Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1 hour ago, spiroszante said:

Για Χίο-Μυτιλήνη δεν κάνουν γιατί δεν χωράνε για να δέσουν στην Χίο.

Ε μα γι αυτό λέω extreme. Με ζόρι αλλά νομίζω πως μπορεί και να χωράει. Και στο τέλος τέλος η Χίος έχει δυο λιμάνια, μπορεί να εξυπηρετεί στο βασικό και όταν ο καιρός είναι φουσκωμένος (πχ από 7 και πάνω) ας πηγαίνει Μεστά. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αμα παει πιο μεγαλο βαπορι μπορει να παει κ στα Μεστα αμα το διαφημισουν σωστα,λιγοτερος χρονος νεοτερο κ ομορφοτερο κ πιο γρηγορο πλοιο!εδω πηγαιναν 6.30 ωρες σε αεροπορικο  καθισμα κ νυκτα

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Annivas said:

Το κακό για την εταιρεία είναι ότι επένδυσαν τεράστια ποσά σε ένα παλιό βαπόρι με συγκεκριμένο σκοπό και τώρα που αυτός ο σκοπός στραβώνει θα πρέπει να προσανατολιστεί αλλού . Όμως η Levante δεν είναι ούτε Attica ούτε Seajets , είναι μια εταιρεία εσωστρεφής που έχει μάθει να παίζει μπάλα εντός έδρας χωρίς ανταγωνισμό και κάτι τέτοιο φαντάζει δύσκολο.

 

2 hours ago, Strofalos said:

Λογικά θα την δουμε και άλλου πέρα από τα συνηθισμένα. 

Αν καποιος ηθελε να σπασει το μονοπωλιο του ιονιου, τωρα ειναι η ευκαιρια.

Οτι εχει βγαλει τα τελευταια δυο χρονια η Levante, το εριξε στη μαυρη τρυπα του Smyrna και της Σμυρνης.

Αν καποιος με γερη τσεπη και περισσευουμενα πλοια εχει ορεξη, ιδου πεδιον δοξης λαμπρον;).

Θα  μπορουσε η Attica να ζητησει να περνανε απο Σαμη τα fast του Bari και να βαλει 30% κατω απο τους κιτρινους ολες τις κατηγοριες. (η αγονη και η αποκλειστικοτητα ειναι το Πατρα - Ιθακη, οχι η Σαμη).

Θα μπορουσε η Seajets να φερει το τ.Superferry II. Ειτε να χτυπησει την επιδοτηση του ΠΣΙ, ειτε να ζητησει Κυλληνη Αργοστολι & Κυλληνη Πορο (και καλα αναβιωση της γραμμης του Αργοστολιου) και να βαλει το Αργοστολι 10% κατω απο τον Πορο και τον Πορο 30% κατω απο τους κιτρινους.

Ακομη και τη Ζακυνθο μπορει να σπασει κανεις. Ενα δρομολογιο Πατρα Ζακυνθος (και καλα λογω των εργων στην Πατρων Πυργου) και δυο Κυλληνη Ζακυνθος. 

Εννοειται οτι, ως ειθισται, το Σεπτεμβρη θα κοπουν οι καλοσυνες (κυλληνη αργοστολι και πατρα ζακυνθος) και θα μεινει το ζουμι.

Οι τρεις γραμμες (κυλληνη ζακυνθος, κυλληνη πορος και ΠΣΙ) εχουν ετησιο τζιρο 25 με 30εκ έουρωζ. (πιο κοντα στο 30 αν αθροισουμε καυσιμα κλπ).

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Strofalos said:

Λογικά θα την δουμε και άλλου πέρα από τα συνηθισμένα. 

Άντε τώρα να επεκταθεί και στο Ιόνιο(Κυλλήνη-Ζακυνθο και Πόρο)  με το SuperStar ο Ηλιόπουλος.

