Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολλά θα μπορούσαν να πάνε σε αυτή την γραμμή που θα είναι αμοιβαία του χρόνου... ( Π.χ. Mega Jet, RapidLink Jet ,Paros Jet κλπ)

4 minutes ago, cyclades_shipping said:

Υπάρχει περίπτωση να πάει το Παρος και να φύγει το Σκιάθος ;

Λίγο δύσκολο γιατί στις Κυκλάδες θα γίνει μπαχαλο,ειδικά άμα δεν γύρισει σύντομα το Bs1

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνο θεωρω και εγώ πως αν δεν γυρίσει το bs1 δεν θα μπορούσε να γίνει κάποια αλλαγη πάντως θα ήταν αναβάθμιση και για Παροναξία , Σύρο Τήνο Μύκονια και Σποραδες 

Ειδικα το καλοκαίρι στα bs Paros bs Delos δεν πέφτει καρφίτσα 

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Seajets δεν θα αποκλείω ένα ενδεχόμενο για τη δρομολόγηση ενός άλλου ταχύπλοου στη γραμμή

Ουσιαστικα το ταχύπλοο της Θεσσαλονικης και του Μαντουδίου. Αντι να διανυκτερευει Σκιάθο όπως συνέβαινε θα συνεχίζει για Βόλο. Οποτε ισως απασχολήσει αλλο ταχύπλοο απο Θεσσαλονικη για Λήμνο και Λέσβο

31 minutes ago, margaritis24 said:

Για το φιδεμπορα καρφι😉

Για φιδέμπορα θα ηταν αν φερει η Αττικα το blue star Paros να φερει η Seajets το superferry ii 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

αν ισχυει αυτο τοτε ισως να είναι κατι τετοιο στις προθέσεις τους . οποτε πλεον αφου εχουν δικαιώμα να δρομολογήσουν + ενα πλοιο να κανουν κατι τετοιο...

sea - 1.jpg

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, wysiwid said:

Blue Star Paros και Εξπρες Σκιάθος 

Sporades Star και Champion Jet 2 απο Βόλο

Καθε χρονο ερχεται.B)

5 hours ago, cyclades_shipping said:

να επιστρέψει το bs1

Διαβαζετε shipfriends. Κανει επισκευη στη Δουνκερκη. Εκει θα μεινει

Link to comment
Share on other sites

On 11/8/2022 at 3:11 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Blue Star Paros σίγουρα δεν θα βρίσκεται στο Βόλο μαζί με το Εξπρές Σκιάθος. Τώρα από τη Seajets δεν θα αποκλείω ένα ενδεχόμενο για τη δρομολόγηση ενός άλλου ταχύπλοου στη γραμμή, μιας και θα πρέπει να αναζητήσει κάποια νέα γραμμή σύντομα για κάποιο από τα ταχύπλοα της, εάν τα βγάλει όλα την επόμενη χρονιά.

δεν θεωρω οτι ηα βαλει ενα τοσο πολύτιμο πλοιο όπως το Blue Star Paros σε οποιαδηποτε γραμμη απο Βόλο .. δεν το εχει κανει νομίζω ( αν δεν κανω λαθος ) ποτε και δεν θα το κανει τωρα μπαινωντας σε λιμέρια με εταιρεία που δεν θελει τσιγκλισματα . Πόσο μαλλον που το Blue Star Paros εχει το δρομολόγιο του και οταν δνε το εχει εχει να καλύψει πολυ πιο δυνατα δρομολογια 

Link to comment
Share on other sites

On 10/22/2022 at 6:16 PM, Strofalos said:

Ή να προτείνω κάτι φιλόδοξο... 

Το Blue Star Paros κάθε πρωί στις 8:00 από Βόλο για Σκιάθο-Σκόπελο-Αλόννησο-Σκύρο-Ραφήνα και το Blue Star Naxos από Ραφήνα στις 7:30 στο ανάποδο δρομολόγιο. Και οπωσδήποτε κάθε πρωί ένα flyingcat από Αλόννησο για Βόλο στις 7:00 και επιστροφή το βράδυ. Τα καλοκαίρια το καθημερινό ταχύπλοο από Θεσσαλονίκη είναι επιβεβλημένο. Έτσι πιστεύω τα νησιά είναι καλυμμένα ποικιλοτρόπως.

