Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Aqua Blue δεν μπορεί να φύγει από τη γραμμή του Λαυρίου. Επιπλέον δύσκολα θα πάρει τη γραμμή της Κάσου Καρπάθου. Επιπλέον οι επιδοτούμενες γραμμές θα ξεκινήσουν από την 1η Μαρτίου, γιατί πάντα οι παλιές συμβάσεις παίρνουν μια παράταση 4 μηνών μεχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες με το τρέχον διαγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με το σενάριο της επιμήκυνσης των δυο fast του Μπαρι να έχει ανάψει για τα καλά και ο χρόνος και η διαδικασία που θα χρειαστεί μέχρι να ολοκληρωθεί το project θα χρειαστούν σίγουρα τα παραπάνω πλοία στις γραμμές που εξυπηρετούν.Εδω και χωρίς της επιμήκυνση των fast το Αριάδνη θα είναι αμοιβό και λογικά θα είναι αυτό που θα πραγματοποιήσει τις σκαντζες των πλοίων που θα χρειαστεί να ανέβουν δεξαμενή φέτος τον χειμώνα.Ίσως αν δεν ανανεωθεί η ναύλωση του Blue Star 1 στην Irish να δούμε κάποιο εκ των δυο να μας αφήνει.

Link to comment
Share on other sites

συντροφισσες και συντροφοι και καθ' εξιν αντιρρησιεςB), διαβαστε προσεκτικα τι εγραψα παραπανω.

δεν λεω οτι φευγουν αυριο το πρωι, ουτε οτι φευγουν και τα δυο μαζι.

think out of the box ;). δεν γυριζει η γη γυρω απο το αριαδνη, ουτε γυρω απο τον πειραια.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν ξερω απο που προερχεται αυτη η φημη,θεωρω πιο πιθανο αν φυγει να φυγει πρωτα καποιο απο τα"ακριβα"πλοια του στολου παρα αυτα τα 2.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτή την συγκυρία που υπάρχει φημολογούμενο αγοραστικό ενδιαφέρον για την αγορά της εταιρείας , μου φαντάζει δύσκολο να κάνει κάποια κίνηση αγοραπωλησίας τουλάχιστον μέχρι να ξεκαθαρίσει αυτή η υπόθεση .

Link to comment
Share on other sites

On 8/23/2021 at 5:34 PM, MILTIADIS said:

...Απο την αλλη αυτο φημολογειται οτι μπορει να συνοδευτει απο την πωληση της Superfast στον Γκριμαλντι κινηση αρκετα λογικη και για οικονομικους και για αντιμονοπωλιακους λογους.

Σημερα ο Μανουελ Γκριμαλντι επιβεβαιωσε με δηλωσεις του οτι ενδιαφερεται να αγορασει ενα τμημα πλοιων κ γραμμων της Αττικα.

https://www.shippingitaly.it/2021/09/15/grimaldi-conferma-linteresse-per-attica-e-annuncia-un-altro-ordine-per-nuove-super-car-carrier/

Edited by MILTIADIS
quote αντι reply
Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι η παραπανω δηλωση του προεδρου:P, σηματοδοτει εξελιξεις ;)

θυμιζω οτι κανα εναμισυ μηνα πριν τη συμφωνια του grimaldi με attica & πειραιως, να πουλησει στην πρωτη τις μετοχες του στη HSW και να μην μπλοκαρει την εξαγορα της εταιριας απο την Attica, ειχε κανει δηλωσεις οπου ελεγε οτι θελει λεφτα, αλλα αν δεν εχουν λεφτα, του κανουν πλοια και γραμμες. σεπτεμβρης ηταν και τοτε. σεβαστηκε ο μανωλης τα μπανια του λαου :) 

 

Link to comment
Share on other sites

Λαμπρά!!! Από μονοπώλιο (ΜFD) σε μονοπώλιο (Grimaldi) το πάμε..! "Τίποτα πιο εκλεκτό??" που έλεγε και ο Φέρμας στην ταινία..? Έχουμε να φάμε Βισεντίνι και λοιπά Ro-Ro στο Αιγαίο που θα λέμε Δημητρούλα και θα κλαίμε... 

Link to comment
Share on other sites

Αν και ποτέ γίνει γιατί σίγουρα πρέπει να εγκριθεί κάτι τέτοιο από την επιτροπή ανταγωνισμού.Η αγορά πλοίων και γραμμής δεν είναι απαραίτητο να έχει τη μορφή αγοράς όπως λέγεται αλλά τη μορφή ανακατατάξεων συμφωνίας.Μένει ο Ιταλός μόνος στις γραμμές της Βόρειας Ιταλίας και αποχωρεί μόνο από Χανιά.

