Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φιλε George σε πολλα απο αυτα που λες διαφωνω και νομιζω πως δεν ανταποκρινονται στη πραγματικοτητα.Με το Blue Horizon εχω ταξιδεψει τοτε που επιανε και Θηρα πριν τα Δωδεκανησα.Οι εσωτερικοι του χωροι ειναι περιορισμενοι για αυτη τη γραμμη το καλοκαιρι.Απο τα 1500 ατομα εσωτερικα στο 1,5 σαλονι στα 50 αεροπορικα και στο χωρο του καζινου ποσοι να χωρανε;500 ατομα;Τοσοι και πολλοι λεω.Εξωτερικα χωρις ανεμοθωρακες με τον αερα να μπαζει απο παντου ποσοι μπορουν να καθισουν;Εκτος αν ειναι γεματες ολες οι καμπινες,τοτε πασο.Νομιζω πως ειμαι σαφης για τους χωρους του Blue Horizon.Οταν το Patmos ειναι Βορειο Αιγαιο,ο Διαγορας Δωδεκανησα μαζι με το Blue Star 2 τοτε το Horizon εχει θεση σε καμια ντανα,το πολυ για κανα 2μηνο μεχρι τις σκανζτες.Δε μπορει το Horizon να αναλαβει το κυριο βαρος μεταφορας των επιβατων στα Δωδεκανησα επαναλαμβανω λογω των περιορισμενων εσωτερικων χωρων.Οσο για το 145μετρο Blue Star Patmos ας μπει πρωτα στους Λειψους με το οριακο βυθισμα και στη Συμη,εκει που ο 140μετρος Διαγορας μπαινει με το ζορι και μετα μιλαμε για το αν μπορει να αναλαβει τις αγονες των Δωδεκανησων.Στο Ηρακλειο η κατασταση που επικρατει στο self service του Blue Star 1 ειναι τραγικη.Κατι πρεπει να αλλαξει τωρα που θα μεινει μονιμα εκει,τι δε καταλαβαινεις;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα συνεχίσω περί εσωτερικών χώρων. Έχεις μια άποψη, έχω τη δική μου και that's all. Αλλά να είσαι σίγουρος πως ότι λέω ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα και σε αυτά που έχω δει από δικά μου ταξίδια. Το ότι εσύ διαφωνείς δεν σημαίνει ότι εγώ λέω αρλούμπες. ΟΚ;

Σχετικά με τις άγονες θα σου υπενθυμίσω ότι το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ που έμπαινε στους Λειψούς, όπως και αρκετά από τα Αγουδημόπλοια στα παρελθόν, είχαν ελάχιστα μεν, αλλά μεγαλύτερο βύθισμα από το ΠΑΤΜΟΣ. Όπως και ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ. Δεν λέω σε καμία περίπτωση ότι είναι ιδανικό βαπόρι. Άλλωστε για όποιον έχει περάσει από τους Λειψούς, είναι γνωστός ο βούρκος που σηκώνεται ειδικά όταν τα νερά δεν είναι φουσκωμένα και τους κινδύνους που κρύβει αυτό για κάθε βαπόρι. Επίσης σχετικά με τη Σύμη, ΝΑΙ! Μπαίνουν οριακά, αλλά εφόσον μπαίνεις στην εύκολη σύγκριση του μήκους του ΔΙΑΓΟΡΑ με το ΠΑΤΜΟΣ (4,5 σκάρτα μέτρα διαφορά), κάνε έναν κόπο και μπες στη δύσκολη σύγκριση του μπαταριστού ΔΙΑΓΟΡΑ με το μαϊτζέβελο ΠΑΤΜΟΣ. Το θέμα όμως έχει ξανασυζητηθεί και στο παρελθόν και έχει εξαντληθεί νομίζω.

Όσο για το τελευταίο που λες, δεν έχω δει το BLUE STAR 1 στο Ηράκλειο, το έχω δει όμως σε συνθήκες πρωτοκόλου στα Δωδεκάνησα, όπως και το BLUE STAR 2, όπως και το ΔΗΛΟΣ και τα μικρά BLUE STAR στις Κυκλάδες και σε όλα γίνεται ΧΑΜΟΣ! Τώρα γιατί στη γραμμή του Ηρακλείου που ήρθε και μάλιστα καταχείμωνο η κατάσταση στο self service είναι τόσο τραγική που χρήζει αλλαγής δεν το κατανοώ αλλά για να σου είμαι ειλικρινής δεν με νοιάζει κι όλας. Αν πρέπει να νοιάξει κάποιον, αυτή είναι η Attica.

