Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αποκλείεται δηλαδή να πωλήσει η HSW το Ν. ΧΙΟΣ στη ΝΕΛ? ...

Μπορεί όμως να δώσει πακέτο Ν. ΧΙΟΣ , Ν. ΜΥΚΟΝΟΣ ,ΑΡΙΑΔΝΗ --ΣΤΡΙΝΤΖΗ

στον κυρΜανόλη , για να τον ξεφορτωθούνε απο μέτοχο.:)

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως το Νήσος Χίος δεν είναι το κατάλληλο πλοίο για τα Δωδεκάνησα. Υστερεί πολύ σε garage, σε αριθμό καμπινών και σε… μήκος!

Link to comment
Share on other sites

Να πάει στα Δωδεκάνησα γιατί, για να ανταγωνίζεται τη Blue Star. Στη Μυτηλίνη όσο αδερφική ταιρεία κι αν έχει γίνει πλεόν η ΝΕΛ (που δεν έχει γίνει) ο αντίπαλος της είναι πολύ πιο ευκολος

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν βλέπω κανέναν λόγω για να σκαντζάρει γραμμή το βαπόρι. Η εισοδος στην γραμμή Χίου Μυτιλήνης πέτυχε με το παραπάνω κι αφού το στοίχημα κερδιθηκε η εταιρία ναυπήγησε το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και το προσαρμοσε στα στανταρτς της γραμμής.

Δεν μπορώ να ξέρω αν πλέον η hsw και η Nel σφάζονται ή συνεταιρίζονται αλλά ότι και να συμβαίνει από τα δυο δεν νομίζω να αποχωρήσει το βαπόρι είτε για να κάνει πλάτες στην NEL είτε για να αναζητήσει κάπου αλλού καλύτερη τύχη από την στιγμή που την έχει εκεί που είναι δεδομένη.

Link to comment
Share on other sites

Αποκλείεται δηλαδή να πωλήσει η HSW το Ν. ΧΙΟΣ στη ΝΕΛ? Μπορεί η αύξηση να μην καλύφθηκε πλήρως, αλλά με τα 17 εκ και με ένα δάνειο μπορεί να συμβεί και αυτό...Να δρομολογήσει στη ΧΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ η ΝΕΛ το νέο της πλοίο:Τον πρώην ανταγωνιστή της...Πλάκα δεν θα έχει...

Εδώ που φτάσαμε μπορεί να γίνει και ένα άλλο σενάριο:Να πωλήσει η ΝΕΛ τους 2 (3?)Αίολους-Παναγίες στη HSW που εξειδικεύεται στα ταχύπλοα και να πάρει 1 ή και τα 2 τα αδερφάκια Ν. ΧΙΟΣ και Ν. ΜΥΚΟΝΟΣ έτσι ώστε να είναι όλοι χαρούμενοι.Τέλος ο ανταγωνισμός και στα ταχύπλοα (Κυκλάδες) και στα συμβατικά (Χίο-Μυτιλήνη)...

Μάλλον κάτι έχεις ακούσει,είμαι ο μόνος που θα συμφωνήσω μαζί σου,απ'ότι βλέπω:D:D:D!!!Παίζει και αυτό το ενδεχόμενο;)

Edited by Angelos
fixed quote tag
Link to comment
Share on other sites

Απο το Marinews.gr

3)Η αποχώρηση ενός άλλου ταχυπλόου πλοίου από την ακτοπλοϊα και η στρατηγική επιλογή του πλοιοκτήτη του να επενδύσει σε άλλες γεωγραφικά αγορές δεν έχουν ακόμα αναλυθεί επαρκώς, αλλά σίγουρα σχετίζονται με τα ανωτέρω αναλυόμενα.

Σε ποιό αναφέρεται,γιατί αν εννοεί ως στρατηγική το πείραμα του Κεντέρη -original-τότε πάμε γι άλλα μέρη εξωτικά ή επι το κομψότερον γεωγραφικές αγορές.

Λογικά αναφέρεται στο Speedrunner και την αγορά των δύο που δραστηριοποιούνται στο βορρά

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
...ειμαστε σχεδον σιγουροι για εισοδο της MIG στις Μινωικες. Ισως μαλιστα συντομα να εχουμε και ανακοινωσεις.
μια που μας βγαινουν οι προβλεψεις:D να το παμε λιγο παραπερα. πιστευω οτι η ναυλωση του αριαδνη στην ΑΝΕΚ ειναι μεταβατικη λυση, μεχρι να ξεκαθαρισει το ιδιοκτησιακο καθεστως στη HSW. αποψη μου ειναι οτι το ποσοστο των μινωικων θα παει τελικα στη sea star
ενεργηθηκαμε (με το συμπαθειο:o) για την αποψη σου Proud. στο σχολιο του neptune προσθεστε και το εντονο ραδιο αρβυλα (?) των τελευταιων ημερων οτι η MIG (προσοχη τι λετε. ο τσιπρας καθαρισε με 1μυριο, ο yiorgos εφαγε 2;)) ενδιαφερεται εντονα να εισελθει στη HSW, καταλαβαινετε οτι δεν ειδαμε τπτ ακομη.

