Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συφωνώ πως δεν θέλουν γιατί η Blue Star δίνει αβάντα μέχρι 2 μήνες!!! Ενώ οι μεταφορικές ζητούν πολύ περισσότερο!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μονο ο τρόπος πληρωμής της κάθε εταιρείας αλλά η τιμη/μέτρο καθώς και η συμπεριφορά το καλοκαίρι..

Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ αυτό το δρομολόγιο θα βοηθούσε και τη γραμμή του Πρέβελη να κάνει κάποια απευθείας δρομολόγια προς κασοκαρπαθια και Ρόδο χωρίς Κρήτη και Κυκλάδες μέσα. 

Ίσως μια ή δύο φορές τη βδομαδα

Αν και το καλύτερο θα ήταν να είναι μόνο η κασοκαρπαθια μέσα με ένα μικρότερο πλοίο και να μπει ένα επίσης μικρό να συνδέει την Κρήτη με την Κασοκαρπαθια και τη Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, giordim said:

Πάντως και με το Aqua Blue μπορεί... 

Μόλις πάει το Silver Queen στη Ραφήνα, μάλλον το SuperStar θα πάει στη Λήμνο. 

Επομένως, αν δεν πάρει τη γραμμή της Κύπρου, γιατί να μην παίξει μπάλα στη Σαντορίνη αν έχει ζήτηση η γραμμή;

Πως προκύπτει οτι με την έλευση του Andros Queen θα φυγει το Superstar; GSF η μία, Seajets η άλλη. 

1 hour ago, giordim said:

Γιατί, μόνο φορτηγά θέλουν να μετακινηθούν; Κόσμος όχι;

Ναι, φορτηγά θέλουν να μετακινηθούν. Για τον κόσμο είναι αρκετή και μια λατζα. Ο περισσοτερος κόσμος δεν πάει πια με καραβια, το έχουμε πει σε καθε γωνιά του φόρουμ. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα μπω σε αντίλογο για την κινητικότητα, καθώς δεν είμαι αρμόδιος. Κατ' εμέ αν η Seajets έβγαζε το δεύτερο ταχύπλοο στο Ηράκλειο και κρατούσε μόνο το Power Jet εκεί, θα ήταν ανταγωνιστική και στο κομμάτι Ηράκλειο - Θήρα και στο κομμάτι Πειραιάς - Θήρα. Θα είχε λιγότερα έξοδα προετοιμασίας του πλοίου απ 'ότι για το ΤΧ/ΟΓ, ο κόσμος θα ταξίδευε φθηνότερα, άνετα σε ένα ευρύχωρο σαλόνι συμβατικού, θα υπήρχε καλή εξυπηρέτηση στο θέμα γκαράζ, οι χρόνοι θα ήταν επίσης ικανοποιητικοί και θα αποσυμφόριζε και τα Delos/Patmos. 

 

 

Θα είχε και κάποιο διάστημα που θα έμενε εκτός και λόγω ακινησίας. Γενικά νομίζω ότι από Νοέμβριο μέχρι Μάρτιο δεν θα ταξίδευε. 

Τα παλάτια εάν περνούσαν με τέρμα ταχύτητα από Σαντορίνη, θα βοηθούσαν στο κομμάτι του γκαράζ; 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, giordim said:

Τα παλάτια εάν περνούσαν με τέρμα ταχύτητα από Σαντορίνη, θα βοηθούσαν στο κομμάτι του γκαράζ;

Τα παλιά παλάτια, τα Κνωσσός/Φαιστός τα ορθόδοξα, είναι αυτό ακριβώς που θέλει η Σαντορίνη. Αμέτρητες αεροπορικές, άφθονα σαλόνια, μαγαζιά για να ψωνίζουν οι Κινέζοι τουρίστες και ταχύτατα άμα ανοίξουν!! 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Strofalos said:

Τα παλιά παλάτια, τα Κνωσσός/Φαιστός τα ορθόδοξα, είναι αυτό ακριβώς που θέλει η Σαντορίνη. Αμέτρητες αεροπορικές, άφθονα σαλόνια, μαγαζιά για να ψωνίζουν οι Κινέζοι τουρίστες και ταχύτατα άμα ανοίξουν!! 

