Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Σαλαμίνας


Recommended Posts

Έπρεπε να ανέβει φωτο του συγκεκριμένου πλοίου, μόνο και μόνο λόγω ονόματος. Είναι το Milou (IMO 9335123), πλοιοκτησίας Captain Haddock Shipping:D. Βγάζω το καπέλο στην έμπνευση της οικογένειας Ιγγλέση που είναι οι πραγματικοί πλοιοκτήτες φυσικά, και το διαχειρίζονται μέσω της Alberta Shipmanagement. Αξίζει να περιεργαστείτε το site. Ναυπήγηση 2007 σαν Gulf Moon στη Hyundai Mipo(0473), είναι πολύ πρόσφατη αγορά της Alberta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

  

On 11/18/2022 at 12:52 AM, Nick the Greek said:

Το ιταλικό ρυμουλκό Paul, φέρνει στον Πειραιά το αμφίπλωρο Amadeo Matacena που σύμφωνα με τους Ιταλοί έχει πουληθεί για διάλυση. Άφιξη Δευτέρα μεσημέρι.

Το Amedeo Matacena έχει δέσει στο ναυπηγείο Σαλαμίς, μέχρι να αναχωρήσει για το τελευταίο του ταξίδι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 4/25/2023 at 8:24 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Το πλοίο κατασκευαστηκε το 1965 στο ναυπηγείο Θεοφάνη Μπεκρή στο Πέραμα (χώρος Καραγεώργη, σημερινό Σπανοπουλου)

 

Αυτό το χώρος Καραγεώργη δεν το έχω ξανακούσει. Και είναι μια απορία μου πως είναι το τοπωνύμιο αυτού εκεί του κομματιού του Σπανόπουλου, που κοιτάει Πειραιά αλλά και Πέραμα. Είναι το Καραγεώργη που αναφέρεις ή υπάρχει και κάτι άλλο?

Link to comment
Share on other sites

@Nick the Greek

Το τοπωνύμιο του "κομματιού" του ναυπηγείου Σπανοπουλου στην Σαλαμίνα, είναι Πουντα, τουλάχιστον όσο έχω ακούσει να αναφέρεται από τους ντόπιους. 

Ωστόσο, αναφέρθηκα στο ναυπηγείο Σπανοπουλου του Περάματος, πρώην ναυπηγείο Καραγεώργη (ή και Καράγιωργα). Οσον αφορά το γιατί το απεκαλεσα "χώρο", είναι μια άλλη συζήτηση (ενδιαφέρουσα κατά την άποψή μου) που αφορά γενικότερα τα ναυπηγεία, και ευχαρίστως μπορούμε να την κάνουμε σε κάποιο άλλο topic. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ωραίο βαποράκι το Badlands Trader (IMO 9700483) που βλέπουμε εδώ μόλις να έχει πουληθεί από τον Πρόεδρο(Capital) σε καινούριο πλοιοκτήτη. Στους 50 χιλιάδες τόνους το deadweight του, είναι προιόν της Samsung Heavy(Η30) στο ναυπηγείο που έχουν στο Ningbo της Κίνας το 2016, ενώ η μηχανή του είναι Wartsila. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο καινούριος του πλοιοκτήτης του έχει υψώσει σημαία ΗΠΑ με νηολόγιο Norfolk, VA. Η εταιρεία λέγεται US Marine Managament και είναι μια θυγατρική της Maersk Line με έδρα της ΗΠΑ. Μοναδικό προηγούμενο όνομα του πλοίου το Άθλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Να και ένας Αμερικανός επισκέπτης στην Κυνόσουρα, είναι ένα MR2 τάνκερ που ονομάζεται Shenandoah Trader (IMO 9708760). Συμπτωματικά πλοιοκτήτης του είναι η US Marine Management που αναφέρουμε στο προηγούμενο πόστ σε αυτό το θέμα, σημαία ΗΠΑ, νηολόγιο Norfolk VA και κλάση DNV. Το πλοίο είναι χτισμένο το 2015 σαν Pyxis Epsilon, όνομα που είναι και το μοναδικό του προηγούμενο μέχρι πρίν ένα δίμηνο. Ναυπηγός του το SPP Shipbuilding Co Ltd - Donghae (Goseong Shipyard) με αριθμό γιάρδας S1153 και μηχανή MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξένο μοτορσιπάκι του οποίου οι πλοιοκτήτες επέλεξαν το Αμπελάκι της Σαλαμίνας για την συντήρησή του έχουμε σήμερα. Είναι το Liva Greta (8810072) που βλέπουμε εδώ να έχει μόλις πέσει στο νερό, συνοδεία ρυμουλκών. Πίσω στο 1988 έχει χτιστεί, το ναυπηγείο είναι στο Westerbroek της Ολλανδίας και λέγεται Scheepswerf Ferus Smit(252) ενώ η κύρια μηχανή του είναι Caterpillar. To dwt του μόλις στους 1,280 τόνους. Στα 35 χρόνια της ηλικίας του έχει αλλάξει μόνο 3 ονόματα, ναυπηγούμενο σαν Varnebank ενώ το 1996 έγινε Elstar και το 2008 πήρε το τωρινό του όνομα. Το παράδοξο για αυτού του μεγέθους πλοίου είναι πως φέρει σημαία Λιβερίας και κλάση RINA.