η μια φημη (ναυτεμπορικη) λεει οτι ο κυρ μανωλης, ευχαριστως θα εδινε στον μπαρμπαντρεα το ποσοστο του στις μινωικες, αρκει να επαιρνε τα 4 παιδια του περικλη που ζουν, αντε και κανενα πριγκηποπουλο. η αλλη φημη (συνεχεια της παραπανω) λεει οτι ο κυρ αντρεας θα ηθελε να παρει το ποσοστο του γιαννη (που μοιαζει με τον κοτσιρα) στην HSW και, αν χρειαζοταν, μπορει να εδινε και το αριαδνη ή να δεσμευοταν οτι στα χανια θα πηγαινει (ο αντρεας) μονο για διακοπες.

φημες ειναι βεβαια ολα αυτα, αλλα αν γινουν (εστω και ενα μερος) αληθεια, τοτε μπορει να δουμε τον Λευκιο Κουΐντιο Κιγκινατο (Lucius Quinctius Cincinnatus), να τιμονευει μια εταιρεια που να εχει ολα τα παιδια του.

Link to comment
Share on other sites

Και βεβαίως μαζί με όλα αυτά, πιθανώς, θα πάει πακέτο και η νέα "Γιάλτα" της ακτοπλοϊας. Ειδικά τώρα με το "πάμφηνο" πετρέλαιο θα είναι κρίμα να βλέπουν τα παπόρα τους να κοντράρονται και να ανεβοκατεβαίνουν μισογεμάτα. ;)

να τιμονευει μια εταιρεια που να εχει ολα τα παιδια του.
Εννοείς ότι η MIG θα αγοράσει (όσο-όσο βεβαίως;)) και το...Κεφαλονιά?:P
Link to comment
Share on other sites

Όλες αυτές οι ανακατατάξεις όπως είπε και η ναυτεμπορική θα φέρουν ανακατάαταξεις σε στόλο και γραμμές. Το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ακούγεται έντονα ότι είτε άμεσα είτε από Σεπτέμβρη θα αποχωρήσει από την γραμμή που είναι.Το θέμα είναι που θα πάει αν τελικά αποχωρήσει.

Παροναξία δύσκολο έως απίθανο το βλέπω αλλά ακόμη κι αν πάει δύσκολα θα μείνει για αρκετό διάστημα προπάντων αν ευσταθεί η φήμη ότι ο Βγενόπουλος ετοιμάζει είσοδο στην εταιρία.

Πιο πιθανό βλέπω αμοιβαία αλλαγή με ΠΡΕΒΕΛΗΣ και το ΧΙΟΣ στο Ρέθυμνο.Για το ΠΡΕΒΕΛΗΣ μπορεί να πάει είτε σαν ναυλωμένο στην ΝΕΛ είτε επειδή δεν εφτασαν τα λεφτά για το ΧΙΟΣ ίσως φτάσουν και για το ΠΡΕΒΕΛΗΣ.

Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ τι θα κάνει? Πιστεύω ότι μέχρι την ετήσιά του θα μείνει στην γραμμή που είναι.Έπειτα θα αντικατασταθεί από τον ΠΗΓΑΣΟ και θα κριθεί ΄γίνει έλεγχος της αποδοτικότητας του στην γραμμή βάση της ετήσιας δρομολόγησης του στην Ικαρία Σάμο κι αν τα αποτελέσματά του τους ικανοποιούν τότε θα μείνει αλλιώς πιστευώ θα έχουμε και πάλι τον ΠΗΓΑΣΟ ο οποίος θεωρώ απίθανο να ξαναμεινεί δεμένος κι ανεργος τόσο καιρό.είτε θα ενεργοποιηθεί ξανά είτε θα πουληθεί.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι θα γίνει ή όχι από αυτά...αλλά πιστεύω ότι εάν φύγει το ΧΙΟΣ από την Μυροβόλο θα πάει σίγουρα στην Παροναξία.

