Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 8/20/2018 at 1:30 AM, valencay said:

Από τον κόκκινο της Ραφήνας επιθεωρηθηκε ο εθνικός μας ποιητής,χωρίς ομως να προκυψει κατι ωστε ξεκαθαριστεί το μέλλον του πλοίου....

 

On 8/23/2018 at 12:08 AM, Petros P said:

Και πες οτι το ένα πλοιο ειναι ο Σολωμος , ποιος θα μπει στις Δυτικές;

γενικότερα παλι έγκειται το ερώτημα ποσά πλοία θα χωρέσει αυτη η Ραφήνα που δρόμους δεν εχει της προκοπής 

13 minutes ago, thanosp said:

Φήμες το θέλουν να βγαίνει προς πώληση.

26 minutes ago, Neptune said:

Δυτικες Κυκλαδες με Β στο φουγαρο 😆

Δυτικές κυκλάδες μαζί με το Κοραής 😛 . Πολλά ζητάω ε?

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μαροκο το αποκλειω λογω μεγεθους και ηλικιας.Εγω πιστευω πως το Χειμωνα θα μπορουσε να εκτελει το απογευματινο της Παροναξιας  ως Αμοργο η Συροτηνομυκονια αποδεσμευοντας ενα μικρο μπλου σταρ.Αλλωστε δεν υπαρχει ανταγωνισμος.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεν νομίζω ότι θα μείνει για πολύ καιρό κενό!! Ακούγεται ότι ήδη άλλη ακτοπλοϊκή εταιρεία (Seajets) θέλει να πάει στο συγκεκριμένο κτίριο!!!

Τα κεντρικά ξενοικιάζονται, Highspeed4-HellenicHighspeed-Εξ.Πήγασος έχουν ακουστεί ότι χαιρετάνε(φαντάζομαι μαζί με ΟΛΑ τα ταχύπλοα), Ν.Μύκονος-Ν.Ρόδος πάνε για μακρά ακινησία,,,μια χαρά πάμε! Ποιος ο λόγος άραγε της εξαγοράς της HSW από την attica αφού σχεδόν κανένα από τα πλοία της δε της κάνει(ίσως μόνο ΜΥΚΟΝΟΣ-ΧΙΟΣ είναι της λογικής της)? 

Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Ρόδος μετά την ακινησία του σίγουρα θα κάνει τις ακινησίες του Superfast I & II στη γραμμή του Μπάρι γύρω στον Ιανουάριο με Φεβρουάριο, ενώ λογικά θα κάνει και την ακινησία του Νήσος Σάμος στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης. 

Το Νήσος Μύκονος μετά την ακινησία του θα πάει στη γραμμή Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο, έτσι ώστε να κάνουν τις ακινησίες τα Blue Star Paros & Blue Star Naxos. 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Για τα Εξπρές Πήγασος πέραν αποτο Μαρόκο που το βλέπω απίθανο, έχει ακουστεί οτι έχει ενδιαφερθεί κάνεις σοβαρά?

Προφανώς και με νοιάζει και ρωτάω :)

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ ότι τα πλοια της hsw φαίνεται να εχουν δευτερεύοντα ρόλο στον σχεδιασμό. Θα παραμείνουν και τα 2 σινιάλα ‘η θα εννοποιηθούν σιγα σιγά; 

 

Φίλε nikos_chania στη γωνια του κουτσομπολη είμαστε... λίγο φουσκωμένα το σηκωνει! Το hellenic highspeed παντως σίγουρα θα επιχειρηθεί να πουληθεί. 

Link to comment
Share on other sites

Ναι, είμαστε στην γωνιά του κουτσομπόλη, αλλά να έχουν και βάση τα κουτσομπολιά. Θεωρητικά μπορούμε να λεμε οτι τα κουτσομπολια θέλουν όλα τα πλοία να αλλάζουν σινιάλα,  δεν σημαίνει οτι θα αναφερθει επειδη θα επιχειρηθεί να πουληθουν.

Όπως και να χει,  το ενδιαφερον θα ήταν αν επιχειρειται η πωληση ενός πλοιου να κουτσομπολεψουμε τους πιθανους αγοραστές.

Το αναφερω με αφορμη το Hellenic Highspeed γιατι ειναι το μόνο που δεν έχει αναμιχθεί μέχρι στιγμής στο παρε δωσε των εταιρειών ουτε σαν φήμη. Σαφώς και οι πηγές σου μπορεί να ξεκινάνε τωρα εναν κυκλο αγοραπωλησίας του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Κυριοι . Καποιος εκ των εσω της ακτοπλοιας ,και δεν αναφερομαι σε πληρωμα, με ενημερωσε πως πλεον ανεκ και attica group (hsw)ειναι ουσιαστικα υπο την ιδια διαχειριση διοτι ανηκουν ολες στην πειραιως (βλ. Βαρδινογιαννης) . Ο πληροφοριοδοτης μου ειναι αρκετα εμπειστος 

Link to comment
Share on other sites

θα διαβαζει shipfriends προφανως.

το οτι η πειραιως εχει τον πρωτο λογο (μετοχικα και διοικητικα)) στις εταιριες αυτες, δεν ειναι μυστικο. γραφεται σε ισολογισμους και αλλα δημοσιευμενα εντυπα και εγγραφα εδω και χρονια.

μονο που κουμαντο στην πειραιως δεν κανει ο βαρδινογιαννης (σιγουρα οχι ο ΙΣΒ), αλλα το ΤΧΣ. αν διαβασεις τα θεματα των εταιρων, θα δεις πολλες λεπτομερειες

 

Link to comment
Share on other sites

Ακουγεται

Το εξπρές Πήγασος ως βασικό πλοίο στον Βόλο Σποράδες ίσως και με προέκταση Μαντουδι η Κύμη

Εξπρές Σκιάθος στην ίδια γραμμή η μεταφορά στον Άγιο 

Η Άνες σε αναζήτηση πλοίου αγορα η ναυλωση για Βόλο και μεταφορά του πρώτευς με δίπλα δρομολόγια μόνο από Μαντουδι προς τα νησιά 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ άκουσα πρόσφατα πως είναι στα κλεισίματα για "Νησάρα Palace" και αντίστροφα δρομολόγια με το "Σαντορίνη Palace". Σε αντίθεση με μένα που πρέπει οπωσδήποτε, εύχομαι το HS4 να μη μάθει ισπανικά, φατηγλώσσασου @Panagia Ekatontapiliani😁

Link to comment
Share on other sites

Για μένα το καλύτερο ταχύπλοο της ελληνικής ακτοπλοιοας !! Οποτε δεν παίζει Minoan ή κάποια αλλη ελληνική εταιρία;; Μου φαίνεται έτσι και πάει Ισπανία , ανάθεμα την ωρα που Εγινε αυτο με τη hsw και την Attica ! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...