Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για το SKY δεν υπάρχει περίπτωση γιατι χθές η εταιρεία του ανακοίνωσε δρομολόγια στην γραμμή Πρίντεζι - Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα - Σάμη - Ζάκυνθο απο αρχές Ιουλίου ..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ είναι ένα ερώτημα για το που τελικά θα καταλήξει. Άλλοι κάνουν λόγω για την άγονη βορείου Αιγαίου αυτή που κάνει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ τώρα, άλλοι για Ικαρία-Σάμο..Πάντως θα πρέπει να αντικατασταθεί στη γραμμή του κι ακόμη δεν μπορεί να πει κανείς αν έχει βρεθεί ο αντικαταστάτης του.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να μπει το Χίος Πάρο Ναξο (Ιο) Σαντορίνη να το χαρούμε και εμείς λίγο(ακούς NHSOS CHIOS? :P )Θα ήταν η καλύτερη απάντηση στην δρομολόγηση του Δήλος.Ασχετα που το Χίος θα προσπερνα το Δήλος σε κάθε δρομολόγιο και θα γίνονται μεγάλες κόντρες!!!!Να πάει το Ρόδος Χίο Μυτιλήνη αλλα δεν έχει πολλές καμπίνες.Μεγάλα όνειρα ε;

Link to comment
Share on other sites

μαλλον το καναμε η γωνια του ονειροπολου:).

η HSW εχει καψει το "χαρτι" του συμβατικου στις κυκλαδες, με τα πειραματα του νησος μυκονος στην παροναξια και του νησος ροδος περσυ. ποιος να την εμπιστευθει οταν δεν ξερει αν το βαπορι θα ειναι εκει τον επομενο μηνα.

προσωπικα τα σεναρια αυτα τα θεωρω ξαναζεσταμενο φαγητο. απο τοτε που ανελαβε τη HSW η ΑΝΕΚ καθε χρονια θα βγει λιγο πριν το πασχα μια φημη, οτι ενα απο τα δυο νησος θα παει παροναξια.

πιο πιθανο να δουμε το νησος ροδος να κανει ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Υπέροχες ιδέες. :rolleyes: Με 3-4 δρομολόγια του ΡΟΔΟΣ την εβδομάδα θα σπρώξουν όλα τα φορτηγά στη ΝΕΛ. Σε τέτοιες εποχές νομίζω ότι κανένας δεν σκέφτεται τέτοια πράγματα...να βάλει το ΧΙΟΣ να μονομαχεί με το νεότευκτο. Εδώ δεν το έβαλαν τον καλό καιρό, τώρα σε εποχές "μη πολέμου" θα το βάλουν? Τώρα για το ΡΟΔΟΣ στη Νάξο κλπ τα έχουμε πει. Σκεφθείτε μόνο πόσες φορές δεν είχε πιάσει το Πρέβελης στη Νάξο (όταν θριάμβευε στην Παροναξία :rolleyes: ) και λογαριάστε πόσες φορές δεν Θα πιάσει το Ρόδος. Τέλος πάντων, σε κουβέντα να βρισκόμαστε, δεν πιστεύω όχι μόνο να γίνουν τέτοια πράγματα, αλλά με τέτοιους ισολογισμούς καν τα σκέφτονται. Ας κοιτάξουν πως θα πάρει το ΧΙΟΣ κανένα φορτηγό από τη ΝΕΛ, κι ας αφήσουν τα πειράματα για αργότερα.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οσον αφορα τη δρομολογηση πλοιου απο τον ομιλο Γκριμαλντι/Μινοαν στα Χανια αυτο που ακουγεται ειναι οτι θα μπει το Ολυμπια Παλας σε καθημερινα δρομολογια.. Μεσημερι απο Πειραια βραδυ απο Χανια. Δηλαδη την κλασικη αποτυχημενη συνταγη των τελευταιων χρονων..

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Μην ξεχνάμε ότι ο Όμιλος διαθέτει ακόμη ανάμεσα στα άλλα, κορυφαία τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, αεροπορική εταιρεία VIP, ενώ για να συμπληρώσει την κάθετη τουριστική δραστηριότητα, του λείπει μια ακτοπλοϊκή Εταιρεία.... Για να δούμε !!!

Τοσο καιρο ακουμε για Ρεστη-HSW αλλα φως δεν βλεπουμε...Υπαρχουν μηπως εξελιξεις?

Link to comment
Share on other sites

Το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σήμερα γράφει ότι οι Μινωικές απέσυραν το αίτημα για δρομολόγηση πλοίου στα Χανιά. Οπότε πάμε για...το επόμενο σενάριο. :D

Το οποιο σεναριο ειναι μηπως οτι τελευταια στιγμη 'τα βρηκαν' Βαρδινογιαννης-Grimaldi σε σχεση με τις μετοχες της HSW η εστω με καποια γραμμη στην Αδριατικη? Δεν μπορει να εκανε πισω τελευταια στιγμη ο Ιταλος χωρις να παρει καποιο 'ανταλλαγμα'.

