Jump to content
Shipfriends

Νήσος Κάλυμνος (ΙΜΟ 8704212)


Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Επιτυχία θεωρεί ο Δήμαρχος Δ.Διακομιχάλης, ότι η επισκευή πενταετίας του «Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ» ολοκληρώθηκε σε 40 ημέρες και στοίχισε 375.000 ευρώ

Quote

 

Προγραμματισμένη συνέντευξη τύπου παραχώρησε τη Τρίτη 23 Μαρτίου 2021 στις 10.30 το πρωί ο Δήμαρχος Δ. Διακομιχάλης στο Δημαρχιακό μέγαρο.

Αν και η πρόσκληση ανέφερε «για θέματα της ΑΝΕΚ» ο Δήμαρχος περιορίστηκε μόνο στην επισκευή του «Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ».

Επίσης απέφυγε να δεχθεί ερωτήσεις από του δημοσιογράφους για άλλα θέματα της ΑΝΕΚ

Μετά το Δήμαρχο, ακολούθησε ο Τεχνικός σύμβουλος της Εταιρείας Θωμάς Σκριβάνος, ο οποίος απάντησε σε ερωτήματα που του τέθηκαν αρμοδιότητας του.

Το Δήμαρχο στη συνέντευξη πλαισίωναν ο νυν Πρόεδρος της ΑΝΕΚ Γ.Θανάτσης και ο τέως Πρόεδρος Ι.Διαμαντής.

Ο δήμαρχος αναφέρθηκε στην επισκευή πενταετίας του «Ν.Κάλυμνος» η οποία διήρκησε από τις 19 Ιανουαρίου 2021 μέχρι 28 Φεβρουαρίου 2021. Από την 1η Μαρτίου το πλοίο επέστρεψε κι εκτελεί κανονικά τα δρομολόγια του

Όπως είπε: «Καταφέραμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να ετοιμαστεί το πλοίο εντός 40 ημερών και ουσιαστικά κερδίσαμε χρόνο και χρήμα που σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Εταιρείας καλύψαμε το μισό κόστος επισκευής»

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης μίλησε για επιτυχία, αφού επισκευή πενταετίας ολοκληρώθηκε σε 40 ημέρες κι αυτό οφείλεται όπως είπε,  στο σωστό προγραμματισμό που έγινε από τον τεχνικό σύμβουλο με τη συντονισμένη κι επαγγελματική βοήθεια του πλοιάρχου ,τη μεγάλη και ουσιαστική συμμετοχή στις επισκευές του Α΄μηχανικού, του Α.Γεδεών που ήταν στην Αθήνα, του Γραφείου εδώ και όλου του πληρώματος που παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν λόγω των αυστηρών μέτρων για covid-19 κατάφεραν να ετοιμαστεί το πλοίο έγκαιρα και να εκτελεί κανονικά τα δρομολόγια από την 1 Μαρτίου, εξυπηρετώντας την οικονομία της Καλύμνου και των νησιών της άγονης γραμμής.

Συμπληρώνοντας είπε, ότι  μεγάλη και ουσιαστική συμμετοχή στην επιτυχία αυτή της σύντομης επισκευής ήταν και η σωστή επιλογή των 30 περίπου συνεργείων και προμηθευτών που ενεπλάκησαν.

Όπως χαρακτηριστικά είπε στη συνέχεια, η Εταιρεία  κρατιέται όρθια και υγιής ενώ η ακτοπλοΐα γενικότερα κλυδωνίζεται σοβαρά λόγω της κρίσης της πανδημίας.

ΕΠΙΣΚΕΥΗ-ΚΟΣΤΟΣ

 Για το κόστος των επισκευών ο Δ.Διακομιχάλης είπε:

Το κόστος επισκευών ,υπηρεσιών και προμηθειών ανήλθε στο ίδιος ύψος επισκευών και προμηθειών του έτους 2016 όταν ήταν Πρόεδρος ο κ. Διαμαντής και συγκεκριμένα το κόστος έφτασε στα 375.000 ευρώ.

Οι  επισκευές που έγιναν ήταν σε όλους τους τομείς του πλοίου. Δεξαμενισμός, εξαγωγή αξόνων, πηδαλίων προπελών, μειωτήρων, επισκευές μηχανών, ηλεκτρομηχανών ,αντλιών συστήματος λυμάτων, υδραυλικών συστημάτων πηδαλίων και του καταπέλτη και σοβαρών ελασματουργικών στον πυθμένα του πλοίου ,στις δεξαμενές ,στην ανακατασκευή των τουαλετών με αντικατάσταση εφθαρμένων ελασμάτων, με αλλαγή σωληνώσεων του μηχανοστασίου ,με την αποσυναρμολόγηση των ηλεκτρικών συνδέσεων στο μηχανοστάσιο ,τον έλεγχο ασφάλειας των μηχανών . Την επισκευή των βαρκών με την προμήθεια ανταλλακτικών από την Νορβηγία, με την προμήθεια ειδικού εργαλείου που ήταν απαραίτητο για τη συναρμολόγηση των μηχανών  και δεν είχε παραδοθεί ως όφειλε ο προμηθευτής των μηχανών.

 Και συμπλήρωσε ότι το  πλοίο διανύει το 33ο έτος της ηλικίας του, συνεπώς κατατάσσεται στην κατηγορία του υπερήλικου πλοίου με όλα τα μειονεκτήματα. Η διατήρηση της κλάσης του σε νηογνώμονα λόγω της ηλικίας του είναι πολύ λεπτή και το διαχειριζόμαστε ως ΔΣ με αγαστή συνεργασίας τον Τεχνικό Σύμβουλο με τον καλύτερο τρόπο.

