Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γνωρίζουμε αν θα περιλαμβάνεται προσέγγιση στην Ίο στο βραδινό του Διαγόρα(με τις μέχρι τώρα πληροφορίες φυσικά);;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη γωνιά του κουτσομπόλη δύσκολα να έχουμε επιβεβαιωμενες πληροφοριες. Οπότε σε υποθετικό επίπεδο θα σου πω οτι εαν λαβουμε υπ οψιν τα βραδινα παροναξιας με το πατμος που επιανε Ιο, αλλα και οτι το δηλος δεν πιανει Ιο, υπάρχει πιθανοτητα αν κανουν εν τελει το δρομολογιο αυτο να βαλουν και την Ιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από όσο ξέρω το Διαγόρας δεν θα πιάνει στην Ίο έτσι ώστε το καλοκαίρι να προλαβαίνει να κάνει καθημερινά δρομολόγια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάτι ακούγεται εδώ στην Άνδρο στα πρακτορεία για επίσκεψη του World Champion Jet την 28 Οκτώβρη. Ιδωμεν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το line up που ακούγεται για να γίνουν αυτές οι αλλαγές στα δρομολόγια των συμβατικών της Attica Group, είναι το έξης.

Πειραιά Χίο Μυτιλήνη: Αριάδνη & Νήσος Σάμος.

Ικαρία Σάμο και Άγονη Βόρειου Ανατολικού Αιγαίου: Νήσος Μύκονος και το Νήσος Ρόδος

Κορμός Δωδεκάνησα: Blue Star 1 & Blue Star 2

Άγονη Δωδεκάνησα: Blue Star Patmos

Πρωινό Παροναξια: Blue Star Delos

Απογευματινό Παροναξια & αγονη μικρών Κυκλάδων: Νήσος Χίος

Βραδινό Παροναξια: Διαγόρας

Σύρο Τήνο Μύκονο: Blue Star Naxos

Ραφήνα Κυκλάδες: Blue Star Paros

Αν υσχίσει τελικά ο Διαγόρας λογικά το μεγάλο Blue star θα κόψει την Σαντορίνη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα είναι οι ώρες αναχώρησης από Πειραιά  και από Σαντορίνη αντίστοιχα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί η Blue Star απέχει από την Αδριατική κανονικά; υπάρχει κάποιος όρος με την Σουπερφαστ που λέει ότι θα χωρίζονται τα κόκκινα Αδριατική και τα μπλε Αιγαιο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο αρχικος σχεδιασμος, επι εποχης παναγοπουλου πριν 20 χρονια, ηταν οτι το brand blue star, θα ειναι για τις γραμμες εσωτερικου και το brand superfast για τις διεθνεις.

πλην εξαιρεσεων, σε γενικες γραμμες τηρηθηκε αυτο. η εταρια μια ειναι με ενιαια διοικηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως, γνώμη μου είναι κρίμα να μην μοιραστεί παντού η πίτα..Η ΑΝΕΚ είναι κοινοπραξία παντού με την Αττικα οπότε μου φαίνεται το ίδιο πράγμα η συνεργασία ΑΝΕΚ-Σουπερφαστ με τα Μπλε..γιατι να μην μονιμοποιηθεί το bs1 στην Ανκονα και να έχει η κάθε εταιρία από ένα πλοίο και να πάει πίσω στην Κρήτη το Τσάμπιον να βάλει και η ΑΝΕΚ στην Κρήτη έναν πιο δυνατό παίχτη από τον Βενιζέλο και το Κρήτη 2. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το line up που ακούγεται για να γίνουν αυτές οι αλλαγές στα δρομολόγια των συμβατικών της Attica Group, είναι το έξης.

Πειραιά Χίο Μυτιλήνη: Αριάδνη & Νήσος Σάμος.

Ικαρία Σάμο και Άγονη Βόρειου Ανατολικού Αιγαίου: Νήσος Μύκονος και το Νήσος Ρόδος

Κορμός Δωδεκάνησα: Blue Star 1 & Blue Star 2

Άγονη Δωδεκάνησα: Blue Star Patmos

Πρωινό Παροναξια: Blue Star Delos

Απογευματινό Παροναξια & αγονη μικρών Κυκλάδων: Νήσος Χίος

Βραδινό Παροναξια: Διαγόρας

Σύρο Τήνο Μύκονο: Blue Star Naxos

Ραφήνα Κυκλάδες: Blue Star Paros

Ενω φαινεται πολυ ωραιο το πλανο οπως το παρουσιασε ο Π100 θα βαλω μεσα μια παραμετρο που μαλλον δεν υπαρχει...Στις Μικρες Κυκλαδες θελουν το καλοκαιρι ΠΡΩΙΝΟ καραβι οπως το Blue Star Naxos...ειδικα οι ξενοδοχοι πηγαν τελεια με αυτο το δρομολογιο το οποιο σου εδινε μπονους ολη την διανυκτερευση...επισης δουλεψε τρελα το κομματι μονοημερη εκδρομη σε καποιο νησακι απο Παροναξια (εγω πχ καθε ΣΚ πηγαινα και σε 1)...αρα λοιπον πιστευω οτι ενα καραβι θα πηγαινει στα νησακια το πρωι...δεν βλεπω Αττικα στην Ραφηνα εκτος και αν βαλουν τις Μικρες στην Ραφηνα...επισης φημες λενε για ταχυπλοο στις Δυτικες απο την Αττικα

Edited by bsdelos

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, bigman said:

Πάντως, γνώμη μου είναι κρίμα να μην μοιραστεί παντού η πίτα..Η ΑΝΕΚ είναι κοινοπραξία παντού με την Αττικα οπότε μου φαίνεται το ίδιο πράγμα η συνεργασία ΑΝΕΚ-Σουπερφαστ με τα Μπλε..γιατι να μην μονιμοποιηθεί το bs1 στην Ανκονα και να έχει η κάθε εταιρία από ένα πλοίο και να πάει πίσω στην Κρήτη το Τσάμπιον να βάλει και η ΑΝΕΚ στην Κρήτη έναν πιο δυνατό παίχτη από τον Βενιζέλο και το Κρήτη 2. 

