Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Θές να σε βασανίσουμε με 100 παιχνίδια οσφπ και συνεχή δρομολογια με Μινωικες για να μας πείς ποιο και τι βλέπει η gsf? 😄

7 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ίσως υπάρχουν κάποιες σκέψεις για επένδυση σε κάποιο άλλο πλοίο συμβατικού τύπου.

 

 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολλά ακούγονται για συμβατικό άπο την Ιαπωνία μέχρι και για εγχώριο συμβατικό πολλές οι σκέψεις ο καιρός θα δείξει 

Edited by Neptune
quote αντι reply
Link to comment
Share on other sites

Έχει να κάνει με αυτό;

On 4/30/2021 at 2:32 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεν ξέρεις μπορεί του χρόνου οι αντίπαλοι να έχουν ένα συμβατικό με μεγάλο γκαράζ στη γραμμή της Ραφήνας.😉

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κουτσομπόληδες είμαστε και για αυτό το αναφέρω χωρίς σιγουριά.Ακούγεται συνεργασία είτε εξαγορά της ΖΑΝΤΕ από τη Golden Star.Αν αυτό γίνει κατά τη γνώμη μου θα πρόκειται για κίνηση ματ της Golden προς τους άμεσα ανταγωνιστές της.Στη περίπτωση αυτή οι δύο εταιρείες μπορούν να γίνουν κυρίαρχες και στη Ραφήνα και στις Δυτικές.Τα δύο πλοία της ΖΑΝΤΕ ταιριάζουν στη Ραφήνα και ιδιαίτερα ο Σολωμός ενώ το ταχύπλοο της Golden θα μπορούσε να μπει Δυτικές.

Πιστεύω πως η συμμετοχή της Sea Jet στην άγονη των Δυτικών σηματοδοτεί εξελίξεις.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Takisg said:

Κάλβος φίλε έχει πουληθεί μόνο ο Αδαμάντιος Κοραής και ο Σολωμός έχουν μείνει στη Zante!!!

Νόμιζα πως τον έχουν 50-50 η Ζάντε με την Λεβάντε. Αν είναι έτσι τότε πάσο... 

Link to comment
Share on other sites

Το ΣΟΛΩΜΟΣ το είχε δει ο Παναγιωτάκης μια φορά κι έναν καιρό (μετά τη μετασκευή πάντως εννοείται), αλλά το πόρισμα της FAST ήταν ότι δεν έκανε για εμάς λόγω χαμηλής ταχύτητας και δυσκολίας στα ρεμέτζα. Το βρήκε δλδ ότι δεν κάλυπτε τις απαιτήσεις της ΑΤΜνίας....

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, nomikos said:

Κουτσομπόληδες είμαστε και για αυτό το αναφέρω χωρίς σιγουριά.Ακούγεται συνεργασία είτε εξαγορά της ΖΑΝΤΕ από τη Golden Star.Αν αυτό γίνει κατά τη γνώμη μου θα πρόκειται για κίνηση ματ της Golden προς τους άμεσα ανταγωνιστές της.Στη περίπτωση αυτή οι δύο εταιρείες μπορούν να γίνουν κυρίαρχες και στη Ραφήνα και στις Δυτικές.Τα δύο πλοία της ΖΑΝΤΕ ταιριάζουν στη Ραφήνα και ιδιαίτερα ο Σολωμός ενώ το ταχύπλοο της Golden θα μπορούσε να μπει Δυτικές.

Πιστεύω πως η συμμετοχή της Sea Jet στην άγονη των Δυτικών σηματοδοτεί εξελίξεις.

αναρωτιεμαι τι θα ειχε να κερδισει η Golden Star αν εμπλεκε σε μια τετοια περιπετεια; Ειδε και επαθε να συμμαζευτει απο αποτυχημενα ανοιγματα.

On 10/24/2021 at 10:04 PM, Annivas said:

Τωρα αν θα κάνει κάποια κίνηση για επιπλέον πλοίο δεν ξέρω , αν όμως κάνει τότε η γνώμη μου συντάσσεται με αυτή του ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ, ότι αυτή θα πρέπει να εστιάζεται στο αύριο με ένα καλό συμβατικό , γρήγορο και νέο , που θα την πάει ένα βήμα παρακάτω . Σε διαφορετική περίπτωση καλύτερα είναι να μείνουν με τα δυο βαποράκια που είναι αξιόλογα. 

προσωπικα συμφωνω με το παραπανω σχολιο του @Annivas

για σολωμο και καλβο, απαντησα στα topix των πλοιων

Link to comment
Share on other sites

Τα κουτσομπολιά μιλάνε εδώ και καιρό για τα βλέμματα των Στεφάνου στον Σολωμό, τα οποία ήταν κυρίως λόγω των γραμμικών μέτρων του. 