Γιατί αφ' ενός η ΑΝΕΚ το έχει (να το πω ευγενικά:D) "παραμελημένο" το Ρέθυμνο και δεν θα τους έβαζε ποτέ νεότευκτο...και αφ' ετέρου (σύμφωνα και με έγκυρες πηγές:rolleyes:) το ΧΙΟΣ είναι σχεδιασμένο για Παροναξία από όλες τις απόψεις (μέγεθος, ευελιξία, ταχύτητα, γκαράζ, καμπίνες κλπ). Εδώ έφεραν το Πρέβελη στην Παροναξία για καλύτερα...θα τους πάνε κάτω το ΧΙΟΣ...που θα τους κόβει κίνηση και από τα Χανιά?;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι αν τολμήσει η hellenic να βγάλει το ΧΙΟΣ από τη Χίο, την άλλη μέρα το πρωί θα βρίσκεται εκεί ένα BLUE STAR δεδομένου του ενδιαφέροντος της εταιρείας για τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Παρόλο που δεν είμαι ειδικός με τα δεδομένα της Ακτοπλοϊας κάποια πράγματα δε μου πολυταιριάζουν:

Γιατί να πάρει η HSW το Νήσος Χίος από την τωρινή γραμμή και να το πάει στις Κυκλάδες όταν απέσυρε τα προηγούμενα συμβατικά από τις γραμμές αυτές? Θα έχει καλύτερες πληρότητες ή μήπως έχει μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους? Σήμερα ανεβοκατεβαίνει με αρκετά αξιοπρεπή νούμερα στο Βόρειο Αιγαίο. Νούμερα τα οποία τα κέρδισε σταδιακά όταν έπεισε για τις διαθέσεις της.

Η ΑΝΕΚ έβαλε στην αρένα των Κυκλάδων το Πρέβελη, αλλά αν ισχύει το περί συμμαχίας με τη ΝΕΛ γιατί να το στείλει να ανταγωνιστεί τα Μυτιλήνη-Θέοφιλο? Δεν είναι ομοειδή "προϊόντα"? Και γιατί να έχει τρία "αργά" συμβατικά η συμμαχία στο Βόρειο Αιγαίο και κανένα γρήγορο, το οποίο και θα τιμολογεί αλλιώς?

Και η ΝΕΛ και η HSW δραστηριοποιούνται στις Κυκλάδες (τουλάχιστον το Πάσχα και τους καλοκαιρινούς μήνες) με τα ταχύπλοα τους. Γιατί να κατεβάσει εκεί η HSW το συμβατικό μεν αλλά με χρόνους κοντά σε ταχύπλοο Νήσος Χίος?

Όταν ανακοινώθηκε η μεταφορά του Πρέβελη στις Κυκλάδες η γενικότερη αντίληψη ήταν ότι είναι ιδανικό (χωρητικότητες, γκαράζ, κ.ά.) για εκεί. Τελικά δεν είναι και πρέπει να πάει αλλού?

Ανήκω σε αυτού που προτιμώ να μείνει το Ν. Χίος (ή κάποιο ανάλογων δυνατοτήτων πλοίο) στη γραμμή που είναι. Καταλαβαίνω ότι οι όποιες αποφάσεις θα στηριχτούν σε επιχειρηματικά κριτήρια και όχι στα γούστα τα δικά μου ή όποιου άλλου. Απλώς δε μπορώ ακόμη να διακρίνω ποιά είναι αυτά. Η επιχειρηματική ανταλλαγή μεταξύ των δύο ισχυρών ανδρών (μετοχές HSW) από μόνη της δεν είχε τέτοιο εύρος.

Link to comment
Share on other sites

Οι καμπίνες του ΧΙΟΣ για την γραμμή πέραν από το καλοκαίρι τις άλλες εποχές είναι υπερβολικές για τις ωρες που θα κανει το πλοίο με βάση την ταχύτητα του αν τελικά μπει εκεί πέρα

Το ΜΥΚΟΝΟΣ είναι καταληλότερο για παροναξία και ειδικά για πρωινή αναχωρηση από Πειραιά.

Και πάλι όμως το θεωρώ ααπίθανο πρώτον διότι τα 3/5 των highspeed βγάζουν το ψωμί τους στην παροναξία οπότε αν μπει το ΧΙΟΣ εκεί θα πάρει την κίνηση των ομόσταυλών του ταχύπλοων και κάποιοων άλλων περισευμάτων μάλιστα με μονό εισιτήριο οπότε κάτι τέτοιο δεν εξυπηρετεί την ετααιρία.

Για την Χίο και την μπλου δεν νομίζει να γινει κατι τετοιο.Μπορεί να φημολογειται ένα φιλολογικό ενδιαφέρον για την γραμμή από την εταιρία αλλά ούτε πριν την είσοδο του ΜΥΚΟΝΟΣ ούτε κατα την διαρκεια που είναι το ΧΙΟΣ δεν έκανε το βήμα οπότε γιατι να υπάρχει οπωσδήποτε ενδιαφέρον?