Link to comment
Share on other sites

Στον Εφοπλιστη τευχος Μαιου στην σελιδα 143 που αναφερει σχετικα με την αποφαση του Grimaldi να δρομολογησει πλοιο στα χανια, εχει μια φωτο ενως εκ των δυο cruise και γραφει απο κατω:

Σχετικα συντομα, δλδ απο τον προσεχη οκτωβριο η γραμμη της Ancona αναμενεται να μεινει στα χερια του ομιλου...

Τωρα δεν ξερω τι μπορει να σημαινει αυτο.

Στην Ancona ποιες εταιρειες δραστηριοποιουνται?

Link to comment
Share on other sites

Στην Ανκόνα υπάρχουν ΌΛΟΙ..ΆΤΤΙΚΑ, ΑΝΕΚ , ΜΙΝΟΑΝ από 2 ο καθείς. Η ΑΤΤΙΚΑ δεν φεύγει ούτε με σφαίρες, για ΑΝΕΚ δεν παίρνω όρκο..

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

εδω και δυο χρονια περιπου κυκλοφορουν διαφορα σεναρια ανακατανομης γραμμων μεταξυ των τριων παικτων, που κυριως αφορουν κρητη και αδριατικη. εχουμε γραψει και εδω (και σε αυτο το thread και αλλου, πχ οικονομικη κατασταση ετιαρειων). στα περισσοτερα απο τα σεναρια η attica αφηνει την ancona και μενει στο bari μονο. το τι αληθευει και τι οχι θα το δουμε αργα ή γρηγορα, σιγουρα παντως δεν προκειται να μεινουν για πολυ τρεις εταιρειες στην ancona και τρεις στο ηρακλειο, να μεταφερουν τον κοσμο σχεδον τζαμπα και να μαζευουν τις ζημιες που μαζευουν.

γενικα με τα σεναρια να ειμαστε επιφυλακτικοι, γιατι δεν ξερουμε ποια εχουν βαση και ποια οχι. ποια εμπεριεχουν αληθεια και ποια ειναι κατευθυνομενα ή εμπεριεχουν ευσεβεις ποθους.

πριν λιγο καιρο, οταν ειχε αποχωρησει η ANEK/HSW απο την ΕΕΝ και κ@λοτριβοταν με την attica, ακουγοταν για οτι τα εχουν βρει και η attica θα φυγει απο την ancona και η ανεκ απο το ηρακλειο και τα κρητη Ι & ΙΙ θα πηγαιναν brindisi. πιο παλια ειχαμε ακουσει οτι τα κρητη Ι & ΙΙ θα πηγαιαν... χιο μυτιληνη. πριν λιγους μηνες ολοι θεωρουσαν δεδομενο οτι τα πλοια που περισσευαν στον κυρ μιμμη (king, sky, penelope) ειχαν βρει ενα ρολο κατω απο τις φτερουγες της ΝΕΛ. πολλοι θεωρουσαν δεδομενο οτι ακομη και το πηνελοπη α θα φορεσει την τριηρη. ολα αυτα απλα γιατι πηγε στο κουνελοπη στη θεση του τεο.

οσο για το οτι ο εφοπλιστης χαριζει την ancona στον grimaldi, αν πατε στο τοπικ της bs (ή σε αυτο εδω) στα ποστ του νοεμβριου, θα δειτε οτι τοτε συμβουλευε την attica να πουλησει τα μεγαλα bs και να κρατησει horizon και διαγορα στα δωδεκανησα.

αλλαγες θα δουμε, αλλα προς τα που θα παει το πραγμα, κρατατε και μια πισινη.

στο τελος θα μας πουν οτι η cretan εκτος απο το αρκαδι θα αγορασει και το mr shoppy και μετα θα τα ναυλωσει στη νελ

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Στη Ναυτεμπορική αναφέρει ότι <<επί του παρόντος>> οι Μινωϊκές αποσύρουν την αίτηση λόγω της αργοπορείας του ΣΑΣ να συγκαλέσει το συνέδριο,που καθυστέρισε την ετοιμασία του εμπορικού τμήματος για την επιτυχία του πλοιού στα Χανιά.'Ισως μετά το καλοκαίρι να αφήσει την Βενετία με ένα πλοίο,και να το κατεβάσει στα Χανιά.Εικασία δικιά μου από τα συμφραζόμενα της εταιρείας στην ανακοίνωση!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη δικιά μου είναι ότι αυτή είναι μια επίσημη δικαιολογία για την απόσυρση του αιτήματος. Εδώ πολύ συχνά βλέπουμε δρομολογήσεις πλοίων και μετά από ένα μήνα δρομολογίων που συνεδρια΄ζει το ΣΑΣ πέρνουν οι εταιρείες το επίσημο οκ.