Έχοντας ταξιδέψει με το Φαιστός Παλλάς το original και όχι το ιμιτασιον του Μανωλάκι,μπορώ να συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.Αυτά τα δύο βαπόρια θα σάρωναν τα καλοκαίρια στη Σαντορίνη,ως ενδιάμεσο λιμάνι στα ημερήσια του Ηρακλείου, με τέτοιο πρωτόκολλο και ταχύτητα.Το Πειραιάς Σαντορίνη θα το έκαναν σε 4,5 ώρες περίπου με 28-29 κόμβους και οι υπόλοιποι ταχύπλοοι θα τα κοίταγαν με κυάλια.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, giordim said:

Δεν θα μπω σε αντίλογο για την κινητικότητα, καθώς δεν είμαι αρμόδιος. Κατ' εμέ αν η Seajets έβγαζε το δεύτερο ταχύπλοο στο Ηράκλειο και κρατούσε μόνο το Power Jet εκεί, θα ήταν ανταγωνιστική και στο κομμάτι Ηράκλειο - Θήρα και στο κομμάτι Πειραιάς - Θήρα. Θα είχε λιγότερα έξοδα προετοιμασίας του πλοίου απ 'ότι για το ΤΧ/ΟΓ, ο κόσμος θα ταξίδευε φθηνότερα, άνετα σε ένα ευρύχωρο σαλόνι συμβατικού, θα υπήρχε καλή εξυπηρέτηση στο θέμα γκαράζ, οι χρόνοι θα ήταν επίσης ικανοποιητικοί και θα αποσυμφόριζε και τα Delos/Patmos. 

Θα είχε και κάποιο διάστημα που θα έμενε εκτός και λόγω ακινησίας. Γενικά νομίζω ότι από Νοέμβριο μέχρι Μάρτιο δεν θα ταξίδευε. 

Τα παλάτια εάν περνούσαν με τέρμα ταχύτητα από Σαντορίνη, θα βοηθούσαν στο κομμάτι του γκαράζ; 

Έμπλεξες Attica με Seajets και Minoan. Καμία συλλογιστική πορεία σε όλο αυτό. Επίσης καμία βάση, διότι τα προβλήματα με το γκαράζ υπάρχουν από τώρα, όχι μόνο το καλοκαίρι που ταξιδεύουν τα ταχύπλοα στα οποία αναφέρθηκες.

Link to comment
Share on other sites

On 2/23/2022 at 3:45 PM, Kaptennemo said:

Ακούγεται τις τελευταίες ημέρες ότι το πλοίο μπορεί να πάει Ηράκλειο , γνωρίζει κάποιος τίποτα νεότερο ;

 

6 hours ago, basilis89 said:

Κάνοντας μανουβρα στα καταπολα Αμοργού.. 

 

IMG-5b111b8570a8b36f5f64af99df412c02-V.jpg

 

5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεν ξέρεις μπορεί να είναι προφητικό αυτό το λάθος!!

Η λογικη πισω απο τα σεναρια αυτα ειναι καποια μειωση στη χωρητικοτητα των γραμμων της Αδριατικης λογω της κρισης ή σε τραμπα μεταξυ bs2 και ΧΙ λογω πιθανης μηχανικης αδυναμιας του δευτερου να ανταπεξελθει μετα την φωτια;

Link to comment
Share on other sites

Ηρεμηστε.

Απλη ερωτηση εκανα δεν ειπα οτι εχει κατι,ουτε σας το εθιξα :P (τζιζζζ)

Ειναι ομως μια φωτια που σε καθε περιπτωση δεν ξεκινησε ουτε απο το γκαραζ,ουτε απο το ξενοδοχειακο οποτε σε καθε περιπτωση κανεις εδω δεν μπορει να γνωριζει αν εχει αφησει κατι ή τι ακριβως την προκαλεσε.Οχι οτι μου κανει και εντυπωση οτι δεν μαθαμε και ποτε τι συνεβη βεβαια.

Και σε καθε περιπτωση το ερωτημα μου παραμενει αναπαντητο για την ωρα.

