Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εμενα παντως η ολη ιστορια μου μυριζει αποτυχια. Στην αρχη και μαλιστα εδω και 2 χρονια γινοταν λογος για νεοτευκτα. Τωρα γινεται λογος για αγορα χωρις ωστοσο να διευκρινιζεται κατι η να αχνοφαινεται κατι στον οριζοντα. Η πιεση στην Αττικα κατα την ταπεινη μου γνωμη ειναι πολυ μεγαλη και αυτο θα τους οδηγησει ενδεχωμενος στην αγορα ενος δυο η οσον πλοιων ειναι που τελικα δεν θα ειναι αυτο που θελει αυτη τη στιγμη η Ατικκα. Και το ακομα χειροτερο ειναι οτι δεν "φαινεται" να υπαρχει καποια σκεψη καποιες προυποθεσεις καποια γραμμη αν θελετε ωστε να αναζητηθει το καταλληλο πλοιο. Εγω θα ελεγα οτι χρειαζεται ενα πλοιο με προτοκολλο κοντα στα 2000 ατομα οπως το Blue Star 1-2 με υπηρεσιακη ανω των 24-25 κομβων ωστε να μπορει να αναγωνιστει στα ισια σε καθε πιθανο δρομολογιο. Βεβαια απο οτι φαινεται ο ομιλος MIG δεν διατιθεται να " βαλει βαθια το χερι στην τσεπη" για μια τετοια επενδυση.

Αυτα απο μενα. Να ξεκαθαρισω οτι απλως εκφραζω την γνωμη μου με αυτα που βλεπω γυρω μου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγω οταν μιλησα για το Viking ACDC :D ξεκαθαρισα οτι ο καταδοτης μου δεν ειναι ελεγμενος και αξιοπιστος. Γι αυτο δε θα πρεπει να αγνοουμε τι μας ελεγε πριν λιγο καιρο ο aiolosii ;)

...Εμενα πολυ σχιστα ματια μου φανηκε οτι ειχαν συν το οτι τα απταιστα Κορεατικα μου φανερωσαν οτι οι κυριοι ήταν απο τη γυαρδα της Daewoo:)

Και επειδη για καλη μας τυχη η BSF ειναι εισηγμενη εταιρια μολις πεσουν οι υπογραφες θα μας δωσει και μια ωραια ανακοινωση. Για οτι μεχρι τοτε εχει αποφασισει. Ειτε απο Κορεα ειναι αυτο, ειτε απο Ισπανια. ;)

Link to comment
Share on other sites

Χάζευα πριν λίγο τον χάρτη του AIS (οποία πρωτοτυπία !!! :D). Και είδα μία "εικόνα" την οποία όποιος τολμούσε έστω και να την φανταστεί πριν ένα χρόνο, θα τον αποκαλούσαμε τουλάχιστον γραφικό.

Τον ΘΕΟΦΙΛΟ στο λιμάνι της Καβάλας, το ΛΙΣΣΟΣ να έχει αναχωρήσει από την Λήμνο για την Θεσσαλονίκη, και τον ΔΙΑΓΟΡΑ να "ανεβαίνει" τον Θερμαικό επίσης με προορισμό την Θεσσαλονίκη.

Τελικά η πρόσκρουση του ΘΕΟΦΙΛΟΥ στις Οινούσσες (σε λίγες ημέρες η επέτειος), σηματοδότησε μεγάλες αλλαγές στην Ελληνική Ακτοπλοία, και ήταν αν όχι η αιτία, τουλάχιστον η αφορμή για αυτές.

Link to comment
Share on other sites

......ΑΚΟΥΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.

ΟΣΩΝΟΥΠΩ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΙΚΑΡΙΑ-ΦΟΥΡΝΟΙ-ΣΑΜΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ-ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΌ ΠΛΟΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΟΝΕ ΜΕ ΕΛΛΗΝΑ ΝΥΝ ΜΕΤΟΧΟ ΣΕ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΑΓΚΥΡΕΣ.

ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΘΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΝΗΟΛΟΓΙΟ, ΕΝΩ ΔΙΑΘΕΤΕΙ 750 Τ.Μ ΓΚΑΡΑΖ ΕΙΝΑΙ ΜΗΚΟΥΣ 160 ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕΤΡΩΝ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟ 2000.

ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΣ ΔΕ ΕΚΤΕΛΟΥΣΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΔΕ ΜΕ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΥΛΙ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΔΥΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΝΑΞΙΑ.

