cyclades_shipping Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Υπάρχει περίπτωση να πάει το Παρος και να φύγει το Σκιάθος ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Himuka Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Πολλά θα μπορούσαν να πάνε σε αυτή την γραμμή που θα είναι αμοιβαία του χρόνου... ( Π.χ. Mega Jet, RapidLink Jet ,Paros Jet κλπ) 4 minutes ago, cyclades_shipping said: Υπάρχει περίπτωση να πάει το Παρος και να φύγει το Σκιάθος ; Λίγο δύσκολο γιατί στις Κυκλάδες θα γίνει μπαχαλο,ειδικά άμα δεν γύρισει σύντομα το Bs1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 (edited) Σύμφωνο θεωρω και εγώ πως αν δεν γυρίσει το bs1 δεν θα μπορούσε να γίνει κάποια αλλαγη πάντως θα ήταν αναβάθμιση και για Παροναξία , Σύρο Τήνο Μύκονια και Σποραδες Ειδικα το καλοκαίρι στα bs Paros bs Delos δεν πέφτει καρφίτσα Edited November 8, 2022 by cyclades_shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
wysiwid Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 (edited) 26 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Seajets δεν θα αποκλείω ένα ενδεχόμενο για τη δρομολόγηση ενός άλλου ταχύπλοου στη γραμμή Ουσιαστικα το ταχύπλοο της Θεσσαλονικης και του Μαντουδίου. Αντι να διανυκτερευει Σκιάθο όπως συνέβαινε θα συνεχίζει για Βόλο. Οποτε ισως απασχολήσει αλλο ταχύπλοο απο Θεσσαλονικη για Λήμνο και Λέσβο 31 minutes ago, margaritis24 said: Για το φιδεμπορα καρφι😉 Για φιδέμπορα θα ηταν αν φερει η Αττικα το blue star Paros να φερει η Seajets το superferry ii Edited November 8, 2022 by wysiwid Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Δε νομίζω να είναι το ταχύπλοο της Θεσσαλονίκης, αλλά άλλο ταχύπλοο με πρωινή αναχώρηση από τα νησιά και μεσημέρι-απόγευμα από Βόλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Himuka Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 (edited) Με λίγα λόγια αντικατάσταση πρωτεα Edited November 8, 2022 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wysiwid Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 (edited) αν ισχυει αυτο τοτε ισως να είναι κατι τετοιο στις προθέσεις τους . οποτε πλεον αφου εχουν δικαιώμα να δρομολογήσουν + ενα πλοιο να κανουν κατι τετοιο... Edited November 8, 2022 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Τα δρομολόγια αυτά είναι από το 2018 όπως αναφέρεται. Δε νομίζω να βάλει ταχύπλοο από Βόλο. Αρκετά μεγάλο ρίσκο μιας και θα κόψει κίνηση από το Sporades Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 8, 2022 Author Share Posted November 8, 2022 5 hours ago, wysiwid said: Blue Star Paros και Εξπρες Σκιάθος Sporades Star και Champion Jet 2 απο Βόλο Καθε χρονο ερχεται. 5 hours ago, cyclades_shipping said: να επιστρέψει το bs1 Διαβαζετε shipfriends. Κανει επισκευη στη Δουνκερκη. Εκει θα μεινει Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Κοιτα που στην Αττικα θα λενε να ειχαν το Ιθακη..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMITRISMENTAKIS Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 On 11/8/2022 at 3:11 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Blue Star Paros σίγουρα δεν θα βρίσκεται στο Βόλο μαζί με το Εξπρές Σκιάθος. Τώρα από τη Seajets δεν θα αποκλείω ένα ενδεχόμενο για τη δρομολόγηση ενός άλλου ταχύπλοου στη γραμμή, μιας και θα πρέπει να αναζητήσει κάποια νέα γραμμή σύντομα για κάποιο από τα ταχύπλοα της, εάν τα βγάλει όλα την επόμενη χρονιά. δεν θεωρω οτι ηα βαλει ενα τοσο πολύτιμο πλοιο όπως το Blue Star Paros σε οποιαδηποτε γραμμη απο Βόλο .. δεν το εχει κανει νομίζω ( αν δεν κανω λαθος ) ποτε και δεν θα το κανει τωρα μπαινωντας σε λιμέρια με εταιρεία που δεν θελει τσιγκλισματα . Πόσο μαλλον που το Blue Star Paros εχει το δρομολόγιο του και οταν δνε το εχει εχει να καλύψει πολυ πιο δυνατα δρομολογια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 (edited) On 10/22/2022 at 6:16 PM, Strofalos said: Ή να προτείνω κάτι φιλόδοξο... Το Blue Star Paros κάθε πρωί στις 8:00 από Βόλο για Σκιάθο-Σκόπελο-Αλόννησο-Σκύρο-Ραφήνα και το Blue Star Naxos από Ραφήνα στις 7:30 στο ανάποδο δρομολόγιο. Και οπωσδήποτε κάθε πρωί ένα flyingcat από Αλόννησο για Βόλο στις 7:00 και επιστροφή το βράδυ. Τα καλοκαίρια το καθημερινό ταχύπλοο από Θεσσαλονίκη είναι επιβεβλημένο. Έτσι πιστεύω τα νησιά είναι καλυμμένα ποικιλοτρόπως. Φαίνεται πως μας διαβάζουν εκεί στην Αττικα..! Αν, βέβαια, στέκουν οι φήμες. Edited November 9, 2022 by proud_ionian μεταφορά Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 9, 2022 Author Share Posted November 9, 2022 Θα επανέλθει ο φιδεμπορας μου φαίνεται Link to comment Share on other sites More sharing options...
