Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στον Αστεριωνα αν δεν εκμεταλλευτούν τους πολλούς κενούς χώρους που έχει , δεν νομίζω ότι μπορεί να πάει Κρήτη , πάντως υπάρχουν τεράστιοι άδειοι χώροι , ανεκμετάλλευτοι από ότι έχω δει σε βίντεο . Θα δούμε αν θα ευδοκιμήσει κάτι μετά την επισκευή . Το 11 πάντως το αποκλείω να έρθει ακτοπλοΐα 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ολη αυτη η παραφιλολογια ξεκινησε απο την παρατεταμενη παραμονη του Ελυρος και του Αριαδνη στην Αδριατικη, λογω της φωτιας του SFXI που το αφησε σχεδον εξι μηνες εκτος, αλλα και λογω των μεγαλων ακινησιων/επισκευων σε ολα τα υπολοιπα της Αδριατικης.

Το παραπανω συνδυασμενο με τις τιμες των καυσιμων, αλλα και το slow steaming του Grimaldi οδηγησε ορισμενους, εντος και εκτος web, να πλαθουν σεναρια

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω , πάντως αυτή η φήμη ξεκίνησε πριν μια εβδομάδα και ήρθε στα αυτιά μου από αρκετά σοβαρή πηγή . Τώρα τι θα γίνει   δεν γνωρίζω αν και πιστεύω ότι δεν θα έχουμε αλλαγές .

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
5 hours ago, ships.greece said:

Το 2019 ειχα ταξιδέψει με το Champion 2 απο Μύκονο για Ραφήνα 10 λεπτά πριν την άφιξη μας κατέβασαν στο γκαράζ όπου υπήρχε παρά πολύ μπόχα καπνό και μόλις φτάσαμε είχαν την απαίτηση να βγουν πρώτα ολα τα ΙΧ και μετα έμεις μεχρι που οι περισσότεροι επιβάτες αποφασίσαμε και βγήκαμε μόνοι μας από το πλοίο !

Θα συμφωνήσω κι εγώ οτι τα Champion 1 & 2 στο γκαράζ είναι βραστήρες. Δεν γνωρίζω τι γίνεται με τα αλλα Incat αλλά σε αυτά τα 2 μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση.

Edited by proud_ionian
μετακόμιση
Link to comment
Share on other sites

Κ πιο γκαραζ δεν ειναι βραστηρας;το θεμα δεν ειναι μονο το γκαραζ αλλα κ οταν κλεινεις εισητηριο κ κοιτας τι ωρα θα φτασεις περιμενεις να φτασεις στην ωρα σου γιατι θα εχεις κανονισει τις δουλειες σου ή να παρεις αλλο πλοιο ή να παρεις αεροπλανο!πως θα τα κανεις ολα αυτα οταν πας 1 με 2 ωρες πιο μετα!

Η τιμολογιακη πολιτικη δε μου λεει κατι δεν σε αναγκαζει κανεις να παρεις το εισητηριο με το ζορι μονος σου το κανεις..

αλλα κ οι βλαβες που τις ξερει κ η κυρια με σιφρου που τις βλεπει στο Ais ελευθερα, το λιμεναρχειο αλλα κ το υπουργειο πετανε αετο..

Για να μη πιασουμε κ τα εργατικα κ τις ωρες κ τους μισθους

Link to comment
Share on other sites

Το λιμεναρχείο είναι υπεύθυνο για αυτό το χαλι. Ξεχνάμε κ περυσι που έπαθε βλάβη το Caldera κ οι επιβάτες του την έβγαλαν στο γκαράζ του World και να ξερνάνε; Έκανε τιποτα για αυτό; Όταν έχει μποφορ και σε αναγκάζουν να κατεβείς στο γκαράζ για να μειώσουν τα φανταστικά ωράρια που σου πουλάνε; Σε ποια Ευρωπαϊκή χώρα γίνεται αυτό; Και οι επιβάτες (ξένοι εννοείται γιατί οι Έλληνες ξέρουν τι παιζει) "αναγκάζονται" μέσω των πακετων να ταξιδεύουν με αυτό το χαλι. Δεν είναι επίσης τυχαίο που παιρνει όλες τις επιδοτήσεις. Πήρε επιδότηση μέχρι και για το Άγιος Νικόλαος-Σαντορινη. Εκεί που θέλει όμως να κερδίσει κόσμο προσπαθει. Το Σποραδες Σταρ έχει βγάλει προβλήματα είτε έχει καθυστερήσεις; Το SuperStar; Το Tera στη Ραφήνα; Ταπεινή μου άποψη, αυτό το κάνει ακόμα χειρότερο, όπου θέλει είναι μπαχαλο όπου θέλει είναι εταιρεία και σέβεται τον επιβάτη. 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τώρα θα τα φορτώσουμε όλα στη σητζετς?

