Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όντως το 11 είναι στα πλάνα για μελλοντική καθόδο της εταιρείας στα Χανιά.

Ο Ορίζοντας είτε θα κανει επισκευές και εποχιακα θα συμπληρωνει τα δρομολογια της εταιρείας σε καποια γραμμη η με την αφιξη του 2 θα βγει στο σφυρι που είναι και το πιο πιθανόν.

Χώρια που το απογευματινο-απευθειας για Αγκώνα εδώ και χρόνια παρουσιάζει πτωση στην κινηση σε αντίθεση με το μεσημβρινο το οποίο ειναι και το πιο επιτυχημενο.

Τώρα που ορφάνεψε κάποιες ημέρες της εβδομάδας ίσως το επομενο βημα ειναι να καταργηθει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

παντως αυτο που κατα βαθος πιστευω ειναι οτι πρωτα σκεφτονται να διπλωσουν το ηρακλειο με 2 σουπερφαστ κ μετα την κινηση προς τα χανια!!!αυτο θα το δειξει το καλοκαιρι με την κινηση κ την επιτυχια της γραμμης!

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι δεν το πιστευω αυτο. Δεν εχει καμια λογικη βαση με τα μεχρι τωρα δεδομενα. Αντιθετα η κινηση προς Χανια ισως ειναι για να ασκησει πιεση στη SeaStar. Μηπως για να πουλησει μια ωρα γρηγοροτερα καποια συμμετοχη της σε εταιρια του Αιγαιου :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
στην algerie ferries για τα επομενα καλοκαιρια το Αριαδνη.

Εμενα μου κελαηδησε ενα πουλακι απ την Χιο(ελπιζω να μην το επηρεασε η ανοιξη),πως η ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ το καλοκαιρι θα κανει Χιο-Μυτιληνη με τα σινιαλα της ΑΝΕΚ:eek:

Αλήθεια βρε παιδιά..... μπαίνει η Αριάδνη στη Χίο ???

Έτσι... μιά ερωτησούλα κάνω, για να περνάει χαρούμενα η ώρα...

Το ιδιο πουλακι μαλιστα,λεει πως θα γινει κ ενα δοκιμαστικο ταξιδι πρωτα μεχρι την Χιο,για να δουν πως παμε απο βυθισματα;)

Αν γινει αυτο,θα βαλω avatar τα σινιαλα της ΑΝΕΚ:):D

Link to comment
Share on other sites

Αν μου το λεγες αυτο χθες θα εσκαγα στα γελια και θα σε ελεγα μεθυσμενο. Αλλα απο αυτα που εμαθα σημερα δε φανταζει και τοσο απιθανο. Βεβαια εμαθα και κατι αλλο που δε θα σε χαροποιησει ιδιαιτερα στο σεναριο αλλα χαλαλι ;) Αληθεια για να ετοιμαζομαστε... Ποσο βυθισμα τραβαει η Αριαδναρα? :rolleyes:

ΥΓ. Ας θυμιθουμε λιγο και την περσινη ιστορια της Ναυλωσης του Λευκα Ορη στη θεση του Λατω λογω της ζημιας ισως αποδειχτει διδακτικη

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ -εκ των πραγμάτων- να γνωρίζω αν θα δρομολογηθεί τελικά η Κυρία στη ΧιοΜυτιληνία. Αλλά -για να θυμηθούμε και τον φίλο bucket- σίγουρα δεν είναι "λύση που θα κάνει ΜΠΑΜ" ούτε το Πρέβελης ούτε το Ιεράπετρα ούτε και το Λατώ.

Επί τη ευκαιρία, να διορθώσω λίγο και την ...ερωτησούλα που είχα κάνει,

Αλήθεια βρε παιδιά..... μπαίνει η Αριάδνη στη Χίο ??? :rolleyes:

σε "Αλήθεια βρε παιδιά...... βγαίνει η Αριάδνη από τη Χίο ???" Διότι για να μπει δεν τίθεται θέμα. Και το QUEEN VICTORIA μπαίνει. Το θέμα είναι και να μπορεί να ...βγει μετά. :D

Το ιδιο πουλακι μαλιστα,λεει πως θα γινει κ ενα δοκιμαστικο ταξιδι πρωτα μεχρι την Χιο,για να δουν πως παμε απο βυθισματατα.

