Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ενδεχόμενο απόκτησης ενός ακόμα πλοίου από την ΑΝΕΚ αναφέρεται σήμερα και σε άρθρο του capital:

Η έλευση του "Έλυρος", που σύμφωνα με το σχεδιασμό της εταιρείας, πρόκειται να συνδυαστεί με την απόκτηση ενός τουλάχιστον ακόμη πλοίου νέας τεχνολογίας, όχι μόνο ισχυροποιεί την εταιρεία στις γραμμές της Κρήτης που δραστηριοποιείται, αλλά "υπόσχεται" την παρουσία της και σε άλλες γραμμές-φιλέτα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έχω ακούσει είναι ότι η εταιρεία είναι πάρα πολύ κοντά (εάν δεν έχει γίνει ήδη) στην αγορά ενός πλοίου από την Ιαπωνία στο size του Ελυρος, που εάν κλείσει θα έρθει στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του χρόνου.B);)

Ενώ κοιτάζει και για άλλο ένα πλοίο με μήκος γύρω στα 150μετρα (ιδανικό size για Χίο Μυτιλήνη);)

Link to comment
Share on other sites

Απο την στηλη ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ της εφημεριδας ΑΛΗΘΕΙΑ

ΟΠΩΣ φαίνεται, για μια ακόμα φορά επανέρχεται το θέμα της δημιουργίας Ναυτιλιακής Εταιρείας με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Χίου. Μάλιστα την περασμένη εβδομάδα έγινε και επί τούτου συνεδρίαση. Και ακόμα όχι μόνο ελήφθη σχετική απόφαση, αλλά ορίστηκε και η Μαρία Σόδη ως επισπεύδουσα στο όλο θέμα. Η οποία, όπως διαβάσαμε, έχει κάνει και κάποιες επαφές με τέσσερις εφοπλιστές. Το θέμα όμως, ξέρετε ποιο είναι, γιατί και άλλες φορές κατά το παρελθόν είχε ριχτεί στο τραπέζι η ίδια προοπτική; Ότι οι ποντοπόροι εφοπλιστές δεν μπαίνουν σε τέτοιο «λούκι» γιατί είναι πολύ περίεργο και απρόβλεπτο. Άλλο ποντοπόροι και άλλο ακτοπλόοι. Να έχει αλλάξει κάτι στη φιλοσοφία τους; Μακάρι, αν και πολύ φοβόμαστε ότι κανείς, τελικά, δε θα πει το «ναι». Ας γίνει βέβαια η προσπάθεια και τουλάχιστον ας «πέσουμε» για μια ακόμα φορά «ηρωϊκά»...

Και με την ευκαιρία τι θυμηθήκαμε; Ότι κάποια στιγμή στο παρελθόν προσέγγισαν τον καπ. Παναγιώτη Τσάκο να συμμετάσχει στη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου. Και αν δεν κάνουμε λάθος κάτι πήγε να γίνει. Όμως στη συνέχεια ο καπετάνιος βλέποντας τι γίνεται τόσο στη συγκεκριμένη εταιρεία, όσο γενικά στην ακτοπλοΐα, έγινε καπνός. Και βέβαια κάποιους λόγους θα είχε ο άνθρωπος. Όπως φαίνεται άλλο να παλεύεις με ανοικτά χαρτιά σε ανοικτά πελάγη κι άλλο να μπαίνεις στη λογική της μιζέριας των ρηχών νερών. Και από τότε μη τον είδατε μην τον απαντήσατε...

