Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Αυτός που μου το είπε με <<πλήρη βεβαιότητα>>, υποστηρίζει ότι θα πάρει πλοίο για να διεκδικήσει και άλλη/-ες γραμμή/-ες εδώ στα βόρεια (πχ της Καβάλας) ώστε να υπάρχει 2ο πλοίο σε περίπτωση βλάβης του Κοραή...

Edited by samothrax
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Might this eventually correspond with the A.N.M.E.Z. rumour? Guess, she would be pretty suitable... But just an idea, oft course.

Sorry for replying in English, friends.

6 hours ago, rafina-lines said:

Όχι, δεν έκανε. Κι απ'ότι βλέπω δεν είναι και τις επόμενες μέρες.... :(

 

Link to comment
Share on other sites

On 6/27/2021 at 12:07 AM, sarantatrio said:

Το Venilia της Silver Ferries δείχνει να είναι δεμένο εδώ και δύο εβδομάδες στο Hakodate...Βαπόρι 20ετίας,135 μέτρων. Ακινησία ή κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον;

Και το αδερφάκι του,Silver Queen,φαίνεται να αντικαταστάθηκε από νεότερο πλοίο και παραμένει στο ίδιο λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 Πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου το ξέσπασμα πολέμου μεταξύ Sea Jets και Άττικα.Η αρχή έγινε με την άγονη Σητεία Ρόδος και υπάρχει και συνέχεια.Η Sea Jet έχει μαζέψει και θα φέρει συμβατικά πολλά τα οποία όπως φαίνεται θα τα δρομολογήσει σε τακτική βάση σε γραμμές της Άττικα.Η 2η δε νομίζω να μην αντιδράσει και αυτός είναι ο λόγος που κρατάει τα ταχύπλοα και ιδίως το πολύ αξιόλογο Highspeed4

Link to comment
Share on other sites

Με aqua star myth blue και πλοια αυτης της κατηγοριας δεν μπορει να χτυπησει την αττικα.Αν φερει κανα σοβαρο πλοιο βλεπουμε. 

Link to comment
Share on other sites

Κερδισε την αγονη γιατι το blue καλυπτε τα χαρακτηριστικά της προκυρηξης σε σχεση με τον πηγασο που και παλι στην γραμμη μπηκε τελικα το star που τα χαρακτηριστικά του ειναι πανω κατω σαν αυτα του πηγασου. Ποια αλλη αγονη που εχει η αττικα μπορει να διεκδικήσει με τον στόλο που διαθέτει; Για ελέυθερη δρομολόγηση οταν απεναντι σου εχεις πλοια σαν τα  παρος ναξος δηλος πατμος κ.α πως θα τα κοντράρεις;Με το aqua myth;

Link to comment
Share on other sites

Η Seajets εχει ξεκαθαρα πλατες στο ΥΕΝ και στη νυν κυβερνηση γι αυτο τα βλεπετε ολα αυτα.Και ΝΑΙ δεν θα εκπλαγω καθολου αν παρει και την αγονη της Κασοκαρπαθιας.

Πλαγιως ή ευθεως μεσω Olympus ή αλλου πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάμε πως η Sea Jets θα πάρει και το Superferry ii.Δε θα μου έκανε εντύπωση αν του χρόνου το δρομολογούσε στη γραμμή που είχε δηλωμένο το Tera Jet στο Πάρος Ίος Σαντορίνη.Δεδομένου πως η Πάρος έχει ανέβει πολύ τουριστικά,ομοίως και η Σαντορίνη.

Αλήθεια το Aqua Blue αν όπως λέτε επισκευάζεται λογικά μπαίνει από Λαύριο προς Βόρειο Αιγαίο.

Αποδεσμεύεται το Aqua Star.Έρχεται το Aqua Myth.Πέρνουν και το SFii.Τρία ημερόπλποια που έπεσαν χρήματα,αγοράστηκαν και αναζητούνται γραμμές για να δρομολογηθούν.