Τώρα όσον αφορά το ποστ του φίλου XIOS, θα ήθελα να παρατηρήσω ότι μου "ακούστηκε" κάπως περίεργα αυτό το "δοκιμαστικό ταξίδι". Τι είδους δοκιμαστικό θα είναι ? Θα πάει το πλοίο κενό επιβατών για να κάνει επιτόπιο τεστ ? Θα έχει επιβάτες αλλά θα προαναγγελθεί ένα μόνο δρομολόγιο για να τεσταριστεί το πλοίο και αν όλα πάνε καλώς θα συνεχίσει ? Και ακόμα, ένα ολόκληρο χρόνο μπαινοβγαίνει το Λισσός στην Χίο. Δεν ξέρουν πιά σπιθαμή προς σπιθαμή (σχεδόν) το λιμάνι της Χίου, δεν μπορούν να υπολογίσουν "τόσο το Λισσός - τόσο το Αριάδνη, τάδε βύθισμα το ένα - δείνα βύθισμα το άλλο, αυτές οι ελικτικές ικανότητες του ενός - εκείνες του άλλου ??? :confused:

Μπάαααααα.... Εμένα μου φαίνεται πως αρκεί ένα "δώστε το μου και το βάζω" (και το ...βγάζω βέβαια :D) και δεν θα χρειαστεί κανένα δοκιμαστικό. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αυτη η εταιρεια η μαμα της και το σοι της ολο εχει αρχισει να με εκνευριζει:P

Ετσι μου ερχεται να τους στειλω mail τα δρομολογια μηπως και κανουν τιποτα normal:D

Aριαδνη Χιο-Μυτηληνη

Ν Μυκονος Συρος-Μυκονος-Ικαρια-Σαμος

Ν Χιος Παρος-Ναξος-Ιος-Θηρα (πρωι)

HS1 Σποραδες

HS2 Τηνος-Μυκονος (πρωι-απογευμα)

HS3 Σεριφος-Σιφνος-Μηλος

ΗS4 Συρος-Τηνος-Μυκονος (πρωι) Παρος-Ναξος (απογευμα) (με 35-36 που παει ανετα)

HS5 Ioς-Θηρα (πρωι) Συρος-Τηνος-Μυκονος (απογευμα) (με τα 38-39 μιλια του)

Link to comment
Share on other sites

Το Αριαδνη δεν επαιξε ποτε για Χιο Μυτιληνη. Το Κρητη ΙΙ λεγανε απο την αρχη.

Εγω παντως Neptune εμαθα οτι επαιξε καποια στιγμη,προφανως οταν ηταν διαθεσιμο(δεν ειχαν αποφασισει στην ΑΝΕΚ που θα το δρομολογησουν).Για το μελλον,κανεις δεν μπορει να ξερει τι θα γινει...αλλα ελπιζουμε:rolleyes:Μου αρεσουν παντως τα 'πλανα' του φιλου HS4:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ο Grimaldi χρηματοδοτεί την αγορά της ΑΝΕΚ και μάλιστα "με πολύ ευνοϊκούς όρους"? Αυτό τί να σημαίνει άραγε? :confused:

Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο, μήπως αυτή η αγοραπωλησία είναι το πρώτο βήμα μιάς ευρύτερης συμφωνίας/συνεργασίας? :confused:

Ακομα και αν οι οροι δεν ειναι ευνοικοι,σιγουρα ο Grimaldi δεν θα εδωσε τις μετοχες του χωρις καποιο ανταλλαγμα.Θα μπορουσε λοιπον η συμφωνια να ειναι 'φευγεις απο Ανκονα και σου δινω τις μετοχες...'?Ακουγεται υπερβολικο αλλα εχει μια βαση πιστευω(φερνει καινουργια μεγαλα παπορια ο Μανωλης στην γραμμη,γιατι να μην ειναι σιγουρος πως θα γεμιζουν..)