Τα ιδια νεα με περισσοτερες λεπτομερειες εδω

Link to comment
Share on other sites

Μήπως όμως ρε παιδιά το καινούργιο πλοίο στο οποίο φαίνεται να προσανατολίζεται η ΑΝΕΚ είναι το Αριάδνη και η απόκτηση του και τυπικά από την HSW; Γιατί, εάν δεν έχω χάσει επεισόδια, αυτή την στιγμή το πλοίο είναι ναυλωμένο στην ΑΝΕΚ από την πλοιοκτήτρια HSW (στην οποία συμμετέχει η Sea Star και είναι Πρόεδρος του Δ.Σ. ο Γ. Βαρδινογιάννης, ο οποίος είναι και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΝΕΚ, για να μην ξεχνιόμαστε...) Όσο για αυτό των 150 μέτρων, μακάρι αλλά...

Όσο για την δημιουργία Ναυτιλιακής Εταιρείας με την συμμετοχή εφοπλιστών από την Χίο, μακάρι αν και το οικονομικό κλίμα που επικρατεί δεν ευνοεί τέτοιες σκέψεις... Φυσικά πάντα ελπίζω για το καλύτερο... :) Θα περιμένω με αγωνία της εξελίξεις ελπίζοντας να είναι ευχάριστες.

Edited by cpt_Hiotis
Link to comment
Share on other sites

Ο τσάκος αποχώρησε απο τη ΝΕΛ επειδή διαφώνησε να κατασκευαστούν οι αίολοι στο συγκεκριμένο ναυπηγείο τουλάχιστον αυτή ήταν η επίσημη εκδοχή δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να συνέβει

Για ναυτιλιακή εταιρεία απο τους Χιώτες εφοπλιστές ένα έχω να πω τόσα χρόνια οι ντόπιοι εφοπλιστές δεν σκέφτηκαν τον τόπο τους τόσα χρόνια που είχαν άχτι τη ΝΕΛ και δεν τη θέλανε,δεν είπε κανείς για δρομολόγηση πλοίου απο τη Χίο πέρα απο την αποτυχημένη προσπάθεια της ΝΕ ΧΙΟΥ τώρα λοιπόν το ξεφτήκανε?,μακάρι αλλά είναι περίεργο.

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε τώρα ποιό καλό και ενημερωμένο παλληκάρι:) ... θα μας πει το πρόγραμμα ακινησιών/αντικαταστάσεων της BSF...
το προγραμμα τον ακινησιων δεν το ξερω. σημερα το μεσημερι ομως που κοιμομουν, ειδα το... Χολεβα στον υπνο μου:D και μου ειπε το line up της εταιρειας για την επομενη χρονια (απο μαρτιο).

blue star 1/ blue star 2

πειραια δωδεκανησα και οποιο φτανει πειραια το πρωι θα κανει και συρο τηνο μυκονο. θα αλλαξουν οι ωρες αναχωρησης και απο πειραια (πιο αργα) και απο ροδο (πιο νωρις). επειδη κοιμομουν βαρια δεν ακουσα καθαρα γιατι υπαρχει και η σκεψη να κανουν ημερησιο δρομολογιο πειραια συρο τηνο μυκονο κω ροδο (με πατμο/λερο εναλλαξ) και στανταρ ωρες αφιξης (απο πειραια) και αναχωρησης (απο και προς πειραια) για συρο τηνο μυκονο.

blue star ithaki

πρωινο παροναξιας (παρο ναξο θηρα)

blue star paros/ blue star naxos

το ενα θα κανει το μεσημεριανο (με τις αγονες αν συνεχισουν) και το αλλο βραδυνο παρο ναξο θηρα (ισως και ιο) με πρωινη αναχωρηση απο σαντορινη. ισως κανει το ιθακη το βραδυνο, αν προστεθουν χειρολαβες για τους ορθιους:D.

διαγορας

αγονες δωδεκανησου και τσοντες, εκτος και αν προκυψει κατι καλυτερο

superferry II

ως εχει:)

blue horizon

up for grabs:(

Link to comment
Share on other sites

Οντως αυτή είναι η επικρατέστερη σκέψη, αν και συνεχίζει να παίζει το σενάριο του Διαγόρα από Ηράκλειο-Κυκλάδες-Θεσ/κη και να κάνει κάποιο από το Paros/Naxos την Κάλυμνο στην οποία δεν χωράνε τα μεγάλα BS1/BS2

Link to comment
Share on other sites

Ο τσάκος αποχώρησε απο τη ΝΕΛ επειδή διαφώνησε να κατασκευαστούν οι αίολοι στο συγκεκριμένο ναυπηγείο τουλάχιστον αυτή ήταν η επίσημη εκδοχή δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να συνέβει.

