Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

...Απορία 1: Ο κυρ Φώτης είναι κάτι μέσα στη ΣΑΟΣ πλέον και βγαίνει και την εκπροσωπεί λέγοντας μάλιστα "διαθέτω τα βαπόρια..."

και όχι μόνο.απο τις σημειώσεις που κράτησα, είπε ότι αν δεν προέκυπταν οι οικονομικές δυσκολίες,η εταιρία (SAOS FERRIES) ήταν έτοιμη να φέρει στην Ελλάδα το new akatsuki για να δρομολογηθεί Χίο-Μυτιλήνη με 24 μίλια/ώρα.

Σήμερα μετά την συνέντευξη του Βεντούρη στην Μυτιλήνη, που την είδαμε στις 19.15απο το τοπικό κανάλι της Μυτιλήνης, η δημοσιογράφος του σταθμού τόνιζε συνέχεια στους φορείς ότι όλοι τους είναι μόνο για λόγια.Διότι αν ήθελαν πραγματικά να λύσουν το θέμα των φορτηγών και των καυσίμων,αντί να φωνάζουν θα έπρεπε να είχαν ήδη κάνει το πρώτο βήμα σύστασης της εταιρίας ή της κοινοπραξίας για να εκμεταλλευτούν την προσφορά του Μανούση.

Μάλιστα στη συνάντηση της Δευτέρας στο υπουργείο των 3 νομαρχών,των προέδρων των ΤΕΔΚ και των Επιμελητηρίων των 3 νομών του Αιγαίου,

με τον νέο υπουργό,επειδή δεν κλήθηκε η ένωση και ο Βεντούρης,θα πάει ο Μανούσης και θα κάνει και γραπτή την προσφορά του;κάτι είπε στα γρήγορα το πολυβόλο και δεν το κατάλαβα.

Η συνέντευξη τώρα του προέδρου ήταν μιά απ' τα ίδια.Διάβασε το ίδιο κείμενο που δημοσιεύθηκε στην συνάντηση με τους φορείς των Κυκλάδων, προχθές,και το κείμενο στη συνέντευξη που είχε δόσει στο Ζάπειο.

Κάπου μπέρδεψε τα χαρτιά,ολοφάνερα κουρασμένος και απογοητευμένος στο τέλος δέχθηκε ερωτήσεις.

Η πρώτη αφορούσε τη ΝΕΛ και τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ τί θα γίνει, γιατί φωνάζουν οι μέτοχοι.Είπε ότι δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια.Η πολιτική που θα ακολουθηθεί είναι απόρητη και θα ανακοινωθεί στο τέλος του έτους.

Προκειμένου να μην χάσουν τα λεφτά τους οι μέτοχοι,θα πάει όλο το στόλο αν χρειασθεί στην αραπιά.Η ΝΕΛ είναι πρωταγωνιστής και όχι κομπάρσος.

Στους διαγωνισμούς θα πάει τη Δευτέρα με τη ΝΕΛ για να τους κόψει στη συνέχεια με αιτήσεις στο ΣΤΕ γιατί είναι φωτογραφίες.Και συνέχισε λέγοντας :μετρήστε πόσες γραμμές θα δόσουν στο Μανούση και στον Αγούδημο και μετά ρωτήστε με αν έχω δίκιο που φωνάζω.

Μετά δέχθηκε ερώτηση απο δημοσιογράφο του ΑΠΕ για τα ίδιο θέμα και επέμενε για αυτά που ανέφερε και πριν.Το συμπέρασμα που έβγαλα ήταν ότι η ΝΕΛ πνέει τα λίσθια.

Οι Κυριακάτικες της Μυτιλήνης σίγουρα θα έχουν όλη τη συνέντευξη και τις ερωτήσεις.Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ακουγετε οτι η αννεσ ειναι κοντα σε αγορα πλοιου σε αντικατασταση του πρωτεα, ξερει κανεις πιο ειναι αυτο, ακουγετε πολυ το ονομα του φοιβου αλλα λογω ηλικιας και ταχυτητας δεν βλεπω να ειναι αυτο

Link to comment
Share on other sites

ακουγετε οτι η αννεσ ειναι κοντα σε αγορα πλοιου σε αντικατασταση του πρωτεα, ξερει κανεις πιο ειναι αυτο, ακουγετε πολυ το ονομα του φοιβου αλλα λογω ηλικιας και ταχυτητας δεν βλεπω να ειναι αυτο

Ποια η ταχύτητα του Πρωτέα και ποια του Φοίβου εάν επιτρέπεται ... :)

Link to comment
Share on other sites

Το να κάνεις τη ΣΑΟΣ εταιρεία... ε! αυτό είναι μια τεράστια πρόκληση και του Στρίντζη φαίνεται ότι του αρέσουν οι προκλήσεις.