Στις συνέχεια άφησε αιχμές κατά της Διοίκησης Λελέκη ότι τότε το πλοίο είχε εγκαταλειφθεί από τον νηογνώμονα

Στη συνέχεια έκανε αναφορά στα στατιστικά στοιχεία λέγοντας ότι το ημερήσιο κόστος επισκευών ενώ μεγαλώνει η ηλικία του πλοίου είναι μικρότερη από αυτή που ήταν στη θητεία Λελέκη

Ο Δ.Διακομιχάλης ανέφερε επίσης ότι βρήκαν γαλλικές μηχανές, όχι κινέζικες όπως έγινε επί Διοίκησης Λελέκη, ίδιας ιπποδύναμης το κόστος των δύο μηχανών ήταν 220.000 ευρώ αλλά δεν προχώρησε η προμήθεια τους γιατί ήταν έξω από τις οικονομικές δυνατότητες της ΑΝΕΚ

Ακόμη τόνισε ότι πήραν τα εύσημα από το Υπουργείο Ναυτιλίας ,την Περιφέρεια και τα νησιά που εξυπηρετεί το πλοίο, για την ταχύτητα ολοκλήρωσης της επισκευής και τη συνέπεια της Εταιρείας 

Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ ΑΠΌ ΤΟ 2003 ΟΠΩΣ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ

Ακολούθως ο Δ. Διακομιχάλης έδωσε πίνακα με το πόσο στοίχισε η κάθε επισκευή του «Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ» από το 2003 και μετά, λέγοντας ότι “απαιτεί” να δημοσιευτεί από τα ΜΜΕ . Τον πίνακα αυτό ανέλυσε και σχολίασε στη συνέχεια. Τον παραθέτουμε αυτούσιο παρακάτω:

Κλείνοντας τη συνέντευξη ο Δήμαρχος συμπερασματικά είπε:

1. Κρατάμε ότι οι επισκευές πενταετίας παίζουν  στις 400.000 ευρώ, δέκα  πάνω ,δέκα κάτω,

2, Το πλοίο έχει γεράσει είναι 33 ετών ,αν αποφασίσουμε να αλλάξουμε τις μηχανές μπορούμε να προμηθευτούμε γαλλικές κόστους 220.000 ευρώ

Τέλος ανακοίνωσε ότι ήδη ξεκίνησαν επαφές πολύ προσεγμένες, στην αναζήτηση αντικατάστασης του «Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ» καθόσον έχει εξαντλήσει όλα τα περιθώρια τα οποία είχε.

 

 

ανεκ-επισκευες.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τραυματισμός ημεδαπού στο Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Κάλυμνος στην Αστυπάλαια στις 29/04/21

Quote

Ένας 20χρονος ημεδαπός τραυματίστηκε πρωινές ώρες χθες στο δεξί κάτω άκρο από τον καταπέλτη του Ε/Γ-Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ” Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΥ 02 κατά την διαδικασία επιβίβασης στο λιμένα ν. Αστυπάλαιας.

Ο ανωτέρω άμεσα διεκομίσθη στο πολυδύναμο περιφερειακό ιατρείο Αστυπάλαιας, ενώ αργότερα μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου Κρήτης.

Προανάκριση διενεργείται από Λιμενικό Σταθμό Αστυπάλαιας.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Μία ιδιαίτερη συνέντευξη του πλοιάρχου του Νήσος Κάλυμνος του κ Καλαβρού.Μαθαίνουμε πως το Κάλυμνος στο δρομολόγιο της Αστυπάλαιας δε δουλεύει καθόλου καλά.Αναφέρει και μία τρομερή ναυτική ιστορία.

Το φουντάρισμα και η μανούβρα πάνω στην άγκυρα όλα τα λεφτά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Μετά τον δεύτερο δεξαμενισμό του το Νήσος Κάλυμνος έχει δέσει στο κεφάλι της προβλήτας Ηετίωνας και ενώ τη προηγούμενη εβδομάδα για 2-3 ημέρες είχε μεθορμίσει στην Ακτή Κονδύλη για έκανε το πείραμα ευστάθειας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
29 minutes ago, Nicksy58 said:

Ποιο είναι το πραγματικό πρόβλημα της Νήσου Καλύμνου? Πιστοποιητικά κατάταξης?

 

8 minutes ago, Proteus said:

Το πλοίο δεν δραστηριοποιήθηκε καθόλου το 2020 και το 2021 λόγω covid. 

@Proteusο @Nicksy58 ρωτά για το Νήσος Κάλυμνος, όχι για το Σκιαδενή

Link to comment
Share on other sites

Με απόφαση που υπογράφει ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ιωάννης Πλακιωτάκης και φέρει ημερομηνία 15 Μαρτίου 2023, κηρύχθηκε έκπτωτη η ΑΝΕ Καλύμνου από τις επιδοτούμενες δρομολογιακές γραμμές:

1. «ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή» και

2 «ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή»

https://www.shipfriends.gr/forum/topic/462-κατακυρώσειςπροκυρήξεις-επιδοτούμενων-κλπ-γραμμών/?do=findComment&comment=358815

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Στην σημερινή γνωμοδότηση του ΣΑΣ περιλαμβάνεται όρος για πλοίο μήκους τουλάχιστον 70 μέτρων πράγμα το οποίο το βγάζει αμέσως έξω από την νέα διαγωνιστική διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...