Φαίνεται πως μας διαβάζουν εκεί στην Αττικα..! Αν, βέβαια, στέκουν οι φήμες.

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό θέμα... Αλλά μια πεντάδα πλοίων στο Σαρωνικό με Φοίβο, Αθηνά, Νεφέλη, Πανόραμα και Ιονίς, θα είχε σημαντικά υψηλότερο λειτουργικό κόστος από την τωρινή πεντάδα με Ποσειδών Ελλάς, Απόλλων Ελλάς, Αχαιό, Φοίβο και Άγιο Νεκτάριο; Ρωτώ γιατί τα πλοία εκείνα μοιάζουν να έχουν περισσότερους χώρους από τα τωρινά και ίσως και μεγαλύτερη ταχύτητα. 

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημά σου είναι λίγο επιστημονική φαντασία υπό την έννοια πως μόνο ένα από αυτά που ανέφερες είναι στη γραμμή και για τα υπόλοιπα δεν προκύπτει από κάπου πως υπάρχει περίπτωση να βρεθούν σε αυτήν τη γραμμή και μάλιστα όλα μαζί. Όπως και να έχει, μεγαλύτερη ταχύτητα σημαινει μεγαλύτερη κατανάλωση οπότε καταλαβαίνεις την απάντηση. Ο περισσότερος χώρος είναι πλεονέκτημα σε μια γραμμή που τα πλοία ταξιδεύουν με εξαιρετικά μεγάλες πληρότητες, άρα ο έξτρα χώρος θα προσελκύσει επιπλέον πελάτες και έσοδα γιατί υπάρχει μεγάλος αριθμός πελατών που δεν βρίσκει χώρο στο πλοίο. Αν τα υπάρχοντα πλοία δεν γεμίζουν όμως, δεν υπάρχει και λόγος να φέρεις μεγαλύτερη χωρητικότητα. Η όποια έξτρα ζήτηση σε περιόδους μεγάλης αιχμής καλύπτεται από έξτρα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Strofalos said:

Αυτά τα Bithia&Janas, άμα τα χτυπούσε κάνας δικός μας για Αιγαίο, καλά θα'ταν... 

Σποραδες τα βλεπω.

15 minutes ago, Petros P said:

Εγω έχω την εντύπωση πως θα τα δούμε στην Αδριατική .😎

Γινε πιο συγκεκριμενος

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, proud_ionian said:

Σποραδες τα βλεπω.

Μπορούν φίλε Proud να δρομολογηθούν στις Σποράδες 215 μέτρα πλοία και με τεράστια δυνατότητα μεταφοράς επιβατών και οχημάτων?? Όχι βέβαια!!!

Για Αδριατική ή Κρήτη είναι ιδανικά  

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, spiroszante said:

Μπορούν φίλε Proud να δρομολογηθούν στις Σποράδες 215 μέτρα πλοία και με τεράστια δυνατότητα μεταφοράς επιβατών και οχημάτων?? Όχι βέβαια!!!

Σωστά, 215 μέτρα για Σποράδες είναι μεγάλα, αλλά για Ραφήνα-Α-Τ-Μ είναι ο,τι πρέπει !! 😁

Τρέμε για το στέμα σου νέα βασίλισσα της Άνδρου 😂

(νταξει, προφανως αστειευόμαστε, εννοείται ! Πάντως για Αιγαίο φαίνεται να είναι μάλλον λίγο μεγάλα για αρκετές γραμμές χωρίς όμως να λέμε και δογματικά "δεν κάνουν", όλα γίνονται και το έχουμε δει τα τελευταία χρόνια !! ) 

Link to comment
Share on other sites

Όταν λέμε (και συγκεκριμένα λέω) Αιγαίο, προφανώς και δεν εννοώ λιμάνια τύπου Φολεγάνδρου. Για Κρήτη όμως ή για Δωδεκάνησα ή (πολύ extreme) για Χίο-Μυτιλήνη νομίζω πως κάνουν. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...