ΓΡΑΦΑΜΕ προχτές ότι έγινε καπνός ο καπ. Παναγιώτης Τσάκος από τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου με αφορμή τις νέες προσπάθειες που είναι σε εξέλιξη, εκ μέρους και του Επιμελητηρίου, να προσεγγιστούν χιώτες εφοπλιστές.

Με το σχολιάκι μας εκείνο «κεντρίσαμε» τον καπετάνιο. Ο οποίος μας τηλεφώνησε για να μας πει ότι, τω καιρώ εκείνω, τον κορόιδεψαν οι Μυτιληνιοί. Ο Τσάκος μπήκε στη ΝΕΛ με ουσιαστικό στόχο και σκοπό να εξυπηρετηθεί καλύτερα η Χίος. Μάλιστα, μετά από παράκλησή του, ο τότε υπουργός Ναυτιλίας Σουμάκης έδωσε στην εταιρεία δύο ακόμα άδειες. Και ήταν μάλιστα και η μοναδική χάρη που του ζήτησε. Όμως, οι τότε υπεύθυνοι της ΝΕΛ, χωρίς να ζητήσουν τη γνώμη του πήγαν και πήραν εκείνα τα ταχύπλοα, που ήταν αλουμινένια και έκαιγαν και πετρέλαιο και δεν προσφέρονταν για το Αιγαίο και ήταν άχρηστα, όπως μας υπογράμμισε. Και, όπως αποδείχτηκε, ο καπετάν Παναγιώτης είχε απόλυτο δίκιο αφού εκείνα τα βαπόρια «βούλιαξαν» την εταιρεία... Μάλιστα του έλεγαν ότι θα τα δρομολογήσουν στη γραμμή Χίου - Μυτιλήνης και εκείνοι τα πήγαν στην Παροναξία...

Εν τω μεταξύ, όταν πήρε χαμπάρι τι πρόκειται να γίνει, ο καπετάνιος τους προειδοποίησε κιόλας, αλλά αυτοί «με ψιλοδούλευαν», όπως μας είπε χαρακτηριστικά. Όπως μας λέει τώρα, «θα μπορούσα να πατήσω ποδάρι, γιατί χρειαζόταν να μπουν στη γραμμή μας δύο τέτοια πλοία, με απώτερο στόχο και σκοπό να εξυπηρετούνται καλύτερα οι συμπατριώτες». Δεν το έκανε βέβαια τότε αλλά, όπως εξομολογείται τώρα, δεν μπορείς να συνεργαστείς αρμονικά με ανθρώπους «που άλλα λένε κι άλλα κάνουν». Πάντως ο Τσάκος πιστεύει ότι πλοία σαν το «Νήσος Χίος» είναι ό,τι το καλύτερο για το νησί.

Και επίσης, για να μη μένουμε και με την αγωνία, τον ρωτήσαμε αν τον ενδιαφέρει η κίνηση που κυοφορείται εκ μέρους του Επιμελητηρίου. Δεν τον είδαμε καθόλου ενθουσιασμένο και, όπως καταλάβαμε, δεν τον ενδιαφέρει. «Δεν είναι εύκολο» μας είπε ο καπετάνιος και πρόσθεσε: «Πρέπει να αναπροσαρμόσεις όλα τα πλάνα σου και πρέπει να έχεις και τους κατάλληλους επαγγελματίες γιατί η ακτοπλοΐα έχει πολλούς σκοπέλους που πρέπει να αποφύγεις». Και όπως αντιληφθήκαμε, για τον ίδιο το όλο τοπίο της ακτοπλοΐας δεν προσφέρεται για τέτοιους πειραματισμούς. Όσοι λοιπόν ευελπιστούσαν ότι θα βάλει και ο Τσάκος το χεράκι του, καλύτερα να το ξεχάσουν. Προφανώς θα έχει υπόψη του και την λαϊκή παροιμία «όπου καλά καθόταν και καλύτερα γυρεύει»...

