Jump to content
Shipfriends

Νήσος Κάλυμνος (ΙΜΟ 8704212)


Recommended Posts

Στο Νήσος Κάλυμνος σβήστηκε η σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το IMO No από τις μπάντες του πλοίου. Επίσης το κόκκινο ζωνάρι κάτω από το όνομα της εταιρείας τώρα βάφτηκε μπλε. Εξωτερικά το πλοίο είναι απαστράπτον είναι η αλήθεια αλλά αύριο συμπληρώνει δυο μήνες εκτός δρομολογίων, όπου είναι μεγάλο διάστημα για το πλοίο

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της Kalymnos news που έχουν διαρρεύσει, ο μεγάλος χρόνος παραμονής του πλοίου στην επισκευαστική ζώνη, οφείλεται στο ότι χρειάστηκε στα πλαίσια των επισκευών, να ανοίξουν και τις μηχανές που πριν 7 χρόνια περίπου είχαν αγοραστεί και τοποθετηθεί στο πλοίο.

Το άνοιγμα των μηχανών έκρυβε εκπλήξεις, αφού οι τεχνικοί διαπίστωσαν σημαντικές φθορές και αλλοιώσεις σε βασικά εξαρτήματα εσωτερικά των μηχανών και απαιτήθηκε η αντικατάσταση τους με καινούργια ανταλλακτικά. Πολύ πιθανόν σήμερα το πλοίο να ξεκινήσει το ταξίδι της επιστροφής στη Κάλυμνο.

Link to comment
Share on other sites

Το διαβαζα χθες και μου εκανε μεγαλη εντυπωση.

 

Μηχανες που εβαλαν το 2009 και τους αλλαξαν μπολκ το 2011, με παραδοχη του εκπροσωπου της Wartsila για ευθυνη της εταιριας, πως ειχαν παλι σοβαρες φθορες και αλλοιωσεις;

 

Ειναι τοσο κακη η ποιοτητα κατασκευης τους;

Για καποιο λογο τα φορτια στα οποια δουλευουν δεν τους ταιριαζουν (αν μπορει να γραφτει αυτος ο ορος);

Απλα δε συντηρουνται με τον καλυτερο τροπο και μετα απο καποια χρονια χρησης ειχαν λογικες φθορες;

 

Παντως εχουν γινει σιριαλ και αν διαβασα καλα μολις γυρισει το βαπορακι σκεφτονται να κανουν παλι συνεντευξη τυπου για ενημερωσεις που θα αφορουν την επισκευη του αλλα και την κατασταση των μηχανων του.

Link to comment
Share on other sites

διονυση  κανω μια... δειγματοληπτικη παραθεση συζητησεων της εποχης εκεινης. ;)

αν θες ξαναδιαβασε το παρον θεμα, το θεμα της πλοιοκτητριας, καθως και τα λινκ  στην αργω καλυμνου που στηριζε την τοτε δημοτικη αρχη.

με αυθαιρετες εκτιμησεις, ατεκμηριωτους αριθμητικους υπολογισμους και απειρα γλειψιματικα δημοσιευματα, η τοτε δημοτικη αρχη και η τοτε διοικηση της ΑΝΕ Καλυμνου, προχωρησαν σε αλλαγη μηχανων στο πλοιο αντι να κανουν ενα καλο service στις προηγουμενες.

 

πολλα και διαφορα εχουν ακουστει, με βασικοτερο οτι οι παλιες, ευρωπαϊκης κατασκευης μηχανες πηγαν για αποσυρση και τοποθετηθηκαν νεες, ασιατικης κατασκευης, με κατασκευαστη και πλοιοκτητη να δεσμευονται με ορκους... αιωνιας σιωπης.

 

 

Άραγε θα αλλάξει φέτος τις μηχανές του; Kάθε χρόνο γράφει ο Εφοπλιστής ότι θα τις αλλάξει αλλά ακόμα τίποτα.

