Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Eγώ διαφωνώ μαζί σας πλοία υπάρχουν και το ξαναείπα πρώτος ότι θέλουν πολλά χρήματα!!!

Η γνώμη μου είναι ότι όποιο βαπόρι και να πάρεις έστω και με 6-7 εκ ευρώ θα χρειαστεί πάνω από 20 εκ ευρώ μαζί με την μετασκευή του!!!! θα μου πείς αξίζει; Πιστεύω πως ΝΑΙ

Οι Στεφάνου δηλαδή πως έφτιαξαν το Kogane Maru!!! Kαι δεν είναι απαραίτητο να κάνεις τόσο εξεζητημένο Ξενοδοχειακό!!!

Λέω και κάποια Ιαπωνικά πλοία από 10-20 ετών από 110-130 μέτρα

(Αsakaze 21, Hayabusa, tokiwa maru,katsuragi,kyushu,shikoku,ehime,oita,akatsuki maru,akebono maru)

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλά σας τα λέει ο κ. Τάκης.

Υπάρχουν πλοία και θέλουν λεφτά για να προσαρμοστούν.

Μην είμαστε μόνο του τσάμπα.

Δε μας αρέσουν τα νεότευκτα, δε μας αρέσουν τα γιαπωνέζικα γιατί θέλουν δουλειά, δε μας αρέσουν οι μαθουσάλες γιατί δε δε θα πάρουμε το 'συνεννοημένο' βραβείο της λουντς.

Επειδή είναι τουμπαριστό είναι όντως ένα πρόβλημα, ωστόσο μπορεί να καλυφθεί, το κογκανε δεν είχε όμως σοβαρότερο πρόβλημα το οποίο συνεχίζει και υφίσταται?

Μιλώ για το θέμα του γκαράζ και των φορτηγών.

Το κοχι δεν ήταν πολύ ψηλό για τα λιμάνια που μπαίνει?

Το Καβανοε δεν είχε θέμα στο γκαράζ?

Το τρεζουρ αιλαντ δεν ήταν καμμένο?

Το βισουβα δεν χρειάστηκε εναρμόνιση?

Πολλά τα παραδείγματα, όρεξη και χρήμα να υπάρχει...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω να πώ κάποια παραδείγματα πλοίων που όταν ήρθαν στην Ελλάδα τα λυδωρίσαμε:

Αικατερίνη Π., Δ.Σολωμός,(ΤΑΝΙ) Fast Ferries Andros, Fior ακόμα και τον Θεολόγο Π. κι όμως αυτή τη στιγμή αυτά είναι εκτός  ATTIKA η ραχοκοκαλιά της Ελληνικής ακτοπλοΐας όσο αφορά τα συμβατικά πλοία!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω συνεχίζω και πιστεύω οτι με τα περισσότερα γιαπωνέζικα δεν αξίζει κανεις να ασχοληθεί . Με το Venus παρέλασε το ενδιαφέρον όλων των μικρών εταιρειών και κάνεις δεν το πήρε . Γιατί ακριβώς με τις παρεμβάσεις που θα έπρεπε να του γίνουν , ασχέτως Του κόστους,  θα ήταν ένα ανάπηρο βαπόρι . 
Εγω ειμαι της γνώμης οτι αν πρόκειται να φέρεις ένα γιαπωνεζικο 15 ετιας να σου στοιχίσει 25-30 εκατ , είναι προτιμότερο να κάτσεις κάτω να σχεδιάσεις ένα πρότζεκτ για νέα κατασκευή  , eco & friendly στο περιβάλλον ,να αναζητήσεις βάση αυτού ευρωπαικούς πόρους και ΕΣΠΑ και να κανεις ένα βαπορι οπως το θες εσυ  για εκει που θες να το εκμεταλλευτείς . 
Ενα τέτοιο πρότζεκτ για βαπορι 120μ παραπάνω απο 40 εκατ δεν νομιζω να φτάσει κι αν βρεις και καμια επιδότηση μπορει στην τσέπη σου να φτάσει λιγο ακριβότερο απο ένα second hand μεταχειρισμένο . 
 