Ενώ μέχρι πρότινος, έστω πριν δέκα χρόνια, βλέπαμε Πηνελόπη και αρκετά άλλα Ραφηνιωτικα να φορτώνουν επιβάτες στο γκαράζ και να φεύγουν από για να προλάβουν το ωράριο?

Τότε λέγατε για μάγκες καπεταναίους που κάνουν ταχύτατες μανούβρες κι έχουν μικρές παραμονές στα λιμάνια.

Και τους κατονομαζατε.

Με εκτίμηση.

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

παντως παιδιά, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, πλοίο που να μην περιμένει ο κόσμος στο γκαράζ για τουλάχιστον 10 λεπτά πριν στρώσει ο καταπέλτης εγώ δεν έχω δει. 

Εξαιρώ μόνο τα κρητικά για τα οποία δεν εχω άποψη καθώς έχω να ταξιδέψω κάποια χρόνια. 

προφανώς βέβαια οι ήδη δύσκολες συνθήκες γίνονται ακόμη δυσκολότερες όταν εισαι στο γκαράζ ενός τέτοιου καταμαράν. Περισσότερο κακο πάντως μου φαινεται οτι δεν ελέγχουν κατα την επιβίβαση και έτσι πολλές φορές κάποιος που μπαίνει να αφήσει ένα ασυνόδευτό ενοικιαζόμενο ΙΧ ή κατι άλλο βρίσκεται χωρ΄ςι να φταίει σε τίποτα να κανει γύρους μεταξύ νησιών χωρίς ούτε καν τα βασικά μαζί του. 

Link to comment
Share on other sites

Το τι γινόταν παλιότερα δε σημαίνει ότι πρέπει να γινόταν ούτε τότε ούτε τώρα...Το HS4 κατεβάζει τα καταπελτάκια στη Πάρο και οι περισσότεροι επιβάτες βγαίνουν από αυτά...Για να καταλάβουμε λίγο τι λέμε...Όταν έχεις ένα πλοίο και αποβιβάζεις περίπου 900 άτομα τα οποία τα στριμώχνεις σε άθλιες συνθήκες στα γκαράζ των ταχυπλόων είναι απαράδεκτο...Το ίδιο γίνεται και στην επιβίβαση...Μπαίνουν όλοι μαζί και επιβιβάζεσαι από μόνο μία πόρτα στη πλώρη του γκαράζ και είναι μόνο δύο άτομα για τον έλεγχο, ενώ υπάρχουν κι άλλες πόρτες, δύο πρύμα και άλλη μια πλώρα...Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι μόνο με δύο άτομα και πολλές φορές ένα άτομο να βάλεις σε ένα βαπόρι 900 άτομα θέλεις τουλάχιστον 10-15 λεπτά από την ώρα που θα μπουν μέσα οι επιβάτες ενώ το πλοίο έχει λύσει...Δηλαδή έχεις ήδη κροσάρει Τσικνιά με 8άρι και βρίσκεσαι στο γκαράζ...Αν αυτό φαίνεται φυσιολογικό τότε πάω πάσο...Η πηνελόπη ποτέ δεν είχε 900 άτομα να μπούν από μια μικρή πόρτα, και ατυχής η σύγκριση συμβατικού με ταχύπλοου...

Link to comment
Share on other sites

Καλά στο ΗS4 οι επιβάτες ανεβαίνουν πάνω αλλά όσοι ήμαστε σε ΙΧ με το  που μπει το τελευταίο σήκωνει  καταπέλτη και εμείς παρκάρουμε ακομα  στο γκαράζ και όχι με τις καλύτερες καιρικές συνθήκες !

Όλες οι εταιρίες παιδιά ακριβώς τα ίδια κάνουν είτε λέγεται Seajets είτε λέγεται Hellenic 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ οτι σε πολλές περιπτώσεις σε κατεβάζουν στο γκαράζ για να κανουν πιο γρήγορα ώστε να προλάβουν το ωραριο , η να παραμείνουν το δυνατόν λιγότερο στις ανύπαρκτες λιμενικές υποδομές , η να απελευθερώσουν την προβλήτα για να εξυπηρετήσουν άλλο συνάδελφο , η και καμία  απο τις περιπτώσεις αυτές να μην υφίσταται πολλές φορές το κάνουν απο συνήθεια ….

