Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πλησιάζει η στιγμή που το Superferry II θα αλλάξει σινιάλα. Για μένα το επικρατέστερο όνομα του πλοίου μετά τη μεταβίβαση είναι: ΑquaFerry II

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

και η δική μου αίσθηση είναι ότι το όνομα του πλοίου θα αλλάξει εντελώς. Το "Superferry II" ειναι brand name κατά κάποιο τρόπο εδώ και χρόνια για πάρα πολύ κόσμο. δεν νομιζω οτι θα εξυπηρετήσει οποιαδήποτε απο τις δύο εταιρείες η διατήρηση του για διάφορους λόγους 

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι υπαρχει ενδεχόμενο πώλησης μετα ή ναύλωσης στην Hellenic Seaways? για την γραμμή Βόλος - Σποράδες κτλ ( για το Super Ferry II ) αναφέρομαι.

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Takisg said:

Να θυμίσω πως το Superferry II έχει και καμπίνες(δεν θυμάμαι πόσες) όπως και κινηματογράφο!!!

Έχει κάπου 8 καμπίνες νομίζω, αλλά ο κινηματογράφος δε δουλεύει πλέον. Στη θέση της οθόνης έχει μπει απλά μια μεγάλη τηλεόραση.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, KARAVI said:

Aκούγεται  και για Δυτικές Κυκλάδες, για να δούμε που θα κάτσει η μπίλια!!!

 

1 hour ago, proud_ionian said:

Και στα δυτικά έχει ακουστεί αυτό. Κυκλοφορεί από μικρομετοχους της ΑΝΜΕΖ που αντιπολιτευονται τη διοίκηση.

Η SEAJETS έχει σίγουρα καταθέσει φάκελο για την άγονη των δυτικών Κυκλάδων όπως και η ANMEZ φυσικά. Η SEAJETS απο ότι έχω μάθει κατεβαίνει με το SUPERFERRY II. Απο ότι ξέρω οι φάκελοι και των 2 εταιριών έχουν κριθεί πλήρης και έχουν περάσει στην επόμενη φάση όπου είναι η αποσφράγιση των προσφορών, αν μειοδοτήσει η SEAJETS τότε το SUPERFERRY II θα έρθει δυτικές, αν όχι θα δούμε για που το προορίζει!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, με τόσα stand by καθημερινά στις Δυτικές Κυκλάδες, σε συνάρτηση με την ηλικία του πλοίου και τα λιμάνια που θα επιχειρεί, δε νομίζω να μακροημερεύσει και να έχει άνετο βίο εκεί πέρα. Η καταπόνηση του πλοίου θα αυξάνεται γεωμετρικά μέρα με την μέρα. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι θα έχει κάποιο πρόβλημα το πλοίο αρκεί να συνεχίσουν οι συντηρήσεις του να είναι όπως τώρα στα επίπεδα της Golden Star (που και τώρα πιάνει δεκάδες λιμάνια)

Link to comment
Share on other sites

Αν ποτέ μπει στις Δυτικές σίγουρα θα έχει περισσότερα stand by όλο το χρόνο.Δε μιλάμε για το δρομολόγιο το θερινό από Ραφήνα στο οποίο προσεγγίζει 10 λιμάνια φέτος.Όλο τον υπόλοιπο χρόνο εκτελώντας δρομολόγια έχει 6 stand by ενώ υπάρχουν και μήνες που εκτελεί ακινησία. Ενώ στις Δυτικές θα έχει πάνω από 9 stand by,θα είναι συνεχώς με το γκαράζ φορτωμένο και συνεπώς θα υπάρχει περισσότερη καταπόνηση.