2 hours ago, Villandry said:

Μην είμαστε μόνο του τσάμπα.

Επειδή είναι τουμπαριστό είναι όντως ένα πρόβλημα, ωστόσο μπορεί να καλυφθεί, το κογκανε δεν είχε όμως σοβαρότερο πρόβλημα το οποίο συνεχίζει και υφίσταται?

Κανεις δεν μίλησε για τσαμπα. Τσαμπα δεν περνεις ούτε παλιοσίδερα . Εμένα προσωπικά ο ενδοιασμος μου ειναι αμα αξίζει να επενδυθούν τόσα πολλα λεφτα σε ενα βαπορι , το 15 ετών χωρις ιδιαίτερη ταχύτητα που πλέον στην Ελλάδα ειναι το ζητούμενο απο το επιβατικό κοινό .

Επισης το Κογκανε τι ακριβώς προβλημα εχει τόσο σοβαρό που υφίσταται ακομη ;;;

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Annivas said:

 Επισης το Κογκανε τι ακριβώς προβλημα εχει τόσο σοβαρό που υφίσταται ακομη ;;;

Το βαπόρι δεν έχει είχε κανένα πρόβλημα σε κανένα μέρος του υπήρξα μελος του πληρώματος  και το λέω με κάθε υπευθυνότητα 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, και ετσι όπως διαμορφώνεται η κίνηση, θα έβλεπα με πολύ θετικό μάτι την αντικατάσταση του Naxos στη γραμμή Παροναξιας- Μικρών Κυκλάδων από το Delos, και στη θέση του Delos (στο Παροναξια- Σαντορίνη) να έμπαινε κάποιο εκ των Blue Star 1/2 που έχουν μεγαλύτερο γκαράζ, (όταν φυσικα έρθει το 1 από την Ιρλανδία). Το naxos (Η έστω το αδερφό του) θα μπορούσε να αξιοποιηθεί καλύτερα σε κάποια άλλη γραμμή (Ραφήνα- Κυκλάδες όπως παλιά, Βόλο- Σποράδες, η στην αγορά Σητεια- Ρόδος που πρόσφατα κέρδισε την ένσταση, η γιατί όχι σε δρομολόγιο όπως αυτό που κάνει φέτος το Hellenic Highspeed δηλαδή Μύκονο- Ικαρία- βόρεια Δωδεκάνησα)

Στην άγονη Σητεια- Ρόδος ήθελα να πω

Link to comment
Share on other sites

Η κινηση καλυπτεται με το Δηλος/Πατμος σε καθημερινη βαση,μη κοιτατε τωρα που εχει επιστροφες κ γινεται χαμος 2 σαββατα,καθε χρονο παει το blue star 1 κ κανει σκουπες τις επιστροφες!τα φορτηγα ειναι το προβλημα πως θα πανε κ πως θα ερθουν!50 πηγε στη παρο το προηγουμενο σαββατο το Αριαδνη κ 45 χτες στη Ναξο κ αλλα 20 που  πηρε  πισω κ 12 απο Παρο μαζι με 260 ιχ κ 120 ναξιωτικα

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ πως Πάτμος Δήλος καλύπτουν τη κίνηση και τους 9 μήνες (Σεπτέμβρη έως Ιούνιο)θα τη κάλυπταν και με το παραπάνω.Για αυτό το Πάτμος αποχωρεί από το απογευματινο Παροναξίας από τα μέσα περίπου Σεπτέμβρη κάθε χρόνο.Το πρόβλημα είναι τον 1 μήνα(τέλη Ιούλη,τέλη Αυγούστου) του καλοκαιριού που γίνεται ο κακός χαμός στη Παροναξία.

Πάντως για μένα από τη φετινή σαιζόν βγήκαν κάποια συμπεράσματα..

1.Το Αριάδνη ξελάσπωσε την εταιρεία και αποδείχτηκε άξιος αντικαταστάτης του BS1.