Link to comment
Share on other sites

Μετά τις δυο νέες προσθήκες στην ακτοπλοΐα αυτές του Color Viking και του rosella μπορώ να πω ότι απογοητεύτικα με αυτές τις αγορές και μόνο πίσω πάμε με αυτόν τον τρόπο. Είναι βαπόρια που έχουν δουλέψει ήδη αρκετό καιρό και χρειάζονται σίγουρα αρκετή δουλειά για να έρθουν στα στανταρ της Ελληνικής Ακτοπλοΐας.Ποσό μάλλον όταν και στην γειτονική Ιταλία που συχνά την συγκρίνουμε με τη χώρα μας λόγω ύπαρξης αρκετών υπερηλίκων πλοίων, φαίνεται να γίνεται μεγάλη προσπάθεια από τις εταιρείες για ανανέωση στόλου.Αν θυμάμαι καλά το 2020 πούλησε η trasmediterranea το Villa de Teror στους Καναδούς και θα μπορούσε πολύ εύκολα να βρεθεί στα νερά μας.Πλοίο κατασκευησ 2019, ταχύτητα γύρω στα 22-23 μίλια και με ικανοποιητική χωρητικότητα σε ΙΧ και επιβάτες πιστεύω πως θα αποτελούσε μια πολύ καλή προσθήκη στην ακτοπλοΐα μας και ποσό μάλλον για τις Δυτικές Κυκλάδες.Δε λέω κάθε πλοίο που έρχεται στη χώρα μας είναι καλό γιατί θα δουλέψει κόσμος αλλά πιστεύω ότι αυτή η εμμονή με την έλευση παλιών πλοίων πρέπει κάπως να σταματήσει.Μια 35ετια/40ετια θα ήταν ιδανική, όπως ακριβώς γινόταν παλαιότερα.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Ο μονος που μπορει να φερει τετοια πλοια ειναι ο Γκριμαλντι,οι αλλες ειναι "πνιγμένες" σε δανεισμούς.

Δυστυχως αυτη τη στιγμη ετοιμα να τα παρεις πλοια για το αιγαιο δεν υπαρχουν ,θελουν αρκετη δουλεια (γιαπωνεζικα).

Δυστυχως και απο το channel που περναμε πολλα πλοια πλέον εχουν μεγαλωσει σαν μεγεθος και εκτος απο τα seven sisters και το αδερφο του δε νομιζω οτι πλεον μπορουμε να μιλαμε για αλλα.

Μονο απο γραμμές μικρές της Μεγάλη Βρετανιας μπορουμε να περιμενουμε η κανενα απο καμια Ισπανια αν πωληθεί λογω δανεισμου και απο εκει. Και  ειδικα στις γραμμες της ΜΒ θα πρεπει να εχει φτασει πρωτα ο αντικαταστατης και μετα να ερθει.

Βλέπουμε πως στην Ιταλία πάνε πλοία απο τη Β.Ευρώπη αλλα τέτοιο gross δε το σηκώνουμε εδώ.

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου φίλε @Champion Jet_2 ωστόσο για το θέμα της 35ετιας θα ήταν κρίμα να ξανά εφαρμοσθεί καθώς πολλά πλοία μεγαλύτερης ηλικίας από αυτή είναι πλήρως αξιόπλοοα (π.χ. Sporades Star,Smyrna) στα οποία έχουν δαπανηθεί πολλά χρήματα... Ίσως θα ήταν καλό το όριο της 35ετιας να εφαρμοστεί στις νέες εισαγωγές πλοίων από το εξωτερικό 

Link to comment
Share on other sites

Αφησες το κεφαλονια απ έξω και θα σε δείρουν:P

Το όριο 35 αν θυμάμαι σωστα είχε ορισμένες εξαιρέσεις , όπου για να εμπιψει στις συγκεκριμένες ένα πλοιο, ήθελε πολύ χρήμα που κανένας δε θα έριχνε σε σκαρί 35 ετών. Δεν ήταν καταδικαστικο δηλαδή 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
28 minutes ago, polmyt said:

Δεν διαφωνω, αλλα τα ιδια λεγαμε και μεις και ξαφνικα εχουμε βρεθει με πλοια των 150-200 κρεβατιων μαξ

Για τους φαν των κρεβατιών του ΒΑ Αιγαίου έρχεται η Rossela.Πλάκα πλάκα τι να τα κάνει στις Δυτικές τόσα,βάλτε τη, τη Rosella Χίο Μυτιλήνη να ζήσουμε εποχές Θεόφιλου...

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, nomikos said:

Για τους φαν των κρεβατιών του ΒΑ Αιγαίου έρχεται η Rossela.Πλάκα πλάκα τι να τα κάνει στις Δυτικές τόσα,βάλτε τη, τη Rosella Χίο Μυτιλήνη να ζήσουμε εποχές Θεόφιλου...

