ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Γνωρίζουμε πότε θα ξεκινήσει τα δρομολόγια το Κάλυμνος ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 που να γνωριζουμε. εδω πιο πανω λενε οτι εχει θεμα με τις μηχανες και ειναι αγνωστο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stradpw Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Σημερα ρωτησα εδω στο λιμεναρχειο σαμου και μου ειπαν οτι ειναι σε ακινησια μεχρι 9/4/2011.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Δε νομίζω όμως να ξεκινήσει τόσο γρήγορα, μάλλον σου είπαν πότε τελειώνει η παράταση ακινησίας. Επίσης, ο Δήμαρχος Καλύμνου έκανε δηλώσεις σχετικά με το ζήτημα των μηχανών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stradpw Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Μα αυτο ειπα οτι μου ανεφεραν..οτι η περιοδος ακινησιας τελειωνει στις 9/4/2011..τωρα ποτε θα αρχισει τα δρομολογια ενας θεος ξερει Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Ως προς διάφορες φήμες που κυκλοφορούσαν την περίοδο της τοποθέτησης των 2 μηχανών , ο Δήμαρχος δήλωσε πως επιβεβαιώθηκαν οι τότε φήμες , ενώ μεταξύ των άλλων δήλωσε πως «οι μηχανές ήταν κινέζικης προελεύσεως ενώ τώρα θέλουν να τις αντικαταστήσουν με μηχανές γερμανικής προελεύσεως» ενώ καταλήγοντας σχετικά με το θέμα είπε ότι « είναι πολύ παράξενα αυτά τα πράγματα». υποκλινομαι (αποσπασμα απο το λινκ του νηρεα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2011 Author Share Posted March 31, 2011 Δε βρίσκω κάτι περίεργο σε αυτό που υποτίθεται ότι υποκλίνεσαι!!! Γιατί η κατασκευάστρια εταιρεία δεν φτιάχνει μόνο μηχανές στη χώρα της έδρας της αλλά έχει δώσει και αλλού άδειες για να κατασκευάζουν!!! Όπως μπορεί να δεις και εδώ. Για μένα τα παραπάνω σχόλια του δημοσιεύματος είναι για πολιτικούς σκοπούς Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 To θεμα και το προβλημα δε νομιζω να ειναι εκει. Ειναι μην πληρωνεις κατι για γερμανικο και βαζεις το κινεζικο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 η κατασκευάστρια εταιρεία δεν φτιάχνει μόνο μηχανές στη χώρα της έδρας της αλλά έχει δώσει και αλλού άδειες για να κατασκευάζουν!!! Όπως μπορεί να δεις και εδώ. Για μένα τα παραπάνω σχόλια του δημοσιεύματος είναι για πολιτικούς σκοπούς π100, δεν χρειαζεται να κανεις 10 ποστ για να εξηγησεις κατι. αρκει ενα. ουτε χρειαζεται να κανουμε λες και ειμαστε dealers μηχανων. εξηγω (και υπενθυμιζω) λοιπον πιο αναλυτικα, για να με καταλαβεις και εσυ. πριν δυο χρονια η ΑΝΕΚαλυμνου (συμφεροντων δημου καλυμνου) αλλαξε τις μηχανες του Νησος Καλυμνος. Παρα τις αντιδρασεις και τα αντεπιχειρηματα (κυριως αμφισβητουνταν το κοστος της ετησιας επισκευης των παλιων, αλλα και παραξενευε ο συντομος χρονος εγγυησης, μονο ενα ετος), το βασικο επιχειρημα της διοικησης και του αντιπροσωπου του κατασκευαστη ηταν οτι οι παλιες μηχανες, λογω ηλικιας και κακης συντηρησης, δεν ειχαν την αποδοση που προβλεποταν απο τις προδιαγραφες τους και επιπλεον ηθελαν καμια €200 χιλιαρικα το χρονο συντηρηση. βρεθηκαν λοιπον αυτες οι καινουργιες μηχανες, που με το κοστος δυο ετησιων service (€400χιλιαρικα) θα τις φοραγε το πλοιο και θα γλυτωνε η ΑΝΕ Καλυμνου τα τεραστια κοστη ετησιας συντηρησης, αλλα και το πλοιο θα κερδιζε σε δρομο. Αφηνω δε τα δημοσιευματα για το ποσο τυχεροι ηταν που βρηκαν ακριβως τις ιδιες μηχανες. σημερα δυο χρονια μετα, οι μηχανες εχουν βγει ΠΟΕ (περαν οιασδηποτε επισκευης) και οχι μονο αυτο, αποκαλυπτεται οτι δεν ηταν ακριβως ιδιες με τις αλλες, αλλα κινεζικης κατασκευης. μπορει ολοι οι κατασκευαστες μηχανων πλοιων και ολες οι βιομηχανιες, να εχουν τις παραγωγικες μοναδες οπουδηποτε αλλου εκτος απο την εδρα τους, αλλα ανεξαρτητως brand name, υπαρχουν σοβαρες και βασιμες ενστασεις παγκοσμιως, για την ποιοτητα των κινεζικων προιοντων (και ειδικα των μηχανολογικων). δεν ειναι μονο θεμα πολιτικων εντυπωσεων, αλλα και