Ομως επειδή το νόμισμα έχει δυο όψεις , όσες παροτρύνσεις και να σου κάνουν για να κατέβεις πριν φτάσει το καράβι στο λιμάνι κανείς δεν σε κατεβάζει με το ζόρι … 

Επισης στην άλλη όψη του νομίσματος έχω δει πολλές φορές σε συμβατικά πλοία αλλά και σε ταχύπλοα , να παραφυλάν απο τις φλέβες πότε θα ανοίξει η πρόσβαση στο γκαράζ , επίσης κατα την είσοδο στο Πειραια και παρά τις παροτρύνσεις να κατέβουν μόνο οι οδηγοί που έχουν σταθμεύσει τα αυτοκίνητα τους σε συγκεκριμένο επίπεδο , όλο το πλοίο να έχει σηκωθεί και να έχει μπλοκάρει όλα τα κλιμακοστάσια του πλοίου …

Με λίγα λόγια δεν διαφωνώ για την υπάρξει του φαινομένου που αναφέρεται αλλά ουδείς υποχρεώνει κάποιον να κατέβει και επιπλέον η αδημονία πολλές φορές των επιβατών να φτάσουν το συντομότερο στον προορισμό τους , καλλιεργούν και επικροτούν αν θέλετε ακόμη κι «ακούσια» αυτό το φαινόμενο .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Σωστό και αυτο σε ολα τα πλοία πριν την άφιξη λένε :<<παρακαλούνται μονο οι οδηγοί των οχημάτων να κατέβουν στο χώρο του γκαράζ >> ενώ όταν πλησιάσει ακομα παραπάνω βγαίνει αντίστοιχη ανακοίνωση και για τους επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

Παντού τα πάντα. Ας μην ξεχνάμε και το Δήλος όταν φτάνει στην Σαντορίνη σε κατεβάζουν στα γκαράζ 10 λεπτά πριν ρίξει καταπέλτη. Αναφέρομαι στους οδηγούς και στα οχήματα που βρίσκονται καταμπαρα.

Πράγμα εντελώς απαράδεκτο . Μια στο εκατομμύριο κάτι να μην πάει καλά έχετε γεια βρυσούλες...

Link to comment
Share on other sites

Καλά, αυτό που λες έγινε μια φορά..σε ιδίου τύπου πλοίο. Οι οδηγοί του κατάμπαρου του Blue Star Patmos όταν καρφώθηκε στην ξέρα έξω από το λιμάνι της Ίου μια χαρά βγήκαν από εκεί κάτω. Το θέμα είναι ασφαλείας και ατμόσφαιρας. Μόνο άμα γίνει κάτι κακό, ω μη γένητω, θα ξυπνήσουν όλοι. 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, pilot said:

"Παιζοντας" λίγο με το σύστημα κρατήσεων της ΑΝΕΚ, είδα ότι εμφανιζεται να υπάρχει ως μονη direct σύνδεση από την Κω η Ρόδος (μόνο που δεν μπορείς να την κλικαρεις προς το παρόν ως λιμένα προορισμού). Από την άλλη πλευρά από τον Πειραιά εμφανίζεται στις direct συνδέσεις και η Κως (ομοίως  non- clickkble). Λέτε άραγε να μελετούν μελλοντικό ρόλο για τον Πρεβελη?😉

 

19 hours ago, Mike18 said:

2 νέοι προορισμοί προστέθηκαν στο online σύστημα της εταιρίας Κως και Σίφνος 

 

19 hours ago, ships.greece said:

Η Σίφνος παίζει λόγο της άφιξης του Horizon την Παρασκευή 

Μπορεί.Κάτι ακούγεται για τον Πρέβελη για δρομολόγιο Πειραιά,Σίφνο,Μήλο,Σαντορίνη,Ηράκλειο.Δεν έχω ακούσει για Δωδεκάνησα.Η σύνδεση Ηράκλειο Σαντορίνη 2-3 φορές την εβδομάδα θα κάνει θραύση γιατί υπάρχει τεράστια ζήτηση σε νταλίκες αλλά και σε επιβάτες γιατί οι τιμές των ταχυπλόων είναι στο θεό.Πρώτα ο Πρέβελης λένε ότι θα δέσει μερικές μέρες για μαζέματα και μετά θα ξεκινήσει στη γραμμή αυτή.Σενάριο είναι και αυτό γράφετε στο κουτσομπόλη..

Link to comment
Share on other sites

Άμα μπεί πρωινό από Πειραιά για Σέριφο-Σίφνο-Μήλο-Σαντορίνη-Ηράκλειο θα δουλέψει καλά. Και το πελατολόγιο των μεταφορικών για Σαντορίνη κρατάει, και αυτό που περιγράφει ο Νομικός μεταξύ Κρήτης και Σαντορίνης κρατάει, και ξεμπουκώνει τον Σολομό και πολλά άλλα. Καλή κίνηση αν γίνει. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, nomikos said:

Η σύνδεση Ηράκλειο Σαντορίνη 2-3 φορές την εβδομάδα θα κάνει θραύση γιατί υπάρχει τεράστια ζήτηση σε νταλίκες αλλά και σε επιβάτες γιατί οι τιμές των ταχυπλόων είναι στο θεό