Link to comment
Share on other sites

Ναι όλα τα νεουδια μαζεύει που κοντεύουν να πιάσουν 50ετια. Ωπου μπει με αυτά θα ξεφτιλιζεται τα καλοκαίρια.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MILTIADIS said:

Η Seajets εχει ξεκαθαρα πλατες στο ΥΕΝ και στη νυν κυβερνηση γι αυτο τα βλεπετε ολα αυτα.Και ΝΑΙ δεν θα εκπλαγω καθολου αν παρει και την αγονη της Κασοκαρπαθιας.

Πλαγιως ή ευθεως μεσω Olympus ή αλλου πλοιου.

Δεν μπορώ να καταλάβω πως βρισκει σε καθε κυβερνηση χείρα βοηθείας για τα "θελω" του..

Link to comment
Share on other sites

Είναι απλό το χρήμα και οι γνωριμίες - διασυνδέσεις ειναι κινκινητήριος δύναμη για τους πάντες και τα πάντα!!!

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ λυπηρό να αναλαμβάνουν γραμμές πλοία τύπου Aqua Blue , Aqua Myth κλπ και πρέπει να μας προβληματίσει ότι βαπόρια 40+ χρόνων αναλαμβάνουν γραμμές από νεότερα πλοία αντί να γίνεται το αντίστροφο , όσο για την Sea jet ο προγραμματισμός αγοράς των συμβατικών της πλοίων είναι η απόδειξη ότι η ακτοπλοΐα έχει μεγάλα περιθώρια ανοχής , οπισθοδρόμησης και ενός υπουργείο αρωγού του κάθε εφοπλιστή που είναι κοντινότερα στον υπουργό (για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας ) …

Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβώς να μας προβληματίσει;; Απλά ο Ηλιόπουλος τα έχει καλά με την κυβέρνηση και κάνει ότι θέλει δυστυχώς. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, togias_k said:

Τι ακριβώς να μας προβληματίσει;; Απλά ο Ηλιόπουλος τα έχει καλά με την κυβέρνηση και κάνει ότι θέλει δυστυχώς. 

Να μας προβληματίσει το γεγονός ότι αγοράζει βαπόρια στη Δύση της ζωής τους και τα παρουσιάζει ως υπερπολυτελή πλοία , μόνο κακό κάνει στην ακτοπλοΐα και στις συγκοινωνίες και μακροπρόθεσμα θα κάνει κακό και στην εταιρεία του…Εμπρός πίσω !

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, georgios express said:

Δηλαδή με την προηγούμενη κυβέρνηση, δεν "τα είχε καλά" η SeaJets; 

Και με την προηγουμένη τα είχε καλά. 

11 minutes ago, Kaptennemo said:

Να μας προβληματίσει το γεγονός ότι αγοράζει βαπόρια στη Δύση της ζωής τους και τα παρουσιάζει ως υπερπολυτελή πλοία , μόνο κακό κάνει στην ακτοπλοΐα και στις συγκοινωνίες και μακροπρόθεσμα θα κάνει κακό και στην εταιρεία του…Εμπρός πίσω !

Φυσικά και κάνει κακό στην ακτοπλοΐα γιατι αντί να πηγαίνουμε μπροστά πάμε πίσω. Στην εταιρεία του δεν ξέρω αν  κάνει κακό διότι δουλευει κυρίως με τους ξένους τουρίστες και όσο για τα συμβατικά ας πέφτει η επιδότηση και όλα καλά. Οπότε δεν νομίζω να έχει φοβερό κόστος στο όνομα της εταιρείας. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πώς είναι έτσι ακριβώς, κακό μόνο στον εαυτό της κάνει η SEAJETS !!! Παίζει με την φήμη της η εταιρία όταν έχει βλάβες και γκρίνια στα νησιά!! Κι εγώ διαφωνώ προς τα υπερήλικα πλοία και είμαι θετικός προς την ανανέωση του στόλου και προς τη άνεση επιβατών αλλά θεωρώ πως αυτό μπορεί να γίνει σε μικρό βαθμό!!

Όταν χρειάζεται ας πούμε 5 πλοία αναγκαστικά, από οικονομικής άποψης θα κινηθεί έτσι όπως κινείται!!! 