2.Η γραμμή της Παροναξίας μπορεί άνετα κατά τη γνώμη μου να σηκώσει συμβατικό άλλης εταιρείας.Μετά από πάρα πολλά χρόνια τώρα είναι η στιγμή να μπει ένας νέος παίχτης στη γραμμή και να ανταγωνιστεί στα ίσια τη Blue Star.20 χρόνια μονοπώλιο είναι αυτά.Απορώ τι πήγε να κάνει το Όλυμπος στη Σίφνο και τη Μήλο όταν μία Πάρος είναι 2 φορές τα νησιά αυτά σε κίνηση και σε ένα προορισμό.Το Όλυμπος όλο τον Αύγουστο έχει το μισό περίπου γκαράζ του άδειο όταν στη Παροναξία γίνεται χαμός. Ίσως ο Ηλιόπουλος έχει δει το συγκεκριμένο κενό και βάλει κάποιο νέο του συμβατικό ή το Aqua blue στη Παροναξία.

3.Και ας το έχουμε ξαναπεί απλά το τονίζω για άλλη μία φορά.Η απαξίωση της HSW στα ταχύπλοα της και ιδίως στα Highspeed έδωσε χώρο πολύ στον Ηλιόπουλο όλα αυτά τα χρόνια να αναπτυχθεί.Η εταιρεία που κάποτε είχε 5 Highspeed έχει μείνει σήμερα με 1,5.Φέτος έστω λαι αυτό το 1,5 ευτυχώς το εκμεταλεύτηκε.Τα Highspeed εμφανίζανε βλάβες όμως όχι τόσο τακτικά όσο βλέπουμε σήμερα.Μέρα παρά μέρα κάποιο ταχύπλοο πάει κομμένο.Έλεος..

4.Η Άττικα βάζει το κουβαλητή στα μακρυνά δρομολόγια Δωδεκάνησα Ικαροσαμία και στα κοντινά Κυκλάδες βάζει έκτακτα.Πολύ σωστή κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα συνεχίζει να μου προκαλει μεγάλη εντύπωση πως ο Ηλιόπουλος δεν έβαλε ένα εκ των CJ 1/2 που έχουν ως πλεονέκτημα την ταχύτητα ή έστω το Tera Jet για Παρο-Ναξο αφού τα εισητήρια πολλές φορές ήταν δυσεύρετα. 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, nomikos said:

Συμφωνώ πως Πάτμος Δήλος καλύπτουν τη κίνηση και τους 9 μήνες (Σεπτέμβρη έως Ιούνιο)θα τη κάλυπταν και με το παραπάνω.Για αυτό το Πάτμος αποχωρεί από το απογευματινο Παροναξίας από τα μέσα περίπου Σεπτέμβρη κάθε χρόνο.Το πρόβλημα είναι τον 1 μήνα(τέλη Ιούλη,τέλη Αυγούστου) του καλοκαιριού που γίνεται ο κακός χαμός στη Παροναξία.

Πάντως για μένα από τη φετινή σαιζόν βγήκαν κάποια συμπεράσματα..

1.Το Αριάδνη ξελάσπωσε την εταιρεία και αποδείχτηκε άξιος αντικαταστάτης του BS1.

2.Η γραμμή της Παροναξίας μπορεί άνετα κατά τη γνώμη μου να σηκώσει συμβατικό άλλης εταιρείας.Μετά από πάρα πολλά χρόνια τώρα είναι η στιγμή να μπει ένας νέος παίχτης στη γραμμή και να ανταγωνιστεί στα ίσια τη Blue Star.20 χρόνια μονοπώλιο είναι αυτά.Απορώ τι πήγε να κάνει το Όλυμπος στη Σίφνο και τη Μήλο όταν μία Πάρος είναι 2 φορές τα νησιά αυτά σε κίνηση και σε ένα προορισμό.Το Όλυμπος όλο τον Αύγουστο έχει το μισό περίπου γκαράζ του άδειο όταν στη Παροναξία γίνεται χαμός. Ίσως ο Ηλιόπουλος έχει δει το συγκεκριμένο κενό και βάλει κάποιο νέο του συμβατικό ή το Aqua blue στη Παροναξία.