 

A και να μην ξεχάσω: Τι δεν καταλλλαβαίνεις; :P  :P  :P

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να εχει προβληματα το καλοκαιρι το ΟΡΑΙΖΟΝ στη γραμμη Σαντορινη Κω Ροδο. Πιστευω πως τουλαχιστον το 40% θα κατεβαινουν Σαντορινη (αφου το 6.15') ειναι ανταγωνισιμο με τα ακριβα highspeed! Μετα τη Σαντορινη (που θα ειναι ωρα υπνου) με πληροτητα 60-65% δε νομιζω να μην αρκουν οι εσωτερικοι του χωροι.

Link to comment
Share on other sites

αν και δεν έχω μπεί στο horizon ούτε ξέρω το GΑ του,άμα κάνεις μια σύκριση απο τη στιγμή που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά δεν νομίζω πως θα έχουν τόσο μεγάλη διαφορά στη διαθεσιμότητα των κοινόχρηστων,χώρια που το horizon δεν περίορίζει των deck επιβατών λόγω των λέμβων,το ζήτημα που πρέπει να αρχίσουμε να εξετάζουμε πιστεύω πως δεν είναι που θα χωρέσουν οι επιβάτες αλλά το αν θα υπάρχουν επιβάτες και λόγω της οικονομικής διάλυσης αλλά και λόγω του ότι το πλοίο καποια στιγμή όπως πάνε τα πράγματα θα γίνει ασύμφορο μέσο για τους μακρινούς προορισμούς δεν θα μου κάνει καμιά εντύπωση αν σε λίγα χρόνια όλα τα πλοία μεγάλης ακτοπλοίας δουλεύουν σχεδόν σαν ρο-ρο

Link to comment
Share on other sites

Θα σταθεροποιηθει το BS1 στο Ηρακλειο η θα αλλαξουν γραμμες με το Blue star 2... O οριζοντας θα κατεβει Ροδο και το ΧΙΙ Ανκονα... Ετσι κλεινουν οι αλλαγες για την ωρα.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

To Horizon θα φύγει από Πάτρα? Ακούστηκε ότι ίσως μείνει και αυτό στο Μπάρι, αφού πάει πολύ καλά, τουλάχιστον στο κομμάτι από Ηγουμενίτσα.

Η αληθεια ειναι τοι ακουστηκε και το εξης... Πατρα-Ηγουμενιτσα-Πριντεζι-Μπαρι για το Horizon... Να δουμε τλκ... Καποια δρομολογια θα ειναι exprees απο Ηγουμενιτσα.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Οπου θα κανει τι ακριβως?Θα ειναι το τριτο πλοιο της εταιρειας του στο Μπαρι ωστε να υπαρχουν διπλα δρομολογια η' μηπως το Μπριντιζι θα προστεθει ως νεα γραμμη για να κοντραρει..τη γραμμη του Μπαρι? ;)   :P

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

τοοοση κινηση υπαρχει πια που δεν μπορουν να την καλυψουν τα 2 μπλε του brindisi και τα 2 κοκκινα του bari?

Edited by proud_ionian
σκορδο κρεμμυδι
Link to comment
Share on other sites

καλά του Ιταλού θα φάει σίγουρα !!πρέπει κάποιος να κάνει κίνηση...με καλύτερα βαπόρια απ ότι έχει ο ιταλός και νομίζω οτι ο ορίζοντας είναι κλάσεις ανώτερος !

ας μην είχε ''πλάτες'' νύχτα θα είχε φύγει..απλά τον βόλεψε η κατάσταση !!!

Link to comment
Share on other sites

Καλα μη λεμε οτι θεμε τωρα, οτι ο ιταλος θα φοβηθει τον Οριζοντα...

Οσο για τα πλανα, αν το Spirit παει στα Χανια στη θεση του Ελ.Βενιζελος η Ανκωνα θα μεινει με τα ΧΙ & ΧΙΙ και λειπει το τριτο πλοιο αλλιως θα πρεπει να αλλαξει ταχυτητες στα δρομολογια κατι που δεν συμφερει απο αποψη καταναλωσης. Οποτε σαν τριτο πλοιο παει ενα απο τα Ι/ΙΙ και στη θεση του μεινει ο Οριζοντας!

Link to comment
Share on other sites

Ο Γκριμάλντι δε θα φοβηθεί τον Ορίζοντα, αλλά ούτε και θα τον ευχαριστήσει εάν μείνει. Επίσης, ο Νικόλας έχει δίκιο σχετικά με την κλάση του πλοίου. Είναι πολύ καλύτερο για τον επιβάτη από τα δύο Ιταλικά του Μπρίντιζι. Δεν πιστεύω να διαφωνεί κανείς σε αυτό ή; ;)

Link to comment
Share on other sites

@speedrunner,  στο Ηρακλειο θα μεινει το BS1 προφανως ...

