Jump to content
Shipfriends

Νήσος Κάλυμνος (ΙΜΟ 8704212)


Recommended Posts

Μετα απο ολα αυτα αναρρωτιεμαι τι καταληξη θα εχει το βαπορακι

Μια λογικη εξελιξη θα ειναι το σκραπ αλλα απο την αλλη στην Ελλαδα των 45χρονων πλοιων, ενα βαπορακι 35 ετων και τοσο οικονομικο δεν θα ηταν απιθανο να βρει καπου δουλεια

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μα βγαίνει ανεξαρτήτως της προκήρυξης από τη στιγμή που βγήκε έκπτωτο!!

 

Όντως ισχύει. Μπορεί όμως να πιάνουν πόρτα για τον επόμενο διαγωνισμό. Αν το κάνει τότε, θα φανεί σαν φωτογραφικός αποκλεισμός, ενώ τώρα θα έχει άλλοθι🤣.

όλοι και όλα για το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ δουλεύουν

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως.Το Κάλυμνος ήταν αξιοπρεπέστατο και μη ξεχνάμε πως έχει εξυπηρετήσει τη γραμμή κοντά 30 χρόνια.

Δεν έχω κάτι με την εταιρεία του Σκιαδενή,ίσα ίσα που η εταιρεία του είναι πρότυπο και μου αρέσει να αναπτύσσονται οι αδύναμοι,όμως δε ξέρω κατά πόσο μπορεί να εξυπηρετήσει με συνέπεια την άγονη λόγω μεγέθους.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Το "Νήσος Κάλυμνος" αγαπητό και άριστο και αντικείμενο λατρείας μπορεί να είναι για μία συμπαθή κατηγορία ανθρώπων που αυτοαποκαλούνται "shipfriends". Προσωπικά το αγαπώ και έχω συνδέσει πλήθος ωραίες στιγμές μαζί του, έχοντας κάνει τους περισσότερους συνδυασμούς των δρομολογίων του-πάντα καλοκαίρι όμως. Πλην όμως "αξιοπρεπέστατο" πλέον δεν είναι. Οι ατέλειωτες ώρες των ταξιδιών, τα ρεμέτζα που χρειάζονται τόνους ταλέντου στην γέφυρα όταν ο καιρός φρεσκάρει, οι φθορές και η γήρανση του υλικού που φαίνονται με γυμνό μάτι στα προσβάσιμα σημεία του πλοίου, είναι προβλήματα που δεν ξεπερνιούνται εύκολα. Αξίξει στους ανθρώπους της μικρονησίας από Κάλυμνο έως Πυθαγόρειο και Αστυπάλαια, κάτι καλύτερο 35 χρόνια μετά. Δυστυχώς, sic transit gloria mundi, αλλιώς θα κρατούσαμε ακόμα το "Ναιάς ΙΙ" και το "Κυκλάδες". 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Βλέπω εκτελεί δρομολόγια επιδοτούμενα ως την Αστυπάλαια.

Κατά τη γνώμη μου η εταιρεία του αφού έχασε την άγονη Βορείων Δωδεκανήσων,φέτος έπρεπε να πρωτοτυπήσει.Θα μπορούσε να έκανε μια προέκταση ως τη Σαντορίνη μία ή δύο φορες την εβδομάδα.Θα δούλευε ικανοποιητικά με καλή διαφήμιση.Το σκέλος Σαντορίνη Αστυπάλαια ειδικά θα πήγαινε πολύ καλά,ενώ το σκέλος Κάλυμνος Σαντορίνη θα είχε και αυτό ενδιαφέρον.Ο Σκοπελίτης που κατεβαίνει από Αμοργό μια φορά την εβδομάδα Σαντορίνη δουλεύει μια χαρά εδώ και τόσα χρόνια,γιατί να μην υπάρχει παρόμοια σύνδεση και με την Αστυπάλαια;Τα δύο αυτά νησιά έχουν παρόμοια δυναμική.

Επιπλέον φέτος μετά από χρόνια η Σαντορίνη δεν έχει σύνδεση με τα Δωδεκάνησα,αφού το Ροδίτικο Blue Star κόπηκε.