ουσιας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Στο μωλο ΔΕΗ εξακολουθει και ειναι δεμενο το πλοιο χωρις φυσικα να υπαρχει η παραμικρη κινηση σε αυτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Προχθές έγινε ΔΣ της ΑΝΕΚ, με παρουσία εκπροσώπου της Wartsila και εξηγήθηκε το πρόβλημα με τις μηχανές. Το συμπέρασμα (εάν κατάλαβα καλά) είναι ότι όντως υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τις μηχανές, αλλά ότι θα επισκευασθούν χωρίς χρέωση από την Wartsila (θα αλλαχτούν τα μπλοκ των μηχανών). Πολύ περισότερα από όσα ειπώθηκαν στο ΔΣ μπορείτε να δείτε στην ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ (με πολλά βίντεο). Από αυτά τα βίντεο, ξεχώρισα, ως πιό ενδιαφέρον και κατατοπιστικό, τις δηλώσεις του εκπροσώπου της Wartsila, ο οποίος εξηγεί εν ολίγοις το ιστορικό του ζητήματος, από τεχνικής απόψεως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 Λέτε να τελειώνουν τα προβλήματα για το καραβάκι ??? Σήμερα πάντως, "ο φακός της φωτογραφικής μου μηχανής συνέλαβε" (βρε πως τα λέω έτσι ο άτιμος... ) ένα γερανοφόρο φορτηγό να κατεβάζει μεγάλα κιβώτια στο γκαράζ του πλοίου. Την ίδια ώρα βέβαια μέσα στο γκαράζ υπήρχε αρκετός κόσμος και -εάν παρατήρησα καλώς- ένα δύο κλαρκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2011 Author Share Posted April 20, 2011 Το Νήσος Κάλυμνος παίρνει συνεχείς παράτασης για τη διακοπή των δρομολογίων του από τις 13/02/11, έτσι η τελευταία παράταση που πήρε είναι μέχρι τις 12/05/11. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingvild Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Is there anyone who can tell in english what´s on with the good old Nissos Kalymnos? I´m norwegian, and i don´t read greek very well. But I have understood that there are some financial trouble and some technical problems with the ship. I´m very interested in knowing what´s wrong, as the Nissos Kalymnos is very important for traveling l in the Dodecanece. Do you think there will be another boat replacing if the N. Kalymnos will be stucked in Athens this summer? And from when?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 (edited) Ειχα τη χαρα και την τιμη να ταξιδεψω με το Παναγιωτης Κ συγνωμη, το Νησος Καλυμνος . Κατα τις 15.30 φυγαμε απο τη συμη και ειχαμε δεσει Ροδο λιγο πριν τις 17.30[...] Ξεκινησαμε λιγο μετα τις 18.00. ειχαμε φουνταρει 3 κλειδια και κατι ο καιρος κατι ο αερας που φυσουσε κοντρα γυρισαμε με την πλωρη προς τη ραμπα μεχρι να βιραρουμε.[...] Το ταξιδι κρατα κοντα 6 ωρες (με τα 12-13 μιλια του Καλυμνος) και φτασαμε στο καστελλοριζο 12.30. αφιξη του καμαριου της Deutz στη συμη, τον αυγουστο του 2001, για να παραλαβει τους εκλεκτους ταξιδιωτες. η αληθεια ειναι οτι αν δεις μια τωρινη φωτογραφια του και μια με τα πρωτα χρωματα, θα νομισεις οτι τωρα ειναι 10 χρονια νεωτερο. @Ingvild nobody really knows dear. they're having the, only two years old, engines replaced. officially she is out of service till May 15 Edited April 29, 2011 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingvild Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 (edited) @Ingvild nobody really knows dear. they're having the, only two years old, engines replaced. officially she is out of service till May 15 Thank you very much! Edited May 2, 2011 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Δοκιμαστικά διαρκείας σήμερα για το καραβάκι. Από τις τρεις το μεσημέρι περίπου μέχρι και αυτή την ώρα "σουλατσάρει" στη ράδα του Πειραιά, πιάνοντας αξιοπρεπέστατες ταχύτητες, μέχρι και 16 μίλια κάποια στιγμή που βρισκόταν στα νοτιοδυτικά της Σαλαμίνας. Άντε, "σιδεροκέφαλο", και με το καλό να επιστρέψει στα δρομολόγια του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Έφυγε αργά χθες το βράδυ το πλοίο για την Κάλυμνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 9, 2011 Author Share Posted May 9, 2011 Το πλοίο ξεκίνησε από το Σάββατο πάλι