 

@Ariadne, ο επιβατης θελει φτηνα να ταξιδευει και ο ιταλος εχει πολλες συμφωνιες με μεταφορικες... Οσο για την "κλαση" για τον Οριζοντα δεν εχω αποψη. Παντως αν κρινω απο μια εμπειρια πολυ προσφατη, η "κλαση" εχει παει περιπατο και στην μπλε-κοκκινη!

Edited by minoan
Link to comment
Share on other sites

Τα δυο κόκκινα του Bari είναι μια χαρά για μεταφορά φορτηγών των μεταφορικών αλλά όπως και όλα τα ομοειδή δεν είναι η χαρά του οδηγού αφού το ξενοδοχειακό τους είναι πολύ σπαρτιάτικο.

 

Ο Ορίζοντας από την άλλη έχει ένα ξενοδοχειακό που βάζει κάτω πολλά νεώτερα. Αυτή τουλάχιστον ήταν η εντύπωση που αποκόμισα ταξιδεύοντας μαζί του πριν 20 μέρες. 

 

Η γραμμή του Bari έχει χώρο για ακόμη ένα πλοίο αφού πολλοί ανεξάρτητοι μεταφορείς αλλά και τουρίστες με ΙΧ ή λεωφορείο προτιμούν τη γραμμή αυτή και δύσκολα βολεύονται με τα κόκκινα. Όπως δύσκολα βολεύονται και με τα άλλα του ίδιου τύπου.

 

Αφού λοιπόν υπάρχει χώρος για ένα ακόμη πλοίο και το Horizon έχει καλό όνομα στη γραμμή γιατί να μην ενισχύσει η Attica τη γραμμή αντί να αφήσει άλλον παίκτη να διεκδικήσει μερίδιο.

 

Σίγουρα οι συμφωνίες του ομίλου του Ιταλού με μεταφορικές είναι καθοριστικές στις γραμμές του βορρά, εξού και ο καταποντισμός των άλλων, αλλά στο Bari και το Brindisi δουλεύουν πολλοί ανεξάρτητοι οι οποίοι δεν αποτελούν κομμάτι των άνω συμφωνιών.

 

Εκεί υπάρχει χώρος για την Attica και διόλου απίθανο να το παλέψει. Ο Ορίζοντας είναι καλό εργαλείο για αυτή τη δουλειά όπως βέβαια και το Ionian Queen αν ξαναβγεί για δρομολόγια στην Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι νάξερα. Σίγουρα όμως η δρομολόγηση ενός πλοίου τέτοιου μεγέθους στο Αιγαίο δε μπορεί παρά να είναι προσωρινή αφού η κίνηση είναι πια τραγική σε όλες τις γραμμές.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

οι συμφωνίες με τις μεταφορικές εύκολα αλλάζουν...και πόσο μάλλον αν εκείνος που βάλει το βαπόρι είναι ''παλιός γνώριμος''  :rolleyes: (δεν μιλώ συγκεκριμένα για την αττικα)

και ναι ο ιταλός θα φοβηθεί τον Ορίζοντα και κάθε ορίζοντα όταν οι δικές του υπηρεσίες είναι τραγικές σε σχέση με τον εκάστοτε ανταγωνιστή

τώρα αν η τιμή είναι λίγο παραπάνω(που δεν πιστεύω)νομίζω όπως έχει αποδειχθεί ο επιβάτης προκειμένου να πάει σαν άνθρωπος θα τα δώσει 

και όπως είπα ο Ιταλός έγινε μάγκας επειδή εμείς λόγω κρίσης?? αφήσαμε κενό...εύκολα όπως ήρθε φεύγει κιόλας

χόρος και μεταφορικό έργο υπάρχει στην γραμμή(για πόσο ακόμα δεν ξέρω)αρκεί να κινηθείς έξυπνα..!!

Edited by ΝΙΚΟΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Ωρες-ωρες απορω με διαφορα που διαβαζω..

 

Πρωτον και κυριοτερο τα θελω και οι ιδεες μερικων απο εμας σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι αποτελουν και θελω των εταιρειων.Μαλλον καποιοι δεν εχουν αποκωδικοποιησει ακομα τι σημαινουν οι μαζικες αποχωρησεις(ειδικα απο την Αδριατικη),οι ναυλωσεις στο εξωτερικο και οι κοψοχρονια πωλησεις πλοιων που αποτελουν την αιχμη της ελληνικης ακτοπλοιας.

