Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με δεδομένο ότι το Bs Chios θα είναι Κασοκαρπαθοα γνωρίζει καποιοσ ποιο θα μπορούσε σκαντζαρει το Bs Paros για να κάνει την ακινησία του και για να αντικαταστήσει το Bs Naxos(ώστε να κάνει και αυτό την δικιά του) ?

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι Φλεβάρη σίγουρα εξάλλου οι αλλαγές στις επιδοτούμενες γίνονται από Μαρτη συνήθως, τις περισσότερες φορές  οι ακινησίες γίνονται για το Bs Παρος συνήθως μέσα στο Πάσχα 

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Άρα λογικά θα αντικατασταθεί το Bs Paros (Bs Naxos από το Παρος ) και οποίο άλλο προκύψει 

ειτε από το Bs 1(αν έχει γυρίσει) είτε από τον Διαγορα 

Γιατί οι ακινησίες του γίνονται Πάσχα - Μάιο 2023 

εκτος αν παραμείνει όλο το 2023 το Πρεβελης 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 8/13/2022 at 8:33 PM, SAMAINA said:

Φίλε Νομικέ θα συμφωνούσα μαζί σου, αν στην πράξη δεν αποδεικνυόταν στημένες δρομολογήσεις, επιλεκτικές επιδοτήσεις και ασυλία σε κακές πρακτικές κλπ και εξηγούμαι: 

1. Η δρομολόγηση του ταχύπλοου μέσα στο κατακαλόκαιρο με επιδότηση Θεσσαλονικη - Μυτιλήνη σου φαίνεται αθώα?

2. Η επιδοτούμενη προσέγγιση του ΣΜΥΡΝΑ ΝΤΙ ΛΕΒΑΝΤΕ στην Μυτιλήνη επίσης και μάλιστα σε διεθνές δρομολόγιο τι είναι?

3. Η επιδότηση πάλι του ταχύπλοου Θεσσαλονικη - Σποράδες μέσα στο κατακαλόκαιρο με πρωτόκολλο όλο το καλοκαίρι?

4. Η εξωφρενική ασυλία της ΑΤΤΙΚΑ σε βλάβες, ατυχήματα δεν λέει κάτι? 

5. Ομοίως η υπόθεση ΟΛΥΜΠΟΥΣ κλπ.

Τέλος, θα σου θυμισω οτι τα συμφέροντα του Λ....@κη υπερασπίζονταν, όσοι καθυστερούσαν την υδροδότηση της Αίγινας από τον αγωγό της ΕΥΔΑΠ. Και κάτι καταγγελίες για σαμποτάζ με εκρηκτικά στον αγωγό κάπου στην Σαλαμίνα κάτι φωνάζουν! Γιαυτό πρέπει να είμαστε περισσότερο υποψιασμένοι σε επιχειρηματικές κινήσεις, ειδικά στην ακτοπλοϊα!

τα Λές πολύ σωστα και εγω θα σου πω το Εξης .. ενα πλοιο που εχει γινει οτι εχει γινει με αυτό που εχουν πει οτι εχουν πει για αυτό απλα δειχνει οτι το ναύλωσε, εχασε το πειραμα και τωρα περιμενει μπας και το βαλει καπουθ να χασει την Χασούρα .. σε μια γραμμη με εναν Νεκτάριο με πατωμα εισιτήριο που τον ξερει ο κόσμος, με ενα ιδιαίτερο γκαράζ και ασυνήθιστο για την Ελλάδα σχέδιο με τον κόσμο κάτω απο το γκαράζ. Αλλά θελω να σε ρωτήσω κατι .. γραφεις " εξωφρενική ασυλία της ΑΤΤΙΚΑ σε βλάβες" πια ασυλία λες δηλαδή τι ποινές θα έπρπεε να ειχαν επιβληθει που δεν επιβλήθηκαν και για ποιες βλάβες λές ; γιατι αν λες του Κρητη να θυμίζω οτι το Κρητη τις απανωτες που εμφάνισε ηταν προ της συμφωνίας ακκα και παλι .. για ποια ποινή λεμε ; 

 

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάει το ΧΙ και είναι κοντά ο Μανωλιός?

Quote

■ Εκτιμάται ότι η Attica θα πουλήσει πλοία και ένας αγοραστής πιθανόν να είναι ο Εμανουέλε Γκριμάλντι. Οι τράπεζες έχουν επιβάλει και την πώληση κάποιων πλοίων. Ωστόσο θα πουληθούν πλοία που θα αποφέρουν σημαντικά έσοδα. Καλά πλοία είναι το «Super Fast XII» και δύο πλοία της ΑΝΕΚ, το «Olympic Champion» και το «Hellenic Spirit». Τα «Blue Star» είναι για το Αιγαίο. Δεν θεωρείται πιθανό ο Γκριμάλντι να πάει στο Αιγαίο.