H AΛΗΘΕΙΑ είναι ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες δεν καταλαβαίνουν από νησιώτικες ευαισθησίες και εκείνο που κοιτάζουν είναι τον κορβανά τους. Και κάτι τέτοιο βέβαια δεν είναι αδικαιολόγητο, αφού οι παραδοσιακοί εφοπλιστές ανήκουν στο παρελθόν και τώρα κάνουν κουμάντο, ουσιαστικά οι Τράπεζες. Μιας όμως και κυκλοφόρησε η φήμη ότι υπάρχει ενδεχόμενο το «Νήσος Χίος» να αποχωρήσει από τη γραμμή μας κάποια στιγμή, λόγω χειμώνα, μήπως θα πρέπει οι άρχοντές μας να δουν τι μπορούν να κάνουν για να μην το χάσουμε; Δε λέμε ότι μπορούν να κάνουν πολλά, αλλά να πέσουν και αμαχητί; Ας κάνουν μια προσπάθεια μπας και ξεκαθαρίσει το τοπίο. Έστω και αν δε συμφέρει στην εταιρεία να το έχει δρομολογημένο καθημερινά...

Απ την στηλη Πολ.Παρασκηνια της ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Link to comment
Share on other sites

σε συνεχεια οσων λεγαμε τις προαλλες για τον προεδρο της (κολοβης) ΕΕΑ και τη blue star, ηρθε η σημερινη συνεντευξη του στον Ε να επιβεβαιωσει το Νηρεα.

ο κυρ Αποστολος, περα απο οτι πηγαινει λαου λαου τη BS (μαλλιστα σε καποια φραση του που ειναι παρεξηγησιμη διορθωνει καπακι για να μην την περασουμε ως μπηχτη για τη BS), σε καποιο αλλο σημειο λεει οτι για να μη βγαινουν οι μεγαλες εταιρειες που εχουν αποχωρησει απο την ΕΕΑ, να διαχωρησουν τη θεση τους, σημαινει οτι συμφωνουν με οσα λεει.

καμια 10ρια σελιδες ειναι (εχασα το μετρημα):D, οπου πυροβολει τους συνηθεις στοχους, χαϊδευει οσους δε μπορει να δαγκωσει (ελαχιστοι ειναι:D) λεει σχεδον ξεκαθαρα οτι η ΝΕΛ θα κανει ανοιγμα/μετακομιση στην Αφρικη (οπως και μια ελληνικη κυβερνηση στις αρχες των 70s) και μας φιλαει το καλυτερο λιγο πριν το τελος

...ο επιχειρηματιας ο καλος ειναι ενας καλλιτεχνης. Ειναι τεχνη. Σου δινει χαρα
Link to comment
Share on other sites

quiz1

Ποιά Ελληνική εταιρεία εξεδήλωσε ενδιαφέρον για πλοίο άλλης Ελληνικής που βρίσκετε εις την αλλοδαπήν (και ακόμα δεν το χουμε δει) αλλά τα πράγματα κόλλησαν στην τιμή???

quiz2

Ποιά μικρή Ελληνική εταιρεία βρίσκετε κοντά στην απόκτηση πλοίου που έφερε ένα πολύ "βαρύ" όνομα , αν και προς στιγμή τα πράγματα 'εχουν κολλησει???