Μα η "πίτα" έχει ήδη μοιραστεί στις γραμμές που συνεργάζονται. Από ένα πλοίο στο Ηράκλειο, απο ένα στα Χανιά και απο 3 στις γραμμές τις Ιταλίας.

Απο την άλλη, μπορεί ο συγχωρεμένος ο Στρίτζης να έχτισε αρχικά και τα 2 BlueStar (1&2) για τις γραμμές της Ιταλίας, αλλά νομίζω πως για την γραμμή της Ανκόνας είναι πλέον μικρά (και αργά) για μόνιμη χρήση. Για σκάτζες εκτός σαιζόν είναι μια χαρά!

Ας περιμένουμε όμως τι θα απογίνει μέχρι το επόμενο καλοκαίρι με τις 2 εταιρίες και την μεταξύ τους κοινοπραξία, γιατί πολλά μπορούν να συμβούν.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με το θέμα Golden-Seajets;Θα προχωρήσει τελικά η όποια συνεργασία ή έχουμε μείνει ακόμα στις φήμες;

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Για αυτό λέγεται γωνία του κουτσομπολη, για να πλάθουμε σενάρια!! 

Για ρίξε line up της Golden Seajets Ferries του χρόνου το καλοκαίρι :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Voyager τις προάλλες πέταξε σποντουλα για Cruise Bonaria να ακολουθεί τον δρόμο της επιστροφής😋αρκετά καλό για να είναι αληθινό ή κάτι καλό ετοιμάζεται;

Edited by bigman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δείτε το παρακάτω σχόλιο σε απάντηση προηγούμενου σχολίου ανάρτησης στην σελίδα Σαμοθράκης Ενημέρωση facebook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητοί κουτσομπόληδες, έχετε δεί τι orderbook υπάρχει από φέρρυ και ρορό στη Μεσόγειο και στη Βόρειο Ευρώπη από φέτος μέχρι και το 2022? Trasmediterranea, Grimaldi, Stena, DFDS, Moby, GNV, Brittany Ferries, TT Line, P&O, Irish Ferries, SOL-Wallenius, όλοι χτίζουν ferries και roro σαν αποτέλεσμα των νέων κανονισμών. Τι σημαίνει αυτό για τους ουραγούς της Ευρώπης? Σημαίνει ότι πολύ παλιό τοννάζ θα βγεί στην αγορά με προορισμό τις χώρες που δεν έχουν μαντήλι να κλάψουν. Κάποιους σαν εμάς δηλαδή. Για σκεφτείτε λοιπόν ποιά πλοία θα μπορούσαμε να δούμε στα νερά μας στο εγγύς μέλλον.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aνέκαθεν ήθελα awards, θες Mtv, θες Grammy, άντε MadAward. Μόνο Boussias πήρα, ας πάω και για SnakeAward, λοιπόν! 🤣

Το Αρετούσα (Girolata) προοριζόταν για Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Βενετία από τη Grimaldi, αλλά η GNV έδωσε καλύτερα χρήματα. Αντ' αυτού θα έρθει ένα Visentini, αλλά όχι από τα ήδη υπάρχοντα του ομίλου. Ποιό θα μπορούσε να είναι;

Επίσης, όταν τελειώσουν οι εργασίες τοποθέτησης scrubber στα Cruise της Αδριατικής, θα υπάρχει το εξής line-up: 

  • Το Festos Palace γίνεται Kydon Palace και πάει Χανιά
  • Το Mykonos Palace γίνεται Knossos Palace για Ηράκλειο
  • Το Cruise Bonaria γίνεται Festos Palace (ή αντίστροφα ονόματα με το παραπάνω αδερφό) για Ηράκλειο
  • Το Knossos Palace πάει Ιταλία στη θέση του Cruise Bonaria

Βέβαια, πολλά μπορεί να αλλάξουν με τις εξελίξεις στην ΑΝΕΚ και τα πλοία της. Εργασίες στο Olympic Champion δεν γίνονται, σωστά; Δεν θα έπρεπε να γίνονται; Δεν είχε μεγάλη ζημιά. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή διαβάζοντας αυτό το τελευταίο έπαθα λίγα ελαφρά εγκεφαλικά...είναι αλήθεια αυτά εδώ;;;;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είμαστε στην γωνιά του κουτσομπόλη. Δεν μιλάμε για κάτι σίγουρο, αλλά για φήμες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να επαναλάβω την ερώτηση του φίλου bigman,θα το διατυπώσω αλλιώς. 'Υπάρχει περίπτωση να σχεδιάζουν τα παραπάνω οι Μινωικές;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γίνονται εργασίες στο champion απλά λόγω ασφαλιστικών καθυστερεί...από πού είναι αυτές οι φήμες; Ποιος ο λόγος να κάνει το Mykonos σε Κνωσσός; Ρε τι πίνουν εκεί θέλω και γω λίγο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φήμες λένε ότι το Βενιζέλος θα ναυλωθει στην Ουκρανία..Έχει ακούσει κανείς τίποτα ;

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Georgios said:

Φήμες λένε ότι το Βενιζέλος θα ναυλωθει στην Ουκρανία..Έχει ακούσει κανείς τίποτα ;

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...