Λέτε σε λίγο καιρό να τρίβουμε τα μάτια μας;

Πάντως ας μην ξεχνάμε ότι αν δεν ήταν ο Στρίντζης η HSW δεν θα είχε στο στόλο της τα Νήσος Χίος - Νήσος Μύκονος & φυσικά το Αριάδνη.

Όσο για τις άγονες , πριν από δύο περίπου χρόνια που συζητούσα με στέλεχος της HSW και ρώτησα για ποιό λόγο δεν κυνηγάνε καμιά άγονη , απλά μου απάντησε ότι ο Στρίντζης δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τις επιδοτούμενες γραμμές.

Και αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι λόγω οφειλών στο ΝΑΤ δεν κατέθεσε ο Μανούσης προσφορά για τις άγονες, δεν είναι αξιοπερίεργο το ότι δεν βγήκε πουθενά να διαμαρτυρηθεί για το ότι κάποιοι προσπαθούν να καταποντήσουν της εταιρεία του και ότι άδικα δεν μπόρεσε να κατεθέσει αίτηση κλπ. κλπ.;;;

Link to comment
Share on other sites

Μη βιάζεσε φίλε ΘΕΤΙΣ....

Όλα έχουν εξήγηση και παρακολουθούμε ένα παιχνίδι από όλες τις εταιρείες με μπλόφες και "στρατηγικές" κινήσεις...Αυτό ισχύει λιγότερο για την εταιρεία που είναι το θέμα που γράφουμε και περισότερο για άλλες...¨ολοι όμως δεν έχουν ανοίξει όλα τα χαρτιά τους....

Link to comment
Share on other sites

Μη βιάζεσε φίλε ΘΕΤΙΣ....

Όλα έχουν εξήγηση και παρακολουθούμε ένα παιχνίδι από όλες τις εταιρείες με μπλόφες και "στρατηγικές" κινήσεις...Αυτό ισχύει λιγότερο για την εταιρεία που είναι το θέμα που γράφουμε και περισότερο για άλλες...¨ολοι όμως δεν έχουν ανοίξει όλα τα χαρτιά τους....

Όχι, καθόλου δεν βιάζομαι. Φυσικά και παίζονται παιχνιδάκια. Και φυσικά η ΣΑΟΣ τι παιχνιδάκια να κάνει και τι στρατηγικές κινήσεις;;; :confused:

Όσο γι' αυτό που αναφέρω για το Στρίντζη και τις προκλήσεις, δεν το λέω αποκλειστικά και μόνο για το θέμα που συζητάμε. Σάμπως το ότι ανέλαβε τα ηνία της hsw δεν ήταν πρόκληση;

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω ότι εάν ο ΓΣ ήθελε να αναλάβει την ΣΑΟΣ είτε ως αφεντικό είτε ως "εντεταλμένος" να σώσει "οτιδήποτε αν σώζεται"...

Ως εντεταλμένος ποιανού άραγε:confused:?? Του βασικού χρηματοδότη του?? Που τώρα τελευταία δε πάνε και καλά οι δουλειές του με τη παγκόσμια κρίση και την ελεύθερη πτώση του Χρηματιστήριου.;)

Link to comment
Share on other sites

Όταν λέω "εντεταλμένος" εννοώ των πιστωτών της ΣΑΟΣ...ήτοι των ευαγών και αναξιοπαθούντων εκείνων ιδρυμάτων που τόσο αγρίως ταλανίζονται εσχάτως...κν των τραπεζών.:rolleyes:

Από εκεί και πέρα ας περιμένουμε λιγάκι μέχρι (και εάν) να βγει κάτι πιό θετικό...;)

ΥΓ Σε αυτά τα σενάρια ακούσθηκε καθόλου και η ΑΝΜΕΖ ή έστω ο Διαμαντής...ο Κοραής?:confused:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για τις άγονες η ΣΑΟΣ δεν έχει βγεί καθόλου απέξω, προς το παρόν. Από όσα ακούσαμε για τον διαγωνισμό, δεν αναφέρθηκε συμβατικό πλοίο για τα ενδοκυκλαδικά, άρα θα ξαναγίνει ο διαγωνισμός. Επίσης δεν ακούσαμε τίποτα για την γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ρόδος. Τέλος, εκκρεμεί ο νέος διαγωνισμός για τις γραμμές που ήδη έχει το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, Θεσ/νίκη και Καβάλα μέχρι Ικαρία.

