Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...κατι πηρε το αυτι μου οτι ο μανουσης θελει να βγαλει το λημνος ξανα...

Τουλάχιστον περίεργο μου ακούγεται κάτι τέτοιο. Εδώ, το Λήμνος δεν ταξίδευε όταν ταξίδευαν όλα (σχεδόν) τα πλοία της εταιρίας, τώρα θα το ξεκινήσει ??? :confused:

Άσε που αν είναι αν ξεκινήσει κάποιο, σαφή προτεραιότητα έχει η ναυαρχίς του στόλου, ΠΑΝΑΓΙΑ (βοήθεια μας...) ΣΟΥΜΕΛΑ. :D:p

Link to comment
Share on other sites

Είναι και αυτή μια λογική σκέψη, στα πλαίσια των μεταδρομολογήσεων και της αναδιάταξης του στόλου, καθώς με αυτό τον τρόπο θα καθηλώσει και το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ εκεί πάνω...και θα στείλει άκλαυτα Λισσός και Μυτιλήνη.:rolleyes:

ΝΗΡΕΑ αμφιβαλλω αν η ΑΝΕΚ=HSW θα επιδιωξει τετοιο 'πολεμο',με το σκεπτκο οτι ενα Blue Star που κανει τον λιγοτερο χρονο απο ολα,απο κ προς Πειραια(με λογικες τιμες παντα),δεν θα προτιμηθει απο τον απλο επιβατη αρα κ απο τους περισσοτερους.Λες οι Χιωτες να ειναι κολλημενοι κ να προτιμαν το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ μονο για το ονομα του....μπαααα;)

Οποιο κανει λιγοτερο χρονο απο τα συμβατικα ειναι καλο(για εμας τουλαχιστον),οποτε γιατι οχι σε μια συμφωνια οπου και οι 2 μεγαλοι ομιλοι(sea star-attica)βρισκονται ανταγωνιστες στις γραμμες της Χιου&Μυτιληνης και της Παροναξιας(με το ΧΙΟΣ)στα πλαισια τις ευγενους αμμιλας...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

.Εχω ομως την εντυπωση πως ο Ιταλος ειναι τσακαλι και θα βρει γραμμη να δουλεψει το βαπορι η αν θελει οντως να το βαλει εκει,θα δημιουργησει τις καταλληλες προυποθεσεις...(μην ξεχναμε εκεινες τις μετοχες της HSW που πουλησε προσφατα;))
Αν αποχωρησει καποιος παιχτης ισως? Με τα αναλογα ανταλλαγματα φυσικα. ;)

Αν σκεφτουμε οτι οι μονες γραμμες που κοντραρονται SEA STAR(ANEK)-ΑΤΤΙΚΑ(SUPERFAST)-GRIMALDI(MINOAN)ειναι η Ancona και το Ηρακλειο,συμπεραινουμε ευκολα,πως καποιο deal θα γινει ωστε να μεινουν 2 εταιριες σε καθε γραμμη.Δυσκολευομαι ομως να σκεφτω οτι η ΑΝΕΚ πχ θα αφησει την Ancona και η MΙΝΟΑΝ το Ηρακλειο...:o

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνας οτι στο Ηρακλειο αυτη τη στιγμη η μονη "κρητικη" εταιρια ειναι η ΑΝΕΚ. Επισης μη ξεχνας οτι η ΑΝΕΚ εχει σημαντικο μεριδιο στην Αδριατικη ;) Ακομα δε ξεχνω τις ευκολιες πληρωμης που εκανε ο Μανολης στη SeaStar οταν αγορασε τη Χελλενικ. Επισης η ΑΝΕΚ εδιωξε ανθρωπο με σημαντικο εργο στην Αδριατικη. :rolleyes:

Και με δεδομενο οτι τα Cruise δε χωρανε στο Ηρακλειο :D τι κανει νιαου νιαου ???

Link to comment
Share on other sites

παντως να ξεκαθαρισουμε οτι οι μινωικες δεν αποχωρουν απο το ηρακλειο..;)δειτε το κι αλλιως,ειναι δυνατον να πεταξουν μια γραμμη που με 2 πλοια της αποδιδει οσα δεν της αποδιδουν 4 στην αδριατικη?απο αλλη εταιρεια θα ειναι οι εκπληξεις..