Η κοινοπραξία είναι ισχυρή στο Bari και δε νομίζω να το δώσει έτσι εύκολα χωρίς να κερδίσει κάτι στη Κρήτη.

Link to comment
Share on other sites

Ότι ζητήσει θα του δώσουν, προκειμένου να ξεφορτωθεί η Πειραιώς την attica. Δεν θα ζητήσει κάτι ανέφικτο.

Η επιτροπή ανταγωνισμού είναι για να επικυρώνει τα deals

Iσχυρος είναι μόνο ο Ιταλός

Link to comment
Share on other sites

Την επιτροπή ανταγωνισμού την αφορά η εγχώρια ακτοπλοία κι όχι οι διεθνείς γραμμές στις οποίες δεν έχει λόγο. Οπότε σε ένα ενδεχόμενο deal η επιτροπή ανταγωνισμού θα δεί το κατά πόσο επηρεάζεται η εγχώρια ακτοπλοία και θα το επικυρώσει βάζοντας ενδεχομένως κάποιες προυποθέσεις όπως έγινε στην περίπτωση εξαγοράς της HSW από την Attica Group. Με απλά λόγια περισσότερο λειτουργεί ως ρυθμιστική αρχή της αγοράς.

Ένα deal εκατοντάδων εκατομμυρίων που εμπλέκονται χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και μέτοχοι με μεγάλο background φαντάζει εντελώς απίθανο να μπορεί να φρενάρει από εξωτερικούς παράγοντες.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, nomikos said:

Μένει ο Ιταλός μόνος στις γραμμές της Βόρειας Ιταλίας και αποχωρεί μόνο από Χανιά.

Η κοινοπραξία είναι ισχυρή στο Bari και δε νομίζω να το δώσει έτσι εύκολα χωρίς να κερδίσει κάτι στη Κρήτη.

Οπως ειχα αναφερει σε προηγουμενα ποστ προ μηνος ο Γκριμαλντι εχει καταθεσει προταση για να αγορασει τα 3 πλοια της φαστ οποτε αν και οτι γινει δεν θα επηρεασει τη θεση του σε Κρητη και Κυκλαδες.

Αναφερεται και στο αρθρο οτι το να μπει σε μια γραμμη που δεν εχει παρουσια (βλ. Μπαρι)δεν ειναι απαγορευτικο απο καμια ρυθμιστικη αρχη.

Ουτε χρειαζεται να αποχωρησει η Αττικα απο τη Βορεια Αδριατικη γιατι πιθανοτατα θα αγορασει με τη σειρα της τα fossen.

Ξαναλεω,μιλαμε για συναλλαγη και οχι για ανταλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, JTEDimandix said:

Εκεί το πήγαινα με το "Πιο δυτικά στην Κρήτη".😂 Είναι κομμένο και ραμμένο για το Ρέθυμνο, καμπίνες, γκαράζ, και από εκεί ξεκίνησε. Αλλά αυτό άμα η ΑΝΕΚ εχει κίνητρα και άμα το Olympus πάρει την Κασοκαρπαθία. Μόνο του σπανού τα γένια δεν γίνονται. 

Βάζοντας η ΑΝΕΚ το Πρέβελη στο Ρέθυμνο πιστεύω πως θα τράβαγε κίνηση από τους ανταγωνιστές της στη Κρήτη.

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ είναι σε κοινοπραξία με την attica και υπό την κηδεμονία των δανειστών της, οι οποίοι και επέβαλαν την κοινοπραξία. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα την αφήσουν να κάνει του κεφαλιού της;

Ακόμη και αν μπει, οι ρεθυμνιωτες είναι οι πρώτο που θα το κρεμάσουν

Link to comment
Share on other sites

Αρκετός κόσμος πηγαίνει απο Χανιά με Μινωικές.Μια ενδεχόμενη δρομολόγηση του  θα άλλαζε το κλίμα υπέρ της ΑΝΕΚ και θα περιόριζε τις απώλειες .

 

Ενα πλοίο  ιδανικό και συνδεδεμένο με το Ρέθυμνο. Και μόνο από συναισθηματικης άποψης θα το προτιμούσε πάρα πολύς κόσμος γιατί μυρίχει Ρέθυμνο