Link to comment
Share on other sites

Όταν λέω "εντεταλμένος" εννοώ των πιστωτών της ΣΑΟΣ...ήτοι των ευαγών και αναξιοπαθούντων εκείνων ιδρυμάτων που τόσο αγρίως ταλανίζονται εσχάτως...κν των τραπεζών.:rolleyes:
και το 2004 στη HSW μετα απο παρεμβαση των τραπεζων (κυριως της Πειραιως) ειχε ερθει τοτε.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι παίζει και αν υπάρχει ενδεχόμενο να αναλάβει ο Στρίντζης την ΣΑΟΣ αλλά μακάρι να το κάνει γιατί πιστεύω πως είναι μοναδικός που μπορεί να κάνει αυτή την "εταιρεία" πραγματική Ναυτιλιακή Εταιρεία αλλά και να την αναπτύξει εάν του δοθεί αρκετός χρόνος όπως μας έχει αποδείξει άλλωστε με την Minoan Flying Dolphins την οποία μετέτρεψε στην Hellenic Seaways του σήμερα που όλοι ξέρουμε....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως ακούω αν και δεν είμαι κουτσομπόλης ότι ο ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ προσπαθεί εκτος απο την ΣΑΟΣ να διαχειρίζεται στο μέλλον και ΑΛΛΕΣ δύο μικρές εταιρείες.

Λέτε να κάνει το θαύμα του ο ΑΗ-ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ????

Link to comment
Share on other sites

ο ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ προσπαθεί εκτος απο την ΣΑΟΣ να διαχειρίζεται στο μέλλον και ΑΛΛΕΣ δύο μικρές εταιρείες.
Λογικό και σύμφωνο δεν είναι με την παραπάνω υπόθεση?

Δεν είναι μόνο η ΣΑΟΣ που έχει προβλήματα. Ίσως, σε αυτή είναι πιό φανερά...

Link to comment
Share on other sites

Κουτσομπολιων συνεχεια...απο την στηλη Πολ.Παρασκηνια της Αληθειας

Ναι μεν ήταν αναμενόμενο, αλλά επειδή η ελπίδα πάντα πεθαίνει τελευταία, δεν παύαμε να ελπίζουμε ότι, έστω και την τελευταία στιγμή, κάτι θα στράβωνε. Μας έλεγε και ο Κοσμίδης ότι όλα θα πάνε καλά, αλλά λογάριαζε κι αυτός χωρίς τον ξενοδόχο. Για την αλλαγή δρομολογίων του «Νήσος Χίος» ο λόγος. Η απόφαση του ΣΑΣ να αποδεχτεί την εισήγηση της πλοιοκτήτριας εταιρείας και για ενδιάμεσα λιμάνια δημιούργησε, όπως ήταν επόμενο, σχετική αναστάτωση σε όλους μας. Ένα βαπόρι της ωφελειάς είχαμε να πηγαινοερχόμαστε στον Πειραιά το «χάνουμε» κι αυτό. Και προς το παρόν θα το έχουμε, έστω και αν πιάνει και άλλα λιμάνια. Σκεπτικισμός εκφράζεται για το όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Οι πληροφορίες θέλουν το νέο αφεντικό της Hellenic Sea Ways, Βαρδινογιάννη, να έχει άλλα σχέδια μέσα στα οποία είναι και η αποδρομολόγησή του από τη γραμμή καλά- καλά και τη δρομολόγησή του αποκλειστικά στις Κυκλάδες. Με λίγα λόγια έπονται τα χειρότερα...

ΠΑΝΤΩΣ ναυτιλιακοί παράγοντες της Χίου, που θέλησαν να τηρήσουν την ανωνυμία τους, επεσήμαιναν ότι τώρα είναι η ώρα, κάτω από τις νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν να παλέψουμε για τη δρομολόγηση πλοίου από τα ανατολικά λιμάνια της Αττικής για τα Μεστά. Το οποίο θα εκτελεί το δρομολόγιο σε πολύ λιγότερες ώρες. Ένα ερώτημα, βέβαια, στην περίπτωση αυτή είναι αν μόνο η δρομολόγηση για Χίο είναι συμφέρουσα για την οποιαδήποτε εταιρεία και δη τους χειμωνιάτικους μήνες, όταν η επιβατική κίνηση μειώνεται κατά πολύ... «Όλα του γάμου δύσκολα»!