Edited by proud_ionian
merge
Link to comment
Share on other sites

Ποιά Ελληνική εταιρεία εξεδήλωσε ενδιαφέρον για πλοίο άλλης Ελληνικής που βρίσκετε εις την αλλοδαπήν (και ακόμα δεν το χουμε δει) αλλά τα πράγματα κόλλησαν στην τιμή???

Μα τα χίλια μετόχια της Μονής Βατοπεδίου!! Μην ειναι το πλοιο που εχει αγορασει η Endeavor και το θελει η ΑΝΕΚ/HSW?

Link to comment
Share on other sites

Φήμες;

Νέα εταιρία είναι στα σκαριά,

ίσως έχει ήδη στηθεί νομικά,

ίσως έχει αγοράσει και σκάφη,

ίσως αυτά να είναι ένα καταμαράν (ρε λες το speedcat1; ) και τρία δελφίνια

για το Σαρωνικό.

Οι συνιδιοκτήτες έχουν σχέση με την περιοχή, αφού ο ένας μεταφέρει "φορτίο εξ ανατολάς" καθημερινά και ο άλλος μετέφερε "φορτίο" μέχρι πριν λίγους μήνες, που το σκαρί του κινήθηκε προς τη Δύση!

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Οι συνιδιοκτήτες έχουν σχέση με την περιοχή, αφού ο ένας μεταφέρει "φορτίο εξ ανατολάς" καθημερινά και ο άλλος μετέφερε "φορτίο" μέχρι πριν λίγους μήνες, που το σκαρί του κινήθηκε προς τη Δύση!

Αυτός που μεταφέρει φορτίο καθημερινά είναι ενδεχομένως η aegean flying dolphins ,και ο άλλος του οποίου το σκαρί κινήθηκε στην Δύση είναι η EUROSEAS που είχε το EUROFAST.

Link to comment
Share on other sites

Αυτός που μεταφέρει φορτίο καθημερινά είναι ενδεχομένως η aegean flying dolphins ,και ο άλλος του οποίου το σκαρί κινήθηκε στην Δύση είναι η EUROSEAS που είχε το EUROFAST.

Καλά η Αegean είναι ήδη στη γραμμή. Άρα όχι!

Link to comment
Share on other sites

Η Ολλανδική εταιρεία με τους Κρητικούς συνεργάτες που είχαν ναυλώσει το Κρημνιώτισσα μαθαίνω ότι είναι κοντα στην ναύλωση ενός άλλου πλοίου.Πρόκειτε για ένα Ε/Γ-Ο/Γ που βρίσκετε στην Ελλάδα αλλά δεν έχει κάνει ποτέ την εμφάνισή του στο Αιγαίο (απ' ότι θυμάμαι).Θα το χρησιμοποιήσει αμιγώς ώς Ro/Ro.Ας το δω δεμένο στον Αθηνιό να το βγάλω και μια φωτογραφία να το δείχνω μετά από χρόνια στα παιδιά μου...

Link to comment
Share on other sites

quiz2

Ποιά μικρή Ελληνική εταιρεία βρίσκετε κοντά στην απόκτηση πλοίου που έφερε ένα πολύ "βαρύ" όνομα , αν και προς στιγμή τα πράγματα 'έχουν κολλήσει???

Αφού βρήκαμε το πλοίο (Εξπρές Λήμνος), μάλλον οι πράκτορες μου εντόπισαν την εταιρεία. Πρέπει να είναι η εταιρεία του κ. Αλιφραγκη.

Link to comment
Share on other sites

ακουγεται απο τα fenders της πατρας;), οτι μετα τα σχεδια Polson και Brown για τη διασωση των Αμερικανικων και Ελληνικων Τραπεζων, η νεα διακυβερνηση εχει κατα νου την στηριξη της ακτοπλοιας μεσω ενος αντιστοιχου προγραμματος.