Για να γίνει ανανέωση πρέπει να πουλάει 4 υπερήλικα  για να αγοράζει 1 πλοίο 15ετίας.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως απλά δεν την ενδιαφέρει η γνώμη του κοινού αφού ξέρει ότι παίζει σχεδόν μόνος με τις πλάτες της εκάστοτε κυβέρνησης 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Lord said:

Ναι όλα τα νεουδια μαζεύει που κοντεύουν να πιάσουν 50ετια. Ωπου μπει με αυτά θα ξεφτιλιζεται τα καλοκαίρια.

Καλά, εντάξει με σωστή διαχείριση δε θα ξεφτιλιστει πουθενά. 

Η Μπλου ίσως, αφού έχει παράδοση, χρόνια τώρα, καλοκαίρι και χειμώνα!


Με ΚΑΛΑ πληρώματα, συνεπείς συντηρήσεις και σωστές επιλογές πλοίων σε λιμάνια.


Δε μπορείς να στέλνεις το Μπλου στον Άγιο Ευστράτιο και το Γαύριο, ούτε το Ολύμπους στην Κασοκαρπαθια.


Μια φυσιολογική δραστηριοποίηση των συμβατικών θα ήταν η εξής,


Μπλου βραδινό Πάρο Νάξο Σαντορίνη.


Σούπερ απογευματινό Πάρο (Νάξο) Ικαρία Σάμο.


Σταρ Μεστά Άγιο Ευστράτιο Λήμνο Καβάλα.


Τζιουελ Κύθηρα Αντικύθηρα Καστέλι.


Μυθ Δυτικές Κυκλάδες.


Τυχούσα (συν)εκμετάλλευση του Ολύμπους, Σύρο ή Μύκονο Κάλυμνο Κω Ρόδο

Link to comment
Share on other sites

Ή πουλάς τους 5-6 γερόλυκους και τα κουτσά ταχύπλοα που λιάζονται !!!

(Σύνολο καμιά 15αρια πλοία) και παίρνεις 4-5 συμβατικά 15ετιάς κι αφήνεις εποχή!!!

Edited by Takisg
Link to comment
Share on other sites

2 που μου έρχονται ειναι τα venilla & silver queen υπάρχουν κι άλλα πίστεψε με!! Απλώς θέλουν 15εκ$ αγορά και τα 2 μαζί κ άλλα τόσα για να συμμορφωθούν στα ευρωπαϊκά πρότυπα!!!όπως υπάρχουν κι άλλες περιπτώσεις, η kerkyra seaways πως βρήκε τον Έρμη!!!

Δύσκολες αυτές οι αγορές, χρονοβόρες και κοστοβόρες αλλά υπάρχουν και αλλά οπως τα orange kyushu & shikoku

Θέληση να υπάρχει και χρήμα και όλα γίνονται!!!

Link to comment
Share on other sites

Το Venillia είναι μπαταριστο … οπότε υπάρχει ένα επιπλέον πρόβλημα για τα Ελληνικά λιμάνια … για το silver queen δεν ξέρω αν είναι και δεν ξέρω καν αν πωλείται…

Τα γιαπωνέζικα εσωτερικής ακτοπλοιας  δεν είναι εύκολο να προσαρμοστούν στους ευρωπαικούς κανονισμούς κι αν προσαρμόζονται με τι κόστος θα είναι αυτο τόσο σε οικονομικό επίπεδο όσο και σε deadweight.

Ο Ερμής είναι ένα εξαιρετικό πλοίο το οποίο χρειάστηκε να κάνει μια light μετασκευή - προσαρμογή λόγω του ότι θα εκτελούσε μια γραμμή πορθμείο .  Αν η προσαρμογή στα ευρωπαϊκά δεδομένα αφορούσε κατηγορία πλοων Α η Β τότε εκεί θα ήταν πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα και σαφέστατα πιο δαπανηρά . 
 

Οπως λέει και ο φίλος ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ , βαπόρια 110-130 μέτρων second hand σε προνομιακή ηλικία τα οποία θα μπορούσαν να έρθουν άμεσα Ελλάδα για δουλειά δεν υπάρχουν  η αν υπάρχουν είναι ελάχιστα που μπορει να μην αξίζουν κιόλας λόγω μετασκευης . 

 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...