Τι να θέλουν άραγε οι διευθύνοντες σύμβουλοι δύο μεγάλων ναυτιλιακών εταιρειών, της BLUE STAR FERRIES και του ομίλου ATTICA από την Ελπίδα Τσουρή; Προς το παρόν είναι ένα αναπάντητο ερώτημα. Οι πληροφορίες μας θέλουν τους δύο παραπάνω να έχουν ζητήσει συνάντηση μαζί της, κάτι που θα γίνει εντός των ημερών. Όπως μάθαμε δεν ξεκαθάρισαν τι ακριβώς θέλουν να συζητήσουν μαζί της και με ποια ιδιότητά της. Της βουλευτή Χίου ή της επικεφαλής του Τμήματος Ναυτιλίας του ΠΑΣΟΚ; Λέτε, μετά από τις τελευταίες εξελίξεις, να έχουμε εκδήλωση ενδιαφέροντος και από άλλες εταιρείες για τη γραμμή μας; Θα δείξει...

Μ-Α-Κ-Α-Ρ-Ι να ερθει η BLUE STAR μονο και μονο για να κοπει ο βηχας του 'οτι θελουμε κανουμε' Και μετα να δουμε ποιος θα μπαινει στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ κ το ΛΙΣΣΟΣ(στο Ν.ΧΙΟΣ ετσι κι αλλιως δεν θα μπαινει κανεις η θα το παρουν τελειως απ την γραμμη)....B)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι και εγώ να έρθει η Blue Star στην γραμμή μας και να τηρήσει την ίδια πολιτική που τηρεί και στα υπόλοιπα νησιά που εξυπηρετεί η οποία είναι η: ΣΥΝΕΠΕΙΑ....

Link to comment
Share on other sites

Μιάς κι εχουνε έτοιμο το όνομα...δε βάζουνε τον Αδαμάντιο...Ραφήνα-(Άνδρο)- Μεστά(Χίο)? Μια χαρούλα θα τα καταφέρει και όπως είναι και μικρό θα μπορεί να δουλεύει όλο το χρόνο. Εγώ πάντως είχα πάει κάποτε Ραφήνα-Χίο με το Ελλάς Εξπρές σε 9 ώρες και μου είχε αρέσει.

Τώρα για τη BSF...κομμάτι δύσκολο το βλέπω για φέτος, γιατί δεν βλέπω να περισσεύει πλοίο. Εκτός και εάν έχει κάτι "στα σκαριά" ή φέρει κανένα από Αδριατική και ελευθερώσει κανένα από τα BS1/2. Εννοείται...μακάρι!

Link to comment
Share on other sites

Καλη η σκεψη ΝΗΡΕΑ αλλα θα πρεπει πρωτα να γινει 'πλυση εγκεφαλου' στους Χιωτες ωστε να πιστουν οτι τους συμφερει να ταξιδευουν απο τα Μεστα...και επισης να βοηθησει και η νομαρχια με καποια δρομολογια των ΚΤΕΛ.Γενικα θελει μια συντονισμενη προσπαθεια για να επαναλειτουργησει το Πασα Λιμανι,οπως το λεμε εμεις..

Οσο για την BSF,πιστευω,αν πραγματικα πληγει απο τα δρομολογια των ΝΗΣΟΣ στις Κυκλαδες θα απαντησει σιγουρα με δρομολογηση στο Χιος-Μυτιληνη.Και φυσικα μονο 2 πλοια μπορουν να τραβηξουν κοσμο και ΜΜΕ=BS 1,2(το ενα απο τα 2 αρκει εννοειται..:D).Εκτος αν ATTIKA και SEA STAR τα κανουν πλακακια μεταξυ τους και μας στειλουν ολους για βρουβες...:P:(

Link to comment
Share on other sites

αν οντως οι σχεσεις των δυο ομιλων ειναι αυτες που φαινονται και η attica θελησει να στριμωξει την sea star, τοτε εχει δυνατοτητα να φερει το ενα απο τα 2 "van der something" στη γραμμη με τα δρομολογια που εκανε ως τωρα η hsw.

sfXI&sfXII μεσημεριανο ancona, sfVI&sfI bari, (sfV μαλλον αντιο:() blue horizon στα δωδεκανησα (πειραια συρο ή κατι αλλο, κω ροδο 3 δρομολογια την εβδομαδα), διαγορας στις αγονες που πηρε και θα παρει, bs2 ως εχει, bs ithaki και τα αδερφια του ως εχουν, superferryII ως εχει και bs1 χιο μυτιληνη.