 

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο το βλέπω και πολλές ώρες το ταξίδι για το συγκεκριμένο πλοίο. Και με το εσωτερικό του στη κατάσταση που έχει περιέλθει (παρ όλο που είναι νεώτερο σε σχέση με κάτι άλλα που κυκλοφορουν) πέρα από μερικούς άτυχους και καραβολατρες δε νομίζω να το επέλεγε κάποιος άλλος 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το Νήσος Κάλυμνος σταμάτησε τα επιδοτούμενα δρομολόγια που έκανε και υπάρχουν θέματα με οφειλές στο πλήρωμα σύφμωνα με την ΠΕΝΕΝ

Quote

Από την Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (Π.Ε.Ν.Ε.Ν) εκδόθηκε νέο δελτίο τύπου, αναφορικά με τις οφειλές δεδουλευμένων στο πλήρωμα του πλοίου “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ” της ΑΝΕ Καλύμνου:

Νέα παρέμβαση έκανε χθες η ΠΕΝΕΝ για το πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» στο οποίο έχουν μείνει μέσα 10 μέλη του πληρώματος που διεκδικούν τις δεδουλευμένες αποδοχές τους για πάνω από 3 μήνες.

Η ΠΕΝΕΝ επικοινώνησε με την τοπική Λιμενική αρχή ενώ είχε επαναλαμβανόμενη τηλεφωνική επαφή με τον δήμαρχο Καλύμνου και τον εκπρόσωπο της εταιρείας. Αυτοί μας δήλωσαν ότι το ταμείο της εταιρείας δεν έχει απολύτως τίποτα ώστε να καταβληθούν οι μισθοί του πληρώματος!

Σημειώνεται ότι στην εταιρεία μεγαλομέτοχος είναι ο δήμος Καλύμνου με 75% ενώ τα στελέχη του ούτε λίγο ούτε πολύ εναποθέτουν την λύση του προβλήματος στην εκταμίευση από το Υπουργείο Οικονομικών των χρημάτων για την εκτέλεση άγονης γραμμής που έχει κάνει το πλοίο.

Το ποσόν σύμφωνα με αυτούς ανέρχεται στα 675.000 ευρώ.

Μετά την αποφασιστική πίεση της ΠΕΝΕΝ ο δήμαρχος δεσμεύτηκε ότι έως την Δευτέρα θα έχει δοθεί μέρος του τιμήματος για την άγονη γραμμή το οποίο θα καταβληθεί στο πλήρωμα.

Σύμφωνα με τους ίδιους ΥΕΝ και Υπουργείο Οικονομικών καθυστερούν για πάνω από 3 μήνες την εξόφληση των δρομολογίων της άγονης γραμμής.

Η ΠΕΝΕΝ θα παρακολουθεί στενά και καθημερινά το πρόβλημα και θα παρέμβει δυναμικά εφόσον οι δεσμεύσεις της εταιρείας δεν τηρηθούν.

Επισημαίνουμε ότι βάλαμε μπλόκο στην απόπειρα της εταιρείας να προχωρήσει σε απολύσεις χωρίς την εξόφληση του πληρώματος! Για πολλοστή φορά Λιμεναρχείο – ΥΕΝ – ΠΝΟ είναι εξαφανισμένοι….

Το πλοίο εδώ και αρκετές μέρες έχει αποδρομολογηθεί ενώ έχει οφειλές στο ΝΑΤ, στο δημόσιο αλλά και σε συνεργεία στην Ν/Ζ Περάματος.

Υπενθυμίζουμε ότι έχουν έως τώρα απολυθεί 6 άτομα και σύμφωνα με τους ίδιους έχουν εξοφληθεί.

Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συνεχίζει να παραμένει δεμένο το πλοίο “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ”.