ΕΠΙΣΗΣ 2 ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Η HELLENIC SEAWAYS KAI H ΒLUE STAR FERRIΕS.

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ.

Θανος Λαμπροπουλος: απο το PEIRATIKOREPORTAZ

Μιλάμε για τό ίδιο πλοίο που ανέφερε ο ΝΗΡΕΑΣ ή για άλλο πλοίο;π.χ ΑRBERIA

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα φίλε Χιώτη τα χαρακτηριστικά αυτό που θυμίζουν, αλλά να δω το EUROPEAN EXPRESS (160 μέτρα, μονοτίμονο, μπαταριστό) να μπαίνει στο Καρλόβασι και κατ'επέκταση σε Άγιο Κήρυκο και Φούρνους και τι στον κόσμο. Εδώ το ΡΟΔΑΝΘΗ και δεν το στέλνανε στο Καρλόβασι.

Πάντως τα μεγάλα λόγια πλέον έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας. Ο καθένας δρομολογεί ότι θέλει, όπου θέλει και μετά ...ξυπνάει :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τα οποία 160μ του πλοίου αμέσως αποκλείουν από τα λιμάνια προσέγγισης τον Εύδηλο και το Καρλόβασι και μετά βίας κι υπό προυποθέσεις( να μην είναι τουμπαριστό, να έχει δυνατές ελικτικες δυνατότητες, να μην έχει βοριά ή σοροκάδα άνω των 6-7...) μπορεί να πιάσει στον Άγιο.

Κοινώς πρόκειται για ακατάλληλο πλοίο που δεν θα μπορεί να εξυπηρετήσει την γραμμή.B)

Κακά τα ψέματα το max size για την γραμμή είναι τα 140μ του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ κι αυτό προυποθέτει να υπάρχουν ελικτικές δυνατότητες όμοιες με του ΝΗΣΟΣ αλλιώς το size πρέπει να μειωθεί αναλόγως.

Αλλά κι από πλευράς χωρητικότητας να το δει κανείς πάλι τα 140μ είναι το ταβάνι της γραμμής. Πέρυσι το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ έβγαλε ένα τριμηνο τον χειμώνα μόνο του στην γραμμή με πολύ άνεση κι ήδη τωρα βρίσκεται πάλι μόνο του στην γραμμή 15 ημέρες και μέχρι στιγμής τα καταφέρνει να σηκώσει το βάρος παρόλο που έχει και Παροναξία

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Μπαταριστο δεν ειναι. Απλα ειναι pitch με εξωστρεφεις προπελες (Ροδανθη, Μυτιληνη, Πρεβελης κτλ) Η χαρα του καπετανιου δηλαδη. Αλλα εχει μεγαλη ιπποδυναμη τουλαχιστον. Τωρα απο θεμα βυθισματος και μονο να το δω με πιανουν τα νεφρα μου απο τα γελια :D

Link to comment
Share on other sites

Εκτός άμα βάλω λίγη σάλτσα ακόμα στο φαγητό. Μπορεί να μην είναι κάποιο άλλο πλοίο αλλά κάποιο υπάρχον στη γραμμή που έχει ξένη σημαία?? Γιατί κάτι πήρε το αυτί μου από τη Σάμο ότι το Sardinia Vera θέλει να αλλάξει όνομα και να βάλει Ελληνική σημαία!!

Link to comment
Share on other sites

Το προσπερνώ αυτό το τελευταίο περί ονόματος και σημαίας (μου θυμίζει λίγο το Αιγαίο θα γίνει κίτρινο που είπαν άλλοι φίλοι παραπάνω και το έχουμε ακούσει ουκ ολίγες φορές) και ερωτώ: Εντάξει όλα τα άλλα, τα 160 μέτρα που τα βρήκε; Θα το τρίψουμε και θα μεγαλώσει σαν την ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ; :P

Και ο Ελληνοαμερικάνος επιχειρηματίας ποιος είναι; Ο George Spanos? :D

Link to comment
Share on other sites

αλλά να δω το EUROPEAN EXPRESS (160 μέτρα, μονοτίμονο, μπαταριστό) να μπαίνει στο Καρλόβασι και κατ'επέκταση σε Άγιο Κήρυκο και Φούρνους και τι στον κόσμο. Εδώ το ΡΟΔΑΝΘΗ και δεν το στέλνανε στο Καρλόβασι.

