Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ακουστηκε-εκτος διαδικτυου-oτι ο γνωστος Κρητικος επιχειρηματιας Γιαννης Γρυλλος της Sky Express εδειξε πολυ προσφατα ενδιαφερον για την Attica η οποια btw ειναι και το τελευταιο περιουσιακο στοιχειο που εχει απομεινει πλεον στη MIG.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

36 minutes ago, Strofalos said:

Λες του χρόνου-παραχρόνου να διπλώσει το αδελφό του στα Χανιά? 

Δεν το κανε τοσο καιρο θα το κανει τώρα; 

Link to comment
Share on other sites

Αγαλι αγαλι γίνεται η αγουριδα μελι. 

Το οτι δεν έγινε τοσα χρόνια δεν σημαίνει οτι δεν θα δημιουργηθούν ποτέ οι συνθήκες για να το κάνει τώρα. 

Οι συνθήκες σταδιακά στην γραμμή των Χανίων αλλάζουν. Και ειδικά οι μεταφορικές βολεύονται πολύ πλέον απο τις καθημερινές βραδυνές αναχωρήσεις που έχει τώρα η εταιρεία. 

Μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν, το μόνο κατάλληλο πλοίο ειναι αυτό. 

Αν και νομίζω ο Μίλτος εννοεί να ερθει στην Αδριατικη τον χειμώνα, όχι απαραίτητα στην Κρήτη. 

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως Mike θυμαμαι οτι παλια που προσπαθουσε επι χρονια να μπει στα Χανια εκανε αιτησεις με 2 πλοια(τα τοτε Ευρωπη κ Ολυμπια)γιατι ηθελε βραδινα δρομολογια να πηγαινουν οικονομικα και να βολευουν και τα φορτηγα.

Και τωρα βεβαια ουσιαστικα 2 πλοια του πανε στα Χανια.

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοούσε ο @MILTIADISΑδριατική δεν το κατάλαβα...οτι πανε 2 πλοία ουσιαστικά είναι για να γλυτώσει τα πετρέλαια του κυδων.. Αλλα οπως είδαμε και στην κίνηση το φαιστος απο χανια ποσα ατομα να πείρε;; προκαιρου που ανεβασε ο lostromos το δελτίο. Γιαυτό έκανα και το σχόλιο 

Link to comment
Share on other sites

Για Αδριατική όμως δεν είναι αρκετά μικρό το γκαράζ του μποναρια ; Θα ήταν βέβαια ιδανική λύση για αντικατάσταση του Ευρώπη μιας και μαζεύει καθυστέρηση λόγο ότι πάει με 23 κόμβους . Ώστε έτσι μετά να βάλει το Ευρώπη Ηγουμενίτσα Ανκόνα με 23-24 κόμβους μπορεί να το κάνει σε 15-16 ώρες 😝😝

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Mike18 said:

οτι πανε 2 πλοία ουσιαστικά είναι για να γλυτώσει τα πετρέλαια του κυδων.. 

Τα πετρελαια τα γλυτωνει με το 9ωρο και οχι με το να στελνει 2ο πλοιο.Αν ηταν αυτος ο λογος θα το εστελνε μερα παρα μερα μονο το Κυδων και δεν θα ειχε καθημερινη συνδεση 3 χειμωνες τωρα.Η προεκταση του Φαιστος γινεται καθαρα κ μονο για την καθημερινη εξυπηρετηση των φορτηγων και αυτο εχει ηδη εκτιμηθει απο τους μεταφορεις.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Kostas18gr said:

Για Αδριατική όμως δεν είναι αρκετά μικρό το γκαράζ του μποναρια ;

Για τον λογο αυτό έσπασε το δρομολόγιο σε 2, κι αντί για 2 πλοία έχει 4.

Το γκαραζ του είναι αρκετό για την γραμμή Πάτρα - Αγκώνα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η σημερινή ηλεκτρονικιά έκδοση της Tradewinds φιλοξενεί ένα άρθρο για το πως οι Ιάπωνες πλοιοκτήτες ferry βλέπουν ανανεωμένο αγοραστικό ενδιαφέρον από Ευρώπη μεριά για τα πλοία τους στην ηλικιακή συνωμοταξία των 15-20 ετών, κάτι που τους σταματά από το να τα πουλήσουν για scrap. Το άρθρο μάλιστα αναφέρει χωρίς συγκεκριμένα να κατονομάζει, πως σημειώνεται πιο έντονο ενδιαφέρον για τοννάζ και από Ελλάδα μεριά. Λέει δε πως σύμφωνα με πηγές στην ελληνική ακτοπλοία, αναμένεται να δούμε ελληνικές αγορές από Ιαπωνία, έστω και σε πιο περιορισμένη κλίμακα.   

Link to comment
Share on other sites

Το Venilia της Silver Ferries δείχνει να είναι δεμένο εδώ και δύο εβδομάδες στο Hakodate...Βαπόρι 20ετίας,135 μέτρων. Ακινησία ή κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον;

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, sarantatrio said:

Το Venilia της Silver Ferries δείχνει να είναι δεμένο εδώ και δύο εβδομάδες στο Hakodate...Βαπόρι 20ετίας,135 μέτρων. Ακινησία ή κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον;

Έχει βγει εδώ & καιρό προς πώληση με τιμή περίπου 7εκ. $

(Δεν ξέρω εάν αγοράστηκε από κάποιον)

Link to comment
Share on other sites

On 6/27/2021 at 12:07 AM, sarantatrio said:

Το Venilia της Silver Ferries δείχνει να είναι δεμένο εδώ και δύο εβδομάδες στο Hakodate...Βαπόρι 20ετίας,135 μέτρων. Ακινησία ή κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον;

Μήπως για λογαριασμό της golden star ferries?

Link to comment
Share on other sites

Έχει ακουστεί καμιά αγορά ή ενδιαφέρον για αγορά πλοίου από την ZANTE FERRIES: Συζητούσα με κάποιον γνωστό και ήταν σίγουρος ότι έχει αγοράσει. Του λέω εγώ που φέρνω το ίντερνετ το πάνω κάτω 20 φορές την μέρα, δεν διάβασα κάτι... Παρ΄ όλα αυτά εκείνος ήταν σίγουρος γιατί έχει "έγκυρες" πηγές.......

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι ένα δίπλωμα του Σολωμου χρειάζεται. Μετά την αποχώρηση της Ventouris παίζει μπάλα μόνη της. Το Πρεβελης και το Olympus δεν τα υπολογιζω καθότι δεν πιανουν όλο τον κορμό των Δυτικών.

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι θα δουλέψει, αλλά μετά 9 μήνες θα βαράει μύγες. Το χειμώνα όπως έχει γίνει η κατάσταση (δε βοηθάνε και τα δρομολόγια) η κίνηση είναι πολύ πεσμένη. Τις εποχές του Πηγάσου και του Μήλος είχες τη δυνατότητα να πας ένα ΠΣΚ στο νησί, τώρα πλέον αυτό δεν υπάρχει. 

Link to comment
Share on other sites

Ετσι οπως τα λες ειναι.Η γραμμη εχει παει πισω στις εποχες του Ιονιον απο αποψη χρονου.Εχουν ριξει πολυ βαρος στα φορτηγα και καθυστερει ΠΟΛΥ στα λιμανια.Ετσι κ αλλιως κουραγια δεν εχει.Αυτα ειναι.Πανε τα ΣΚ.Παντος ακουγεται   οτι κοιταζαν για μικρο ταχυπλοο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...