 

 




Αγαπητέ marittimo μιας και γνωρίζεις το θέμα από ότι φαίνεται καλύτερα, μήπως γνωρίζεις τι μηχανές θα βάλει και για ποιό λόγο θα το κάνει αυτό?
Είναι θέμα μικρής ιπποδύναμης και συνεπώς ταχύτητας (μήπως υπάρχει και κάποιο θέμα με την άγονη που εξυπηρετεί και φοβάται η εταιρία την εισβολή κάποιου ανταγωνιστή?) κι ελικτικών δυνατοτήτων ή έχουν με τα χρόνια παραδώσει το πνεύμα τους? :confused:

 

 

απο τι ειναι φτιαγμενες οι μηχανες του νησος καλυμνος και θελουν €200000 το χρονο για επισκευη;

ειχα ακουσει οτι για μια σοβαρη ετησια στις μηχανες ενος ferry 30 ετιας (αλλαγη καπακια, οσα χιτωνια ειναι ραγισμενα, γενικοτερος ελεγχος σε μηχανικα μερη, ηλεκτρομηχανες και ενα γενικοτερο τσεκαρισμα μηχανοστασιου) το κοστος ειναι €120-150 χιλιαδες αναλογα με τον τυπο της μηχανης και τον αριθμο των μηχανικων μερων που θα αντικατασταθουν.

ουτε μηχανικος, ειμαι ουτε ναυπηγος, αλλα πολλα μου φαινονται 200.000

 

 

Το πλοιο θα αλλαξει της μηχανες του και θα μπουν καινουριες DEUTZ 620. Υπηρχε ενα θεματακι με το χρηματικο/τραπεζες, αλλα λυθηκαν ολα, οι υπογραφες επεσαν και αμεσσα θα αρχησει η δουλεια.

 

 

H Wartsila έχει εξαγοράσει την Deutz, όποτε για αυτό λένε για Wartsila μηχανές.

 

 

DEUTZ 604 V12 και θα βαλει DEUTZ 620 V12 . Ειναι καινουριες εξελιγμενες και με μεγαλυτερη ισχυ.

 

 

περα απο το κοστος επισκευης των παλιων μηχανων (που μου εξακολουθει να μου φαινεται υπερβολικο) οι καινουργιες (συμφωνα με το αρθρο) εχουν ενα χρονο εγγυηση. μετα τι θα γινει, οταν σε κανα 2 χρονια θα ζητανε ανταλλακτικα και θα τρεχουν και οι επισκευες και τα δανεια;

 

 

Tι το ψαχνεις Proud οτι γινεται παντα. Προσφορες απο τη wartsila και απο παρατρεχαμενους για την καλυτερη ( :P) τιμη στα ανταλλακτικα. Ολοι γνωριζουμε πως δουλευουν οι ναυτιλιακες σε αυτον τον κοσμο....

 

 

Εμένα θα μου επιτρέψετε να κάνω μια ίσως και ανόητη ερώτηση, μιας δεν τα ξέρω αυτά τα πράγματα.

Είναι δυνατόν σε ένα πλοίο μια αύξηση της ισχύος κατά 23% (1600/1300) να επιφέρει αύξηση της ταχύτητας κατά 35%..χωρίς άλλη αλλαγή στα συστήματα μετάδοσης? Όποιος γνωρίζει αυτά τα τεχνικά ζητήματα, ας κάνει τον κόπο να μας διαφωτίσει.

 

 

Με το συμπάθειο βρε παιδιά, αλλά -λαμβανομένου του μεγέθους της εταιρείας και τηρουμένων των αναλογιών- τέτοιες επενδύσεις...σε αυτή την οικονομική συγκυρία...δεν κάνει ούτε η Attica. Βέβαια, δική τους είναι η εταιρεία και αυτοί ξέρουν καλύτερα, αλλά δεν παύει να μου κάνει εντύπωση.