Απο έρευνα που έκανα στους πράκτορες,μου είπαν ότι πρόκειται για RO-RO

και όχι για Ε/Γ-Ο/Γ αλλά δεν γνωρίζουν το όνομα του πλοίου.

Αυτή είναι η νέα μπούκα του λιμένα Καρλοβάσου όπως κατασκευάσθηκε και θα εγκαινιασθεί τον Αύγουστο όπως λένε τα τοπικά ΜΜΕ.

Στην επέκταση της εσωτερικής προβλήτας που βλέπετε θα μπορεί να πιάνει όχι πλοίο 160 μ.αλλά και πολύ μεγαλύτερο.Γιατί ο ΤΗΕΟ γυρίζει πανεύκολα στη λεκάνη σήμερα χωρίς πρόβλημα και είναι 135 μ.

Τα έργα θα συνεχιστούν ώστε να κατασκευαστεί ικανή προβλήτα στον προσήνεμο μώλο του αλιευτικού καταφυγίου και όταν ο καιρός είναι καλός όλα τα πλοία θα απο-επιβιβάζουν απ΄΄εξω και όχι απο μέσα.

post-878-128326981803_thumb.jpg

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

.....ΕΠΙΣΗΣ 2 ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Η HELLENIC SEAWAYS KAI H ΒLUE STAR FERRIΕS.

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ.

Τα δυο της HSW τι είναι πάλι???? Για τη BSF ΟΚ τα μάθαμε...τα άλλα?

Link to comment
Share on other sites

ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΖΗΜΙΑ , ΤΙΠΟΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΒΟΥΕΙΞΕΙ Η ΠΙΑΤΣΑ , ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΣΤΡΙΝΤΖΑΙΟΙ....

Λετε γι αυτο να ειδα στον υπνο μου τον Proud Ionian να λεει "Το Σουπερφερρυ ΙΙ να ταξιδευει" :D:D

Αληθεια υπαρχει κανενα θεμα με τα ηδη υπαρχοντα των Στριντζαιων (Στοκχολμη, Amax, Eurosolas?)

Link to comment
Share on other sites

Από τα δύο νεότευκτα το πρώτο εκ των οποίων αναμένεται να παραλάβει μέχρι το Μάιο του 2011 θα δρομολογηθεί στις Κυκλάδες σε αντικατάσταση του Superferry II
Δαιμόνιε Neptune, για βγάλε λοιπόν και τα δρομολόγια για το 2010, μη σου πω και το 2011...πως θα βγουν εάν φύγει το SFII?:confused:

Μήπως τα 2 Κορεάτικα είναι μεσοπρόθεσμη επένδυση...και αναμένεται και άλλη βραχυπρόθεσμη?:confused:

ΥΓ Μήπως υπάρχει πρόβλημα με το Κεφαλονιά...αφότου χάθηκε η πλακέτα του ναυπηγείου από τον καθρέπτη?:D

Link to comment
Share on other sites

Μια καλη λυση θα ειναι να κανει το μεγαλο των δωδεκανησων το πρωινο ΣΤΜ οπως λεγεται τοσο καιρο. Αλλα και παλι δεν το βλεπω σαν την καλυτερη λυση και εχει πολυ ρισκο για το καλοκαιρι (νεο λιμανι τηνου, καθυστερησεις, διπλα πληρωματα κτλ ;))

Τωρα αμα δω κανενα ονειρο το βραδυ θα στο πω :D

Link to comment
Share on other sites

Αληθεια υπαρχει κανενα θεμα με τα ηδη υπαρχοντα των Στριντζαιων (Στοκχολμη, Amax, Eurosolas?)
να φυγει το κεφαλονια που του χρονου γινεται 35 και αν δεν κανω λαθος δεν εχει εναρμονιστει με στοκχολμη εκει παιζει, αν και δε νομιζω οτι η λυση για αντικατασταση του κεφαλονια ειναι ενα παλιοτερο και πιο αργο πλοιο.

ρε συναδελφε mod, δε με διαβαζεις; θεμα με το κεφαλονια υπαρχει. δεν εχει κανει καμια εργασια εναρμονισης (με sponsons θα χασει ταχυτητα, με πορτες θα μειωθει στο μισο η χωρητικοτητα του γκαραζ) και το 2010 μας αφηνει. δεν ξερω αν τελικα θα ειναι το superferry (δε νομιζω οτι λυση ειναι ενα βαπορι που του χρονου θα ειναι 36 ετων), αλλα παντως θεμα με στοκχολμη/amax το κεφαλονια εχει.

