Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

παίρνει πλοίο και το δρομολογεί άμεσα Χίο - Μυτιλήνη.
Αυτό το "άμεσα" με κάνει να υποψιασθώ το Barfleur που σταμάτησε δρομολόγια μόλις πριν 20 μέρες.

Αν και οι Γάλλοι λένε ότι το προορίζουν για ναύλωση και όχι για πώληση.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

μέσα σε 1-2 βδομάδες παίρνει πλοίο και το δρομολογεί άμεσα Χίο - Μυτιλήνη. Δεν είναι ένα από τα Corse - Mediteran

Εμενα παντως αυτη η προταση μου φερνει στο νου πλοιο που ειναι καπου στα ελληνικα υδατα παροπλισμενο και ειναι τουλαχιστον 30ετων:D(οχι καποιο συγκεκριμενο αφου τα παροπλισμενα ειναι αρκετα)2 βδομαδες ειναι πολλες ομως,μεχρι τοτε μπορει να εχουν κανει 'αλλοι' την 'κινηση'.

Link to comment
Share on other sites

Ή αλλιώς " με παίζεις τριπλή και με χάνεις" , σαν κάτι δελτία καιρού στη Βόρεια Ευρώπη γνωστά και ως 4-7-11, τα οποία ξεκινάνε απο μπουνάτσα κα καταλήγουν και τοπικά τρικυμιώδης.

Οτι σε βολεύει μέσα είναι. Απο την άλλη αγαπητέ Νηρέα νομίζω οτι έχεις δίκιο, πως και ξέφυγε αυτό απο τον κύριο κύριο τοπικό άρχοντα, μπορεί να κάνει και κρουαζιέρες στη Λιβυή που δεν εχουν γίνει ακόμα της μόδας και να μην χρειαστεί καν επιδότηση.

για μενα ολες αυτες οι κοκορομαχιες (τα νησος αρπαχτες στις κυκλαδες, το voyager 12νησα, το horizon χανια, το κοκκινο ηρακλειο και δεν ξερω γω τι αλλο) το μονο αποτελεσμα που μπορει να εχουν ειναι να αιμορραγουν και οι δυο

Link to comment
Share on other sites

Ενα πουλακι μου ειπε οτι πολυ συντομα ισως δουμε το ΦΑΙΣΤΟΣ-ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ να ντυνονται στα μπλε...............ενα θα πω μονο,γινονται πολλα που θα εκπλαγουμε :o

Οσο γαι το blue horizon σε 1-2 εβδομαδες ισως το δουμε στα χανια οπως ακουγεται τοσο εντονα τις τελευταιες μερες και αυτο γιατι η HSW ετοιμαζει πλοιο για Δωδ/σα

Link to comment
Share on other sites

Ειναι κατι που εχει ακουστει και παλαιοτερα και μαλιστα εχει γραφτει και εδω μεσα (βεβαια υπολογιζαμε οτι θα βαφτουν κοκκινα ;))

Θα ειναι παλι η αρχη ενος νεου ντομινο στην ακτοπλοια

Link to comment
Share on other sites

2 ερωτήματα:

1) Με το κόστος των καυσίμων να εκτινάσσεται ξανά, δε μειώνεται η αποτελεσματικότητα των παλατιών;

2) Με δεδομένο ότι πλέον τα SF της Αδριατικής είναι μόνο 4 τον αριθμό, δε θα είχε νόημα η πλήρης ενοποίηση του ομίλου Attica?

Link to comment
Share on other sites

Ο όμιλος ATTICA τουλάχιστον στο κομμάτι SUPERFAST θα ενοποιηθεί με την ΜΙΝΟΑΝ :eek:

Αλλιώς δεν εξηγείται η κοινή μείωση δρομολογίων προς Ηράκλειο!

Εδώ η OLYMPIC θα ενοποιηθεί με την AEGEAN αυτό θα τους πειράξει; Όλα για τα λεφτά!

Άλλωστε κουτσομπολιό κάνουμε :P

Edited by mavrios
Link to comment
Share on other sites

Το οτι πλεον η ΜΙΝΟΑΝ ειναι στα χερια της Grimaldi θεωρω απιθανο να ακολουθισει τον ανταγωνισμο με πλοια που κοστιζουν τοσο ακριβα.Αυτο οχι γιατι δεν μπορει αλλα γιατι η Grimaldi δραστηριοποιητε σε τοσες πολλες γραμμες(Ελλαδα-Ιταλια,Ισπανια-Ιταλια και φυσικα την βορεια ευρωπη) οπου θεωρω απιθανο να αφισει πλοια σε γραμμες με κυνδινο να της φερουν ζημια στο μελλον.

Πιστευω οτι θα υπαρξει μια συμφωνια μεταξυ Grimaldi & Attica.Η Attica εχει δειξει εδω κ καιρο οτι θελει να εχει το πανω χερι σε ολες τις ενχωριες γραμμες και εχει παραμερισει αρκετα τις γραμμες της Ιταλιας,εν αντιθεση με την Grimaldi που καιγετε να εδρεωθει στην Ανκονα που ειναι το καστρο της Superfast εδω κ χρονια :)!!!