προσωπικη μου εκτιμηση?αποχωρηση της ανεκ απο τη γραμμη της αγκωνα(θα γινει κανενα νταλαβερι εκει με τον μανωλη τυπου"φευγεις απο αγκωνα,σου δινω μια πιστωση χρονου για τα λεφτα της χελενικ'')ανοδος των τσαμπιον/σπιριτ στη βενετια,καθοδος σοοφοκλη/λ.ορη στο ηρακλειο,κρητη ιι στη μυτιληνη,αλλο ενα στα δωδεκανησα και ολα μελι-γαλα..πως με βρισκετε?:D

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνας οτι στο Ηρακλειο αυτη τη στιγμη η μονη "κρητικη" εταιρια ειναι η ΑΝΕΚ. Επισης μη ξεχνας οτι η ΑΝΕΚ εχει σημαντικο μεριδιο στην Αδριατικη ;) Ακομα δε ξεχνω τις ευκολιες πληρωμης που εκανε ο Μανολης στη SeaStar οταν αγορασε τη Χελλενικ. Επισης η ΑΝΕΚ εδιωξε ανθρωπο με σημαντικο εργο στην Αδριατικη. :rolleyes:

Και με δεδομενο οτι τα Cruise δε χωρανε στο Ηρακλειο :D τι κανει νιαου νιαου ???

Μόνο σου έθεσες το θέμα Κρητική εταιρεία σε εισαγωγικά. Χρόνια τώρα καμία από τις πρώην Κρητικές εταιρείες βρίσκονται σε Κρητικά χέρια. Σαφώς βέβαια οι Μινωικές δυστυχώς είναι οι λιγότερο Κρητικές πλέον, αν και Μανολιός είναι κι ο Ιταλός! ;)

Τα Cruise όμως είναι 2 σε σύνολο στόλου 6 πλοίων! Επίσης γιατί να φύγουν οι Μινωικές από Ηράκλειο που ακόμη και με 2 ανταγωνιστές πετυχαίνουν 66% σε επιβάτες και ΙΧ και 40% σε φορτηγά;;; Από την άλλη βέβαια αυτό λεγόταν ως φήμη από την εμφάνιση του Γκριμάλντι και με τη λογική μόνο των διεθνών γραμμών, όμως τελευταία λέγεται και για 3ο Παλάτι στο Αιγαίο, τι να σκεφτώ πλέον;

Η ΑΝΕΚ έχει σημαντικό μερίδιο σε Ανδριατική, αλλά δεν έχει μικρότερο από τους άλλους 2;

Εγώ πάντως δεν μπορώ να αποκλείσω τίποτα. Ως πιο εύκολη λύση μου φαίνεται να φύγει η Άττικα από Ηράκλειο και η ΑΝΕΚ από Ανκόνα. Όλα αυτά όμως είναι προσωπική εκτίμηση κι όχι ψίθυροι για να ταιριάζουν στη γωνιά του Κουτσομπόλη!

Ωραίο μου ακούγεται το σενάριο σου Μιλτιάδη! ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά νομίζω ότι το να βγάζουμε ο καθένας από ένα προσωπικό συμπέρασμα δεν οδηγεί πουθενά. Εδώ είμαστε, ο χειμώνας έρχεται και μακάρι να 'μαστε καλά να συζητάμε. Είναι προφανές ότι οι δύο παίχτες, Grimaldi και Sea Star (γιατί το να μιλάμε για Minoan Lines και ΑΝΕΚ Lines είναι πλέον αστείο), κάποια στιγμή θα πάρουν αυτό που θέλουν. Όταν κάποιες γραμμές, όπως η Ancona, φυτοζωούν, δεν μπορεί να βλέπουμε μόνο εμείς, οι απ' έξω, την έλευση των Cruise σαν έγκλημα και κοτζάμ Grimaldi να το βλέπει σαν μια φοβερή επένδυση. Στα δικά μου μάτια τα Cruise μπορούν να σηκώσουν την κίνηση των ΠΑΛΑΣ και των Fossen της ΑΝΕΚ μαζί :rolleyes: Και αν μείνουν και δύο κόκκινα στη γραμμή αντί τριών που είναι τώρα, γιούχουου, μιλάμε για πάρτυ δικέ μου.

Επίσης μία πιθανή αποχώρηση των Μινωικών από το Ηράκλειο, θα εκτινάξει την κίνηση φορτηγών και επιβατών για λογαριασμό της ΑΝΕΚ στη γραμμή που κάλλιστα θα μπορεί να σηκώσει οικονομικά κι ένα ή ακόμα και δύο Fossenάκια :rolleyes:

Τέλος πόσο καλύτερα θα δούλευαν μόνα τους δύο (ή ακόμα και τρία) Fincantieri Palace στη Βενετία αν όλως τυχαίως καθόταν ένας καλός ναύλος για τα ΣΟΦΟΚΛΗ και ΟΡΗ ή αν ένα από τα δύο καλούταν να αντικαταστήσει το ΛΑΤΩ στα Χανιά; :rolleyes:

Προσωπικά αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι ότι με όλες αυτές τις κινήσεις που γίνονται στη σκακιέρα Αδριατικής και γραμμών Κρήτης, με τις αλλαγές σημαιών κτλ, προβλέπεται πολλής κοσμάκης να χάσει τη δουλειά του και γενικότερα κάποιες γραμμές να αποκτήσουν μονοπωλειακό χαρακτήρα, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τον απλό επιβάτη :(

