Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 5/8/2021 at 11:46 AM, Petros P said:

Ο στόχος του είναι να μπει Δυτικές Κυκλαδες με συμβατικό και το χειμώνα ...Άποψη μου επειδή έχω καταλάβει την ιδιοσυγκρασία του είναι πως δε θα αργήσει να πάει και Ιόνιο και καλά θα κάνει κιόλας ...

Γνώμη μου είναι ότι στο Ιόνιο θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Όσο για τις Δυτικές θεωρώ πως δεν μπορεί να χτυπήσει αυτή τη γραμμή (Τουλάχιστον οχι επιδοτούμενη) με πλοία τα οποία είναι  15-17 χρόνια μεγαλύτερα από το Σολομό και δεν παίρνουν τοσα φορτηγά. 

 

On 5/8/2021 at 11:56 AM, Shippihs said:

... .Ολα μαζι βγαζουν 42.7 .Στο ανθος της ηλικιας τους ολα :rolleyes: πλην του jewel 

Σωστό αλλά Superferry II, Express Santorini & Aλεξάνδρα Λ. αναβάθμιση θα είναι για το Ιόνιο,επιπλέον επιλογές & εχουν μεγαλύτερες ταχύτητες από τα υπάρχοντα πλοία!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγώ πιστεύω πως ο Ήλιο στοχεύει να βάλει είτε SFII είτε Σαντορίνη στη Παροναξία ή στη γραμμή του Τέρα Πάρο Ίο Σαντορίνη. Δε ξέρω κουτσομπόληδες είμαστε, θα δούμε..

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Takisg said:

Σωστό αλλά Superferry II, Express Santorini & Aλεξάνδρα Λ. αναβάθμιση θα είναι για το Ιόνιο,επιπλέον επιλογές & εχουν μεγαλύτερες ταχύτητες από τα υπάρχοντα πλοία!!!

 

Η Levante έχει άλλα κακά αλλά μην τρελαθούμε πως είναι τα παραπάνω αναβάθμιση σε σύγκριση με το Φιόρο και το Μάρε.

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Takisg said:

Όσο για τις Δυτικές θεωρώ πως δεν μπορεί να χτυπήσει αυτή τη γραμμή (Τουλάχιστον οχι επιδοτούμενη) με πλοία τα οποία είναι  15-17 χρόνια μεγαλύτερα από το Σολομό και δεν παίρνουν τοσα φορτηγά. 

Η δυναμική που έχει πλέον η εταιρεία είναι μεγάλη . Η κίνηση στις Δυτικές είναι σταθερά ανοδική τα τελευταία χρόνια και αυτό φαίνεται και από τις πολλές δρομολογήσεις με ταχύπλοα. Aκόμη και πέρυσι το καλοκαίρι αυτά τα νησιά δούλεψαν σχετικά καλά .

Η λογική λέει πως ,ένα  από τα συμβατικά που θα έχει πλέον η εταιρεία ,  θα πάει στις Δυτικές.  

Οπότε ο Κ. Ηλιόπουλος μπορεί να στοχεύει να κάνει σιγά σιγά τις Δυτικές το επόμενο κάστρο του . Και αν θέλει αγοράζει και τον Σολωμό παρακάτω και έχει δυο συμβατικά να ανεβοκατεβαίνουν . 

Σενάρια να έχουμε 🙂

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Takisg said:

Σε ταχύτητα θεωρώ ότι εκτός του Κεφαλονιά κανένα αλλο δεν φτάνει 19 κόμβους!!!

 

Σε μία γραμμή 15 ναυτικών μιλίων όπως το Ζάκυνθος - Κυλλήνη για παράδειγμα τα 19 μίλια σε σύγκριση με τα 17 σε φέρνουν πιο κοντά στο νησί κατά 6 ολόκληρα λεπτά.

 

Link to comment
Share on other sites

@Nick the Greek & @Takisg

προσωπικα δεν πιστευω οτι ο Ηλιοπουλος θα μπλεξει στα χωραφια του Θεοδοση, γιατι και οι δυο ανηκουν στον ιδιο ευρυτερο κυκλο. εχουν κοινες επιχειρηματικες φιλιες, για να το πω κομψα.

περα απο αυτο, κρινοντας απο τη μεχρι τωρα επιχειρηματικη κουλτουρα:D, δεν νομιζω οτι η Seajets θα προσφερει σε σχεση με τη Levante κατι περισσοτερο σε customer service, ακριβεια δρομολογιων, συχνοτητα χειμερινων  δρομολογιων κλπ κλπ.

οσο για τα πλοια που αναφερθηκαν, το αλεξανδρα περασε απο το ιονιο το 20118 και εφυγε νυχτα και το σαντορινη δεν εκανε τη διαφορα πριν 13 χρονια που ειχε περασει δεν θα την κανει τωρα.