■ Ο όμιλος Γκριμάλντι είναι κοντά να πάρει το «Super Fast 12», αν δεν το έχει κλείσει ήδη.

Λέει 12 ,αλλα προφανώς εννοεί το 11 ο monsieur Τσαμό.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Petros P said:

Κοιτάει το ΧΙ και είναι κοντά ο Μανωλιός?

Λέει 12 ,αλλα προφανώς εννοεί το 11 ο monsieur Τσαμό.

Το θεωρώ απίθανο να τα δώσει και τα 3. Εχει ανάγκη για πιο σύγχρονα πλοία από τα υπάρχων στην εσωτερική ακτοπλοΐα 

Link to comment
Share on other sites

Εκτός και αν οι τράπεζες έχουν κάποιο ναυπηγικό πρόγραμμα κατά νου… δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική θα πουλήσουν το μισό capacity (στις πιο κερδοφόρες γραμμές) στον ανταγωνιστή; 
Πολυ τραβηγμένο να φύγουν και τα 3 κατά την άποψη μου 
 

Link to comment
Share on other sites

On 8/23/2021 at 5:34 PM, MILTIADIS said:

Το τελευταιο διαστημα η μετοχη της Attica εχει παρει την ανιουσα και σε πολλα sites οικονομικου περιεχομενου αναφερεται οτι πιθανον αυτο να οφειλεται σε επικειμενη εξαγορα της ΑΝΕΚ.

Απο την αλλη αυτο φημολογειται οτι μπορει να συνοδευτει απο την πωληση της Superfast στον Γκριμαλντι κινηση αρκετα λογικη και για οικονομικους και για αντιμονοπωλιακους λογους.

 

On 8/23/2021 at 5:54 PM, proud_ionian said:

Τουλαστιχον από τις αρχές του 2021 ακούγονται φήμες για πωληση της ΑΝΕΚ ή μέρους της στην attica, μαζί με τραμπες πλοίων και γραμμών με τον Grimaldi.

 

On 8/24/2021 at 1:01 AM, MILTIADIS said:

Η Superfast σαν εταιρεια ειναι ταμαμ αν δει κανεις την αξια των πλοιων της γιατι μπορει να πουληθει σχεδον στην ιδια αξια που θα αγοραστει ολοκληρη η ΑΝΕΚ με τα βαρη της οποτε ο ομιλος δεν θα εχει σημαντικη οικονομικη επιβαρυνση τουλαχιστον ως προς την αγορα ενω θα μπορεσει να κρατησει και μια στοιχειωδη παρουσια στην Αδριατικη με τα Fossen και πιθανον στο μελλον αν χρειαστει και με το Blue Star 1.

Απο την αλλη ο Γκριμαλντι που απο καιρο ψαχνεται για να αγορασει και αλλη εταιρεια στην Ελλαδα θα παρει 3 πολυ καλα πλοια συν ουσιαστικα ολοκληρο τον Ιταλικο Νοτο

 

1 hour ago, Petros P said:

Κοιτάει το ΧΙ και είναι κοντά ο Μανωλιός?

Λέει 12 ,αλλα προφανώς εννοεί το 11 ο monsieur Τσαμό.

 

1 hour ago, proud_ionian said:

Λέει και άλλα το λινκι, πχ για τραμπες γραμμών κλπ.

Έχω την εντυπωση οτι και πέρσι τις ίδιες φήμες συζητούσαμε και στον κουτσομπολη και σε άλλα τοπικ.

Για να θυμουνται οι παλιοτεροι και να μαθαινουν οι νεωτεροι ;) B)

Link to comment
Share on other sites

Ενας ανθρωπος που σε λιγους μηνες θα ελεγχει 2 απο τα μεγαλυτερα λιμανια της χωρας δε νομιζω οτι εχει την αναγκη να μπει σε διαδικασια συνθηκολογησης του τυπου"μεινε εσυ εκει,να μεινω εγω εδω"κλπ.

Μπορει να χρησιμοποιησει σαν μεσω πιεσης την αντριτραστ νομοθεσια οπως και με την hsw για να αποκομισει καποια επιμερους οφελη οπως πχ. Να μοιραστουν τα δρομολογια στα Χανια για να μην πεφτει το ενα πλοιο πανω στο αλλο,αλλα δε νομιζω οτι υπαρχουν περιθωρια σαρωτικων αλλαγων.

Για τα πλοια που πωλουνται σιγουρα η Αττικα θα αναζητησει ρευστο το επομενο διαστημα και σιγουρα ο G ειναι ο εν δυναμει νο1 υποψηφιος αγοραστης πλοιων στην Ευρωπη αυτη τη στιγμη.