σεναριο ειναι αυτο που λεω, αλλα ειναι πολυ ευκολα υλοποιησιμο αν θελησουν να σηκωσουν το γαντι. ακομη και στα χανια που εμπαινε μεσα, η attica την παλεψε τη γραμμη 2 χρονια πριν φυγει.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι αυτές θα ήταν δύο κινήσεις που θα μπορούσε να κάνει ο όμιλος Attica, αν και συνήθως τη στρατηγική τους δεν την προσδιορίζουν βάσει των κινήσεων του ανταγωνισμού.

Στα Χανιά τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα πλέον αφού το αντίπαλο δέος έχει δύο πλοία του "κουτιού", που δεν υστερούν σε τίποτα στο ξενοδοχειακό μέρος σε σχέση με το Blue Star, οικονομικότερα και ως προς την κατανάλωση και ως προς τα χρηματοοικονομικά τους έξοδα, συν φυσικά το γεγονός πως παίζουν εντός έδρας.

Στη Χίο-Μυτιλήνη ένα εκ των Blue Star 1-2 θα ήταν κατά τη γνώμη μου overqualified ενώ θα ήταν πολύ εύκολο για τους ανταγωνιστές να γυρίσουν τα δρομολόγια στη σημερινή κατάσταση, κάνοντας έτσι δύσκολη τη ζωή του νέου παίκτη.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

θα ήταν πολύ εύκολο για τους ανταγωνιστές να γυρίσουν τα δρομολόγια στη σημερινή κατάσταση, κάνοντας έτσι δύσκολη τη ζωή του νέου παίκτη.
γυρνωντας ολοι στο status quo ante, που θα ελεγε και ο χολμπρουκ:D.

τα χανια τα ανεφερα για να δειξω πως λειτουργει η attica. δεν πιστευω οτι θα κανουν κατι στα χανια, απλα με το ποστ παραπανω ηθελα να δειξω οτι εχουν τη δυνατοτητα, απο αποψη τοναζ, αν θελησουν να μπουν στο ΒΑ αιγαιο.

απο εκει και περα αργα η γρηγορα θα γινει αυτο που ειπε ο νηρεας

Θα υπάρξει moratorium μεταξύ τους, με τον φόβο κατάρρευσης και των δύο? Πολύ πιθανόν, θα έλεγα.
Link to comment
Share on other sites

η μπλου σταρ μπορει να μπει στη γραμμη ακριβως στα ιδια ωραρια που εχει το χιος τωρα.μεσημερι απο πειραια κ βραδυ απο τα νησια αν οντως γυρισει το χιος απογευμα!το θεμα ειναι αν οντως το μπλου σταρ 1 βγαινει οικονομικα στη γραμμη...!!!τι θελω να πω?οτι με 50 φορτηγα κ 250 κρεβατια δεν ειναι ευχαριστημενη η εταιρια με τα εσοδα που θα εχει απο την γραμμη.ζηταει παραπανω κ το ξερετε ολοι...αρα λιγο δυσκολο για χιο μυτιληνη

Link to comment
Share on other sites

απο εκει και περα αργα η γρηγορα θα γινει αυτο που ειπε ο νηρεας
Αυτό όμως (το μορατόριουμ) δεν μπορεί να συμβεί τώρα που η BSF δέχεται επίθεση...θα είναι σαν να σηκώνει λευκή σημαία. Λογικά θα πρέπει πρώτα να αντεπιτεθεί στα εχθρικά λημέρια:D...και μετά να έρθει το "no flags, no ships...no troops".;)

Συνεπώς, πιστεύω ότι θα πρέπει να αναμένουμε πρώτα μια επιθετική κίνηση της BSF...πριν (και εάν) πάρει τηλέφωνο ο Κλίντον.:D

Το πού θα εκδηλωθεί η αντεπίθεση, δεν ξέρω...υποθέτω κάπου στο Αιγαίο.:P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...