Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Aqua Blue δεν μπορεί να φύγει από τη γραμμή του Λαυρίου. Επιπλέον δύσκολα θα πάρει τη γραμμή της Κάσου Καρπάθου. Επιπλέον οι επιδοτούμενες γραμμές θα ξεκινήσουν από την 1η Μαρτίου, γιατί πάντα οι παλιές συμβάσεις παίρνουν μια παράταση 4 μηνών μεχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες με το τρέχον διαγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με το σενάριο της επιμήκυνσης των δυο fast του Μπαρι να έχει ανάψει για τα καλά και ο χρόνος και η διαδικασία που θα χρειαστεί μέχρι να ολοκληρωθεί το project θα χρειαστούν σίγουρα τα παραπάνω πλοία στις γραμμές που εξυπηρετούν.Εδω και χωρίς της επιμήκυνση των fast το Αριάδνη θα είναι αμοιβό και λογικά θα είναι αυτό που θα πραγματοποιήσει τις σκαντζες των πλοίων που θα χρειαστεί να ανέβουν δεξαμενή φέτος τον χειμώνα.Ίσως αν δεν ανανεωθεί η ναύλωση του Blue Star 1 στην Irish να δούμε κάποιο εκ των δυο να μας αφήνει.

Link to comment
Share on other sites

συντροφισσες και συντροφοι και καθ' εξιν αντιρρησιεςB), διαβαστε προσεκτικα τι εγραψα παραπανω.

δεν λεω οτι φευγουν αυριο το πρωι, ουτε οτι φευγουν και τα δυο μαζι.

think out of the box ;). δεν γυριζει η γη γυρω απο το αριαδνη, ουτε γυρω απο τον πειραια.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτή την συγκυρία που υπάρχει φημολογούμενο αγοραστικό ενδιαφέρον για την αγορά της εταιρείας , μου φαντάζει δύσκολο να κάνει κάποια κίνηση αγοραπωλησίας τουλάχιστον μέχρι να ξεκαθαρίσει αυτή η υπόθεση .

Link to comment
Share on other sites

On 8/23/2021 at 5:34 PM, MILTIADIS said:

...Απο την αλλη αυτο φημολογειται οτι μπορει να συνοδευτει απο την πωληση της Superfast στον Γκριμαλντι κινηση αρκετα λογικη και για οικονομικους και για αντιμονοπωλιακους λογους.

Σημερα ο Μανουελ Γκριμαλντι επιβεβαιωσε με δηλωσεις του οτι ενδιαφερεται να αγορασει ενα τμημα πλοιων κ γραμμων της Αττικα.

https://www.shippingitaly.it/2021/09/15/grimaldi-conferma-linteresse-per-attica-e-annuncia-un-altro-ordine-per-nuove-super-car-carrier/

Edited by MILTIADIS
quote αντι reply
Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι η παραπανω δηλωση του προεδρου:P, σηματοδοτει εξελιξεις ;)

θυμιζω οτι κανα εναμισυ μηνα πριν τη συμφωνια του grimaldi με attica & πειραιως, να πουλησει στην πρωτη τις μετοχες του στη HSW και να μην μπλοκαρει την εξαγορα της εταιριας απο την Attica, ειχε κανει δηλωσεις οπου ελεγε οτι θελει λεφτα, αλλα αν δεν εχουν λεφτα, του κανουν πλοια και γραμμες. σεπτεμβρης ηταν και τοτε. σεβαστηκε ο μανωλης τα μπανια του λαου :) 

 

Link to comment
Share on other sites

Λαμπρά!!! Από μονοπώλιο (ΜFD) σε μονοπώλιο (Grimaldi) το πάμε..! "Τίποτα πιο εκλεκτό??" που έλεγε και ο Φέρμας στην ταινία..? Έχουμε να φάμε Βισεντίνι και λοιπά Ro-Ro στο Αιγαίο που θα λέμε Δημητρούλα και θα κλαίμε... 