On 5/1/2021 at 12:04 PM, proud_ionian said:

οποιος θελει να σπασει το μονοπωλιο στο ιονιο, πρεπει να ερθει με συμβατικο, ειτε στον πορο, ειτε στην επιδοτουμενη της πατρας και να προσφερει ποιοτητα, συνεπεια και χρονο 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nick the Greek said:

 

Η Levante έχει άλλα κακά αλλά μην τρελαθούμε πως είναι τα παραπάνω αναβάθμιση σε σύγκριση με το Φιόρο και το Μάρε.

Το θέμα είναι η συνέπεια προς τους κατοίκους των νησιών, με την οποία η Levante είναι τσακωμένη χρόνια τώρα. Ακούστε και μας που μένουμε στα νησιά αυτά...

Επίσης, από τον Κάλβο και το Mare σαφώς και ένα SFII θα ταν αναβάθμιση.

Edited by kefalonia94
Link to comment
Share on other sites

Ίσως να μπορέσει και να προφέρει κάτι παραπάνω σε σχέση με την λεβαντε όπως για παράδειγμα η δρομολόγηση ενός ταχυπλόου έστω και καλοκαιρινούς μήνες που θα μείωνε το χρόνο κατα το ήμισυ και το χειμώνα ας έχει μόνο συμβατικό.Εξάλλου πλέον του περισσεύουν αρκετά ταχύπλοα...Δεν νομίζω αν δρομολογούταν ένα ταχύπλοο από Κυλλήνη να μην είχε κόσμο και ΙΧ.Το καλοκαίρι το 2019 αν θυμάμαι καλά οι καθυστερήσεις με την λεβαντε πήγαιναν σύννεφο και λόγω κίνησης αλλά και λάθος σχεδιασμού δρομολόγιων..

Link to comment
Share on other sites

@Champion Jet_2 σου εχω απαντησει και σε αλλο topic

On 5/1/2021 at 12:04 PM, proud_ionian said:

το speedrunner δεν πηγε καλα, αφ΄ενος γιατι λογω των περιορισμων ταχυτητας στον πατραϊκο και τον κολπο της σαμης δεν εκανε αισθητη διαφορα στην ταχυτητα και απο την αλλη ηταν ακριβο σε σχεση με τη γραμμη της κυλληνης. (τα εχουμε γραψει αναλυτικα στο τοπικ του ΠΣΙ, της Levante και του Κυλληνη Πορος, ας μην τα συζητησουμε και εδω). γενικως στο ιονιο, δεν υπαρχουν οι foot passengers με μεγαλο πορτοφολι που θα ταξιδεψουν με το ταχυπλοο οσο και αν κανει, για να υποστηριξουν μια τετραμηνη δρομολογηση. οι γραμμες 9 μηνες το χρονο δουλευουν με τα φορτηγα και τους ντοπιους, οι οποιοι μετρανε και το ευρω στη διαφορα.

 

οι αποστασεις ειναι μικρες για να κανει τη διαφορα το ταχυπλοο και η κινηση (αριθμητικα και ποιοτικα) ειναι τελειως διαφορετικη απο αυτη των κυκλαδων

@kefalonia94

σου απαντησα προκαταβολικα :D 

24 minutes ago, proud_ionian said:

περα απο αυτο, κρινοντας απο τη μεχρι τωρα επιχειρηματικη κουλτουρα:D, δεν νομιζω οτι η Seajets θα προσφερει σε σχεση με τη Levante κατι περισσοτερο σε customer service, ακριβεια δρομολογιων, συχνοτητα χειμερινων  δρομολογιων κλπ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε περίπτωση SF II ή Σαντορίνη σε καλή κατάσταση θα ήταν πολύ ευχάριστη προσθήκη στο Ιόνιο. 

Δε θα έφερναν την επανάσταση, αλλά είναι τουλάχιστον ισάξια με όλα τα παρόντα, πλην του Φιορ μόνο όσον αφορά τη διακόσμηση.

Μιλάω για τις δυνατότητες τους ως βαπόρια, όχι για την κουλτούρα της εταιρείας. 

Επίσης και τα δύο λόγω αξιοπρεπεστατης ταχύτητας και πολύ άνετων χωρών μέσα έξω, θα μπορούσαν να χτυπήσουν την Πάτρα. Δεν είναι Κάλβος... 