τα δρομολόγια του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 10, 2011 Author Share Posted May 10, 2011 Το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ ξεκινάει για νέα ταξίδια, ανανεωμένο και πιο γρήγορο συμφωνα με την ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 π100 εσυ που ξερεις, σε τι συνισταται το ανανεωμενο και σε τι το ποιο γρηγορο; αλλαξαν τα σαλονια του πλοιου; τσιμπησε κανα-δυο κομβους δρομο; και αν τους τσιμπησε, σε σχεση με τι; με την ταχυτητα που ειχε πριν δεσει;(που ειχε βλαβη), με την ταχυτητα που ειχε πριν αλλαξει μηχανες προπερσυ; αληθεια οι παλιες μηχανες ποσο πουληθηκαν; (δεν ηταν να πουληθουν για να καλυφθει μερος του κοστους; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 (edited) Δοκιμαστικά διαρκείας σήμερα για το καραβάκι. Από τις τρεις το μεσημέρι περίπου μέχρι και αυτή την ώρα "σουλατσάρει" στη ράδα του Πειραιά, πιάνοντας αξιοπρεπέστατες ταχύτητες, μέχρι και 16 μίλια κάποια στιγμή που βρισκόταν στα νοτιοδυτικά της Σαλαμίνας. Άντε, "σιδεροκέφαλο", και με το καλό να επιστρέψει στα δρομολόγια του. Το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ ξεκινάει για νέα ταξίδια, ανανεωμένο και πιο γρήγορο συμφωνα με την ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ Πάντως, μέχρις εδώ το έργο το έχουμε ξαναδεί. Ελπίζω να μην ξαναδούμε και το υπόλοιπο... Από ότι φαίνεται τέλειωσαν οι εργασίες για την αντικατάσταση των κυριών μηχανών. Για αυτό σήμερα βγήκε πάνω από 5 ώρες για sea trials. Η μεγίστη ταχύτητα που έβγαλε ήταν μέχρι 15,4, άρα έπεσαν μέσα στους υπολογισμούς της. Aς δούμε -έστω και λίγο καθυστερημένα- ένα άρθρο-καλωσόρισμα (πολύ ενδιαφέρον ) του πλοίου, από την "ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ", με την ευκαιρία της επιστροφής του στο νησί μετά την αλλαγή των μηχανών του. Edited May 10, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2011 Author Share Posted May 11, 2011 (edited) Aυτό το τίτλο είχε το δημοσίευμα. Είναι γνωστό ότι ένα πλοίο μετά από επισκευή ανανεώνεται από όλες τις απόψεις, γιατί φρεσκάρεται και διορθώνονται τα προβλήματα που έχει ένα πλοίο κατά τη διάρκεια των ταξιδιών (θεωρητικά). Για τις παλιές μηχανές πουθενά δεν έχει αναφερθεί εάν πουλήθηκαν ακόμα. Οι παλιές μηχανές έμειναν στη κυριότητα της ANEK SEA LINES και εάν βρεθεί κανένας ενδιαφερόμενος μπορεί να πουληθούν. Από όλα αυτά τα άρθρα που έχουμε δει, έχω καταλάβει ότι η νέα αντικατάσταση των μηχανών έγινε με έξοδα από την Wartsila, γιατί κατά πάσα πιθανότητα έκαναν claim στη κατασκευάστρια εταιρεία για τη ζημιά στις προηγούμενες μηχανές. Επιπλέον σε τέτοιες σημαντικές δουλειές τα έξοδα μετά από ζημιές καλύπτονται και από την ασφάλεια του πλοίου Πάντως, μέχρις εδώ το έργο το έχουμε ξαναδεί. Ελπίζω να μην ξαναδούμε και το υπόλοιπο... Δε θα είναι το πρώτο βαπόρι που έχει αντικαταστήσει τα block των μηχανών δυο φορες. Ένα πλοίο που ανήκει σε Ελληνική εταιρεία έχει αλλάξει δυο φορές τα block των μηχανών από τότε που αγόρασαν το βαπόρι (το ωραίο είναι ότι και αυτό Deutz μηχανές έχει) Edited May 11, 2011 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 (edited) Δεν ξερω αν το δημοσιευμα εχει βαση και το πλοιο ειναι καλυτερο αλλα τις αποψεις της ΑΡΓΟΥΣ δεν ειναι να τις εχουμε και σαν το απολυτο κριτηριο καθως ειναι γνωστο οτι ειναι με τη μερια του πρωην δημαρχου και με τη μερια του νυν προεδρου της ΑΝΕΚ οποτε κακο λογο δεν προκειται να ακουγαμε Edited May 11, 2011 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Aυτό το τίτλο είχε το δημοσίευμα. ε καλα δε σημαινει οτι ειναι και ετσι. εχουμε δει αρκετα ανορθοδοξα πραγματα εκει κατωΔε θα είναι το πρώτο βαπόρι που έχει αντικαταστήσει τα block των μηχανών δυο φορες. αυτο δε σημαινει οτι ειναι λογικο. στην περιπτωση του καλυμνος το βασικο ερωτημα παραμενει αν υπηρχε σοβαρος λογος να αλλαξει μηχανες προπερσυ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now