αν τελικα ερθει το ferry εδω πιστευω οτι θα αλλαξει ονομα. δεν θα το πουλησουν χωρις να απαιτησουν κατι τετοιο.;)

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβω: Δεν είναι ακόμα σίγουρο αν θα μπει το Σ στα φουγάρα και το πλοίο θα μετακινηθεί προς Ιόνιο ή αν θα μείνει στη γραμμή του;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Θεωρώντας ότι το νέο καμάρι έρχεται τον Οκτώβρη, τα γνωστά έως σήμερα σχέδια είναι να αποτελεί δίδυμο με το ένα από τα σημερινά Παλάτια της Ανκόνα και το δεύτερο Παλάτι να πάει Βενετία μαζί με το Ζευς και το Ίκαρος να πωληθεί; Μέχρι να έρθει και το δεύτερο Κρούιζ ώστε τα 2 Κρούιζ να είναι Ανκόνα και τα 2 Παλάτια Βενετία;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΒΟΥΕΙΞΕΙ Η ΠΙΑΤΣΑ , ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΣΤΡΙΝΤΖΑΙΟΙ....
ΟΝΤΩΣ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2 ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΗΝΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΕΝΤΟΝΑ ΑΥΤΗ Η ΦΗΜΗ, ΣΧΕΔΟΝ Η ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ....ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ, ΚΑΘΩΣ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ,ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΙΘΑΚΙ....ΙΔΩΜΕΝ, Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ....
αν εχει κανεις την υπομονη να διαβασει ολοκληρα τα threads του superferryII, της γραμμης της ραφηνας, της γωνιας του κουτσομπολη, θα δει οτι το superferry πωλειται ή αποχωρει απο τη γραμμη του απειρες φορες. ποτε ακουγαμε οτι το βαπορι πωλειται στο εξωτερικο και η εταιρεια αφηνει τη γραμμη, ειτε οτι αποσυρεται γιατι δεν μπορουσε να βελτιωσει το a*max, ειτε οτι πουληθηκε στον Μιμη Αγουδημο και θα μεινει στη γραμμη του ασπρο, ειτε οτι το εκλεισε η... ΣΑΟΣ και 2 φορες εχει πουληθει στη strintzis ferries.

προσωπικα πιστευω οτι η attica δεν προκειται να παρατησει (και μαλλιστα σε καιρο κρισης) μια απο τις πιο κερδοφορες γραμμες της. ειτε θα παραμεινει και θα αναβαθμισει την παρουσια της, ειτε αν βρεθει καποιος και τα χωσει χοντρα θα του δωσει το βαπορι και ολο το "συστημα" superferry στη γραμμη. αυτος που θα τα χωσει χοντρα σιγουρα δεν ειναι ο Μιμης.

τωρα οι φημες που κατα καιρους ακουμε μια μονο βαση μπορει να εχουν. οτι ολοι αυτοι οι "αγοραστες" μπορει να εκδηλωσαν καποιο ενδιαφερον, μπορει να επιθεωρησαν το βαπορι, αλλα μεχρι εκει.

τωρα το τι θα γινει αγνωστο. το ιθακη ειναι στεναχωρο. ενα εκ των παρος ναξος μετα απο μετασκευη (ξηλωμα καμπινες και βαχουμε σαλονια) θα μπορουσε, αλλα μετα το 2011 που θα ερθουν τα καινουργια. αν τελικα δεν ειχαν βαση [/b]s.gr/forum/showpost.php?p=101672&postcount=1"]οι φημες περι ADCC τοτε πολυ πιθανο να ειναι και του χρονου στη ραφηνα το ferry.

τωρα για το ποιο βαπορι θα ερθει εδω; εχουμε καιρο ως το δεκεμβριο του 2010

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ειναι απιστευτο το τι ακους στα νησια πανω στο μωλο αυτες τις μερες :rolleyes:

Μεχρι οτι SeaStar-Attica θα κονταροχτυπηθουν στη Χιο-Μυτιληνη με ΑΡΙΑΔΝΗ (για λογαριασμο της ΑΝΕΚ) και BLUE HORIZON. Παντως αν εχει και μια τοσοδουλα δοση αληθειας αυτο θα εχει πολυ ενδιαφερον ο χειμωνας ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...