Συμφωνώ απόλυτα, λαμβάνοντας υπόψη τις τόσο αυξημένες τουριστικές ροές, αλλά και τα πανάκριβα εισιτήρια των ταχυπλόων, ένα Σαντορίνη-Ηράκλειο με τον Πρέβελη θα ήταν "λουκουμάκι" φέτος (σε κάθε περίπτωση τα 2 επιδοτούμενα δρομολόγια του Olympus δεν αρκούν).  Θυμίζω επίσης και το πόσο καλά είχαν πάει από κίνηση και τα Superferry παλιότερα σε αυτό το σκέλος της γραμμής. Κάποια μέρα της εβδομάδας θα μπορούσε να έχει προσέγγιση στο Ρέθυμνο αντί για Ηράκλειο.

 

2 hours ago, JTEDimandix said:

Αν κάνει απ' ευθείας ο Πρέβελης, δίνω πιθανότητα 50-50 να πετύχει το εγχείρημα (Μην ξεχνάμε πως ο Πρέβελης είναι κάποιας ηλικίας και κάποιας τεχνολογίας, πως θα διαφημιστεί;). 

Θα μπορούσε να πετύχει ίσως εάν το πλοίο μπορούσε (που μάλλον δεν μπορεί 😐) να είναι στην Κω σε 9 ώρες και στη Ρόδο σε 12, και - το σημαντικότερο- εάν το δρομολόγιο γινόταν ως joint service με την Attica (Μην ξεχνάμε ότι στα Δωδεκάνησα η Attica είναι μονοπώλιο εδώ και πολλά χρόνια και χρειάζεται πολύ δουλειά προκειμένου να δελεαστούν μεταφορικές να "τα σπάσουν" με την Attica).  Είδωμεν....

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Strofalos said:

Άμα μπεί πρωινό από Πειραιά για Σέριφο-Σίφνο-Μήλο-Σαντορίνη-Ηράκλειο θα δουλέψει καλά. Και το πελατολόγιο των μεταφορικών για Σαντορίνη κρατάει, και αυτό που περιγράφει ο Νομικός μεταξύ Κρήτης και Σαντορίνης κρατάει, και ξεμπουκώνει τον Σολομό και πολλά άλλα. Καλή κίνηση αν γίνει. 

Συμφωνώ απόλυτα, με μια επυφύλαξη για το αν αξιζει να μπαίνει και Μήλο, λόγω του οτι αυξάνεται το ταξίδι. Ισως αν προσέγγιζε άλλα νησιά που βρίσκει στο δρόμο του να εξυπηρετούσε καλύτερα. Εκτός αν δεν είναι αρκετά τα παλάτια, ο Σολωμός και ο Όλυμπος για τη Μήλο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό έλειπε να ανταγωνίζονται και μεταξύ τους οι εταιρείες της κοινοπραξίας !! Με λίγη ακόμα φαντασία θα βρούμε πολλές ακόμα γραμμές που θα μπορούσε να πάει το πλοίο 😑

Link to comment
Share on other sites

Επίσης θα μπορούσε να το ναυλώσει η ΖΑΝΤΕ για δυτικές Κυκλάδες καθώς φέτος μόνο του το Σολωμός και με τόσο ασφυχτικά ωράρια δεν βλέπω να την βγάζει καθαρή!!

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Alfa-Kampos said:

Εγώ άκουσα ότι το Κρήτη  2 δεν έχει χαρτιά  να κάνει διεθνείς πλους, ενώ το 1 εχει .Για αυτο το 1 θα ναυλώθει να διπλωσει το Σμυρνα.

ΑΝ ισχύει η φήμη για το Κρήτη Ι και δεν είναι βιρμανεζικος πύθωνας,B) ναυλωνεται για να διπλώσει το Σμύρνα ή για να το αντικαταστήσει μέχρι να ολοκληρωθεί η μετασκευή;

Link to comment
Share on other sites

Ο πράκτορας της Σμύρνης υποστηρίζει ότι θα έχει πολλά γραμμικά μέτρα τα οποία μπορεί να εξυπηρετήσει το Σμύρνα μόνο του.Για να δούμε...

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με θέμα τις άγονες γραμμές δε θα μπορούσε η Blue και η κάθε Blue να χτίσει νέο πλοίο σα το Νάξος-Πάρος αλλά λίγο μεγαλύτερο στα 135μ και να το βάλει στη γραμμή της Κασοκαρπαθίας;Η γραμμή έχει πολλά φορτηγά και η επιδότηση για ένα τέτοιο πλοίο θα ανέβαινε αρκετά, συν ότι θα έπαιρνε τη γραμμή για μερικά χρόνια, πιστεύω πως θα έκανε απόσβεση...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...