 

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα περνει το γκαραζ τα μισα κ πιο κατω απο του Σολωμου κ αυτο θα ειναι θεμα για την γραμμη κ τα φορτηγα της!μην τα βλεπετε ολα συναισθημα,αλλα κ εξυπηρετησει των νησιων

Link to comment
Share on other sites

Ένα πλοίο συμβατικό προχωρημένης ηλικίας εάν :

1) κανει επισκευές στις ώρες που πρέπει 

2) χρησιμοποιεί γνήσια ανταλλακτικά 

3) Χρησιμοποιούν ποιοτικά αναλώσιμα όπως πχ λιπαντικά και χημικά 

4) εχει καλούς και σταθερούς μηχανικούς στο μηχανοστάσιο που γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες του 

θεωρώ ότι η περίπτωση να βγάλει σημαντική βλαβη περιορίζεται για να μην πω μηδενίζεται . Τωρα αν αρχίσουν οι εκπτώσεις παντού η το μηχανοστάσιο είναι κέντρο διερχόμενων τότε αρχίζεις και ρίχνεις ζαριές σε κάθε δρομολόγιο .

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, margaritis24 said:

Ναι αλλα περνει το γκαραζ τα μισα κ πιο κατω απο του Σολωμου κ αυτο θα ειναι θεμα για την γραμμη κ τα φορτηγα της

Ακριβώς έτσι είναι. Οι μεταφορικές της Σαντορίνης ξέρουν ότι υπάρχει παντα θέση γι αυτες στο Σολομό τουλάχιστον 10 μήνες το χρόνο χωρίς προβλήματα. 

Link to comment
Share on other sites

Αν μπει το SuperFerry II στην άγονη των δυτικών Κυκλάδων δεν σημαίνει ότι το Σολωμός θα φύγει απο τις Δυτικές Κυκλάδες, η ετήσια δρομολόγηση μέχρι την Μήλο ισχύει κανονικά. Άντε να σταματήσει κανένα δίμηνο των χειμώνα. οπότε.

1.  οι μεταφορικές της Σερίφου, Σίφνου και Μήλο λογικά θα πηγαίνουν με το Σολωμός. οπότε θα υπάρχει χώρος για φορτηγά μέχρι και την Σαντορίνη, όχι όσα μπορούσε να πάρει το Σολωμός αλλά θα έχει. Επίσης δεν αποκλείω το ενδεχόμενο το Σολωμός να ζητήσει να πηγαίνει στην Σαντορίνη μετά την Μήλο καθώς πραγματικά παίρνει πολλές νταλίκες για Σαντορίνη.

2. απο την στιγμή που θα υπάρχει και δεύτερο πλοίο στις δυτικές το SF II δεν θα πιάνει όλα τα λιμάνια αλλά αυτά που αναφέρει η σύμβαση οπότε θα έχει και λιγότερα stand by

 

βασικά θυμηθείτε τι γινόταν στην γραμμή όταν υπήρχε η ΑΜΝΕΖ και η VSL πριν κάνουν την κοινοπραξία.

 

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα αν έχει πρόθεση ο ηλιοπουλος να βάλει το βαπόρι στις δυτικές Κυκλαδες θα το βάλει . Κι επειδή το πορτοφόλι του απο ότι φαίνεται είναι πιο δυνατό απο τους Ζακυνθινούς , άσχετα αν πάρει η όχι την επιδότηση θα το βάλει αν το έχει στόχο .
Μα εύλογα θα αναρωτηθεί κανείς οτι αν δεν πάρει την επιδότηση θα μπει μέσα με τα μπουνια. Τρόποι υπάρχουν και ένας απο αυτούς είναι ότι κρατά δεμένο το βαπόρι 2-3 μήνες για επισκευή κι ακινησία και μετά το βάζει σε ελεύθερη δρομολόγηση , οπότε αυτόματα καταργείται κι η επιδότηση . Κατι ανάλογο είχε γίνει παλαιότερα όπου ο Σπανος έβαλε σε ελεύθερη δρομολόγηση το Sardinia Vera και ο Αγουδημος με το Μαρίνα που μέχρι τότε επερνε επιδότηση σταμάτησε .

Με λίγα λόγια καίμε τα εδάφη να τα κάνουμε δικά μας .

Με λίγα λόγια αν ο Μαριος έχει βάλει στόχο να πατήσει πόδι στις Δυτικές Κυκλαδες , θα το κανει με οποιαδήποτε κόστος κατι που θα φέρει σε πολυ δύσκολη θεση την Zante. 
 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...