Υ.Γ Μεγαλη μπουκια φαε μεγαλο λογο μην (ξανα)πεις @Panagia Ekatontapiliani

Link to comment
Share on other sites

Για να δώσω και μια άλλη εκδοχή, προσωπικά πιο πολύ θα πόνταρα ότι θέλουν να αυξήσουν τη χωρητικότητα στα Δωδεκάνησα σε γκαράζ και επιβάτες (κυρίως καμπίνες), δεδομένου ότι πέρσι ειδικά στη γραμμή του Blue Star 2 υπήρχε θέμα. Και μάλλον προσπαθούν να αποφύγουν τη δρομολόγηση του Hellenic Highspeed φέτος, τουλάχιστον για Ιούνιο/Ιούλιο λόγω των πετρελαίων. Μάλιστα θα μπορουσαν να προσθέσουν και προσέγγιση στη Μύκονο μετά τη Σύρο για (α) να μην επιβαρύνουν το δρομολόγιο Χίου-Μυτιλήνης και (β) να διατηρήσουν την σύνδεση Μυκόνου-Δωδεκανήσων που απ' ότι έχω καταλάβει πέρσι είχε πάει πολύ καλά (είχε και καλά ωράρια βέβαια). Από την άλλη, ειδικά αν προβλέπεται μείωση στην κίνηση της Αδριατικής, δεν τους ενδιαφέρουν ούτε το μεγαλύτερο γκαράζ του ΧΙ ούτε οι παραπάνω καμπίνες του και μπορούν να έχουν την ίδια ταχύτητα με το Blue Star 2 (ίσως και με χαμηλότερη κατανάλωση). 

Πηγαίνοντάς το ένα βήμα παραπέρα, δεν θα απέκλεια και τη δρομολόγηση του Blue Star 2 στη Χίο-Μυτιλήνη αντί Αδριατικής και δρομολόγηση της Αριάδνης στην Αδριατική. Το σκεπτικό είναι και πάλι οι περισσότερες καμπίνες που έχει ανάγκη η γραμμή το καλοκαίρι και η μεγαλύτερη ταχύτητα του Blue Star, προκειμένου να προσθέσουν τη Μύκονο στο δρομολόγιο πιο "ανώδυνα" (και με γρηγορότερη φορτοεκφόρτωση). Ίσως κιόλας να έχει ταιριάξει η Αριάδνη στις γραμμές της Αδριατικής τους τελευταίους μήνες και τώρα με τις αλλαγές του Grimaldi να βλέπουν ότι δεν χρειάζεται η παραπάνω ταχύτητα (τουλάχιστον για την ώρα/για το καλοκαίρι). Όμως αυτό μάλλον είναι λίγο πιο ακραίο σενάριο που απλά αναφέρω λόγω του τόπικ οπότε ας μείνουμε στο πιο απλό. 😁

Ως προς την Κρήτη, δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον προφανή λόγο να το κάνουν αυτό και θεωρώ θα ήταν στα πλαίσια μιας γενικότερης ανακατάταξης του στόλου γιατί θα έπρεπε όντως να μπει αντίστοιχο πλοίο και από την ΑΝΕΚ. Προσωπικά βέβαια θεωρώ πολύ πιθανότερο το σενάριο των Δωδεκανήσων για πολλούς λόγους.

Κάποια στοιχεία για τα πλοία από το site της Attica -δυστυχώς δεν βρήκα τα νούμερα για τα κρεβάτια:

Superfast XI 198 καμπίνες / 1915 lm / 1821 επιβάτες

Blue Star 2 176 καμπίνες / 1718 lm / 1854 επιβάτες

Αριάδνη 145 καμπίνες / 2050 lm / 1845 επιβάτες

Link to comment
Share on other sites

Καμπίνες για Δωδεκάνησα γενικά έβρισκες πέρσι και με το Blue Star 2 πέρσι (με εξαίρεση 2 εβδομάδες τον Αύγουστο), και ακόμα περισσότερες στο Αριάδνη (ακόμα και τελευταία στιγμή, ειδικά τον Ιούλιο).  Βέβαια φέτος θα έχουμε πολύ μεγαλύτερη κανονικότητα ως προς τον COVID (πέρσι το καλοκαίρι μόνο το 50% είχε προλάβει να εμβολιαστεί).  Προσωπικά θεωρώ ότι εάν έρθει το Superfast XI στο Αιγαίο θα έχει να κάνει καθαρά με αυτό που είπε ο hsw- δεν τους ενδιαφέρει τόσο πια η μεγάλη ταχύτητα, ούτε οι πολλές καμπίνες στην Αδριατική, οπότε και λόγω μείωσης της κίνησης, λογικό είναι να προτιμήσουν κάτι λιγότερο κοστοβόρο για εκεί όπως το BS2 ή το Αριάδνη. Θα πρόσθετα όμως πως εάν γίνει τελικά η έλευση του πλοίου στο Αιγαίο, πιθανότερο κατά τη γνώμη μου είναι να γίνει μετά την επικείμενη συγχώνευση Attica-ANEK.  Και σε αυτή την περίπτωση θα παίξει δυνατά και το σενάριο της Κρήτης