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε στο περασμένο καλοκαίρι και από το δίαυλο της Σαλαμίνας περνά το έμφορτο MR2 με όνομα Milano (ΙΜΟ 9286059). Δεν είναι κανένα καινούριο, κατασκευή 2005 στη Hyundai(0206) με μία μηχανή B&W. Προηγούμενά του ονόματα τα Camargue, Baltic Sun και Baltic Sun II. Είναι αγορά του 2023 από την IMS S.A. του Μάριου Γιαλόζογλου, φέρει σημαία Λιβερίας και είναι κλάση BV.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα βλέπουμε στις οθόνες μας μια σπάνια περίπτωση bulk carrier που έχει φτάσει τα 23 και έχει αλλάξει μόνο μια φορά όνομα, κι αυτή αμέσως μετά την καθέλκυσή του(2001). Πρώτο του όνομα το Stemnes για λογαριασμό της Jebsen, και αμέσως μετά έγινε αυτό που βλέπετε, να το UBC Sacramento λοιπόν, με ΙΜΟ 9236080. Είναι πριοόν του Saiki Shipbuilding(1112) της Ιαπωνίας και έχει μηχανή Mitsubishi. Σημαία Κύπρου, κλάση DNV.

Link to comment
Share on other sites

Χωρο-χρονικά μεταφερόμαστε στο Αμπελάκι της Σαλαμίνας το περασμένο καλοκαίρι. Εκεί πετυχαίνουμε ένα ψυγείο που ετοιμαζόταν τότε για το τελευταίο του ταξίδι και εν τέλει το πραγματοποίησε με το απαίσιο όνομα Rioi (IMO 8216722). Συνοψίζοντας την ιστορία του ναυπηγήθηκε το 1984 στη Fukuoka της Ιαπωνίας από το Fukuoka Shipbuilding(1105) σαν Shidaka Maru για την Shinsei Kaiun. Είχε dwt λίγο πάνω από τους 6 χιλιάδες τόνους και μηχανή Mitsubishi. Αυτό το όνομα το κράτησε για 15 χρόνια, ως το 1999 οπότε και γίνεται Ocean Wind και μετέπειτα Frio Star(2003, στα χέρια της Lavinia του Λασκαρίδη), Forline I(2006), Forline 1(2009), Forline I(2015) και Frio V(2020), παίρνοντας το όνομα με το οποίο οδηγήθηκε σε διάλυση το 2023.Η διάλυση ήρθε σαν προιόν της χρεοκοπίας των τελευταίων πλοιοκτητών του, που ήταν Ρώσοι. Έφυγε με σημαία Καμερούν και νηολόγιο Kribi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...