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι γιατι βλεπω να συνεχιζουν οπως ειναι ολοι τους?:rolleyes: Δεν νομιζω να φυγει η ΑΤΤΙCA(θυμομαστε ολοι τις δηλωσεις Βγενοπουλου) ετσι και αλλιως ειναι πολυ νωρις να εκανε κατι τετοιο, να φυγει δηλαδη με σηκωμενα τα χερια και ανοιχτα....κατι αλλο:D Η ΑΝΕΚ εχει ενα σεβαστο μεριδιο στα φορτηγα οποτε και αυτη δεν κανει ευκολα πισω και η ΜΙΝΟΑΝ οσο ποσοστο και να εχει, και κατω απο το 50% να παει το μεριδιο της θα ηταν η τελευταια που θα εκλεινε την πορτα... μιας και ειναι το καστρο της.Α μη τι αλλο παιδια, η γραμμη του Ηρακλειου ειναι απο τις καλυτερες και καμια εταιρια δεν θελει να την αφησει ουτε και με...τραμπες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ειναι απιστευτο το τι ακους στα νησια πανω στο μωλο αυτες τις μερες :rolleyes:

Μεχρι οτι SeaStar-Attica θα κονταροχτυπηθουν στη Χιο-Μυτιληνη με ΑΡΙΑΔΝΗ και BLUE HORIZON

Μηπως με βαση το λιμανι της Χιου και το τεραστιο γκαραζ του Horizon τελικα δουμε ενα απο τα δυο αδερφα αστερια στη Χιο Μυτιληνη και τον Οριζοντα στα Δωδεκανησα? Χωρια που ετσι βγαινει και ημερησιο για την Μπλου Σταρ στη "νεα" της γραμμη ? ? ? ;)

Ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ λοιπον ηρθε και αποτελει τον ισορροπιστη η μαλλον τον ρυθμιστη των εξελιξεων.Αν υποθεσουμε οτι σκεφτεται η ΑΤΤΙΚΑ να τον φερει Χιο-Μυτιληνη(προσωπικα εχω εκφρασει τις αμφιβολιες μου)φανταζομαι,και επειδη δεν εχει 25μιλια δρομο,να τον βαζει απεναντι στο ΛΙΣΣΟΣ:D με λιγο καλυτερα ωραρια αφου 21-22 μιλια μπορει να πηγαινει.Ετσι θα μπορουσε να καλυφθει και η Παρασκευη που δεν εχει δρομολογιο απο τα νησια αφου το CRUISE LISSOS εχει την αγονη.

Τωρα το αλλο σεναριο,το γρηγορο BLUE σε μας και το τζαπαν κατω,ειναι το ιδανικο για μας αλλα δυσκολευομαι να πιστεψω πως η ΑΤΤΙΚΑ θα υπερεκτιμησει τοσο πολυ την δικη μας γραμμη και οχι το δικο της καστρο(Κω-Ροδος).Για να δουμε τι θα δουμε....(μπορει κ τιποτα απ ολα αυτα:()

Link to comment
Share on other sites

Αντε να κανει την επισκευουλα του να μαζευτει γιατι πολλα ακουν τ αυτια μου για το καθεστως που θα δουλευει με το νεο ετος. Κι αυτο και αλλα 3 βαπορια της Αδριατικης ;)
TA ALLA 3 POIA EINAI ??? Edited by proud_ionian
quote / move
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω διότι αυτή παίζει μόνη της μπάλα στο Brindisi και πάρα την μείωση του μεταφορικού έργου έχει καταφέρει κι έχει κρατήσει καλά νούμερα στην κίνηση της.

Μάλλον θα είναι κάποια άλλη εταιρεία που τα νούμερα της είναι απογοητευκτικά και θα ψάχνει ένα καλύτερο αύριο μέσω συνεργασιών.

Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβαίνω από τα λεγόμενα του Neptune και συνδιάζοντάς το με αυτά που λέει ο Earl περί κίνησης, καταλαβαίνω ότι τουλάχιστον κάποιο ακόμα θα είναι ομόσταυλο του IONIAN KING. Επομένως μιλάμε για πλοία του κυρ Μίμη.

Η Endeavor μια χαρά τα πάει και μόνη της. Δεν νομίζω ότι έχει ανάγκη.

