Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν ειναι η κίνηση αλλά τα πετρέλαια που έχουν φτάσει στο Θεό. Και με τις ανατιμήσεις σιγουρα αρκετός κόσμος θα το σκεφτεί να ταξιδέψει, ποσο μαλλον με ταχύπλοο που ειναι και πιο ακριβό. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

13 hours ago, lostromos said:

Τα ταχύπλοα αν δρομολογηθούν πρέπει να είναι τουλάχιστον 4 μήνες. Οπότε λογικά να δρομολογηθεί Ιούλιο αντί Οκτώβριο. Που φτάσαμε πάντως. Να λέμε να να αποφύγουμε δρομολόγηση πλοίου τον Ιούλιο. Τόσο έχει πέσει η κίνηση;

Μα δεν το λέω λόγω κίνησης, το λέω κυρίως λόγω πετρελαίων και εξοικονόμησης κόστους. Εξάλλου δεν μιλάμε μόνο για αποδρομολόγηση του Highspeed, αλλά ταυτόχρονα αύξηση της χωρητικότητας του άλλου δρομολογίου για να εξυπηρετηθεί η κίνηση..

Επίσης αν δεν κάνω λάθος τα ταχύπλοα μπορούν να δρομολογηθούν και για μικρότερο διάστημα από 4 μήνες αν η εταιρεία είναι ενεργή στη γραμμή όλο το χρόνο και θεωρεί ότι το καλοκαίρι χρειάζεται κι άλλο πλοίο λόγω αύξησης της κίνησης. Και πέρσι το Highspeed για 2 μήνες είχε μπει στη γραμμή, 2/7-5/9.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η ουσία είναι πως η Άττικα παλαιότερα υποτιμούσε πλοία τύπου Ρόδος και Σάμος(θυμηθείτε) το παροπλισμό του Horizon) επειδή δε ταίριαζαν υπιτίθεται στο προφίλ της.Ενώ τώρα τα έχει στη πρώτη γραμμή και παντού.

Με τέτοιο στόλο,ότι θέλει κάνει.Το BS2 επειδή έχει ταχύτητα δε μπορεί να αφήσει τη κερδοφόρα γραμμή σιδηρόδρομο Σύρο,Πάτμο,Λέρο,Κω Ρόδο.Μόνο αυτό από τα μεγάλα προλαβαίνει να την εξυπηρετήσει με τη ταχύτητα που έχει.Το SFXI είναι για Αδριατική.

Καλό είναι να μη μπλέκουμε τα φόσσεν συνέχεια στο σχήμα της Άττικα γιατί αυτά ανήκουν ακόμα στην ΑΝΕΚ!

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, nomikos said:

Το SFXI είναι για Αδριατική.

Το αδερφάκι του βέβαια στο παρελθόν μια χαρά είχε εξυπηρετήσει και τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη.  Επομένως, εάν η κίνηση στην Αδριατική δεν είναι προσεχώς αυτή που θα ήθελε η Attica να είναι, γιατί όχι ξανά στο Αιγαίο που και μεταφορικό έργο στανταρ υπάρχει όλο το χρόνο και πολύ πιο μεγάλη εποχική κίνηση απλών επιβατών το καλοκαίρι.

 

10 hours ago, nomikos said:

Το BS2 επειδή έχει ταχύτητα δε μπορεί να αφήσει τη κερδοφόρα γραμμή σιδηρόδρομο Σύρο,Πάτμο,Λέρο,Κω Ρόδο.

Συμφωνώ απόλυτα, εκτός κι αν επιστρέψει το αδερφάκι του απ'τα ξένα

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, proud_ionian said:

ακουσες και εσυ οτι θα ερθει το BS2 αδριατικη;

Χαχαχα..κοίτα μην γίνει το ανάποδο και έρθει το κόκκινο Αιγαίο..

Γενικά από κουβέντες ακούω πως υπάρχουν αρκετές φωνές εντός Αττικα που υποστηρίζουν την μετακόμιση του κόκκινου στον Αιγαίο και των Γιαπωνέζων στην Αδριατική. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το σενάριο (με τους γιαπωνέζους στην Ιταλία) σημαίνει πως SFXI και BS2 ανακατατάσσονται στο Αιγαίο, και όχι μεταξύ τους σε Αιγαίο και Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

Χθες ήταν πρωταπριλιά με το παλιό:D 

Γενικώς επειδή τα έχουμε δει όλα. Δεν βάζω το χέρι στη φωτιά για τπτ.

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι το ΧΙ με τα scrubbers, θα έρθει σε γραμμή του Αιγαίου ή της Κρήτης με πολύωρες παραμονές στο λιμάνι αφετηρίας και θα πάνε Αδριατική το Ρόδος και το Horizon

Link to comment
Share on other sites

Το πιο σοφό -νομίζω- είναι να πανε Αδριατική τα Horizon κ Galaxy, καθώς φτιάχτηκαν για Αδριατική και στα Χανιά πολλες φορές αντιμετωπίζουν προβληματα με την χωρητικότητα των σαλονιών. 

Link to comment
Share on other sites

Οι γιαπωνέζοι δε πάνε Ιταλία γιατί πιθανολογώ πως θα αντιμετωπίσουν αρκετά προβλήματα με τους αυστηρούς ελέγχους στα Ιταλικά λιμάνια.Θυμάμαι τα Κρήτη στη Βενετία τα είχαν ξετινάξει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
41 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Από όσο γνωρίζω έχει συμφωνηθεί η πώληση του Speedrunner III στη Seajets, οπότε αυτή η αλλαγή θα γίνει πριν το καλοκαίρι.