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, hsw said:

Superfast XI 198 καμπίνες / 1915 lm / 1821 επιβάτες / 718 beds total

Blue Star 2 176 καμπίνες / 1718 lm / 1854 επιβάτες / 430 beds total

Αριάδνη 145 καμπίνες / 2050 lm / 1845 επιβάτες / 459 beds total 

Οι αριθμοί των κλινών για τα πλοία που αναφέρθηκαν .

Link to comment
Share on other sites

Πολύ χρήσιμες όλες οι προσθήκες, δεν είχα δει ακόμα την ανάλυση του @Nick the Greek. Στην περίπτωση που βάζουμε και το κόστος των καυσίμων στην εξίσωση, βέβαια, ίσως πρέπει να συνυπολογίσουμε και το κόστος δρομολόγησης του Highspeed γιατί σε περίπτωση που πάει το Superfast στα Δωδεκάνησα, νομίζω ο βασικός σκοπός θα είναι να αποφύγουν τη δρομολόγηση έξτρα πλοίου. Οπότε μπορεί να ανέβει κατά πολύ το κόστος των καυσίμων, όμως γλιτώνουν το ταχύπλοο. 

Link to comment
Share on other sites

Την Αριάδνη την θεωρώ το πλέον ακατάλληλο πλοίο για Αδριατική. Μόνο και μόνο όλες αυτές οι αεροπορικές είναι σα να βάζεις τον Μπένυ να κάνει Πειραιά-Αίγινα!!! Με λίγο φιλόδοξες προβλέψεις (στα όρια της ονειροβασίας) θα πόνταρα στο τρίδυμο Κύδων-Αστερίων-Γκάλαξυ ως τριπλέτα Blue Galaxy-Blue Horizon-Blue Harmony να κάνουν Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα. Γκαράζ χαβούζα, ταχύτητα τίμια στα 20-22μίλια, κοινόχρηστοι νορμάλ, καμπίνες ταμάμ. Ούτε κατηγορίας Euroferry, αλλά ούτε και Cruise..καράβια νορμάλ για τα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί πλέον στην γραμμή. Το ΧΙ θα το πόνταρα Δωδεκάνησα μαζί με το μεγάλο Blue και τα Αριάδνη/Σάμος στη Χίο-Μυτιλήνη. 

Link to comment
Share on other sites

για την ιταλια η συζητηση εχει συνεχιστει στα σχετικα τοπικ.

με τις συνθηκες κοστους που εχουν διαμορφωθει, το ΧΙ πιθανον να ειναι πραγματι περισσοτερο αποδοτικο στα δωδεκανησα. εν πασει περιπτωσει η κοινοπραξια μπορει να εχει το περιθωριο να φερει ενα απο τα 3 (fossen/XI) στο αιγαιο, αντικαθιστωντας το με καποιο πιο αργο, αλλα ικανης χωρητικοτητας (ελυρος/ροδος)

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, hsw said:

Και μάλλον προσπαθούν να αποφύγουν τη δρομολόγηση του Hellenic Highspeed φέτος, τουλάχιστον για Ιούνιο/Ιούλιο λόγω των πετρελαίων.

Τα ταχύπλοα αν δρομολογηθούν πρέπει να είναι τουλάχιστον 4 μήνες. Οπότε λογικά να δρομολογηθεί Ιούλιο αντί Οκτώβριο. Που φτάσαμε πάντως. Να λέμε να να αποφύγουμε δρομολόγηση πλοίου τον Ιούλιο. Τόσο έχει πέσει η κίνηση;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...