giordim Posted November 21, 2022 Share Posted November 21, 2022 Δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό θέμα... Αλλά μια πεντάδα πλοίων στο Σαρωνικό με Φοίβο, Αθηνά, Νεφέλη, Πανόραμα και Ιονίς, θα είχε σημαντικά υψηλότερο λειτουργικό κόστος από την τωρινή πεντάδα με Ποσειδών Ελλάς, Απόλλων Ελλάς, Αχαιό, Φοίβο και Άγιο Νεκτάριο; Ρωτώ γιατί τα πλοία εκείνα μοιάζουν να έχουν περισσότερους χώρους από τα τωρινά και ίσως και μεγαλύτερη ταχύτητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 21, 2022 Share Posted November 21, 2022 Το ερώτημά σου είναι λίγο επιστημονική φαντασία υπό την έννοια πως μόνο ένα από αυτά που ανέφερες είναι στη γραμμή και για τα υπόλοιπα δεν προκύπτει από κάπου πως υπάρχει περίπτωση να βρεθούν σε αυτήν τη γραμμή και μάλιστα όλα μαζί. Όπως και να έχει, μεγαλύτερη ταχύτητα σημαινει μεγαλύτερη κατανάλωση οπότε καταλαβαίνεις την απάντηση. Ο περισσότερος χώρος είναι πλεονέκτημα σε μια γραμμή που τα πλοία ταξιδεύουν με εξαιρετικά μεγάλες πληρότητες, άρα ο έξτρα χώρος θα προσελκύσει επιπλέον πελάτες και έσοδα γιατί υπάρχει μεγάλος αριθμός πελατών που δεν βρίσκει χώρο στο πλοίο. Αν τα υπάρχοντα πλοία δεν γεμίζουν όμως, δεν υπάρχει και λόγος να φέρεις μεγαλύτερη χωρητικότητα. Η όποια έξτρα ζήτηση σε περιόδους μεγάλης αιχμής καλύπτεται από έξτρα δρομολόγια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 Αυτά τα Bithia&Janas, άμα τα χτυπούσε κάνας δικός μας για Αιγαίο, καλά θα'ταν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 Εγω έχω την εντύπωση πως θα τα δούμε στην Αδριατική .😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 24, 2022 Author Share Posted November 24, 2022 28 minutes ago, Strofalos said: Αυτά τα Bithia&Janas, άμα τα χτυπούσε κάνας δικός μας για Αιγαίο, καλά θα'ταν... Σποραδες τα βλεπω. 15 minutes ago, Petros P said: Εγω έχω την εντύπωση πως θα τα δούμε στην Αδριατική .😎 Γινε πιο συγκεκριμενος Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiroszante Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 1 hour ago, proud_ionian said: Σποραδες τα βλεπω. Μπορούν φίλε Proud να δρομολογηθούν στις Σποράδες 215 μέτρα πλοία και με τεράστια δυνατότητα μεταφοράς επιβατών και οχημάτων?? Όχι βέβαια!!! Για Αδριατική ή Κρήτη είναι ιδανικά Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 3 minutes ago, spiroszante said: Μπορούν φίλε Proud να δρομολογηθούν στις Σποράδες 215 μέτρα πλοία και με τεράστια δυνατότητα μεταφοράς επιβατών και οχημάτων?? Όχι βέβαια!!! Σωστά, 215 μέτρα για Σποράδες είναι μεγάλα, αλλά για Ραφήνα-Α-Τ-Μ είναι ο,τι πρέπει !! 😁 Τρέμε για το στέμα σου νέα βασίλισσα της Άνδρου 😂 (νταξει, προφανως αστειευόμαστε, εννοείται ! Πάντως για Αιγαίο φαίνεται να είναι μάλλον λίγο μεγάλα για αρκετές γραμμές χωρίς όμως να λέμε και δογματικά "δεν κάνουν", όλα γίνονται και το έχουμε δει τα τελευταία χρόνια !! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 Όταν λέμε (και συγκεκριμένα λέω) Αιγαίο, προφανώς και δεν εννοώ λιμάνια τύπου Φολεγάνδρου. Για Κρήτη όμως ή για Δωδεκάνησα ή (πολύ extreme) για Χίο-Μυτιλήνη νομίζω πως κάνουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 (edited) Μονοπροπελο -μονοτίμονο στη Χίο συγνώμη που το λέω ,αλλά πλέον ακούγεται αστείο ! Edited November 24, 2022 by Aqua_blue Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 24, 2022 Author Share Posted November 24, 2022 για τα Bithia & Janas ειναι η συζητηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiroszante Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 56 minutes ago, Strofalos said: ή (πολύ extreme) για Χίο-Μυτιλήνη νομίζω πως κάνουν. Για Χίο-Μυτιλήνη δεν κάνουν γιατί δεν χωράνε για να δέσουν στην Χίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 24, 2022 Author Share Posted November 24, 2022 Προσέχετε τι λέτε. Πολλά δεν μπαιναν στη Χίο και όταν μπήκαν ξεβρακωθηκε κόσμος και κοσμακης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now