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

το superferry II σαφεστατα. αρκει η εταιρια να θελει να μπει εδω και να στηριξη την παρουσια της. οχι να μπει τσοντα για 4-5 μηνες, για να μην βρει αλλον μπροστα της ;) 

Link to comment
Share on other sites

Σύντροφοι, όλα εξαρτώνται από την έννοια που δίνει κανείς στον όρο αναβάθμιση. Στο δικό μου τεφτέρι όπως πάει το πράγμα σε παγκόσμιο επίπεδο, το να αντιπαρατάξεις απέναντι σε συμβατικά πλοία παλιάς τεχνολογίας κάποια άλλα συμβατικά πλοία παλιάς τεχνολογίας(και μάλιστα μεγαλύτερης ηλικίας) δε νομίζω πως μπορώ να το πω αναβάθμιση. Σύμφωνοι, μπορεί να έχουν κάποια λίιιγο καλύτερα χαρακτηριστικά σε σύγκριση με κάποια από τα ήδη υπάρχοντα σε ταχύτητα πχ. ή σε ποιότητα εσωτερικών χώρων ή σε χωρητικότητα αλλά πάνω-κάτω το ίδιο επίπεδο προιόντος προσφέρεις.

 

Το ότι πρέπει να υπάρξει κάποιο αντίπαλο δέος απέναντι στη Levante με βρίσκει απολύτως σύμφωνο. Αλλά για να το πω αναβάθμιση θα πρέπει να προσφέρει κάτι αισθητά καλύτερο ή/και διαφορετικό. Είναι κάτι τέτοιο το Superferry II ή ένα Εξπρές Σαντορίνη σε καλή κατάσταση, όπως σωστά είπε ο Captain Nionios? 

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως η παρουσία της οποίας εταιρείας θα πρέπει να είναι σοβαρή & μόνο σε βάθος χρόνου θα δείξει όσο για τα πλοία ξαναλέω κι εγώ ότι πλην του Fior di levante όλα τα άλλα είναι περίπου στην ίδια κατάσταση κι αφού δεν υπάρχει επιδότηση δεν υπάρχει κ λόγος για πιο καινούργια πλοία!!!!

Link to comment
Share on other sites

Λέτε να πάει εκ του ασφαλούς, Σουπερφερρυ2 για Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη και Σαντορινάρα για Βόλο-Σποράδες για να έχει σίγουρη επιτυχία η επέκτασή του σε νέες γραμμές..?

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστεύω ότι αργα η γρήγορα ένα από τα Superferry II - Εξπρες Σαντορίνη θα πάει Ραφήνα για την γνωστή γραμμή και το αλλο μόνο σε επιδοτούμενη γραμμή καμιά Κάσο Κάρπαθο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ, παιδιά, έχω ακούσει εδώ στο λιμάνι ότι το SUPERFERRY 2 θα μας μείνει στη γραμμή, απλά σε άλλα ωράρια δρομολογίων και με άλλο όνομα. Τώρα κατά πόσο αυτά έχουν βάση και γίνουν πραγματικότητα από Οκτώβριο, στοίχημα δε βάζω... :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερουμε τι συμφωνιες εχουν γινει μεταξυ της Golden και τις seajet....Η λογικη λεει πως δεν πουλας ενα βαπορι ετσι ωστε να το εχεις ως ανταγωνιστη στην γραμμη....κατ εμε,τουλαχιστον για το 2022, το sf 2 δεν θα ειναι Ραφηνα,η θα ειναι σε ωρα μη ανταγωνιστικη με βαπορι της Golden....

Link to comment
Share on other sites

Το αντίθετο!! Οι Στεφάνου θα έπρεπε βάσει λογικής να "παρακαλάνε" να φέρει ο Ηλιόπουλος το superferry II για ανταγωνιστικό πλοίο στα δικά τους και όχι κανένα Tera jet με 15 ευρώ για Μύκονο σαν το 2017..... 

Οταν εισαι σε δυσμενή θέση κοιτάς όχι πως να μην "ζημιωθείς" αλλά πως να "ζημιωθείς" όσο λιγότερο γίνεται..... 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Κατά τα φαινόμενα οι Στεφάνου απέκλεισαν τον Ηλιόπουλο από τη Ραφήνα με ταχύπλοα, ακόμα και με πλοία που είχε ήδη (όχι μόνο με εκείνα που αγόρασε από την GSF δηλαδή) και που ήταν δρομολογημένα στη γραμμή. Και θεωρείτε ότι δεν θα έχουν κάνει κάποια αντίστοιχη συμφωνία για τα συμβατικά; Το αποκλείω...

Για την ώρα πάντως η συμφωνία δείχνει πως οι Στεφάνου έχουν φροντίσει όχι απλά να μη ζημιωθούν, αλλά να βγουν και όσο γίνεται κερδισμένοι με τα πλοία που κράτησαν και στη γραμμή στην οποία αποφάσισαν να εστιάσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...