Για αυτον τον λογο και πριν τρια χρονια ηρθε παλι το Blue Star 1 πισω κ μπηκε στην γραμμη της Ροδου με προσεγκιση τον τελευταιο χρονο στην Σαντορινι,γι αυτο ηρθε το SFXII στο Ηρακλειο γι αυτο θα μπει λιαν συντομος το Blue Horizon στα χανια,γι αυτο πωληθικε το SFV!Αυτα τα τεσσερα πλοια ηταν σε γραμμες εξωτερικου.

Επισης μην ξεχνατε οτι η Attica περιμενει σε λιγοτερο απο ενα χρονο την παραλαβη του πρωτου απο τα δυο νεα πλοια που ειχε παραγγηλει περσι κ ειναι γνωστο οτι θα δραστηροποιηθουν στο Αιγαιο και αυτα.

Η SuperFast σε λιγο καιρο(αποψη μου) θα μεινει μονο με τα Superfast I & II στο Bari,τα αλλα πλοια της σειρας θα αποτελεσουν παρελθον αργα η γρηγορα και θα προσπαθισει να επεκταθει(η Attica Group) στις ενχωριες γραμμες με το Brant Name που ειναι γνωστη σε ολη την Ελλαδα....Blue Star Ferries!!!!

Link to comment
Share on other sites

η αρπαχτη πηγαινε για τα νησος. η ουσια ειναι η ιδια. δαγκωματιες και κοκορομαχιες που ζημειωνουν τους παντες

Γιατί να τη θεωρούμε αρπαχτή για τα ''νήσος'' τήν προσέγγιση σε τέσσερις προορισμούς που στό κάτω - κάτω στήν δρόμο τους είναι, και εξυπηρετούν τούς προορισμούς αυτούς όλο τόν χρόνο.

Κατά τήν δική μου άποψη αρπαχτή περίπου είναι ,αυτό πού συμβαίνει :mad:με τά ''high speed'' η' οποιοδήποτε άλλο ταχύπλοο ,το καλοκαίρι μαζεύουμε το χρήμα από τούς τουρίστες και μετά γειά σας !

Link to comment
Share on other sites

Στα θεματα του ΣΑΣ διαβασαμε

8.Ετήσια δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «HELLENIC VOYAGER» στη

γραμμή Πειραιά – Κω – Ρόδου από 15-04-10 έως 14-04-11

και με βαση τους νομους της φυσικης:D και το 'δραση -αντιδραση'

το ''blue horizon'' ενδέχεται κατά πληροφορίες τους να δρομολογηθεί από πειραιά - χανιά.

Το ΛΙΣΣΟΣ τελικα θα κατεβει Χανια και δεν θα παει Αιτη:D

σε λιγους μηνες θα αρχισει η ναυλωση του ΒΕΝΙΖΕΛ και της ΑΡΙΑΔΝΗΣ,μηπως να γυριζει το ΛΙΣΣΟΣ στην Σουδδδα:D

Σοβαρα παντως,αν κατεβει η ΑΤΤΙΚΑ Χανια,να δουμε ποια γραμμη θα προλαβει να θωρακισει η ΑΝΕΚ με τα 2 ΚΡΗΤΗ,ΕΛΥΡΟ και σουπερ-υπερ ΛΑΤΩ:P Ας φερει κ η ΝΕΛ ενα καλο πλοιο:rolleyes: Χιο-Μυτιληνη να γινει πανικ η κατασταση...

ΥΓ.Θεωρω δεδομενη την αποτυχια του VOYAGER στα Δωδεκανησα,αυτη τουλαχιστον ειναι η γνωμη μου.

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρα παντως,αν κατεβει η ΑΤΤΙΚΑ Χανια,να δουμε ποια γραμμη θα προλαβει να θωρακισει η ΑΝΕΚ με τα 2 ΚΡΗΤΗ,ΕΛΥΡΟ και σουπερ-υπερ ΛΑΤΩ:P Ας φερει κ η ΝΕΛ ενα καλο πλοιο:rolleyes: Χιο-Μυτιληνη να γινει πανικ η κατασταση...

ΥΓ.Θεωρω δεδομενη την αποτυχια του VOYAGER στα Δωδεκανησα,αυτη τουλαχιστον ειναι η γνωμη μου.

Συμφωνώ κι εγώ για το ΒΟΓΙΑΤΖΕΡ. Λίγο αψυχολόγητη μου κάνει ως κίνηση. Το μεταφορικό έργο της Κω και της Ρόδου είναι μεν μεγάλο αλλά όχι όσο αυτό της Κρήτης. Η blue star καλύπτει άνετα και με καλά βαπόρια τη γραμμή. Εκτός των άλλων το ΒΟΓΙΑΤΖΕΡ χτυπάει την ίδια την ΑΝΕΚ και τα άγονα των ΠΡΕΒΕΛΗΣ και ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ. Αντί να εξασφαλίσουν τα κεκτημένα σε γραμμές κάστρα τους, πάνε να βάλουν πόδι σε ξένα χωράφια με ένα πλοίο που δεν είχαν τί να το κάνουν (και το οποίο υπολέιπεται σαφέστατα του ανταγωνισμού) ενώ την ίδια ώρα αφήνουν τη Χίο Μυτιλήνη με ένα πλοίο μουσείο!!