3.Και ας το έχουμε ξαναπεί απλά το τονίζω για άλλη μία φορά.Η απαξίωση της HSW στα ταχύπλοα της και ιδίως στα Highspeed έδωσε χώρο πολύ στον Ηλιόπουλο όλα αυτά τα χρόνια να αναπτυχθεί.Η εταιρεία που κάποτε είχε 5 Highspeed έχει μείνει σήμερα με 1,5.Φέτος έστω λαι αυτό το 1,5 ευτυχώς το εκμεταλεύτηκε.Τα Highspeed εμφανίζανε βλάβες όμως όχι τόσο τακτικά όσο βλέπουμε σήμερα.Μέρα παρά μέρα κάποιο ταχύπλοο πάει κομμένο.Έλεος..

4.Η Άττικα βάζει το κουβαλητή στα μακρυνά δρομολόγια Δωδεκάνησα Ικαροσαμία και στα κοντινά Κυκλάδες βάζει έκτακτα.Πολύ σωστή κίνηση.

Συμφωνώ με όλα αυτά τα συμπεράσματα και ειδικά με το 1. Θυμάμαι μαλιστα προ covid συζητήσουμε στο forum το ότι η Παροναξια θέλει και τρίτο συμβατικό. Και κάτι μου λέει ότι θα το δούμε όταν πια επανέλθουμε σε μια πλήρη κανονικοτητα, είτε μέσω αλλαγών στο line-up της Attica (σαν αυτό που προανέφερα), είτε μέσω της εισόδου άλλου "παίκτη" (το Olympus τον Αύγουστο θα έκανε καλή δουλειά σε βραδινό από Πειραια για Παροναξια- Σαντορίνη)

Link to comment
Share on other sites

 

26 minutes ago, pilot said:

το Olympus τον Αύγουστο θα έκανε καλή δουλειά σε βραδινό από Πειραια για Παροναξια- Σαντορίνη)

Τα πλοία πρέπει να αρχίσουν να αναχωρούν μετα το μεσημερι γιατί όπως είναι τωρα δεν βολεύουν επιβάτες από την υπόλοιπη Ελλάδα. Παράδειγμα το πρώτο ΚΤΕΛ και το πρώτο τρένο από την Θεσσαλονίκη φτάνουν στην Αθήνα γύρω στη 13:00-13:30 οπότε κάποιος πρέπει να περιμένει μέχρι το απόγευμα είτε να έχει ερθει από το προηγούμενο βραδυ που αυτό είναι απαγορευτική επιλογή γιατί περιλαμβάνει διανυκτέρευση και θα χάσουν την μερα. Οπότε πρέπει να δοκιμαστούν αναχωρήσεις τις ώρες 13:00-16:00 από τον Πειραιά.

Edited by Greek Ships
Link to comment
Share on other sites

Δοκιμάζει φέτος το thunder μεσημεριανή. Η περισσότερη κίνηση επίσης έρχεται από Αθήνα και το αεροδρόμιο, οπωτε οι εταιρίες θα σου πουν απλά "βολεψου με οτι εχουμε" αν έρχεσαι από επαρχια

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Orestis said:

Ο αριθμός των πλοίων της ακτοπλοΐας δεν καθορίζεται από την κίνηση του εμπορικότερου δεκαπενθημέρου του έτους.

Αυτό ακριβώς. Έχουμε πάρει αέρα και ζητάμε ότι να ναι. Και αν αποφασίσει κάποιος να χτίσει ας ελπίσουμε ότι θα είναι συμβατικό νέας γενιάς, ούτε austal ούτε incat ούτε άλλα κονσερβοκούτια. Να ταξιδεύουν με όλους τους καιρούς και να βοηθάνε και στο μεταφορικό έργο. 