Link to comment
Share on other sites

...γιατί σπάζουνε στη Σάμο τα τηλέφωνα απο τα χθές,ότι γίνονται διεργασίες για μεγάλο ενδιαφέρον δρομολόγησης ΕΝΟΣ MEGA ΚΙΤΡΙΝΟΥ ΑΣΤΕΡΙΟΥ αλλά και σοβαρές σκέψεις ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΦΟΥΓΑΡΟ;

τί γνωρίζουν οι κατοικούντες τα μακρά τείχη της Πειραικής;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αμ τα νέα Ορέστη μου δεν είναι η ΓΣ, αλλά το 2ο παπόρο στην Μεγαλόνησο.

Τι νέα δηλαδή...εμείς τα ξέραμε πριν από μήνες.;)

Δεν πρεπει να ξεχναμε βεβαια,πως απελευθερωνεται απ τον Σεμπτεμβρη ενα κοκκινο αλλα αν παει Ροδο,μπορει να περισεψει ενα γρηγορο μπλε,που με τις 'μαγκιες':rolleyes: που παει να κανει η ΑΝΕΚ(το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν θα υπαρχει αν η εταιρια βαλει 2 κιτρινα)

χαρειτε το οσο ειναι καιρος, γιατι απο του χρονου με λισσος πρεβελης και μυτιληνη θα ειναι η γραμμη

τοτε ειναι που θα υπαρχει χωρος;)(και τοτε θα τα θελει η 'πρυμη':D της ΑΝΕΚ κ με το παραπανω)

Υπήρχε και υπάρχει χώρος και για γρήγορο δρομολόγιο.

Το να παει στα Χανια,ειναι μεν πιθανο αλλα επειδη ξερουμε οτι ειναι 'δυσκολη':cool: γραμμη και ισως τοτε να εχει επιστρεψει κι ΑΡΙΑΔΝΗ να διπλωσει τον ΕΛΟΥΡΟ...,γιατι να μην χτυπησουν εκει που παει προκλητικα ο ανταγωνιστης,με γερασμενα πλοια,να κανει μονοπωλειο?

Link to comment
Share on other sites

Με όλα αυτά που έχουν δει τα μάτια μας τα τελευταία χρόνια, τίποτε δεν θα μου έκανε εντύπωση.

Προσπαθώ βέβαια να μη μπλέκω τις προσδοκίες μου με τις εκτιμήσεις για το τι συμβαίνει γύρω μου. Δεν θα με χάλαγε πάντως σπάσιμο του μονοπωλείου, είτε της ΑΝΕΚ στα Χανιά και το Βόρειο Αιγαίο, είτε της Attika στα Δωδεκάνησα. Πίστευα και πιστεύω ότι οι μονοπωλιακές καταστάσεις δεν φέρνουν θετικά αποτελέσματα.

Αν κάτι τέτοιο δώσει περισσότερες, φθηνότερες και πιο αξιοπρεπείς επιλογές ακόμη καλύτερα.

Πρέπει επιτέλους οι κάτοικοι των νησιών να απολαμβάνουν ανάλογα διακαιώματα με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους πολίτες. Και δε νομίζω ότι είναι θέμα κόστους ή επιχειρηματικών δεδομένων.

Edited by proud_ionian
quote αντι reply
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το διάστημα οι εταιρείες έχουν δύο συμμάχους: τη σημαντική μείωση των τιμών των καυσίμων (περίπου κατά 35-40%) και τη μείωση των επιτοκίων. Συνεπώς θα περίμενε κανείς πως θα παρουσίαζαν σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας τους. Αυτό όμως δεν συνέβη λόγω της σημαντικής μείωσης της κίνησης (ειδικά στην Αδριατική η μείωση παίρνει δραματικές διαστάσεις), της μείωσης των τιμών των εισιτηρίων, αλλά της αύξησης του μεταξύ τους ανταγωνισμού.