Κατι τετοιο όμως δεν τους δίνει την επιθυμητή ταχύτητα της γραμμής. 

Ακόμα πιο ψαγμένα κουτσομπολιά μιλάνε για άτυπη συμφωνία με τον Ηλιόπουλο "παίρνεις Σολωμό για ΑΤΜ, παίρνω Σφ2 για Δυτικές".

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να ρωτήσω μία απορία που έχω... Είναι σίγουρο πως πωλείται οποιοδήποτε πλοίο από την Zante Ferries; Γιατί ναι μέν έχει χρέη στις τράπεζες αλλά είναι η μοναδική εταιρεία που δεν την άγγιξε η πανδημία λόγω ότι και τα 2 τις πλοία εκτελούν άγονες γραμμές !!

Link to comment
Share on other sites

Αργά η γρήγορα πιστεύω η Ζάντε θα πάψει να υπάρχει . Καιρό ακούγεται για το ένα η το άλλο πλοίο . Από τΗ μια για τον Κοραη και τη seajets από την άλλη για τον Σολωμο και τη GSF .Πλέον δεν είναι ισχυρή όσο ήταν και είναι και εκτός έδρας de facto πλέον μην έχοντας έρεισμα στην κοινωνία .

πχ και η Aegean speed θα μπόρεσε να είχε πουλήσει και το 3 μετά  τ4 αλλά θεωρείται Σιφνεικη και υπάρχει μια στήριξη συνεχώς 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, proud_ionian said:

αν ομως χασει τη μια;

Ποια και από ποιόν; Και το κάνω πιο συγκεκριμένο, να χάσει της Σαμοθρακής; Από ποιον; Γνωρίζεις κάτι; Αυτή μας καίει εδώ πάνω, ειδικά με τον ερχομό του Mishi της SAOS... Καλά γλιτώσαμε...

Link to comment
Share on other sites

Ο μόνος δελφίνος που νοσταλγεί να επιστρέψει είναι ο ακατανόμαστος και τότε, αν γίνει το λάθος, ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ από την εκδικητική μανία του.......

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνήσω.H ZANTE έχει έρεισμα στη κοινωνία και μάλιστα μεγάλο.Εξυπηρετεί άψογα τις μεταφορικές 9 νησιών και ποτέ δεν εκβίασε κανέναν όπως κάνουν μερικοί άλλοι.Οι μεταφορικές λένε τα καλύτερα για την εταιρεία.Η είσοδος του Σολωμού στις Δυτικές βοήθησε πολύ την εταιρεία να σταθεί στα πόδια της,βέβαια κάποιοι φέρονται ύπουλα.(δε θα επεκταθώ τα έχω ξαναγράψει).

Εγώ βλέπω την ΑΝΕΣ να μπαίνει Σαμοθράκη με Πρωτέα και κάθοδο Κοραή Κυκλάδες ώστε να ενισχύσει τις δύο εταιρείες αν συνεργαστούν ή γίνουν μία.Ούτως η άλλως ο Πρωτέας στις Σποράδες με την είσοδο του Σταρ,τελειώνει.

Link to comment
Share on other sites

Θα μιλήσω με τεκμήρια και θα πω ότι μόνο 2 αγόραζαν αυτή τη δεκαετία που μάς πέρασε στην Ελληνική Ακτοπλοΐα η Golden Star Ferries μέχρι που προσφάτως αναδιπλώθηκε και πούλησε τα 4/6 στην Seajets δηλαδή 66% του στόλου της και ο Super Mario που αγοράζει ακόμα και ντανιασμένα και ενεργά έχει περίπου 30-35 πλοία!!!

Εάν η Golden Star αποφασίσει την εκ νέου επένδυση το εύχομαι αλλά το θεωρώ λίγο δύσκολο μετά και τις δηλώσεις των αδελφών Στεφάνου αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

Άλλος παίκτης θεωρώ πως δεν υπάρχει εκτός από τον Ιταλό που προφανώς θέλει ΑTTICA και ΑΝΕΚ, μακάρι να βρεθεί νέος παίκτης και να μην καταλήξη μεγάλο ποσοστό του στόλου μας σε Ιταλικά χέρια.

Link to comment
Share on other sites

Στο δελτίο τύπου που εκδόθηκε για την πώληση του σουπερφερρυ αναφέρθηκαν σε μελλοντικές επενδύσεις,υπήρξε και άλλο μεταγενεστερο αυτού 

Link to comment
Share on other sites

Ναι, 1 βίντεο που ο ένας Στεφάνου παραδέχεται ότι δεν είναι επικερδής η Ελληνική Ακτοπλοΐα και θα αναπτυχθούν περισσότερο στην ποντοπόρο!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...