 

Για να τα παρουμε λοιπον απο την αρχη και για να μιλησουμε μονο για την Αδριατικη και μονο μεσα στο 2012 κ μεχρι σημερα απο τις γραμμες Ελλαδας-Ιταλιας αποχωρησαν τα εξης πλοια:Σοφοκλης,Λευκα Ορη,Κρητη 1,Κρητη 2,Ολυμπια Παλας,Ευρωπη Παλας,Superfast VI,Aqua Hercules,Olympus,Ionian Sky και Ionian Queen(?).Συνολο οχι ενα..οχι δυο..αλλα 11 πλοια μεσα σε ενα χρονο κ κατι!!Και ποσα νεα ηρθαν??

5 σχεδον τα μισα δηλαδη και ολα ειναι Ιταλικων συμφεροντων στην ουσια.

 

Η κινηση αθροιστικα να εχει πεσει περιπου 30%,τα καυσιμα να εχουν ανεβει στον θεο,οι εταιριες δεν εχουν να πληρωσουν τους ανθρωπους τους κι εμεις πιστευουμε οτι υπαρχει εστω και μια πιθανοτητα μια οποιαδηποτε εταιρεια να βαλει πλοιο σε νεα γραμμη το λιμανι της οποιας απεχει λιγα χιλιομετρα απο λιμανι στο οποιο εχει ηδη δρομολογημενα πλοια της?Για ποιο λογο?Ειναι μαζοχες και θελουν να μισογεμιζουν τα ιδια τους τα πλοια?Για να το παιξουν εξυπνοι στον Ιταλο και στον Ελβετο?Νομιζετε οτι οι εταιρειες λειτουργουν με ορους εθνικου τσαμπουκα η' ποδοσφαιρου?Μπιζνες κανουν κυριοι και το χρημα δεν ειχει συνορα!!! B) 

Link to comment
Share on other sites

καταρχήν κανείς δεν είπε οτι θα θέλω μας σον και καλά πρέπει να γίνουν..πιστεύω ο καθένας λέει την άποψη του....

τώρα μιλάτε γενικά όμως..εμείς κάνουμε κουβέντα για συγκεκριμένη γραμμή

και αν θέλετε να ξέρετε όσο αφορά την γραμμή του Μπάρι και την ΝΕΛ τα βαπόρια που είχε πάνω(μαζι με τον Βεντούρη στην διαχείρηση)από νταλίκες και φορτηγά μια χαρά πηγαίναν σε αρκετά δρομολόγια

κατανοώ και το είπα άλλωστε ότι η κίνηση έχει πέσει δραματκά αλλά δεν μπορεί ο ιταλός και ο κάθε ιταλός να κάνει συνέχεια κινήσεις..δεν ξέρει δηλαδή εκείνος ??

όσο για τα ''θέλω'' των εταιριών τα είδαμε τόσα χρόνια και τώρα την πληρώνουν τα πληρρώματα τους

ας κάτσουν επιτέλους να ασχοληθούν σοβαρά με την ναυτιλία και ας αφήσουν τ΄άλλα παιχνίδια αν θέλουν να επιβιώσουν

επίσης δείτε τα βαπόρια που έφυγαν από τις γραμμές τους τι τύπου ήταν...και δείτε αυτά που ήρθαν

ένα συμπερασμα μπορεί να βγεί....... <_<

Link to comment
Share on other sites

Παλι μας φταιει ο ιταλος... Αντι να κοιταμε τα μουτρα μας στον καθρεφτη για το πως καταντησαμε κοιταμε τον καθρεφτη του γειτονα!!!

Link to comment
Share on other sites

Σε λίγο μας βλέπω να αλλάζουμε το όνομα του θέματος σε: "έργα και ημέρες του Ιταλού".

 

Πέρα από την πλάκα είναι πια ο κυρίαρχος της Αδριατικής για πολλούς και διάφορους λόγους που ξεπερνούν τη βούληση και επιθυμίες των εγχωρίων εταιρειών.

 

Από την άλλη όμως υπάρχει η δυνατότητα να εκμεταλλευτούν οι ελληνικές εταιρείες τα κενά των άλλων ή και να αναδείξουν τα πλεονεκτήματα τους, όσα έχουν απομείνει, για να συνεχίσουν με επιτυχία την παρουσία τους στην Αδριατική. Στο χέρι τους είναι.

 

Η Ancona και ο βορράς γενικά είναι χαμένη υπόθεση, ο νότος είναι το πεδίο που μπορούν.

Link to comment
Share on other sites

Πέραν της έντασης τελικά πήρε την έγκριση ο Κεντέρης ή όχι;

 

η ενταση attica νελ δεν ειναι καινουργια και εχει να κανει και με την παρουσια της attica με το πατμος στην εδρα της νελ (πρακτικα την εκτοπισε), αλλα και με την αγονη της δωδεκανησου (καστρο της attica) που ενω φαινοταν να την παιρνει η νελ (c-link), ακομη την εκτελει η attica με τον διαγορα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...