Link to comment
Share on other sites

Και άμα πουλήσει τα καλύτερα πλοία η Άττικα, με τι θα μείνει μετά? Με τα παλιά και τους Ιάπωνες..? Πιο πιθανό να ξεσκαρτάρουν πλοία τύπου Κρήτη, Πρέβελης, Βενιζέλος, κτλ παρά να πουλήσουν τα καλύτερα πλοία τους. Μην ξεχνάμε πως το 12 το έδωσαν ελέω Επιτροπής ανταγωνισμού. Τώρα δε νομίζω να πει και τίποτα... 

Link to comment
Share on other sites

Δεν δόθηκε ελέω επιτροπής.

SFXI και HS7 δόθηκαν αντί μετρητών για την εξαγορά του ποσοστού των μινωικών στη hsw.

Στο τοπικ της εξαγοράς υπάρχουν αναλυτικά όλα αυτά 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Strofalos said:

Και άμα πουλήσει τα καλύτερα πλοία η Άττικα, με τι θα μείνει μετά? Με τα παλιά και τους Ιάπωνες..? Πιο πιθανό να ξεσκαρτάρουν πλοία τύπου Κρήτη, Πρέβελης, Βενιζέλος, κτλ παρά να πουλήσουν τα καλύτερα πλοία τους.

 

Η τράπεζα φαντάζομαι θα τους δώσει έναν χρηματικό στόχο που πρέπει να επιτύχουν. Ή τον στόχο τον ξέρουν από μόνοι τους, γνωρίζοντας τι χρήματα τους λείπουν. Προφανώς και δεν είναι χαζοί να πουλήσουν αυτοβούλως τα τελευταία ασημικά τους. Αν όμως πουλώντας όλα τα παλιότερα πλοία δεν επιτυγχάνεται ο χρηματικός στόχος ή πρέπει να πουληθούν τόσα πολλά σε αριθμό ώστε μετά δεν βγαίνουν τα κουκιά για τις γραμμές που πρέπει/θέλουν να εξυπηρετήσουν, τότε θέλοντας και μη θα πουλήσουν αυτά που θα τους επιτρέψουν να εξοικονομήσουν τα χρήματα που πρέπει. 

 

Ο Μιλτιάδης έχει απόλυτο δίκιο πως δεν έχει καμία ανάγκη η Grimaldi να έρθει σε κάποιου είδους συνδιαλλαγή. Συνδιαλλαγή και διαπραγμάτευση γίνεται όταν και οι δύο ή παραπάνω πλευρές έχουν πράγματα να βάλουν στο τραπέζι. Αν αγοράσει επί παραδείγματι τα 3 εναπομείναντα Superfast ή το XI μαζί με τα Fosenάκια, η Attica θα μείνει στις γραμμές αυτές? Με τι πλοία? De facto θα αποχωρήσει. Οπότε μετά από πιθανές πωλήσεις, ούτως ή άλλως δεν τίθεται θέμα διαπραγμάτευσης. Τα πράγματα θα πάρουν από μόνα τους το δρόμο τους. 

Link to comment
Share on other sites

Ας υποθέσουμε ότι όλα αυτά γίνονται, όμως ο υπέρμετρος γιγαντισμός έχει καμιά φορά -δυστυχως- και θύματα. Ο Σφηνιάς είχε μαζέψει ο,τι πλεούμενο υπήρχε και ήρθε το εξπρές Σαμίνα και είδαμε το αποτέλεσμα. Κάτι τέτοιο μαγειρεύεται και με τον Γκριμάλντι, είχαμε ήδη το ατυχές γεγονός και μακάρι να μην ξανασυμβεί κάτι άλλο. Αν πάμε σε μονοπώλια μία εταιρεία στην ακτοπλοΐα και η άλλη στην Ιταλία αλλοίμονό μας !!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αν ισχύει Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό το σενάριο είναι να επιστρέψει το bs1 να σκαντζαρει το Δήλος και αυτο με την σειρά του το Παρος.πάντως πιστεύω πως αν έμπαινε το Παρος θα ανέβαινε πολύ ο ανταγωνισμός.

Αλλά μόνο για καλοκαίρι διότι τον χειμώνα δεν νομίζω να έβγαινε οικονομικά 

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι θα ματώσουν και οι 2 εταιρίες με αυτή την κίνηση ακόμα και το καλοκαίρι... Είναι όμως κάτι πολύ ωραίο για τους καραβολατρες των Σποράδων και του Βόλου!

Link to comment
Share on other sites

Το Blue Star Paros σίγουρα δεν θα βρίσκεται στο Βόλο μαζί με το Εξπρές Σκιάθος. Τώρα από τη Seajets δεν θα αποκλείω ένα ενδεχόμενο για τη δρομολόγηση ενός άλλου ταχύπλοου στη γραμμή, μιας και θα πρέπει να αναζητήσει κάποια νέα γραμμή σύντομα για κάποιο από τα ταχύπλοα της, εάν τα βγάλει όλα την επόμενη χρονιά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...