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως πρέπει να φτιαχτούν νέα συμβατικά ή να έρθουν σχετικά νέα Second Hand κ να μετασκευαστούν αλλά και τα Κονσερβοκούτια βοηθούν σημαντικά όπως είναι κατανεμημένο το μεταφορικό έργο που το βάρος πέφτει το καλοκαίρι σε 2 μήνες!!!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, nomikos said:

...Η γραμμή της Παροναξίας μπορεί άνετα κατά τη γνώμη μου να σηκώσει συμβατικό άλλης εταιρείας...Το Όλυμπος ... το Aqua blue στη Παροναξία.

Θα κατηγορηθώ ότι γράφω κοινοτυπίες, αλλά "Ιεράπετρα", συγγνώμην Aqua Blue και "Εlli. T", ξανά συγγνώμη "Όλυμπος", πλοία >45 ετών πως να αντιμετωπίσουν στοιχειωδώς έστω "Patmos/Delos"; Αν δρομολογηθούν μάλλον θα μαζέψουν επιστροφές των απελπισμένων και αποκλεισμένων του Δεκαπενταύγουστου από επιβάτες, τι θα μαζέψουν από μεταφορικές άλλοι εδώ μέσα τα ξέρουν άριστα, οπότε η σεμνή τελετή θα λάβει τέλος. Ενδεχομένως ένα νεότευκτο ή τέλος πάντων νεώτερο, αξιόπιστο, μοντέρνο συμβατικό πλοίο από μία εταιρεία που θα αντέξει τις αρχικές απώλειες του ανταγωνισμού με ένα εγκαθιδρυμένο επί 20ετία παίκτη, ίσως μπορεί να αλλάξει το τοπίο. Υπάρχει τέτοια εταιρεία; Εμένα κάπου πάει ο νούς μου (οδός 25ης Αυγούστου, 712 02 Ηράκλειο), αλλά θερινή νύκτα πλησιάζει, ότι θέλω μπορώ να σκέπτομαι.

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταιο διαστημα η μετοχη της Attica εχει παρει την ανιουσα και σε πολλα sites οικονομικου περιεχομενου αναφερεται οτι πιθανον αυτο να οφειλεται σε επικειμενη εξαγορα της ΑΝΕΚ.

Απο την αλλη αυτο φημολογειται οτι μπορει να συνοδευτει απο την πωληση της Superfast στον Γκριμαλντι κινηση αρκετα λογικη και για οικονομικους και για αντιμονοπωλιακους λογους.

Link to comment
Share on other sites

Τουλαστιχον από τις αρχές του 2021 ακούγονται φήμες για πωληση της ΑΝΕΚ ή μέρους της στην attica, μαζί με τραμπες πλοίων και γραμμών με τον Grimaldi.

Το χειμώνα ακούγαμε μόνο για τα δύο fossen.

On 1/23/2021 at 2:28 PM, ΟΡΙΩΝ said:

 

Τι σημαίνει αυτό; Εξαγορά της ΑΝΕΚ από την ΑΤΤΙΚΑ, ή αγορά των δύο διαμαντιών του Fosen για λογαριασμό της Superfast;

 

On 1/23/2021 at 7:05 PM, MILTIADIS said:

Επειδη βλεπω και ο γραφιστας οργιαζει :P αυτο που ακουγεται ως επικρατεστερο ειναι να αγοραστουν απο την Attica τα 2 fossen και οχι ολοκληρη η ΑΝΕΚ.

Μια ενδεχομενη αποχωρηση της ΑΝΕΚ απο την Αδριατικη θα μπορουσε να σημανει αμοιβαια αποχωρηση της Blue Star απο την Κρητη.

Και για να το κανω πιο ενδιαφερον: Ο Γκριμαλντι εχει κοιταξει και το ΧΙ για αγορα ενω υπηρξε φημη οτι εκανε κρουση και για το Ελυρος το προηγουμενο διαστημα.