;=/Εννοια σου,θα ψηλώσουν τις καμπίνες κ θα γίνει ένα απέραντο ΚΤΕΛ!!!

 

On 12/6/2022 at 5:43 PM, Shippihs said:

Αφησες το κεφαλονια απ έξω και θα σε δείρουν:P

Το όριο 35 αν θυμάμαι σωστα είχε ορισμένες εξαιρέσεις , όπου για να εμπιψει στις συγκεκριμένες ένα πλοιο, ήθελε πολύ χρήμα που κανένας δε θα έριχνε σε σκαρί 35 ετών. Δεν ήταν καταδικαστικο δηλαδή 

Συγγνώμη φίλε μου,το σωστό είναι "εμπίπτει"

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, nomikos said:

Για τους φαν των κρεβατιών του ΒΑ Αιγαίου έρχεται η Rossela.Πλάκα πλάκα τι να τα κάνει στις Δυτικές τόσα,βάλτε τη, τη Rosella Χίο Μυτιλήνη να ζήσουμε εποχές Θεόφιλου...

Ρε σεις @nomikos και @polmyt να τα κάνει τα κρεβάτια στο ΒΑ Αιγαίο;

Μονο για Χίο ότι πουλήσει, αφού όσοι είναι για Μυτιλήνη γεμίζουν το καράβι με υπνόσακους, λες και πηγαίνει Μέκκα Σαφάγκα 😋😋

Link to comment
Share on other sites

On 5/14/2022 at 12:42 AM, polmyt said:

Ξερω οτι αρκετοι θα σκεφτουν τη γνωστη καζουρα με τους υπνοσακους κλπ, αλλα πιστεψτε με ,πως οταν κανεις 13.5 ωρες νυχτερινο ταξιδι ,χωρις καμπινα για τους Α-Β λογους, και χωρις την πολυτελεια των αριθμιμενων καθισματων που υπαρχει σημερα,το να ξερεις πως θα βρεις χωρο να απλωθεις και να ξαπλωσεις εστω και σε συνθηκες στρατου, μαλλον ειναι στα υπερ

Την αποψη μου για τους υπνοσακους την εχω πει και παλιοτερα.Οποιον και να βαλεις σε τοσο μεγαλο ταξιδι ,δεν προκειται να την παλεψει σε μια καρεκλα (δεν μιλαω για τις αεροπορικες) για τοσες ωρες.Και στην Κρητη εχω δει πολλους υπνοσακους ,τα παλαιοτερα χρονια ,αλλα και στη Ροδο ,και αλλου

Edited by polmyt
διευκρινηση
Link to comment
Share on other sites

Οι υπνόσακοι εδώ και χρόνια είναι στη....."μόδα". Για ένα ταξίδι 12 ωρών σιγά μη πληρώσει κάποιος καμπίνα. Κόβει κατάστρωμα, βρίσκει μία καλή γωνία στο πλοίο που να μην ενοχλεί απλώνει τον υπνόσακό του, βάζει και το κινητό με το power bank μέσα στον υπνόσακο μαζί του και αν τον πάρει ο ύπνος, τον πήρε. Βάζει και τη τσάντα του για μαξιλάρι και καληνύχτα σας!

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Champion Jet_2 said:

Τα υπάρχων Spirit of Tasmania όταν παραδοθούν τα καινούρια έχει ακουστεί τι θα γίνουν; Μου μοιάζει ιδανική λύση για την αντικατάσταση του Κρήτη και του Horizon από το 2024, εκτός αν η Attica ναυπηγήσει νέα βαπόρια που πιστεύω θα ήταν ακόμα καλύτερο σαν σενάριο.

Θα γυρίσουν στην μαμά τους (Άττικα). Εάν βέβαια έχουν ξεμπερδέψει τα της πώλησής της. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Petros P said:

Έχεις ακούσει κάτι και το λές,ειναι ευσεβής πόθος οπως και εμένα?

Αυτή την στιγμή, ευσεβής πόθος είναι! 