Link to comment
Share on other sites

Αν και ποτέ γίνει γιατί σίγουρα πρέπει να εγκριθεί κάτι τέτοιο από την επιτροπή ανταγωνισμού.Η αγορά πλοίων και γραμμής δεν είναι απαραίτητο να έχει τη μορφή αγοράς όπως λέγεται αλλά τη μορφή ανακατατάξεων συμφωνίας.Μένει ο Ιταλός μόνος στις γραμμές της Βόρειας Ιταλίας και αποχωρεί μόνο από Χανιά.

Η κοινοπραξία είναι ισχυρή στο Bari και δε νομίζω να το δώσει έτσι εύκολα χωρίς να κερδίσει κάτι στη Κρήτη.

Link to comment
Share on other sites

Ότι ζητήσει θα του δώσουν, προκειμένου να ξεφορτωθεί η Πειραιώς την attica. Δεν θα ζητήσει κάτι ανέφικτο.

Η επιτροπή ανταγωνισμού είναι για να επικυρώνει τα deals

Iσχυρος είναι μόνο ο Ιταλός

Link to comment
Share on other sites

Αρκετός κόσμος πηγαίνει απο Χανιά με Μινωικές.Μια ενδεχόμενη δρομολόγηση του  θα άλλαζε το κλίμα υπέρ της ΑΝΕΚ και θα περιόριζε τις απώλειες .

 

Ενα πλοίο  ιδανικό και συνδεδεμένο με το Ρέθυμνο. Και μόνο από συναισθηματικης άποψης θα το προτιμούσε πάρα πολύς κόσμος γιατί μυρίχει Ρέθυμνο

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

@Annivas Όχι δεν το θεωρώ έτσι, άμα την χάσει λέμε τι θα γίνει. Ούτε εγώ θέλω να χάσει την γραμμή, αλλά από την μια είναι και το marketing. Εγώ προσωπικά δεν θα πήγαινα Κάσο ή Κάρπαθο με ένα πλοίο που λέγεται "Πρέβελη", μη σας πω ότι η ονομασία "Όλυμπος" πάει γάντι με την Κάρπαθο. Άλλωστε, ακόμα στα νηολόγια Ρεθύμνου είναι και έχει και Ρεθυμνιώτικο όνομα. Δεν ξέρω αν δεν το αλλάξαν επίτηδες, με την σκέψη ότι κάποια στιγμή θα ξαναδρομομογούνταν. Αλλά δεν είμαι και στο μυαλό τους. Τώρα, δεν ξέρω κατά πόσον το Όλυμπος θα δεθεί με την γραμμή, είμαι της άποψης ότι παραείναι μικρό. Αλλά δεν ξέρω αν θα υποβιβάσει ή αν θα διαφημίσει την Κασοκαρπαθία. Θα δείξει όταν θα έρθει η ώρα. Μέχρι τότε, ας εικάζουμε οτι θέλουμε😉

Link to comment
Share on other sites

Κοντά 20 χρόνια ο Μανωλάκης προσπαθεί να γίνει κυρίαρχος στη Κρήτη.Με την είσοδο του τότε στην ΑΝΕΚ όπου στη συνέχεια έφυγε νύχτα από εκεί.Για να δούμε αν θα τα καταφέρει μετά από τόσα χρόνια.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, gtogias said:

Τι εννοείται σχετικά με τις συνθέσεις? Υπάρχει κάποιο ζήτημα περί αυτών?

Το αναφέρω ως προς τους ναυτικούς τους δικούς μας. Πέρα από το ζήτημα του μονοπωλίου , υπάρχει θαρρω και αυτό το ζήτημα. Αν επικρατήσουν Ιταλοί πχ ναυτικοί στα πλοία , οι δικοί μας τι θα κάνουν ; 

Link to comment
Share on other sites

Το δρομολόγιο Σύρο Μύκονο Πάρο Νάξο Ίο Σαντορίνη και επιστροφή, που είχε δηλωθεί στις ετήσιες δηλώσεις για το Hellenic Highspeed. Ενώ το Flying Cat 3 είχε δηλώσει το δρομολόγιο Ίο Σαντορίνη Ίο Νάξο Μύκονο Ραφήνα. Ακόμα είναι πολύ νωρίς για να είναι σίγουρο ότι θα γίνει αυτή η δρομολόγηση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...