 

Link to comment
Share on other sites

Η Attica πρέπει να σταματήσει να εξαγοράζει και άλλες εταιρίες γιατί θα έχουμε μονοπώλιο συμβατικών στις περισσότερες ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Ελλάδας.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, MILTIADIS said:

Απο την αλλη αυτο φημολογειται οτι μπορει να συνοδευτει απο την πωληση της Superfast στον Γκριμαλντι κινηση αρκετα λογικη και για οικονομικους και για αντιμονοπωλιακους λογους.

1.       Με δεδομένο πως λειτουργούν ως κοινοπραξία, δεν είμαι σίγουρος εάν υπάρχουν (αξεπέραστα) θέματα ανταγωνισμού. Οι οικονομικοί λόγοι και το μοίρασμα της πίτας μου φαίνονται πιο λογικό σενάριο. Αν δε πραγματοποιηθεί, θα έχουμε το παράδοξο, ο Μανώλης να “χρηματοδοτεί” για δεύτερη φορά τις εξαγορές της Attica, αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την παρουσία και τα μερίδια αγοράς του.

 

2.       Νομίζω πως ήταν από πολύ καιρό αναμενόμενο πως ο βαθμός συγκέντρωσης στον κλάδο θα αυξηθεί. H πανδημία έβαλε το χέρι της και σε αυτό: στην περίπτωση της ΑΝΕΚ μάλλον το καθυστέρησε, γιατί είχε μπει από πέρσι στην τελική ευθεία (και αναμενόταν εδώ και χρόνια), στην περίπτωση της Golden Star μπορεί και να το επιτάχυνε.

Link to comment
Share on other sites

Πότε είπαμε πως λήγει η περίοδος "αυτοπεριορισμού" της Αττικα που της είχε επιβληθεί από την Επιτροπή ανταγωνισμού για την εξαγορά της Hellenic? Αν είναι να γίνει εξαγορά, τότε θα γίνει. 

Link to comment
Share on other sites

Η σχετική απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού  όπως τροποποιήθηκε και παρατάθηκε τον Απρίλιο για ακόμα 3 χρόνια, δεν έχει καμία σχέση με τις γραμμές που δραστηριοποιούνται από κοινού η Attica και η ΑΝΕΚ, συνεπώς δεν επηρεάζει τις εξελίξεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν παμε σε εξαγορα το πιθανο νεο σχημα θα ειναι οικονομικα βιωσιμο μονο αν πουληθει κατι για να ενταχθει σε αυτο η ΑΝΕΚ διαφορετικα θα δημιουργηθει μια χειροβομβιδα χρεους συνολικου υψους πανω απο μισο δις ευρω πραγμα που δε νομιζω να το θελει κανεις με πρωτο απ ολους την Πειραιως.

Η Superfast σαν εταιρεια ειναι ταμαμ αν δει κανεις την αξια των πλοιων της γιατι μπορει να πουληθει σχεδον στην ιδια αξια που θα αγοραστει ολοκληρη η ΑΝΕΚ με τα βαρη της οποτε ο ομιλος δεν θα εχει σημαντικη οικονομικη επιβαρυνση τουλαχιστον ως προς την αγορα ενω θα μπορεσει να κρατησει και μια στοιχειωδη παρουσια στην Αδριατικη με τα Fossen και πιθανον στο μελλον αν χρειαστει και με το Blue Star 1.

Απο την αλλη ο Γκριμαλντι που απο καιρο ψαχνεται για να αγορασει και αλλη εταιρεια στην Ελλαδα θα παρει 3 πολυ καλα πλοια συν ουσιαστικα ολοκληρο τον Ιταλικο Νοτο,οποτε νομιζω οτι και αυτος θα ειναι πιο ευνοημενος αν καπαρωσει το σινιαλο της fast αντι της Ανεκ.

Πιστευω οτι σε 2 βδομαδες που ειναι η γς της ΑΝΕΚ θα εχουμε καποιες απαντησεις 'η/και ανακοινωσεις.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...