Όμως, από σκόρπιες κουβέντες που έχω ακούσει για την Άττικα, έχω συμπεράνει πως έχουν βάλει κάποια bullets για να πάνε παρακάτω (πολύ μπακαλίστικα το λέω) τα οποία είναι κατά σειρά: *Συγχώνευση(ΑΝΕΚ) *Πώληση ή είσοδο στρατηγικού επενδυτή *Απόσυρση παλαιών πλοίων *Αντικατάσταση και αγορά σε ένα hi-lo mix (ναυπηγήσεις&μεταχειρισμένα). Αν τώρα η παράδοση των νεότευκτων Spirit of Tasmania (με ταυτόχρονη απόσυρση των Superfast) συμπέσει την στιγμή που ο όμιλος είναι στην φάση της αγοράς και μεταχειρισμένων (και αυτά προπάντων πωλούνται σε καλή τιμή), θεωρώ πως δεν θα είναι και τόσο "ευσεβής πόθος" η επιστροφή τους στην μαμά Άττικα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για την ενδοκυκλαδική γραμμή του Αρτεμις υπάρχει κάποια εξέλιξη; Γιατί βλέπω ότι το σύστημα κρατήσεων έχει δρομολόγιο μέχρι της 25/1 από εκεί και μετά τι συμβαίνει;;;;

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, λύστε μου μια απορία, αν γίνεται.

Ορισμένοι από τους κυβερνητικούς βουλευτές στα Δωδεκάνησα κάνουν ήδη δηλώσεις στα τοπικά μέσα, ότι θα δρομολογηθεί σύγχρονο πλοίο (Β΄ κατηγορίας) στην Κασοκαρπαθία, ότι συμμετέχει γνωστή εταιρεία στο διαγωνισμό του Υπουργείου και ότι ο διαγωνισμός αυτή τη φορά θα τελεσφορήσει.

Ποιο πλοίο μπορεί να είναι; Περισσεύει κανένα από τη Blue Star;

Συγγνώμη, μόλις είδα ότι θα είναι το Blue Star Chios, στο αντίστοιχο θέμα για τα δρομολόγια της Κασοκαρπαθίας. 

Βέβαια, το ερώτημα είναι τι θα γίνει με το τελικό line up της Blue Star Ferries και κατά πόσο αυτή η εξέλιξη μπορεί να έχει σχέση και με την ενδεχόμενη επιστροφή του Blue Star 1.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Z.Gk. said:

Βέβαια, το ερώτημα είναι τι θα γίνει με το τελικό line up της Blue Star Ferries και κατά πόσο αυτή η εξέλιξη μπορεί να έχει σχέση και με την ενδεχόμενη επιστροφή του Blue Star 1

Προσωπικά θεωρώ πως έχει. Δεν είναι τυχαίο που στον προηγούμενο διαγωνισμό για την Κασοκαρπαθία και παρά τα λόγια διαφόρων Δωδεκανήσιων βουλευτών της ΝΔ, η Attica τελικά δεν συμμετείχε στον διαγωνισμό. Τώρα όμως που δεν συνεχίζεται η ναυλωση του BS1 φαίνεται πως θα συμμετάσχει, "πουλώντας τρόπο τινά εκδουλευση", αφού και πλοίο της περισσευει και τα λεφτά της άγονης (δεδομένου ότι το άμεσο ρευστό της ναυλωσης δεν θα υπάρχει) δεν την χαλάνε.

Πιστεύω πως πιθανότατα θα δούμε το BsChios στη συγκεκριμένη γραμμή, αλλά μαλλον μετά τις 10 Ιουλίου όταν το Αριάδνη θα έχει ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις της στο Μπαρι, προκειμένου να διαμορφωθεί το εξής line up για Ιούλιο- Αύγουστο:

1. Νήσος Σαμος/Αριάδνη: το δίδυμο για Χίο- Μυτιλήνη

2. Μετακίνηση ισως του Νήσος Ρόδος στις αγονες γραμμές βορείων Δωδεκανήσων μέχρι Καστελλοριζο που κάνει τα καλοκαίρια το BsChios (εναλλακτικά παραμένει το Πάτμος εκει και πάει το Νήσος Ρόδος απογευματινό Παροναξια)

3. BsChios στις 3 γραμμές της Κασοκαρπαθίας 

4. Για ένα μικρό διάστημα το καλοκαίρι και μέχρι τις 10 Ιουλίου ίσως να είναι ο Διαγόρας στην Κασοκαρπαθία, ο οποίος στη συνέχεια θα πάει στις άγονες (και τα ελεύθερα δρομολόγια) που κάνει κάθε καλοκαίρι στο βόρειο Αιγαίο 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...