επειδη, οπως ειπε πρωθυπουργος, το ελληνικο τραπεζικο συστημα ειναι υγιες, ασφαλες και ανθεκτικο (ξερετε τι αλλο θα μπορουσε να περιγραφει αυτη η φραση:rolleyes:), ο ΥΕΝΑΝΠ προτεινε ενα μερος των χρηματων που θα πηγαινε για τη διασωση των τραπεζων, να δοθει για την ενισχυση της ακτοπλοιας.

συμφωνα με το σχεδιο Παπαληγουρα (ή σχεδιο λιγουρα αν θελετε:D) μεσα στην επομενη 3ετια θα δοθουν 5δις ευρω για τη στηριξη των ακτοπλοικων επιχειρησεων. θα προηγηθουν οι εισηγμενες και οσες εξυπηρετουν αγονες γραμμες και απομακρυσμενα νησια. καθε εταιρεια θα κανει αυξηση κεφαλαιου ισοποση με τις ενημερες υποχρεωσεις προς τραπεζες και τριτους, η οποια θα καλυπτεται απο το ελληνικο δημοσιο. οι εισηγμενες που τυχον θα θελησουν να ενταχθουν στο προγραμμα, θα πρεπει να εχουν ζητησει αναστολη της διαπραγματευσης της μετοχης τους ενα μηνα πριν υποβαλουν το σχετικο αιτημα.

παρολο που τα σχετικα κονδυλια εχουν προβλεφθει στον προυπολογισμο του 2009 το θεμα κολλαει στις αντιρρησεις των ακτοπλοων. φοβουνται οτι θα υπαρξει στρεβλωση της αγορας και νοθευση του ανταγωνισμου:rolleyes: απο κατι τετοιο και αντιδρουν και ζητουν να δοθουν τα ποσα ως δωρεαν βοηθεια οπως τους πυροπληκτους και τους σεισμοπληκτους. γιατι οχι και πετρελαιοπληκτοι:D

Link to comment
Share on other sites

Και έτσι, εάν ισχύσει κάτι τέτοιο μάθαμε ποιός θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ο "Στρατηγικός Επενδυτής" για τον οποίο έγινε αναφορά στο θέμα της ΣΑΟΣ.... :rolleyes: Αν και μεταξύ μας, μια χαρά λογικό μου ακούγεται να ενισχυθούν οικονομικά και οι "άποροι" εφοπλιστές μας και εξηγούμαι: Σκέφτονται, πως εσύ κύριε θα πάρεις επίδομα 100 και κάτι €υρώ για το Πετρέλαιο Θέρμανσης; Έτσι και αυτοί δεν αξίζουν ένα αντίστοιχο επίδομα πολλαπλασιασμένο με ένα συντελεστή της τάξης του 10.000 ή και κάτι παραπάνω; Και ρωτάω εσάς τους λογικότατους shipfriends, μια χαρά συλλογισμός δεν είναι αυτός;;;;; :PB)

Link to comment
Share on other sites

Η Ολλανδική εταιρεία με τους Κρητικούς συνεργάτες που είχαν ναυλώσει το Κρημνιώτισσα μαθαίνω ότι είναι κοντα στην ναύλωση ενός άλλου πλοίου.Πρόκειτε για ένα Ε/Γ-Ο/Γ που βρίσκετε στην Ελλάδα αλλά δεν έχει κάνει ποτέ την εμφάνισή του στο Αιγαίο (απ' ότι θυμάμαι).Θα το χρησιμοποιήσει αμιγώς ώς Ro/Ro.

Αυτό που σκέφτηκα Lefteris 68 είναι κάποιο πλοίο που απασχολείται από το Βεντούρη. Ίσως το Ionis (ναυλωμένο από τον Αρκουμανη) ή το Athens??

Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Ionis:rolleyes:. Σαν δεύτερη επιλογή σκέφτηκα το Athens λόγω της χωρητικότητας στο γκαράζ για το μέγεθος του πλοίου. Για να δούμε εάν προχωρήσει η κίνηση αυτή, εάν θα πέσω μέσα. B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...