Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και τι περιμένεις να σου πουν? Οτι βγάζουμε χρημα αλλα δωστε και καμιά επιδότηση? Οι Στεφανου αν ηθελαν να απεμπλακουν θα το ειχαν κανει ηδη.. Επισης ευκαιρίας δοθησεις ολο και κατι θα ψωνισουν.. 

Link to comment
Share on other sites

Καλά το αμα ήθελαν να απεμπλακουν είναι σχετικό. Επένδυσαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στα δυο πλοία και είναι σχεδόν αδυνατο να χτυπήσουν τέτοιες τιμές σε μια επικείμενη αγορά ώστε να κάνουν απόσβεση ή να καλυψουν σε μεγάλο βαθμό τα χρέη. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 12/15/2021 at 9:53 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τα σημαντικότερα είναι ότι την ενδοκυκλαδικη γραμμή τη πήρε ο Αδαμάντιος Κοραής όπως και στη γραμμή της Σαμοθράκης, οπότε η ΑΝΜΕΖ πρέπει να βρει ένα πλοίο για να μπει σε μια από τις δυο γραμμές και τη διασύνδεση των Ιόνιων νήσων τη πήρε το Λευκάδα Παλλάς αντί του Azimut.

Μηπως συνεχίσει ο Πρωτέας στην Αλεξανδρούπολη;

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, speedrunner said:

 

Βλέπουμε το Αδ. Κοραής σε δυο γραμμές οπότε φαντάζομαι θα κληθεί να επιλέξει μια από τις δυο?

Αυτές που λείπουν καταλαβαίνω ότι βρίσκονται στην διαδικασία εξετάσεων των ενστάσεων!!!

Έτσι ακριβώς. Το Υπουργείο με έγγραφο θα καλέσει την εταιρεία να καταθέσει εγγράφως για ποια από τις δυο γραμμές που έχει προκριθεί θα συνάψει σύμβαση .

Όντως αυτές που λείπουν είναι στο στάδιο εξέτασης , από την αρμόδια επιτροπή, των προσφυγών που έχουν γίνει 

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε ενδεχομένως ο ΚΟΡΑΗΣ στη Σαμοθράκη και το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ στα ενδοκυκλαδικά, αφήνοντας έτσι ελεύθερο το περιθώριο για τη Seajets στις Δυτικές Κυκλάδες (με Superferry II ίσως?) σε μια "άτυπη behind the scenes" συνεργασία των εταιρειών.

Επιπλέον λύστε μου μια απορία όσον αφορά τις άγονες Δωδεκανήσου: την άγονη Κως-Αστυπάλαια εάν είδα καλά την κέρδισε το ΣΤΑΥΡΟΣ? Μιλάμε για τη γραμμή που έκανε πέρσι 3 φορές την εβδομάδα το Dodecanissos Pride? Εάν είναι όντως έτσι, μιλάμε για ένα όχι καλό σενάριο για την όμορφη Αστυπάλαια που χάνει έτσι μια πιο άμεση διασύνδεση με το διεθνές αεροδρόμιο της Κω

Link to comment
Share on other sites

Ατυπη-ξεατυπη ,ετσι και μπει η seajet δυτικές αργά ή γρήγορα θα τις αποχαιρετήσει η ζαντε. Ο Μάριο έχει το πορτοφόλι να κρατήσει πλοιο ακόμα και με ζημιά αν είναι να του μείνει δική του η γραμμή αργότερα 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
16 minutes ago, Takisg said:

Η γνώμη μου είναι ότι όποιος ενδιαφέρεται και θέλει να δώσει χρήματα πάει στην Attica και με 50 μύρια παίρνει και Paros και Naxos!!!

Δε νομιζω να τα δινει στη παρουσα.....

9 minutes ago, nomikos said:

Σιγά με τα δώσει η Άττικα κάπου στο εσωτερικό που ενδεχομένως να την ανταγωνιστούν.Στο εξωτερικό μπορεί..

Και με τι θα τα αντικαταστησει?

Link to comment
Share on other sites

Η Attica , η οποία είναι σε φάση απορρόφησης της ΑΝΕΚ και κατόπιν πώλησης της εν συνόλω , δεν νομίζω το επόμενο χρονικό διάστημα να κάνει καμία πώληση, όσο και να είναι το αντίτιμο. 

Ιδιαίτερα Πάρος/Νάξος τα οποία δεν αντικαθίστανται εύκολα με άλλα πλοία , δεν νομίζουν να τα πουλήσουν την επόμενη δεκαετία.

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολα η Attica θα αποχωριστεί τα 2 μικρά της. Και το Ιθάκη έφυγε γιατί η εταιρία ήταν ζορισμένη με τους τόκους των Δήλος/Πατμος, και έπιασε εφάμιλλη τιμή με το κόστος ναυπήγησης του τότε. Αλλιως ακόμη εδώ θα ήταν. Τα πλοία αυτά δεν έχουν χαρακτηριστεί τυχαία Νέοι Απολλωνες. Πάνε παντού, είναι γρήγορα, αξιόπιστα και μαϊτζέβελα. Και όπως ειπωθηκε πλοία τέτοιου μεγέθους και ηλικίας είναι δυσεύρετα στην διεθνή αγορά. Όποτε αν δεν υπάρξει από πλευράς Blue Star πρόθεση για ναυπήγηση σε αυτά τα στανταρ, δυσκολα θα τα αποχωριστεί.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, nomikos said:

...Αν το δώσουν θα ανοίξουν τη πόρτα στους ανταγωνιστές να μπουν Δωδεκανησα.

Ας κάνουν κανένα τέτοια και έχει κάποιος κύριος που όλοι γνωρίζουμε, βαπόρια, στο plenty. Εικοσάχρονα είναι και τα στέλνει το πυρ το εξώτερον. Πολύ θέλει να τους φορέσει 300 κρεββάτια και 2 self-service και να τα στείλει για ρεμέτζα στην Πάτμο και τη Ρόδο; 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

  

On 1/12/2022 at 2:42 AM, Nikos_Chania said:

Και speed και jet; χασαμε και εδω την φαντασία; 

Μα γιατί το λες αυτό η εταιρία έχει ήδη το Sea Speed Jet, to Super Speed Jet και τώρα έχει και το Speed Jet, πάντως πρέπει να κουράζονται πολύ στην SEAJETS για να βρούνε ονόματα!!! 😂

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πιστεύω πως αν βαφτεί μπλε θα κατέβει Κρήτη και το ακατάλληλο για εκεί πλέον Horizon θα ανέβει Αδριατική.Ο Αστερίων έχει πάρα πολλούς χώρους και με μία μικρή μετασκευή θα απορροφά πολύ κόσμο.Στο βίντεο που ανέβηκε πρόσφατα βλέπω σε ένα πλάνο πως έχει τρία!! υπόγεια γκαράζ κάτι το εντυπωσιακό.Γνωρίζει κανείς τη διάταξη τους;

Link to comment
Share on other sites

Κατεβαινεις με  τη ραμπα απο αριστερα πλωρα κ κ μετα οι αλλες 2 ραμπες ειναι σταθερες για τα πιο κατω με 2.10 το  υψος κ 2 τονους το αποδεκτο βαρος τους

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...