Χώρια που ΄το μοναδικό της πλοίο που μπορει να εξυπηρετησει την γραμμή είναι ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ αλλά πρωτον θα πρέπει να παρατησει τις άγονες, να αφήσει τα δωδεκανησα με 1 βαπόρι και να αφήσει κατι δρομολόγια στην παροναξία που κανει καλές περιληπτικες.

Οπότε δεν νομίζω.

Φίλε gtogias θεωρώ κι εγώ ότι το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ πρέπει να μείνει εκεί που είναι.Εχει πάρει πολύ κααλή δουλίτσα , φτιαχτηκε για εκεί και θα πάει τζάμπα ο αγώνας που έκανε η εταιρία για να καθιερωθει σε αυτή την γραμμή.Ηταν ενα στοιχημα που εβαλε ο κ.Στρίντζης και το κέρδισε με πολύ οφέλιμες αποδοσεις για την εταιρία.

Για κάποιο λόγο όμως υπάρχει μια εντονη φημη ότι το βαπόρι θα φύγει .Πολλοί την συνδέουν παρασκηνιακά με τις μετοχές του Βεντουρη στην hsw και τις καλές σχέσεις που διατηρεί με τον κ.Βαρδινογιαννη.Με άλλα λόγια ίσως παίζει το σεναριο παρε τις μετοχές μου αλλά βγες απο ανταγωνιστής μου.

Επισημαίνω για να μην παρεξηγηώ ότι όλα αυτα είναι φήμες και σενάρια και τίποτα δεν είναι οριστικά συμβάντα για αυτό γραφονται και σε αυτό το θέμα.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ πιστεύω ότι θα είναι κρίμα να φύγει από την γραμμή του, ένα πλοίο που αναβάθμισε ουσιαστικά την γραμμή και μάλιστα άλλαξε εντελώς τα δεδομένα της γραμμής μετά από πάρα πολλά χρόνια. Όμως, τα αίτια της τυχόν μετακίνησης του πλοίου ίσως να μην βρίσκονται στις "φιλίες", αλλά στις "έχθρες" μεταξύ των εταιρειών.

Link to comment
Share on other sites

η ισοτιμια εχει ενα mini δημοσιευμα για την ακτοπλοΐα. λεει πολλα και διαφορα, αλλα ασχολειται ιδιαιτερα με την δελφινομορφη κορη;)

Κατ’ ουσίαν, Μινωικές Γραμμές, Attica Συμμετοχών και ΑΝΕΚ, οι δυνάμεις δηλαδή που προέκυψαν από τις μέχρι τώρα εξελίξεις, εξαγορές και συγχωνεύσεις θα προσπαθήσουν και να εξυγιάνουν τα του οίκου τους και να κινηθούν επιθετικότερα, ώστε να εξασφαλίσουν -η κάθε μια για λογαριασμό της- μεγαλύτερα μερίδια και μέγεθος στην αγορά, εγχώρια και γειτονικές. Το ίδιο, αλλά με άλλους τρόπους, θα επιδιώξει κατά τις πληροφορίες και η «μοναχική» ΝΕΛ.

«Μήλο της έριδος» αποτελούσε και αποτελεί η HellenicSeaways (HSW), η οποία διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο ήτοι 33 πλοία, από τα οποία το 1/3 (11) είναι ταχύπλοα. Στη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή, η οποία εδώ και χρόνια επιδιώκει να εισέλθει στο Χρηματιστήριο, η μεν ΑΝΕΚ κατέχει το 37% των μετοχών της, ενώ οι Μινωικές κατέχουν το -οριακό για αποφάσεις- 33,3%. Μέχρι στιγμής στα σενάρια που ακούγονται, για την τύχη της περιλαμβάνονται:

* Η αυτόνομη είσοδό της στο ΧΑ και η μετέπειτα συμφωνία ΑΝΕΚ και Μινωικών είτε για τον έλεγχό της από μια εκ των δύο είτε για πώλησή της σε ξένο όμιλο, είτε ναυτιλιακό είτε επενδυτικό (privateequityfund).

* Η πώληση των ποσοστών της HSW και από την ΑΝΕΚ και από τις Μινωικές, σε ελληνικά εφοπλιστικά κεφάλαια. Λέγεται μάλιστα ότι ήδη υπήρξαν κάποιες πρώτες κρούσεις και επαφές με γνωστά ονόματα του εφοπλισμού, που έχουν εκφράσει ζωηρό ενδιαφέρον.