Η τελευταία παράμετρος δεν είναι ιδιαίτερα εμφανής στα αποτελέσματα του τριμήνου (αφού η μάχη της Κρήτης ξεκίνησε στις 12 Μαρτίου), αλλά στο επόμενο διάστημα θα επιφέρει σημαντικότατες απώλειες και για τους 3 μεγάλους παίκτες. Ειδικά στο β’ τρίμηνο του έτους, κατά το οποίο η αύξηση της χωρητικότητας της γραμμής, δεν αποτελεί λόγο για την αύξηση της συνολικής κίνησης, το πλήγμα για την κερδοφορία αναμένεται να είναι δυσβάσταχτο.

Αυτά που μας είπε χθες;) ο Ορέστης...σε συνδυασμό με αυτά που μας λέει σήμερα η Ναυτεμπορική....μας οδηγεί στο σχετικά ασφαλές συμπέρασμα...ότι θα υπάρξουν σύντομα ανακατατάξεις ή συνεργασίες (σε επίπεδο εταιρειών, πλοίων, γραμμών) και στην Αδριατική...και στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην υπάρξει συνέχεια στη διαφωνία μεταξύ wysiwid και Orestis, θα προτείνω στην εταιρεία να κατεβάσει ξανά στις Κυκλάδες το Highspeed 1 και να στείλει το Νεφέλη στον Άγιο Κωνσταντίνο.:rolleyes::confused:

Δε μου ήρθε ξαφνικά αλλά επειδή ακούγεται στο λιμάνι αυτό το σενάριο, παρόλο που έχουν ανοίξει τα πλάνα ήδη.

Για μένα δε νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει συνέχεια σε αυτό το σενάριο, γιατί στο Σαρωνικό θα υπάρξει εντονότατο πρόβλημα (που ήδη υπάρχει τα ΠΣΚ), όποτε θα αναμένονται αντιδράσεις από τους κατοίκους των νησιών.

Ενώ πιστεύω ότι δε πρόκειται να αφήσει να γίνει κάτι τέτοιο το υπουργείο (κάτι τέτοιο δεν είπε το υπουργείο πέρυσι για τη GA Ferries, που ήθελε να μπει στη Χίο Μυτιλήνη μετά το ατύχημα του Θεόφιλος).

Link to comment
Share on other sites

Προχθες μετα τις εκλογες ειπα να παω στο Far east να ξεσκονισω τα κινεζοκορεατικα μου... Εκει λοιπον που μιλουσα με τον μαγειρα εμαθα πως οι κορεατες που ηταν στην BS ηταν απο την Samsung και οτι ειναι αποφασισμενο πλεον για δυο 150μ να χτιστουν εκει... ειδομεν...

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes:ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΟΤΙ ΤΟ 'ΑΡΙΑΔΝΗ' ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΕΛΛΑΔΑ - ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ 'ΛΑΤΩ'. ΜΗΠΩΣ ΔΕ ΠΑΛΕΥΕΤΕ Η ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ - ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ – ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ ΤΙΠΟΤΑ?
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο. Το Λατω ανταποκρινεται μεχρι στιγμης χωρις προβληματα στη γραμμη των Χανιων. Αλλα και να υπηρχε καποιο προβλημα η ΑΝΕΚ εχει και τα Πρεβελης και Λισσος που θα μπορουσαν να αντικαταστησουν το Λατω και το Λατω να παει στη θεση τους. Αλλωστε το Αριαδνη αυτη τη στιγμη δουλευει για λογαριασμο της Algerie Ferries και πιθανη διακοπη ναυλωσης θα ηταν πολυ μεγαλο οικονομικο πληγμα για την Ανεκ.

Link to comment
Share on other sites

τα Πρεβελης και Λισσος που θα μπορουσαν να αντικαταστησουν το Λατω

Μα το Πρεβελής έχει πάρει άγονη και το Λισσός πηγαίνει πολύ καλά στη Χίο-Μυτιλήνη, σε περίπτώση που κάτι πάθει το Λάτω το οικονομικο πληγμα θα είναι μεγαλύτερο από τα κέρδη που θα είχαν στα Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλεγω αλλα σε περιπτωση που οπως λες παθαινε κατι το Λατω (χτυπα ξυλο) θα εμενε μονο με το Ελυρος; Αλλο ειναι το θεμα μας ομως.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

:rolleyes:ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΟΤΙ ΤΟ 'ΑΡΙΑΔΝΗ' ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΕΛΛΑΔΑ - ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ 'ΛΑΤΩ'. ΜΗΠΩΣ ΔΕ ΠΑΛΕΥΕΤΕ Η ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ - ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ – ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ ΤΙΠΟΤΑ?