 

 

συγνωμη ρε παιδια, αλλα δεν καταλαβα; η εταιρεια φορεσε ενα φεσι κοντα στο μισο εκατομμυριο (οσο η αξια του βαποριου περιπου) για να αντικαταστησει 2 μηχανες που...

δεν ειμαι δημοτης καλυμνου, ουτε μετοχος της εταιρειας, αλλα πραγματικα μενω αφωνος

 

 

Ακομα συζητουν για την αλλαγη μηχανων του 2009 και την επισκευη τους το 2011.

 

Εχει ακομα προβλημα το βαπορακι;

Link to comment
Share on other sites

Εχω διαβασει ο,τι μπορουσα, δηλαδη οσα link υπηρχαν ακομα...

 

Εχω καταλαβει οτι ισως εγινε ενα καλο μαγειρεμα το 2009.

 

Αυτο ομως που μου κανει εντυπωση ειναι οτι οι μηχανες φαινεται να εχουν συνεχεια προβληματα απο τοτε. Δηλαδη εστω οτι τις αλλαξαν ενω μαλλον δε χρειαζοταν, το θεμα ειναι το γιατι παρουσιαζουν τοσα θεματα...

 

Στο link που ειχε βαλει ο Νηρεας και μιλαει ο υπευθυνος της Wartsila Ελλαδας λεει οτι η εταιρια εχει μοναδες συναρμολογησης στην Ασια αλλα οτι τα νεα μπλοκ, που μπηκαν το 2011, θα ηταν απο αλλου κτλ. Μου φαινεται απιστευτο να ειναι τοσο ζημιαρες μηχανες απο τη Wartsila ακομα και αν δεν ειναι απο την σουπερ ντουπερ μοναδα παραγωγης...

 

Εκτος αν παιζει κατι αλλο...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Το AIS του παντως δεν την πολυπαλευει.Το τελευταιο στιγμα ηταν πριν 4 ωρες κατω απο τη Μυκονο και γενικα εδωσε ελαχιστα στιγματα σε ολη τη διαδρομη

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Περιέλιξη κάβου πρόσδεσης του Ε/Γ–Ο/Γ Νήσος Κάλυμνος είχαμε στους Λειψούς τη Τετάρτη 17/08/16

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Λειψών, βραδινές ώρες χθες, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» Ν.Κ. 02, ότι κατά τη διαδικασία πρόσδεσης στο λιμένα σημειώθηκε περιέλιξη του κάβου στην προπέλα της αριστερής κύριας μηχανής.

Ανωτέρω πλοίο, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πυθαγόρειο για Αγαθονήσι – Αρκιούς – Πάτμο - Λειψούς – Λέρο – Κάλυμνο, προσέδεσε με ασφάλεια στο λιμένα, ενώ επαγγελματίας δύτης απελευθέρωσε την προπέλα.

Το πλοίο απέπλευσε την 22:25 αντί της προγραμματισμένης 20:00, με 81 επιβάτες, 10 Ι.Χ., 05 Φ/Γ και 4 Δ/Κ.

Πηγή: ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μετά το περιστατικό με το μπλέξιμο της άγκυρας του Blue Star Patmos που προκάλεσε ζημιές στο Νήσος Κάλυμνος, που το κράτησε εκτός δρομολογίων μέχρι χθες που ξεκίνησε τα δρομολόγια του με το προγραμματισμένο δρομολόγιο προς το Πυθαγόρειο Σάμου.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 2 months later...

Το Νήσος Κάλυμνος σταμάτησε τα δρομολόγια του χθες το βράδυ και αύριο αναμένεται να φύγει από τη Κάλυμνο για να έρθει στο Πειραιά για το δεξαμενισμο του και τις εργασίες συντήρησης του. Το πλοίο λογικά θα μείνει εκτός δρομολογίων όλο τον Φεβρουάριο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...