* Η είσοδος της εταιρείας σε ξένο (!) Χρηματιστήριο, γεγονός που συνδυάζεται με την ανάγκη άμεσου περιορισμού του κόστους των καυσίμων, κάτι που λέγεται ότι σκέφτονται τόσο η Sea Star (που ελέγχει την ΑΝΕΚ) όσο και η ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή εγώ "στερούμαι καλλιτεχνικώς" μήπως μπορεί κάποιος να εξηγήσει τον κάτωθι χρησμό?:confused:

Τι σχέση έχει η εισαγωγή της πολύφερνης στο NYSE:rolleyes: με τον περιορισμό του κόστους των καυσίμων της ΝΕΛ...:confused:

* Η είσοδος της εταιρείας σε ξένο (!) Χρηματιστήριο, γεγονός που συνδυάζεται με την ανάγκη άμεσου περιορισμού του κόστους των καυσίμων, κάτι που λέγεται ότι σκέφτονται τόσο η Sea Star (που ελέγχει την ΑΝΕΚ) όσο και η ΝΕΛ.
Link to comment
Share on other sites

Ένα ξένο χρηματιστήριο έχει επενδυτες με κάποιες αλλου είδους απαιτήσεις από τις συνηθισμένες (όχι ότι είμαι πολιτικά σωστός εδώ αλλα τέλος πάντων). Ένας επενδυτης θα κοιτάξει τις πιθανότητες κερδοφορίας, θα αναλύσει το κόστος, τα κέρδη ιστορικά και μελλοντικά. Εφόσον στην ακτοπλοΐα η τιμή του καυσιμου κάνει μια επένδυση να είναι οριακή (για να μην μιλήσουμε για όλο το νομικό καθεστώς με ΣΑΣ, γραμμές, άγονες, υποχρεωτική υπηρεσία (7 ή 9 μήνες?) και λοιπά ανάλογα) τότε ο επενδυτης δύσκολα θα προτιμήσει την μετοχή για επένδυση.

δικια μου μετάφραση είναι αυτή και προσυπογράφω πως δεν σχετίζομαι με το άρθρο και την άποψη του αρθρογράφου! (ούτε με τις εταιρείες)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άντε και καλά ταξίδια στην Παροναξία.

Σύμφωνα με πληροφορίες εκ των έσω μετά τις 16/06 θα πιάνει και Παροναξία εκτόσ την Ικαροσαμία δεν γνωρίζω για ΒΑΘΥ.Την Συρο θα εξυπηρετεί το αδελφό μαζί με την Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

Πως τα πετας ετσι βρε captmimis,θα παθουμε και τιποτα...:eek: Δηλαδη αυτο που λενε οι πληροφοριες σου ειναι,πως σε 15 μερες το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ παει Παροναξια και το Ν.ΧΙΟΣ Συρο,Μυκονο??? Σωστα καταλαβαμε?

Link to comment
Share on other sites

Η μοναδική λογική που μπορώ να βρω είναι ότι θα πέσει τρομερό πετσόκωμα στα δρομολόγια των Highspeed. Δηλαδή θα κάνουνε μονά και θα καλύπτονται τα δεύτερα από τα συμβατικά. Ωστόσο ειδικά το ΧΙΟΣ αν γίνει κάτι τέτοιο θα χάσει το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που είχε ως τώρα. Τα διαφορά στον χρόνο ταξιδιού.

Όσο για το ΜΥΚΟΝΟΣ έχω μια απορία: Θα προλαβαίνει να κάνει καθημερινά αυτό το σιδηρόδρομο;

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα...Τα 4 νησια που εξυπηρετουνταν μεχρι τωρα απο τα 2 ΝΗΣΟΣ,βγαινουν στην ουσια χαμενα,αφου οι ωρες θα πλησιαζουν εκεινες των παλαιων συμβατικων.Ισως ειναι και η αφορμη για να μεταφερουν και τα 2 πλοια οριστικα σε αλλες γραμμες.Μην συζητησουμε για το οτι θα γινεται της Ποπης μες το πλοιο για τα κυκλαδονησια και μετα ενω θα υπαρχουν θεσεις δεν θα υπαρχει κοσμος...(θα εχει ξεμεινει στον Πειραια..:o)

Link to comment
Share on other sites

Ν.ΧΙΟΣ ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Για να δούμε τώρα captmimis ποιός έχει δίκιο...εσύ η άλλος?

ΥΓ Ελπίζω η πληροφορία σου να μην είναι ιδίας προελεύσεως με εκείνη που έβλεπε την Σμεράλδα...ανοιχτά της Σούδας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...