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

@Annivas Όχι δεν το θεωρώ έτσι, άμα την χάσει λέμε τι θα γίνει. Ούτε εγώ θέλω να χάσει την γραμμή, αλλά από την μια είναι και το marketing. Εγώ προσωπικά δεν θα πήγαινα Κάσο ή Κάρπαθο με ένα πλοίο που λέγεται "Πρέβελη", μη σας πω ότι η ονομασία "Όλυμπος" πάει γάντι με την Κάρπαθο. Άλλωστε, ακόμα στα νηολόγια Ρεθύμνου είναι και έχει και Ρεθυμνιώτικο όνομα. Δεν ξέρω αν δεν το αλλάξαν επίτηδες, με την σκέψη ότι κάποια στιγμή θα ξαναδρομομογούνταν. Αλλά δεν είμαι και στο μυαλό τους. Τώρα, δεν ξέρω κατά πόσον το Όλυμπος θα δεθεί με την γραμμή, είμαι της άποψης ότι παραείναι μικρό. Αλλά δεν ξέρω αν θα υποβιβάσει ή αν θα διαφημίσει την Κασοκαρπαθία. Θα δείξει όταν θα έρθει η ώρα. Μέχρι τότε, ας εικάζουμε οτι θέλουμε😉

Link to comment
Share on other sites

Λίγο παρασκήνιο από τις εξελίξεις της πώλησης της ΑΝΕΚ στην Attica και εν συνεχεία της Attica που απ' ότι φαίνεται θα έρθουν πολύ σύντομα, από τη στήλη dark room του newmoney.

Quote

-Η στήλη αποκαλύπτει σήμερα το επόμενο deal στην ελληνική αγορά που θα ανακοινωθεί σύντομα. Λοιπόν, έχουμε σημαντικές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα και συγκεκριμένα αυτό το διάστημα διεξάγονται συζητήσεις (και μάλιστα προχωρημένες, όπως μου λένε) μεταξύ ΑΝΕΚ και Attica Group. Είναι προφανές ότι όλο το θέμα τελεί υπό την αιγίδα της Τράπεζας Πειραιώς που έχει τα δάνεια αμφοτέρων. Οι συζητήσεις μου λένε ότι είναι ώριμες και είναι έτοιμοι να κλείσουν.

-Δεν χρειάζεται κληρονομικό χάρισμα για να πεις ότι το πέρασμα της ΑΝΕΚ στην ομπρέλα του Αttica Group είναι το πρώτο πιάτο που θα σερβιριστεί σύντομα, με τα τυπικά να ολοκληρώνονται μέχρι το τέλος του έτους. Το κυρίως πιάτο που θα ακολουθήσει το 2022 είναι η πώληση της Attica Group για την οποία πρέπει να σας πω ότι πληροφορούμαι από σοβαρές πηγές “πως κόβεται” να την αποκτήσει ο Ναπολιτάνος και αφεντικό των Μινωικών Γραμμών, Εμανουέλ Γκριμάλντι, ο οποίος έχει ξεκινήσει ήδη σχετικές προετοιμασίες για να μπιντάρει με αξιώσεις.

-Και αφού τελείωσα με ΑΝΕΚ και Attica Group, πάμε τώρα στα τεκταινόμενα για την Αttica Bank. Κατ΄ αρχήν, πρέπει να πω στους αναγνώστες ότι στο σημείο αυτό η στήλη θέλει να είστε οpen minded και να αφήσετε πίσω εμμονές και προκαταλήψεις. Η πληροφορία δεν ήρθε από οικονομικό κανάλι, αλλά η συγκεκριμένη πηγή ούτως ή άλλως διαθέτει καλές αντένες ενημέρωσης και ανέφερε: “Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος έχει φέρει έναν Ινδό δισεκατομμυριούχο να αγοράσει την Attica Group”. Η στήλη, με μια αδικαιολόγητη υπεροψία λόγω προκαταλήψεων και δυσπιστίας, προσπέρασε αβασάνιστα την πληροφορία με τη σκέψη: Φαρσοκωμωδία.

-Καλού κακού όμως, το Dark Room έκανε έναν έλεγχο και προσγειώθηκε ανώμαλα: Λοιπόν, ο Ινδός όχι μόνον υφίσταται, αλλά επιπλέον είναι πολύ σοβαρός επιχειρηματίας, εισηγμένος σε Αγγλία και Ελβετία και μεγαλομέτοχος πολύ μεγάλου ομίλου. Ο Αβραμόπουλος τον γνωρίζει πολύ καλά (σ.σ., δεν μου προκαλεί καμία κατάπληξη) αλλά δεν τον έφερε αυτός. Ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας έχει έρθει σε επαφή με την Τράπεζα Αττικής εδώ και έναν χρόνο, αλλά ζητά απόλυτη εμπιστευτικότητα. Οι πληροφορίες μάλιστα θέλουν να είχε έρθει στην Ελλάδα (για την οποία ενδιαφέρεται γενικότερα για επενδύσεις) και να είχε συναντήσεις με κορυφαίους παράγοντες. Λέγεται, μάλιστα, πως συνάντησε για την Αttica bank τον διοικητή της ΤτΕ, Γιάννη Στουρνάρα.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...