 

15 minutes ago, Petros P said:

Παραμένοντας στη γραμμή το πλοίο ελπιζω και να υποθέσω?

Όταν θα επικρατήσει παντού η seajets, θα νοσταλγουμε το μονοπώλιο της Attica

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, proud_ionian said:

Ρε συ μην ΨΑΡΡώνεις.

Επενδυτικά σχέδια είναι και οι μετασκευές.

Οι οποίες γίνονται στην Ελλάδα . Απλα λέει πράγματα που δεν ισχύον 😀

Link to comment
Share on other sites

On 3/2/2021 at 2:38 PM, kostis said:

Και ναι...

Σύμφωνα με τις πηγές μου από τη βόρεια Ευρώπη, η Attica ψάχνεται για ναυπήγηση 2 RoPax. Η εταιρεία στοχεύει στο να κάνει χρήση του κονδυλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ανανέωση του στόλου των κρατών μελών με πλοία που θα φέρουν τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον και αυτό συνεπάγεται ότι η κατασκευή θα πρέπει να γίνει σε Ευρωπαϊκά ναυπηγεία. 

Δυστηχώς δεν γνωρίζω τίποτα περισσότερο αλλά σίγουρα οι όλες συζητήσεις είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο. 

Ελπίζω οι συζητήσεις να οδηγήσουν σε συμφωνίες και να δούμε, επιτέλους, νέα πλοία φιλικά προς το περιβάλλον στην ελληνική ακτοπλοΐα.

 

9 minutes ago, Petros P said:

Οι οποίες γίνονται στην Ελλάδα . Απλα λέει πράγματα που δεν ισχύον 😀

 

Μήπως έχει σχέση και με αυτό;Καπού αλλού είχε γραφτεί ότι εκτός από τα 3 μικρά του Σαρωνικού έψαχνε ναυπηγείο και για κάτι ταχύπλοα ΕΓ/ΟΓ αλλά δε μπορώ να βρω το ποστ.Μην ξεχνάμε και το σχέδιο για τα LNG BlueStar 145μ το καθένα.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, ships.greece said:

Καλησπέρα και ευχαριστω για την αποδοχή  !  η εταιρία κατά την γνωμη μου θα μπορούσε να προσθέσει στο περσινό δρομολόγιο και την Τήνο (την Μύκονο την είχε νομίζω) ετσι ίσως με ανταγωνιστικές τιμές να παρει  κόσμο και από την Ραφήνα θεωρώ πως θα δουλέψει καλά και η Τηνος με απευθείας δρομολόγιο από Πειραιά με έναν πρόχειρο υπολογισμό από Πειραιά για Τήνο απευθείας είναι 3 ώρες και 10 λεπτά  περίπου με 28 κόμβους 

Συμφωνω απολυτα απλα θα ηθελα να προσθεσω οτι θα μπορουσε μια φορα την εβδομαδα να σταματαει στην Σαμο ως τελικο προορισμο αντι για την Καλυμνο 

 

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς αν η Alpha Lines έχει στα σχέδια της κάποια επέκταση για τη γραμμή του Σαρωνικού;Αν δεν αγοράσει κάτι μεγαλύτερο πολύ φοβάμαι ότι ο Ηλιόπουλος θα μπει στη γραμμή και η εταιρεία δύσκολα θα ανταπεξέλθει τον ανταγωνισμό.Αν θυμάμαι καλά η εταιρεία σκόπευε να αγοράσει το Turgut Özal νυν Thunder μαζί με το αδεράκι του.Υπάρχει κάποια πιθανότητα να δούμε την εταιρεία να αγοράζει ΕΓ/ΟΓ ταχύπλοα και να τα δρομολογήσει στις Κυκλάδες στο μέλλον;

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ απίθανο η IDO να ξεπουλήσει τα ταχύπλοα της παρότι στην Τουρκία υπάρχει μεγάλη oικονομική κρίση έχει ακόμα 3 ΕΓ/ΟΓ τα Αdnan Menderes αδελφό του ΤHUNDER  και άλλα 2 τα OSMAN GAZI &ORHAN GAZI TOY 2007 και αρκετά ΕΓ ταχύπλoα!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι αν κάποια εταιρεία δεν επεκτείνεται και μένει σταθερή σε σχέση με τον ανταγωνισμό θα γίνει ότι έγινε και με την Aegean Speed Lines.Αυτό ισχύει και για την Fast Ferries και για την Minoan και για την Alpha Lines.Του χρόνου ο Ηλιόπουλος καλώς εχόντων των πραγμάτων θα φέρει το Croatia Jet αδερφάκι του Power.Μη σας κάνει έκπληξη αν τα βάλει πάνω στο Σαντορίνη Παλλας αυτό και το Power με καθημερινές αναχωρήσεις στις 9 και από Ηράκλειο και από Πειραιά.Η Minoan είχε τη δυνατότητα να κλειδώσει αυτή την ώρα και το δρομολόγιο για όλες τις μέρες.Όμως μιας και δεν έχει κάνει κίνηση για αγορά πλοίου οποίος θέλει να ταξιδέψει για παράδειγμα Παρασκευή πρωί από Πειραιά για νησιά θα πήγαινε με την αντίπαλη εταιρεία μιας που δεν έχει αναχώρηση η Minoan την Παρασκευή.Δηλαδή κατά την άποψη μου με το να μην έχει καθημερινή αναχώρηση από τα δυο λιμάνια δίνει χώρο στον ανταγωνισμό να την χτυπήσει

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...