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρον τα νουμερα του κυρ Μιμη ειναι απογοητευτικα γι αυτο και οπως εχει ειπωθει αλλου στο φορουμ ειναι ετοιμος να δεσει ολα τα βαπορια του πλην της Ποπης. :rolleyes: Αλλα ισως τελικα υπαρξει σανιδα σωτηριας ;) μεσω συνεργασιων. Στο Μπαρι ειναι 2 ακομα εταιριες. Εκτος και αν συνεργαστει με καινουριο παικτη που δεν το βλεπω πιθανο. Αλλα ας αφησουμε να πεσουν οι υπογραφες και εδω ειμαστε. Οπως πρωτοι ειδαμε τον καπνο θα δουμε και τη φωτια. Stay tuned :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

οπως καθε σαιζον, λεω και φετος να κανω αποτυχημενη προβλεψη για το line up της attica για τη σαιζον που ερχεται.

ancona: superfast V & VI

bari: superfast I & II

ηρακλειο: superfast XI & XII

ραφηνα: superferry II (σωπα ρε proud, τι λες)

πειραια συρο τηνο μυκονο: blue star ithaki

πειραια παρο ναξο ιο θηρα (και φωκλαντς)

07.25/17.30 (ως εχουν με παρος ναξος)

πειραιας-δωδεκανησα (με σαντορινη και καλυμνο μετα τα "εργα)

blue horizon και ενα εκ των blue star 1/2

πειραιας χιος μυτιληνη

ενα εκ των blue star 1/2 (με δρομολογια σαν της HSW πριν το 2008)

διαγορας

αγονες οπως περσυ αν συνεχιστουν οι επιδοτησεις, αλλιως το κοβω να κανει κανενα βραδυνο παροναξιας (21.00) με αγονες μεσα.

Link to comment
Share on other sites

οπως καθε σαιζον, λεω και φετος να κανω αποτυχημενη προβλεψη για το line up της attica για τη σαιζον που ερχεται.

πειραιας χιος μυτιληνη

ενα εκ των blue star 1/2 (με δρομολογια σαν της HSW πριν το 2008)

Αμήν και πότε. Μακάρι να βγουν αληθινές οι προβλέψεις σου.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι βλέπω το Superfast XI Πειραιά-Σαντορίνη-Δωδεκάνησα (όπου μπορεί να μπεί δηλαδή), για να κόψει και όποιες βλέψεις από τη HSW για την γραμμή, μαζί με το ένα μεγάλο (BS 1 ή 2), και το Horizon.Με δύο πλοία δεν βγαίνει η γραμμή το καλοκαίρι ειδικά αν δεν υπάρχει του χρόνου η GA.

Τα υπόλοιπα όπως τα είπε ο proud_ionian.

Οι μεγάλες ανακατατάξεις θα έρθουν όταν φτάσουν τα νέα Κορεάτικα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι θα πονταρα οτι η εταιρια θα κοιταξει να κρατησει τα κεκτημενα. Τα μεγαλα εκει που ειναι ο Διαγορας εκει που ειναι τα μικρα εκει που ειναι η Σουπερφερακλα εκει που ειναι και η Οραιζοναρα καμια αγονη Θεσσαλονικη Ηρακλειο ας πουμε οσο εχει επιδοτηση και το χειμωνα που δε θα εχει θα κανει τις επισκευες των μεγαλων. :rolleyes: Χιο Μυτιληνη θα κοιταξει οταν εχει το καταλληλο πλοιο. Δηλαδη ενα απο τα νεα κορεατακια. Το ενα εχει κλεισει το πρωινο της Παροναξιας αφου το ηδη υπαρχον (Παρος ή Ναξος) ειναι μικρο και το αλλο ισως Χιο Μυτιληνη ;)

Link to comment
Share on other sites

Και το Ν. Μύκονος δεν περιμέναμε να πάει Χιο - Μυτιλήνη πότε χωρίς κρεβάτια και όμως πήγε και εδρεώθηκε κιολας.

Οπότε όλα να τα περιμένουμε :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ακουγεται εντονα οτι το Superfast XII απο τον Μαρτιο του 2010 θα...βαλει στο μενου και τη Σαντορινη.Αν επαληθευτει αυτη η φημη ερωτω εγω τα Blue Star 1 & 2 που περνανε απο Σαντορινη τι θα κανουν οεο?Παντως αυτος ο χειμωνας θα εχει πολυ μεγαλο ενδιαφερον και περιμενουμε ολοι πολλες εκπληξεις απο την ATTICA.

Link to comment
Share on other sites

Να πω την αλήθεια μου φίλε μου Lord, δεν καταλαβαίνω την ερώτηση σου... :confused:

Τι εννοείς λέγοντας "τι θα κάνουν τα Blue Star 1 & 2" ??? Φαντάζομαι ότι ή θα συνεχίσουν να περνάνε και αυτά από την Σαντορίνη, ή θα σταματήσουν από την στιγμή που θα περνάει το SUPERFAST. Ίδια εταιρία είναι, θα καταλάβαινα το ερώτημα σου αν επρόκειτο για διαφορετικές εταιρίες... :confused:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...