Προφανώς βρήκαν κάποιο σημείο επαφής-συνενόησης-συνεργασίας-... η ΑΝΕΚ με την ΜΙΝΟΑΝ κι έτσι απετράπει η εισβολή στα Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Χαράζουν κοινή ρότα ΑΝΕΚ - Attica Group στις γραμμές: Πειραιάς - Ηράκλειο και Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Σε ρότα εξελίξεων βρίσκεται η ελληνική ακτοπλοΐα, καθώς δύο κορυφαίες εταιρείες του κλάδου συζητούν τη συνεργασία σε γραμμές, με στόχο τη μείωση του κόστους και τη διατήρηση των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους επιβάτες και μεταφορές στα παρόντα επίπεδα.

Τα σενάρια, που ένα χρόνο τώρα μελετούνταν επισταμένως από τους επικεφαλής των ακτοπλοϊκών εταιρειών, φαίνεται να παίρνουν «σάρκα και οστά» μεταξύ των εταιρειών ANEK και Attica Group.

Πληροφορίες της «Ν» αναφέρουν ότι οι δύο εταιρείες βρίσκονται πολύ κοντά στο ανακοινώσουν τη συνεργασία τους σε επιχειρησιακό επίπεδο στις γραμμές της Κρήτης και της Ανκόνα, που στόχο θα έχουν τον εξορθολογισμό των γραμμών, την αφαίρεση επιπλέον χωρητικότητας και, συνεπώς, τη συγκράτηση του κόστους λειτουργίας των πλοίων, που έχει φθάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα λόγω της τιμής του πετρελαίου.

Η μείωση του κόστους, μέσω συνεργασιών είναι η λύση που προκρίνεται στην παρούσα φάση, προκειμένου οι εταιρείες να αντεπεξέλθουν στην πίεση που δέχονται τα αποτελέσματά τους από τη μείωση της επιβατικής κίνησης και τη σημαντική αύξηση του κόστους καυσίμων. Επίσης, μέσω αυτής της συνεργασίας, δεν θα διακυβευθεί η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Η ανάγκη συνεργασιών, που προκρίνεται από τα πλέον επίσημα κυβερνητικά χείλη για άλλους τομείς της οικονομίας, όπως π.χ. για τον τραπεζικό τομέα, προκύπτει αδήριτη και για τον ακτοπλοϊκό κλάδο, ο οποίος, στη διάρκεια του 2010, παρουσίασε στο σύνολο του για το 2010 ζημιές άνω των 300 εκατ. ευρώ.

Η συμφωνία των δύο εταιρειών αφορά, σύμφωνα με πληροφορίες, στη σύσταση κοινοπραξίας στις γραμμές Πειραιάς - Ηράκλειο και Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα.

Αποτέλεσμα της κίνησης αυτής θα είναι η μείωση της προσφερόμενης χωρητικότητας, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της πληρότητας των πλοίων. Από τη συνεργασία αυτή θα ωφεληθεί και η Minoan Lines του Ομίλου Grimaldi, η οποία ανταγωνίζεται τις δύο εταιρείες στις εν λόγω γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Νωρις νωρις το θυμηθηκε και η Ναυτεμπορικη :D

Οποιος διαβαζει προσεκτικα το φορουμ ξερει και πως θα γινει η ανακατανομη των στολων ;)

Ας θυμηθουμε τας γραφας στις 28 Ιανουαριου 2011

Φετος ειναι παλι ο καιρος για μια αλλαγη στην ακτοπλοια... Τωρα πωληση μετοχων θα ειναι, πωληση εταιριας θα ειναι.. συγχωνευση θα ειναι (αν και αυτο ειναι το ποιο δυσκολο) κοινοπραξια θα ειναι...

Και λογικα μεσα στο σεναριο θα ειναι η ΑΝΕΚ.. Τι θα λεγατε για κανενα "γαμο"με τη MIG? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως μιλάμε πλέον για κουτσομπολιά, όλα αυτά είναι άμεσα υλοποιήσιμα και το shipfriends για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται για ένα από τα μεγαλύτερα νέα της χρονιάς για τον ακτοπλοικό κλάδο!

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει τί θα σημαίνει πρακτικά η ΄μείωση της προσφερόμενης χωρητικότητας' στις εν λόγω γραμμές? Θα φύγουν κάποια πλοία?

Link to comment
Share on other sites

Ενα χρονο πριν ξεκινουσε ο 'πολεμος' στα Χανια και την Ροδο :rolleyes:,ηθελα να ξερα,δεν μπορουσαν να τα ειχαν βρει πιο πριν χωρις να χασουν ενα σκασμο λεφτα και οι 2 εταιριες?

Σχετικα με την συμφωνια παντως,φανταζομαι οτι σε οποια γραμμη κι αν κοντραρονται(Ηρακλειο,Ανκονα,Κυκλαδες μεσω της HSW)θα υπαρξει ενας διακανονισμος δρομολογιων και πλοιων - κι ο θεος βοηθος που θα φτασουν οι τιμες των εισητηριων :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...