Quote

Συνεχίζει να παραμένει δεμένο στο λιμάνι της Καλύμνου το πλοίο “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ” της ΑΝΕΚ από την Τετάρτη 1η Νοεμβρίου 2023, μετά την λήξη στις 31 Οκτωβρίου 2023 της 5μηνης σύμβασης που υπήρχε με το ΥΝΑΝΠ για την εκτέλεση των 5 επιδοτούμενων δρομολογίων εβδομαδιαίως στις δρομολογιακές γραμμές ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΩΣ- ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ με επιστροφή.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του kalymnos-news.gr αναμένεται η δημοσίευση της Προκήρυξης του ΥΝΑΝΠ για την εξυπηρέτηση των επιδοτούμενων δρομολογιακών γραμμών μέχρι 31 Οκτωβρίου 2024, με βάση τα νέα μισθώματα που θα καθορίζονται. Ειδικότερα για τις δρομολογιακές Γραμμές από ΚΑΛΥΜΝΟ προς ΣΑΜΟ (με τα ενδιάμεσα νησιά) που εξυπηρετούσε το “ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ” και ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΩΣ- ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ που εξυπηρετούσε το πλοίο “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ”, μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού. θα ακολουθηθεί η διαδικασία της απευθείας ανάθεσης.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα γνωστά, τα δρομολόγια ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΩΣ- ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ μειώνονται από 5 σε 4 εβδομαδιαίως, ενώ τα μισθώματα θα είναι μειωμένα κατά 50% περίπου σε σχέση με τα ισχύοντα πριν την 31η Οκτωβρίου 2023. Αυτό σημαίνει ότι το μηνιαίο μίσθωμα για τα 4 δρομολόγια θα είναι περίπου 85.000 ευρώ, ενώ με την προηγούμενη σύμβαση ήταν 160.000 ευρώ περίπου. Αυτή η σημαντική μείωση των μισθωμάτων, δημιουργεί ερωτήματα κατά πόσο με τα χρήματα αυτά, η όποια ενδιαφερόμενη Εταιρεία και στην προκειμένη περίπτωση η ΑΝΕΚ, αποδεχθεί να αναλάβει την εξυπηρέτηση της εν λόγω γραμμής.

Να σημειώσουμε ότι αμέσως μετά τη διακοπή των δρομολογίων απολύθηκαν 6 από τα μέλη του πληρώματος του “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ” αφού εισέπραξαν όλες τις οφειλές δεδουλευμένων. Αυτή τη χρονική στιγμή δεν έχουν απολυθεί 9 άτομα (Καπετάνιος και 8 μέλη) στους οποίους οι οφειλές ανέρχονται περίπου στις 160.000 ευρώ σύμφωνα και με την Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (Π.Ε.Ν.Ε.Ν).

Εν αναμονή λοιπόν των εξελίξεων, αναφορικά με τη δημοσίευση της Προκήρυξης που εκτιμάται να γίνει τις αμέσως επόμενες ημέρες, αλλά και της καταβολής από το ΥΝΑΝΠ και Υπουργείο Οικονομικών των υπόλοιπων οφειλόμενων από την εξυπηρέτηση της επιδοτούμενης γραμμής ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΩΣ- ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ μέχρι 31 Οκτωβρίου 2023,προκειμένου η ΑΝΕΚ εξοφλήσει τις οφειλές δεδουλευμένων του Καπετάνιου και των 8 μελών του πληρώματος που συνεχίζουν να είναι ναυτολογημένοι.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το καραβάκι εδώ και δύο περίπου εβδομάδες έχει αρχίσει και πάλι τα επιδοτούμενα δρομολογια προς Σάμο και Αστυπάλαια Εμείς λοιπόν ας το δούμε στην σημερινή του άφιξη στην όμορφη Κάλυμνο  όπου με το πέρας της μανούβρας του εδεσε στην κλασική του θέση στο λιμάνι διπλα στο Ολύμπιος Ερμής 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Κάλυμνος στη Πάτμο

Quote

Τις απογευματινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Πάτμου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ - Ο/Γ ''ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ'' Ν.ΚΑΛ. 02, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Κάλυμνος - Λέρος - Λειψοί - Πάτμος - Αρκιοί – Αγαθονήσι – Πυθαγόρειο και επιστροφή, ότι αδυνατεί να προσεγγίσει το λιμάνι της Πάτμου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του για το λιμάνι των Λειψών.

Στο λιμάνι της Πάτμου ανέμεναν προς επιβίβαση τρεις επιβάτες και ένα Δ/Κ όχημα, ενώ στο πλοίο ανέμεναν προς αποβίβαση εννέα επιβάτες, ένα Ι.Χ.Ε. όχημα και τέσσερα Φ/Γ.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...