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

. Εκτός των άλλων το ΒΟΓΙΑΤΖΕΡ χτυπάει την ίδια την ΑΝΕΚ και τα άγονα των ΠΡΕΒΕΛΗΣ και ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ.

Δεν νομίζω κάποιος κανονικός ταξιδιώτης (όχι σαν και εμάς) να προτιμήσει να κάνει περισσότερες ώρες και να περάσει τα στενά της Καρπάθου (καιρός) ή κάποια μεταφορική εταιρεία να στείλει τα φορτηγά της από Πειραιά γυρνώντας το μισό Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

πολλα διαβασα κ πολλα ακουστηκαν κ αλλα πολλα που εχουν δει τα ματια μας, μηπως λοιπον υπαρχει κανα JOINT SERVISE σε χανια κ κω ροδο!τι εννοω...να μπει ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ στα χανια που κ κρεβατια εχει κ ωραιος ειναι κ τον εχουν ξαναδει κ να παει το ΒΟΓΙΑΤΖΕΡ στα 12νησα...αυτοι τα βρισκουν κατω απο το τραπεζι μεταξυ τους κ ο κοσμος νομιζει οτι εχουν πολεμο αλλα ολοι πανε διακοπες κ τα φορτηγα βρισκουν χωρο στα γκαραζ κ αυτου μαζευουν το χρημα.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες πηρα το περιοδικο εφοπλιστης του μηνα Μαρτιου και στην ενοτητα ΝΩΕ express διαβασα τα εξης:

Το Νησος μυκονος αναμενεται να παρει πρωινο δρομολογιο για Συρο-Τηνο-Μυκονο και βραδινο για Παροναξια.Και το Νησος χιος Συρο-Μυκονο-Ικαρια-Σαμο με προσεγγισεις και σε Παροναξια.

Τα highspeed 2 και 3 το πιο πιθανο ειναι να μην προχωρησει το θεμα..ο λογος ειναι οτι το 2 που εχει ξεκινησει ηδη δρομολογια επειτα απο τοσο κκαιρο δρομολογησης του εξακολουθει να εχει μειωμενη κινηση.Οι μεσοι οροι σε επιβατες δεν ξεπερνανε τα 80 ατομα ανα δρομολογιο.

Η Α.Ν.Ε Καλυμνου θελουνα να κλεισουν την αγορα του speed runner II και αν επιτευχθει η τιμη του θα κυμαινεται απο 6.500.000-7.500.000 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

πραγματα τα οποια τα εχεις διαβασει και εδω στα αντιστοιχα thread

Το γνωριζω απλα το ανεφερα προς εξακριβωση ολων οσων εχουν ειπωθει.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Χθες πηρα το περιοδικο εφοπλιστης του μηνα Μαρτιου και στην ενοτητα ΝΩΕ express διαβασα τα εξης:

Το Νησος μυκονος αναμενεται να παρει πρωινο δρομολογιο για Συρο-Τηνο-Μυκονο και βραδινο για Παροναξια.Και το Νησος χιος Συρο-Μυκονο-Ικαρια-Σαμο με προσεγγισεις και σε Παροναξια.

Τα highspeed 2 και 3 το πιο πιθανο ειναι να μην προχωρησει το θεμα..ο λογος ειναι οτι το 2 που εχει ξεκινησει ηδη δρομολογια επειτα απο τοσο κκαιρο δρομολογησης του εξακολουθει να εχει μειωμενη κινηση.Οι μεσοι οροι σε επιβατες δεν ξεπερνανε τα 80 ατομα ανα δρομολογιο.

Η Α.Ν.Ε Καλυμνου θελουνα να κλεισουν την αγορα του speed runner II και αν επιτευχθει η τιμη του θα κυμαινεται απο 6.500.000-7.500.000 ευρω.

Καλά ρε παιδιά μετατράπηκαν το ''νήσος μύκονος και το ''νήσος χίος'' σε '' 747'' !!!!

Γιά τήν πώληση τών ''hs2-3'' δέν έχει γραφτεί ότι οι αγοραστές έδωσαν 10% προκαταβολή?

Μου φαίνετε ότι κοιμόμαστε και βλέπουμε όλοι το ίδιο όνειρο!!

Link to comment
Share on other sites

Χτες συνάντησα στο δρόμο ένα φίλο, ο οποίος μου υπενθύμισε ότι πολλά από τα μεγάλα ντίλια στην ακτοπλοϊα έγιναν μεταξύ αυτών που ακόμα και παραμονές της συμφωνίας...μαλλιοτραβιόσανται.:D Σωστό κι αυτό.

Edited by proud_ionian
μαλλιοτραβιοσανται ειναι το τριτο πληθυντικο, οχι μαλλιοτραβιοσαντε
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...