεγέθους. Edited March 17 by nomikos Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted March 18 Share Posted March 18 Το "Νήσος Κάλυμνος" αγαπητό και άριστο και αντικείμενο λατρείας μπορεί να είναι για μία συμπαθή κατηγορία ανθρώπων που αυτοαποκαλούνται "shipfriends". Προσωπικά το αγαπώ και έχω συνδέσει πλήθος ωραίες στιγμές μαζί του, έχοντας κάνει τους περισσότερους συνδυασμούς των δρομολογίων του-πάντα καλοκαίρι όμως. Πλην όμως "αξιοπρεπέστατο" πλέον δεν είναι. Οι ατέλειωτες ώρες των ταξιδιών, τα ρεμέτζα που χρειάζονται τόνους ταλέντου στην γέφυρα όταν ο καιρός φρεσκάρει, οι φθορές και η γήρανση του υλικού που φαίνονται με γυμνό μάτι στα προσβάσιμα σημεία του πλοίου, είναι προβλήματα που δεν ξεπερνιούνται εύκολα. Αξίξει στους ανθρώπους της μικρονησίας από Κάλυμνο έως Πυθαγόρειο και Αστυπάλαια, κάτι καλύτερο 35 χρόνια μετά. Δυστυχώς, sic transit gloria mundi, αλλιώς θα κρατούσαμε ακόμα το "Ναιάς ΙΙ" και το "Κυκλάδες". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now