Αν οντως ισχυει κατι τετοιο,δεν μπορει παρα μονο,να εχει σχεση με την επικειμενη εισοδο καποιου νεου παικτη(μονο στον αριθμο:D)στο καστρο της ΑΝΕΚ(Χανια)

Θα σου πω φίλε μου – η ΑΝΕΚ δε πτοείται από τέτοια σενάρια – δεν έχει πλοία με αεροδυναμικά look, αλλά διαθέτει φοβερή ποιότητα στη κουζίνα κ γενικότερα στη φιλοξενία.

Κι οπως καταλαβαινεις αγαπητε CORUM,οταν 'εσυ' εχεις ακομα την mercedes του 70 και ερχεται ο 'αλλος' με μοντελο του 2002,πανε περιπατο η κρητικη φιλοξενια και η κουζινα;)(τα ειδαμε κ με το CHAMPION,να κατεβαινει subito απο Αδριατικη,με την ελευση της ΑΡΙΑΔΝΑΡΑΣ).

Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια με δεδομένο ότι το SF11 είναι σαφώς ταχύτερο της Αριάδνης, ενώ και η εταιρεία έχει πλέον παρουσία στο Ηράκλειο(συνεπώς εδραιώνεται η πεποίθηση "ήρθαμε για να μείνουμε", και διευκολύνονται και οι ταξιδιώτες για τα μετ' επιστροφής δρομολόγια), το εγχείρημα μοιάζει πιο φιλόδοξο από ποτέ

Link to comment
Share on other sites

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν θα πρέπει να εστιάζουμε σε συγκεκριμένες γραμμές. Είναι πλέον σαφές ότι υπάρχει ένας "πόλεμος" με πολλά πεδία μαχών. Αδριατική, Κρήτη, Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Β.Αιγαίο, άγονες κλπ. Και κάθε κίνηση των εμπολέμων είναι ενταγμένη σε μια γενικότερη στρατηγική. Αυτό βεβαίως αφορά όσους έχουν στρατηγική και δεν παίζουν σύστημα "γιουρούσι".

Παράδειγμα. Εάν η ΑΝΕΚ θεωρήσει δεδομένο το μοίρασμα των Χανίων με την ΑΤΤΙΚΑ, ίσως να μην φέρει πχ. πίσω την Αριάδνη για τα Χανιά, αλλά να την στείλει Κω-Ρόδο και μαζί με τον Κορνάρο να διεκδικήσει μερίδια από την πίττα των Δωδεκανήσων σε αντιστάθμισμα των Χανίων. Ομοίως η ΑΤΤΙΚΑ, αντί να παλέψει αμυντικά τα Δωδεκάνησα, να πάρει ένα μεγάλο BS και να το βάλει Χίο/Μυτιλήνη κοκ Τα παραδείγματα είναι τυχαία και ας μη τα συζητήσουμε περισσότερο, τα αναφέρω απλώς για να δούμε ότι καμία πλέον γραμμή δεν είναι δεδομένη και καμία κίνηση δεν αποκλείεται. Και ως είπε και ο ορίτζιναλ Φον:rolleyes:...ο πόλεμος από την φύση του είναι ολοκληρωτικός...εξοντώνω τον αντίπαλο, γιατι διαφορετικά θα με εξοντώσει αυτός. Και στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων να κάτσουν να τα βρουν, ο ισχυρότερος -την συγκεκριμένη στιγμή- θα πάρει τα περισσότερα.;)

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Με τα σημερινα δεδομενα τα δωδεκανησα ειναι μονοπωλειο; Η BS εχει εδραιωθει πλεον στα δωδεκανησα και στην παρναξια οπως η μινωικες στο ηρακλειο. Δυσκολα νομιζω θα αλλαξει αυτη η ισορροπια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...